/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
I hvilket omfang?
Fra : epidedymittis
Vist : 368 gange
86 point
Dato : 27-05-05 13:39

I og hvordan, kan ses i hvilket omfang mine hej morfar? I totalt 67 lime forretninger i % af det samlede ydre beløb? Konkurrencen på restmarkedet kan om vel i ca nogen omfang stoppes ved div. om ikke ej måske ca. købt et af mine produkter. Indvendinger?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-05-05 13:40

Gå til lægen og få noget for det der!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-05-05 13:41

Indvendinger??
Ih nej

mvh dova

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-05-05 13:42

"Been there, done that, got the t-shirt!" som man siger.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 27-05-05 13:45

Hvis du ser lidt positivt på det kan man vel også vende det om og sige at restmarkdet er lidt produktivt i forhold til det.
Men ikke hvis du presser den for meget.
Det er jo ikke nogen hemmelighed at man skal være lidt varsom i sådanne situationer.
Men når man gør sig i den slags produkter, så ved man vel også at der ikke er hold i det i længden.
Så ikke nogen indvendinger, men tag dig dog lidt i agt.
Man ved aldrig.
Tro mig.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 96 point
Dato : 27-05-05 13:46

div > bør være add.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-05-05 14:07

DA jeg først stilte overvejede jeg omend ikke det skulle have været i Politik/Knallert.. Vedrørende det gamle, klassiske og folkekære tip, der går noget i retningen af: " Jeg har ingen omend kommunale retninger mht obligationer, der kan anses som nogle af de indbringende." Sætningen: "Du vil automatisk få tilsendt en e-mail, når der er indlæg til dette spørgsmål.
" gir i denne sammenhæng ingen mening, og jeg agter at sagsøge kandu for sort humor og diskrimination af folk med blågrønne øjne der i virkeligheden har meget mere på hjerte, end hidtil antaget.

Kan der i denne sammenhæng hænges nogen op på de mange absolut forkerte fortolkninger af de 5 Harry Potter bøger?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-05-05 14:33

Catapultam habeo.
Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam.

Fac ut gaudeam.

Dixi !
Gambrinikum

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-05-05 14:35
Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-05-05 14:42

Godt nok er det varmt idag, men SÅ varmt at man får solstik?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-05-05 14:45

Mine knæ svir!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-05-05 14:48

CITAT:

"Hedeslag – Solstik

Hedeslag optræder hyppigst om sommeren i forbindelse med udsættelse for stor varme, uden at personen har indtaget tilstrækkelig væske. En person med hedeslag har en rødlig kulør med varm og tør hud. Tilstanden kendes også som solstik, og kan opstå pludseligt eller være langsomt indsættende. Der er behov for hurtig behandling.

Hedeslag, der kan være en livstruende tilstand, skyldes lang, ekstrem udsættelse for varme (f.eks. i forbindelse med solbadning), hvor personen ikke er i stand til at svede tilstrækkeligt således at kropstemperaturen bliver sænket. Hedeslag opstår hyppigt som en kombination af høj temperatur og en høj luftfugtighed."

Jeg har netop fået installeret en stor blæser, der sprøjter støvregn ud i rummet, hvor også 60 varmekanoner er skruet op på "MAX"

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-05-05 14:51

Kan jeg blive vaccineret mod epidedymittis ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-05-05 14:58

Det kan du mulberry:
Start - Luk Computeren - OK og så ud at nyde det gode vejr.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-05-05 15:20

Hvad er definitionen på godt vejr ?
For mig er der frostvejr, jo koldere jo bedre.
Med rigtig tør luft.
Mine vinduer er kun blevet lukket ca. 9 dage igennem vinteren.
De har lige været for at læse varme af.
0, 0, 0, 0, 0, 13 (13 er det varme vand, jeg bruger ved juletid til mit årlige bad).
Gambrinus (Det er ikke tårer. Det er sved)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-05-05 16:32

Det er fandme for ulækkert at du sveder ud af øjnene! NU MÅ DET HØRE OP! godt nok kan man ha det varmt, men øjnene er da det sidste sted man sveder? (med mindre du kigger på solen gennem et fostørrelsesglas..) -gør du det?

-Forøvrigt kan jeg meddele, at min konto i Nordea lige er blevet lukket, pga. undertræk! ÆV!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-05-05 16:38

Undertræk? Jeg får min konto lukket omkring 14 januar pgr af OVERtræk.. Men sådan er banker jo så forskellige

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-05-05 16:43

Calista - ja, sådan er ordningen i nordea.. (åbenbart..) Hvis man ikke har hævet mindst 6000kr om måneden lukker de mit kort, og den eneste måde at få det åbnet på er at købe den DYRESTE parfume man kan finde, og så ellers sprøjte ekspedienten lige ved albuerne. Der er imidlertid det probem, at den DYRESTE parfume somregel er RET dyr, og man har jo ikke nogen penge på hånden, da kortet er lukket. Dette medfører, at man er nødsaget til at spille guitar eller andet på gaden, til man har nok penge.

- Jeg tænker tit på at skifte bank, men Nordea gir gratis kaffe.. (Lige til venstre når man kommer ind..)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-05-05 17:08

Aber nicht so viel, så det gør noget!

Hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 21:36

Jeg vil gerne meldes ud.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-05-05 22:06

men hva.. personalet i Nordea har også god grund til utilfredshed, da de får deres løn udbetalt i tørrede figner.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 28-05-05 10:49

Jae, der er næsten altid nogen der har det værrer, men du er da ret god til det du er god til synes og det lyder smukt i forhold til skraldespansk.

Hygge............

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 28-05-05 10:52

...........altså sådan i det store hele, forstås.

mere hygge

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-05-05 14:33

Det er bare røv-ærgerligt, at man ikke kan acceptere sine egne kommentarer som svar.

DERFOR er det Eyvind der får pointene, da det er ham, og KUN ham, der i virkeligheden svarer på det jeg spurgte om!
KEEP UP THE GOOD WORK, Eyvind!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-05-05 19:40

There are NO loosers!!!!!