/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lag
Fra : steno
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 12-06-05 21:44

Hej kandu kan i gi mig en logisk forklaring på hvorfor min pc lagger i stortset alle spil, jeg har som eksempel prøvet Need for speed underground 2 og selv hvis jeg sætter den ned på den allerlaveste grafiske kvalitet lagger den, jeg har Windows XP- med alle de seneste opdateringer
Intel Celeron 2.4GHz processor
640MB DDR Ram
Nvidia Geforce FX 5200 128mb og jeg har også prøvet at sætte et ATI Radeon 9250

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 12-06-05 22:52

Det burde ikke være din maskine der er noget i vejen med. Har samme system som dig men kun 512Mb ram og 64Mb grafik, og Need For Speed Underground 2 kører som en drøm!!!!!!!

Hvilke drivere har du installeret til dit grafikkort??

Og har du sørget for at afinstallere de gamle drivere inden du byttede rundt??

Vh fluffy

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-05 23:46

Jeg tror også det er dine drivere som ikke er rigtige.
Men først driver til skærmkort og så driver til skærm.

Du har måske genindstalleret uden at lægge den CD-rom ind som hører til dit motherboard.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 12-06-05 23:51

det er ikke noget problem med driverne til grafikkort eller det burde det ikke være, jeg har lige formateret min pc da den også i windows kørte noget trægt, så der er ingen spor af de gamle grafikdrivere, men som sagt har jeg opdateret alt inde hos microsoft og jeg har også hentet de seneste opdateringer hos Nvidia.com, men det virker nærmest somom min processor ikke vil følge med for havde det været grafikkort burde det jo have hjulpet at sætte grafikken ned på laveste kvalitet, kan det være et problem med nedkøling af processor? eller bevæger jeg mig for langt ud mod en Storm P. løsning ?

Kommentar
Fra : steno

Dato : 12-06-05 23:54

+++ jeg mener vidst nok at min processor ligger på 70-75 grader inde i BIOS

Kommentar
Fra : steno

Dato : 12-06-05 23:56

det eneste jeg har lagt ind fra min motherboard disk er en Netværkskort driver, og en VIA 4in1 pakke

Accepteret svar
Fra : Zonet

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-06 16:29

...

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 14-01-06 16:41

Tak for svaret