/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pinnacle PCTV - Lyd?
Fra : .smash.
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 03-07-05 14:17

Hej.
Jeg har lige formateret min computer. Da jeg installerede mit Pinnacle PCTV igen var der ingen lyd på. Alt andet lyd virker på nær det program. Nogle der kan hjælpe mig her?

Hilsen Glen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-05 15:55

Du har vel monteret den lille ledning fra dit TV-kort til line in på lydkortet.

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 03-07-05 18:12

jah...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-05 19:37

Tja - det var så den nemme.
Men du bør kunne styre lyden fra programmet som hører til dit kort.
Hvad med servicepack - er de indstalleret.
Er der gule markeringer i enhedshåndtering.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-07-05 20:12

Hvis du sætter dine højtalere direkte i dit Pinacle PCTV kort, er der så lyd? Er det kun lyden der er problemer med? virker lyden inde i windows (feks winamp) ?

->Brommi

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 03-07-05 20:14

Hmm.. lad os lige tage det med den lille ledning.. Bare lige for at være sikker på at jeg har sat den rigtigt... hvor er det præcist den skal sidde??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-05 20:18

Tv-kort................line out...........................line in................lydkort

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-05 20:22

Hos mig Typhoon tv kort.
Tv kort .............audio out (Lysegrøn).........line in (lyseblå) lydkort

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 03-07-05 20:37

Hmm... stikket kan kun komme ind et sted på tv-kortet og det er gult... Men det virker ikke

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 03-07-05 20:41

Hvordan skal lydinstillingerne være? TV playback input og Sound recording input?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 03-07-05 20:47

Det kan måske være:
TV playback output og Sound recording input

Godkendelse af svar
Fra : .smash.

Dato : 08-07-05 23:04

Tak for svaret Eyvind.