/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
søger låsesmed
Fra : soll
Vist : 490 gange
500 point
Dato : 04-07-05 19:14

hej jeg søger en låsesmed der kan kode mine døre om så alle bruger samme nøgle der er 5 døre der skal kodes om.

gerne hvis der er nogen i nærheden af korsør så kan vi lave en god handel.

point gives til den der kan kode om for mig.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-07-05 19:42

Jeg kunne gjort det, men jeg bor i København.Desværre.
alimak

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-07-05 19:50

Alimak, kan du åbne en dør til et haveskur?

Der har ikke været nogen nøgle i de 12 år, jeg har boet her, så vi må rundt i haven og den vej ind, lidt en dum omvej.

Hvad koster sådan en oplukning i Tåstrup?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-07-05 19:53

Hvad slags lås er det?
alimak

Kommentar
Fra : soll

Dato : 04-07-05 20:01

ja det er noget af en rejse desvære.

jeg må håbe der er en lidt tætter på der skriver.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-07-05 20:01

Arghhhhhhh, det er sådan en der også er i en badeværelsesdør, tror jeg. Vi prøvede alle vores nøgler, der passer til inderdøre, de går i, men åbner ikke.

Det er en lås fra 60`erne vil jeg gætte på.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 04-07-05 20:44

maj-britt>>hvis det er en fra 60erne , er der 99% chance for at det er en standartnøjle , der er under 100 at vælge mellem
gå i det lokale byggemarked, de har nok en ring med alle nøjlerne , dem kan du normalt låne gratis, du skal dog regne med at de vil have et depositum, men det får du jo tilbage igen
prøv dem fra en side af , så kan du købe det nummer der passer , når du finder den rigtige

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-07-05 21:13

Da er det ikke sikkert jeg har nøglen.Men det har låseforetninger.Du kan låne en bundt nøgler og prøve dig frem.Jeg kan mest med ruko låse.Da det er det jeg har arbejdet med da jeg var låsesmed,Og har værktøyet til.
alimak

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-07-05 21:22

Æv, alimak, havde lige håbet på at du havde fikset knægtens bil..........den er sort

Havde jo været rart at begge dele fungerede godt.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-07-05 21:29

Ja det hadde du vel håbet.
alimak

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-07-05 21:32

Nå ja, først da jeg så hvad du er uddannet til.........men måske Mazda ikke lige er mærket?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-07-05 21:58

Jeg laver alle slags biler på mit arbejde,også Mazda.
alimak

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-07-05 22:04

Ihhhhhhhhh altså, skal vi ikke bare være kærester så?

Så kan bilen komme ud med mig og køre igen..........og du kan vel passe mine børn sålænge?

Kom så, ikke genert

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-07-05 22:13

Jo jeg vil gerne være kæreste med dig. Hvornår skal jeg lave bilen?Men jeg passer ikke børn.
Jeg er heller ikke genert.
alimak

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-07-05 22:19

UPS...........

Jamen den der bil, der laver du da bare en aftale med min søn, han har lige købt den og GRÆDER over at den gik kold efter 3 uger, piner jo mit hjerte at se moars dreng være ked.

Tænker lige over at du nægter at passe børn.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-07-05 22:28

Tænker bedst når jeg sover...........vender retur i morgen efter at sønnen på 7 har været ude at ride.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-07-05 22:31

God nat drøm sødt, tænk på mig.
alimak

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 05-07-05 00:19

Alimak.. Skriv lige en mail til mig: Thomsen700@hotmail.com

Tak..

Mvh Simon

Kommentar
Fra : macau

Dato : 05-07-05 08:02

hvorfor ik bare købe en låsepistol selv -) sådan en er altid rar at have.

http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/show.asp?adid=96127

hilsen macau.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-07-05 08:51
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 05-07-05 09:17

vil lige sige at det med låsepistoler..de kan købes på QXL til ca 500.. om det er noget skrammel ved jeg ikke..men de er da magen til den som macau linker til...

Kommentar
Fra : soll

Dato : 05-07-05 17:38

macau jeg er sgu ked af at sige det men men kan ikke kode en lås om med en låsepistol...?

til alimak og maj_britt det er ikke dating.dk det her kan i ikke finde et andet sted at chatte.

til rotw jeg kan godt finde en der tager mange penge for det selv men hade håbet på at lave en lille stude handel med en af de seriøse bruger på kandu.dk
trode at det forum her gik ud på at hjælpe hinanden men der er sikkert kommet for mange til der bare har alt muligt i hoved (bare) ikke lige at hjælpe.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 05-07-05 17:48

hmmm,,dagens sure opstød

Kommentar
Fra : macau

Dato : 05-07-05 18:26

syntes da det er spændende at følge med i historien om alimak og mai-britt,glæder mig særlig til slutningen og se om alimak får mai-britt i enden.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 05-07-05 18:44

macau>>den kan forstås på 2 måder *GH*

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-07-05 20:46

Bredker, for den rene er alting rent, så jeg forstår heldigvis ikke din og macaus lille spøjse samtale.

alimak, smid mig en mail på azawakh@ofir.dk, hvis du har nogen mulighed og naturligvis lyst til at se på den bil.

Vh maj-britt

Kommentar
Fra : macau

Dato : 05-07-05 22:17

hold mig udenfor det var ik min tankegang.