/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ArtPadII fra Mac til Pc
Fra : fea
Vist : 289 gange
100 point
Dato : 05-10-02 16:57

Kan en Wacom ArtPadII til Mac også anvendes til en pc, og i givet fald hvordan?
mvh. fea

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 07:30

Hvis ArtPad'en har et ADB (Apple Desktop Bus) så er du nødt til at
købe en adapter til serielporten på PC (måske findes der også adapter
til USB???), men hvis det er en USB-model så skulle det virke fint....
meeeen ArtPadII er ikke helt ny, så spørgsmålet er, om den findes i en
USB-version.

Iøvrigt tilllykke med ArtPad'en, håber du vil nå til samme erkendelse
som jeg...... en digitizer er en laaaangt bedre mus end en mus.

Peter

>Kan en Wacom ArtPadII til Mac også anvendes til en pc, og i givet fald
>hvordan?
>mvh. fea

Kommentar
Fra : fea

Dato : 11-10-02 18:55

"Peter Olsen" skrev d. 09-10-02 07:30 dette indlæg :
> Hvis ArtPad'en har et ADB (Apple Desktop Bus) så er du nødt til at
> købe en adapter til serielporten på PC (måske findes der også adapter
> til USB???), men hvis det er en USB-model så skulle det virke fint....
> meeeen ArtPadII er ikke helt ny, så spørgsmålet er, om den findes i en
> USB-version.
>
> Iøvrigt tilllykke med ArtPad'en, håber du vil nå til samme erkendelse
> som jeg...... en digitizer er en laaaangt bedre mus end en mus.
>
> Peter
>
> >Kan en Wacom ArtPadII til Mac også anvendes til en pc, og i givet fald
> >hvordan?
> >mvh. fea
Hej Peter
Tak for dit svar; men desværre jeg har opgivet efter at både en mac bruger og en pc bruger har sagt det ikke kan komme til at virke. Årsagen er den type stik min ArtPad har.
mvh. Flemming
>