/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu´er hvem er i?
Fra : Sygate
Vist : 455 gange
1 point
Dato : 30-05-05 12:32

Jeg er lidt nysgerrig. Jeg har jo gentagne gange set mange af de samme navne i den mange tråde jeg har deltaget i.
Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvor gamle/unge folk herinde er, og hvad køn der gemmer sig bag de forskelige navne. Og hvor i landet folk bor.
Er der f.eks flere jyder end sjællændere?

Jeg kan jo starte med mig selv.
Jeg er 31, hankøn og bor i København og er født på Rigshospitalet. Og har kun boet i københavn hele mit liv.

Grunden til at jeg er nysgerrig er at jeg ofte hører en eller anden blive omtalt som en hun, hvor jeg f.eks i lang tid har troet at det var en han jeg talte med.

Det er ikke supervigtigt men jeg gad godt bare vide hvem i er?

Accepteret svar
Fra : eskild8720

Modtaget 11 point
Dato : 30-05-05 12:39

hejsa Sygate
Jeg er fynbo fra Odense,38 år ,Gift + mor til 2 børn.Jeg er hunkøn.
mvh Eskild

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-05-05 12:43

31 - Og allerede tilbragt Hele dit liv i København, Når nogen spørger meg: "har du så boet hele dit liv i Jylland" så er svaret "Nej ikke endnu" Jeg er så 76 Nordjyde og hankøn - læs nu rigtig, der står ikke halvkøn.
Jeg kan også svare alvorligt når nogen har brug for det.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-05-05 12:44

Hva....
Ku' du ikke starte med at skrive noget i din profil ?
Jeg er Sjællænder og bor i Sønderjylland.
Gambrinus

Kommentar
Fra : calista

Dato : 30-05-05 12:47

31 års quinde her, bosiddende i det skumle Tingbjerg (en del af Brøsnhøj i Kbh)
Mor til tre, snart fire.
Lykkelig gift med en håndværker

Men det meste står da vist nok i min profil

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-05-05 13:01

valde->>>> Den var god
Jeg har indtil nu levet mit fantastiske liv i København.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-05-05 13:45

Jyde, M, årg 62,

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 30-05-05 13:51

Se min profil

Frieda
Q-årgang 1953-født København, opvokset Århus, udlandet i de sidste maaange år

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-05-05 14:39

Jeg er i modsætning til mange herinde UNG, og det giver mig den fordel at jeg kan svare på spørgsmål som omhandler nutiden. F.eks. er det for mig muligt at besvare spørgsmål omkring telefoni og græsslåmaskiner, hvor de andre kanduer ikke har en chance!

Mvh. 86'er af hankøn.

Kommentar
Fra : Gitte78

Dato : 30-05-05 14:52

Gitte. 26, København. Ny fra i dag herinde.

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 30-05-05 14:54

Kunstner, årgang 1958, hankøn med erfaringer indenfor lidt af hvert. Synes også det er ærgerligt at kandu'er ikke får lagt lidt flere oplysninger på profilen. Se gerne min profil og evt. min hjemmeside www.sitecenter.dk/tomozy
Vh. Tomozy170758

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-05-05 15:08

Tjah, jeg kan jo ikke skrive noget i min profil, fordi jeg er "superbrugernægter".
Men jeg fortæller da gerne, at jeg -overraskende nok- hedder Birgitta, er født i 1948, hvilket betyder, at jeg nu er 58 år. Og quinde. Bor i omegnen af København, og er født i Sverrig.

Har 2 børn, 3 børnebørn og en meget rød hund på 3 år.

Men Sygate, du lærer os efterhånden at kende på vores indlæg her på kandu. De fortæller mere end de der 4-5 liniers lovprisning af os selv.
Nogle af os lærer hinanden rigtig godt at kende...

Og velkommen til, forøvrigt.
Og også velkommen til Gitte..

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-05-05 15:18

Det var skægt Sygate!! Jeg troede du var hunkøn.....så meget for kvindelig intuition

Nå men, jeg er 31, hunkøn, født og opvokset i Nordsjælland, bosiddende på Langeland. Jeg er socialpædagog og arbejder med unge. Desuden (som du ved) er jeg under uddannelse til akupunktør. Jeg har en dejlig schæfervaps på 11 år og 5 unge katte, der er ansatte som muse/rottefængere på vores lille bondegård.

Der står lidt mere i min profil om mig selv, men den trænger til en lille opdatering

Vaxen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-05-05 15:30

Birgitta
har du så trykket eller talt fejl??

Det med profil, det opgav jeg da jeg havde læst de andres, - nej som jeg da har skammet mig siden! Nogle af dem kunne sammenfattes i få ord "kan alt ved alt har oplevet alt, og skulle nogen ytre den mindste tvivl om min kompetance, så skal jeg nok klage til kanduteamet over vedkommende!" Ok! man siger overdrivelse fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-05-05 16:34

vaxen---> Morsomt. Jeg var overbevist om at du var mand

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-05-05 16:39

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-05-05 16:41

frieda!
Er der ikke en fejl i din profil?? Der står afsluttet livets skole! For mit eget vedkommende mener jeg at jeg stadig er i fuld gang med livets skole

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-05-05 16:43

der var os engang vi kunne uploade billeder til en side så vi kunne se hinanden..

Jeg er en 23 årig hankøn fra FA.

men er ikk herinde så tit mere.. var meget lige dengang jeg startede for længe siden men blev sq træt af det.. så nu er jeg har kun hvis jeg har et spørgsmål eller får en mail om et spørgsmål jeg kan svare på..

-Solgaard

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-05-05 17:05

Jeg er hunkøn, 51 år ung og bor sammen med min samlever gennem 11 år, vores Golden Nanna og 4 dejlige indekatte. Sjovt nok, så har vi fået alle de dejligste dyr i verden og venter nu på vores 2. hund, der også er Golden. Men så tror jeg altså også, vi har nok dyr.

Vi bor i Fakse, men jeg er født og opvokset i Nordsjælland og har boet det meste af mit voksenliv i omegnen af København.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 30-05-05 18:11

Tak for svarene

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 30-05-05 18:44

velbekomme og en god dag til alle,pas godt på jer selv
mvh eskild

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-05-05 21:39

Jeg synes da næsten det havde været mere underholdende med en tråd hvor du gættede "hvem" folk var, ud fra det de kommenterer her

Men så kan jeg da fortælle lidt om "lille mig", og se om jeg også var en af dem der snød dig angående hvem eller hvad jeg er (de fleste gættede forkert) :

Jeg er hunkøn, 48 om ikke så mange dage, bor på 30. år med min mand, har to voksne børn.
Bor i midtjylland, nærmere bestemt ikke så langt fra Silkeborg.

Har beskæftiget mig med rigtigt meget forskelligt fra vidt forskellige faggrupper, har da også et "lille" udvalg af forskellige uddannelser, der spænder så vidt, som en oldgammel korrespondenteksamen, et par stykker inden for sundhedssektoren, uddannelse inden for landtransport som exportchauffør m.fl., jeg har været maler, skovarbejder, beskæftiget mig med administrativt inden for bilbranchen o.s.v.

Interesseområderne er lige så mangfoldige. Lige fra at rode med biler og motorcykler, til at læse. male, musik (både at lytte til og selv synge/spille) passe mine dyr og tusind andre ting.

mvh dova

PS: jeg er så en af dem der på et tidspunkt havde skrevet "referencerne" i min profil, men det faldt ikke i god jord, for nogen der skiller sig lidt ud i den retning, skal bare ikke komme her og tro de er noget

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-05-05 22:38

Hej Sygate

Endelig en positiv tråd i dagens Kandu

Jeg er Q, 39 år, bor i Slagelse men er født i Roskilde, er socialpædagog og arbejder med unge sindslidende, enlig med en søn på snart 16 år. Det er sådan ca. hvad der er af oplysninger om mig rundt omkring på Kandu´s mange sider ....nåhh jow, så har jeg en dobbeltprofil "Wilduhr" som jeg bruger når "Toupie" ikke virker eller når lysten kommer over mig, men der er ikke forskel på profilernes virke.

jeg troede faktisk også at du var af hunkøn

// Toupie

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 31-05-05 14:06

Hmmm. Er det mon navnet der har klang af femininitet?
Eller er det fordi jeg interesserer mig for dt alternative m.m.?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-05-05 17:51

Sygate, tror det er din interesse for det alternative