/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvorfor ikke ?? gruppe i Kandu med DVDR~
Fra : polles
Vist : 557 gange
21 point
Dato : 30-09-02 15:00

Nogen der er med på at, det kunne være godt med en gruppe omkring bræning og brændersoft-ware og hd ???
Jeg kunne godt bruge lidt inspiration og har også masser af give af til en sådan gruppe.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 31 point
Dato : 30-09-02 14:31

Til harddiske findes dk.edb.hardware.drev, og det er også den gruppe der
omhandler brændere. Hvilken gruppe der officielt omhandler brænder-software
ved jeg ikke, men da det hænger meget sammen med brændere bliver det også
diskuteret i D.E.H.drev.

Hvis du synes der mangler en gruppe skal du oprette et OTD i dk.admin. Læs
www.usenet.dk hvordan det gøres.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

polles <polles.news@kandu.dk> wrote in message
news:uMXl9.58171$Qk5.2251475@news010.worldonline.dk...
> Nogen der er med på at, det kunne være godt med en gruppe omkring
> bræning og brændersoft-ware og hd ???
> Jeg kunne godt bruge lidt inspiration og har også masser af give af til
> en sådan gruppe.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-10-02 08:18

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
news:8lYl9.58978$Qk5.2256224@news010.worldonline.dk...

> Til harddiske findes dk.edb.hardware.drev, og det er også den gruppe der
> omhandler brændere. Hvilken gruppe der officielt omhandler
brænder-software
> ved jeg ikke, men da det hænger meget sammen med brændere bliver det også
> diskuteret i D.E.H.drev.

dk.edb.hardware.cd-rom er gruppen for brændersoftware.
Hvis det har noget med vcd,svcd eller brænding af dvd kan
videoredigeringsgruppen bruges.

> Hvis du synes der mangler en gruppe skal du oprette et OTD i dk.admin. Læs
> på www.usenet.dk hvordan det gøres.

Nu er det jo desværre sådan at polles bruger
www.kandu.dk
for at få en hurtig løsning.
Men jeg kan sagtens tilslutte mig Devast8or's forslag/opfordring. Drop
"Kandu" og brug nyhedsgrupperne i stedet, der er alle de grupper hjertet kan
begære og lidt til.
Læs mere om nyhedsgrupperne her:
www.usenet.dk

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.

Godkendelse af svar
Fra : polles

Dato : 14-01-03 02:12

Tak for svaret Devast8or.