/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken Scanner skal jeg vælge?
Fra : Zwam
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 05-07-05 16:47

Hej alle sammen!

Jeg står og skal bruge en scanner til at scanner nogle fotografier ind med (Det er den alm. type. Tror de hedder 35 mm, men er ikke sikker), men hvilken scanner kan anbefales? Jeg vil jo gerne have bliver i en rimelig kvallitet når de bliver scannet ind! Den må gerne være hurtig, da der er temlig mange billeder.

Jeg regner selv med at den skal koste omkring de 600 kr. eller er det for lidt?

Håber i gider hjælpe.

Mvh.
David

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-05 17:14

Du skal have en scanner der er beregnet til dias/negativ og positiv film.
Den er helt speciel med difust lys i låget.
Jeg har en Medion fra Aldi som kan det. (Men de har dem ikke lige i øjeblikket)

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 05-07-05 17:17

hej
jeg købte en cannon lide 35 før jul sidste år
den er bare god,godtnok til lidt mere end det beløb du skriver mener det var knap 800
men den (der er nok kommet en ny model) er nok ved at være i det pris leje som du skriver
der er en fod med til den så den kan stå på højkant så den ikke fylder så meget så kan du bare
plumpe et stykke papir i
den kan tage 4 billeder af gangen som bliver lagt i hver sin fil
ligger de skævt retter prg. op så de ligger lige

mvh
ole