/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Alle dokumenter væk ??
Fra : scrubber
Vist : 420 gange
200 point
Dato : 06-06-05 13:33

Bruger mit outloók meget. Alt hvad jeg køber over nettet og den tilhørende korrespendance som hidrører til købet er alt gemt sirligt i diverse mapper. Desuden gemmes alle mulige dokumenter samt nyhedsbreve også i forskellige mapper. Mange af mine private breve gemmes også. På et aller andes tidpunkt igår er outlook gået i gang med at rydde op samt at komprimere gamle filer som den kaldte det. Men her til morgen hvor jeg skulle ind og tjekke nogle breve og svare på nogle af dissse var alt væk adskillige tusinde mails.
Øv Øv Øv Øv hvor er jeg ved at være træt af windows, jeg har sku ikke bedt om at få slettet alle mine mails.

Findes der en måde at få alle mine gamle mails tilbage, eller at få staus Q fra igår ??

Findes der er andet program, for jeg er blevet godt træt af outlook eller efterhånden alt hvad der har med windows at gøre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-06-05 13:39

Hvis du ikke selv har lavet væsentlige systemændringer i de seneste dage, så prøv at lave en System-gendannelse, gå tilbage til i forgårs. Jeg er ikke sikker på at det har den ønskede effekt, men det er da et forsøg værd. Hilsen Arne

Forresten: Hvilken Outlook bruger du? Express eller Office? Jeg bruger selv Office og har aldrig mødt problemet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 14:02

Gå op i funktioner - oprydning i postkasse - der finder du alle oplysninger om hvor dine "gamle" mails er.

du har sikkert trykket på "autoarkiver"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-06-05 14:06

Hvis det er Microsoft Office Outlook du bruger, ligger der nederst ude i mappetræet en mappe, der hedder Arkivmappe.
Har du set i den ?
Ellers igen en gang : Husk at tage backup !
Systemgendannelse gendanner desværre ikke dokumenter m.m.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-06-05 14:06

scrubber

Hvis dine mails er blevet komprimeret så er de lagt i et bibliotek et sted. Desværre er jeg lidt "handicappet" hvad angår at finde den slags, så du må lige vente til der kommer en der har forstand på det. Men jeg er sikker på at de ikke blot er slettet, som du fremstiller det i dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 06-06-05 14:07

Hej refi

Når jeg går ind i Outlook express og går ind under funktioner kan jeg altså ikke finde oprydning i postkasse. Har version 6.

mvh
scrubber

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 210 point
Dato : 06-06-05 14:13

Outlook Express - Funktioner - Indstillinger - Vedligeholdelse
Her er der indstillinger for oprydning.
Om du kan finde noget der, ved jeg ikke.
Jeg bruger Outlook.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 14:15

Nej - du skrev også outlook

Er det da outlook express ?

Så skal du i funktioner - indstillinger - vedligeholdelse og trykke på lagringsmappe. Der kan du se hvor den ligger.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 06-06-05 14:21

Har fundet dem men kan ikke komme vidre derfra :

de ligger på følgende adresse :

C:\Documents and Settings\Bartholdi\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{24E5FFCC-9388-40FE-BB11-D2245FBB7C3C}\Microsoft\Outlook Express

men når jeg trykker på dem kan jeg intete få frem. jeg bliver spurgt om hvilket program jeg vil anvende til at kalde mappen frem igen. Og det jeg egentlig bate vil er at få alle mailsene over i outlook express igen !!

mvh scrubber

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 14:30

Du vil vel bruge outlook express...............Så hvis den spørger så vælg det.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-06-05 14:50

I Outlook Express
Prøv under Filer - Importer
Gambrinus

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-06-05 12:10

Prøv dette gratis program: http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
- det findes på dansk. "Kom" selv til at slette alle junior's feriebilleder, men nu er de reddet.

Held og lykke !
Balcanard

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 08-01-07 23:53

Tak for svaret Gambrinus.