/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan jeg få min MP3 afspiller til at spil~
Fra : KasperHeute
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 23-06-05 00:40

Jeg er ejer af en "United MP5514" MP3 afspiller. Som udgangspunkt kan den kun afspille MP3, og ikke andre formater som fx WMA. Er det muligt at installere et eller andet som gør at den kommer til at kunne spille WMA? Og hvor finder jeg et sådant download?

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 110 point
Dato : 23-06-05 00:41

Nej, kan du ikke.
Da skal du bruge en converter

Mp3 og wav virker på den

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-06-05 00:43

Gå ind på www.download.com og søg efter audioconverter.
Skal så kunne bruges til wma-mp3.

Så kan ud konvertere dem på computeren inden du lægger dem ind på afspilleren.

Godkendelse af svar
Fra : KasperHeute

Dato : 23-06-05 00:45

Tak for svaret!

Det var også lidt det jeg havde frygtet....

Men tak alligvel...

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-06-05 00:47

Der er jo ikke så meget at frygte.
Og noget stort problem er det ikke at konvertere dem.

Var så lidt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-06-05 09:58

Jimmy17 -> Man skal da lige vide at lydkvaliteten daler hver gang man konverterer, så man skal helst undgå for mange konverteringer. Hellere kopiere CD'en ind igen direkte til MP3 end konvertere en MP3 til WMA. (Hvis man altså har mulighed for det).

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-06-05 11:06

Det er så lille en kvalitetsforringelse, at det faktisk ikke opdages.

Har endnu ikke haft nogen problemer med det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-06-05 11:26

Helt OK Jimmy, synes bare lige det skulle nævnes for fuldstændighedens skyld.
Også selv om det kostede mig 10 ledige point.