/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
2 pc´er. Kan man bytte dem rundt?
Fra : Sygate
Vist : 311 gange
32 point
Dato : 03-07-05 21:21

Hvis jeg har 2 computere, og gerne vil bytte den ene ud med den anden, kan man så bare hive stikkene ud og bytte?
Eller er der noget der skal tages højde for?

Her tænker jeg på om skærmen skal indstilles osv. pga. den ene måske har et andet grafikkort osv.

?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 21:27

hvis du har to stole kan du så

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-07-05 21:31

JA - NEJ
Hvad er det der bliver byttet i forhold til noget andet?
Spørgsmålet er lidt difust!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 21:33

nikker og holder bøtte

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 21:35

hop du bare over men vis du har fast ip skal du sætte dine nr ind i den nye du sætter til.skal jo self gså være et styresystem på osv.hehe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 21:37

SÅ sygate - kom så med de oplysninger der er brug for

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 03-07-05 21:56

Jeg har en computer på arbejdet, og en herhjemme. Jeg vil så gerne have byttet selce computeren ud. Ikke skærmen osv.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 42 point
Dato : 03-07-05 22:02

nåååååå - jamen så er det jo kun lige at sørge for det mest nødvendige - så det kan du godt

lidt pilleri som opsætning til e-mail og net - osv - og tjah - skærmen skal du nok få hak på .... der er jo heldigvis indstillingsmuligheder til at behage øjet

piece of cake

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 03-07-05 22:08

Ok. takker

Skal nok bruge lidt mere end 11 sekunder på at formulere spg. næste gang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 22:14

tog det hele 11 sek ????????????