/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Calista får en pige d.24 sep.
Fra : natmaden
Vist : 779 gange
500 point
Dato : 26-05-05 11:30

Calista pointne kan jo kun falde til dig. men du må vente.
Så dette er vel en slags gavecheck, som du kan bruge til noget Alienpigepointtøj
....

ja jeg siger bare,,,, det bliver en pige...

På forhånd tillykke..

Ja så den tråd bare ikke meget længre...

Kommentar
Fra : 888

Dato : 26-05-05 11:36

Hvori ligger spørgsmålet?
Synz efterhånden det er lidt synd for dem der virkelig har et spørgsmål de gerne vil have hjælp til, bliver smidt ud af de seneste 25, fordi der er så meget smalltalk..... Der burde blive oprettet et forum hvor folk kunne side og chatte herinde.....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 11:39

smaltalk og smaltalk. jeg syntes at det er vigtigt.
Spørgsmålet er jo om jeg får ret !

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 11:45

Jep, 888 kategorien hedder Smalltalk
Hvis du abonnerer på de kategorier, du har interesse i, bliver du ikke snydt for noget.

Calista får tvillinger !
A tø's hun sa' hun ha' skillinger, så vist' det sig hun ha' tvillinger.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 510 point
Dato : 26-05-05 11:46

*LOL*
altså der er jo 50- 50 chance her

Men HVORFOR skulle Alien blive en pige? Alle andre, undtagen mig selv, siger det er en dreng...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 11:48

Ja, nu er det jo svært, når man ikke har set "fodbolden" men..... jeg tror det bliver en dreng

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 11:49

Spørgsmålet besvarer sig selv, med lidt hjælp fra Calista.
men du har da ret 888, det er for lidt kun at kunne se de 25 sidste.. Jeg tillader mig at bruge min 'kvote' som jeg lyster
og mormalt er jeg ikke at finde som spørger, men som svarer.
Tråden her er venlig ment, om så måske som en hyldest til alle de dejlige kvinder der gider at føde alle de dejlige børn.
Hvem kan vide om det måske er den første kvindelige statsminister der netop er på vej.
jo og så hænger det sammen med en anden smalltalk. http://www.kandu.dk/dk/spg/67504

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 11:51

Jeg får fanden fløjtme ikk tvillinger *GGGGGG*

Dova, der er dem der mener, at min mand ikke kan lave andet end drengebørn,s å du har sgi nok ret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-05-05 11:52

Natmaden - nej det bliver et barn.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 11:56

Jamen, det er fordi jeg har sådan en evne til at se på mavens facon og hvor højt/lavt den sidder, om det bliver en dreng eller en pige.
Jeg har kun taget fejl (og så alligevel ikke helt) en gang, hvor jeg sagde til vedkommende, at det var svært at se om det blev det ene eller det andet..........Så fik hun sgu en af hver

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 11:57

da jeg fik mig datter for snart 18år siden, ringede jeg til min mor og sagde 'tillykke du er blevet barnepige'
Nej det sagde jeg ikke, jeg ringde. ivrigt spurgte hun 'hvad blev det, hvad blev det',
Hvortil jeg svarede 'Det blev et barn, vil du vide mere så kom og se !', der gik ikke mange øjeblikke inden hun ankom i en taxa

Men jeg tør nu ikke satse 400p på at det bliver en Alien. dertil er oddsne for ringe.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 11:59

Beskrivelse af maven:
Den er over det hele!!! Aflang som en amerikansk fodbold, mor har fået mere fylde i kinderne, øhm, forpartiet og på lårbasserne. ;)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 12:01

Kun drengebørn ?
Er det ikke, når når bien har hikke, medens bestøvningen foregår ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 12:01

dova kan du osse håndsaflæsning
Eyvind, jeg har hørt at emesen tænker at stemme på at det bliver en ...øh hvad var det nu han sagde.
Nå spørg ham sæl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 12:02

Så blir det nok alligevel en pige

mvh dova

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 12:10

Hovedsagen er, at det bliver et barn, der er som det skal være (- helt normalt bliver det nok ikke, med den mor)

Jeg vil forlade jer igen, for sofaen fortæller mig, at det er tid til at lægge sig igen

Tak for tipsne på Alien- kønnet, men jeg er altså utilfreds med barselsdatoen. Det betyder jo, at jeg kommer til at gå 10 dage over tid

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 12:13
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 13:54

Endnu et barn? calista er jo ved at få et nu ..og så et til d.24-06 ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 13:55

Ps. Det bli'r hverken en dreng eller en pige

Det bli'r et barn !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 14:10

Molo, du sgu bagud

Jeg er i dragør havn d. 3-4-5,, altså lige før at du gætter på at Calista Smutter en mandelgave..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 14:29

natmaden -> Vi ses i Dragør lørdag d.04-06-05 om eftermiddagen mellem 15 og 17, hvis det passer dig ?

Det er mig på den dueblå Mustang cykel med FF'erne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-05-05 14:35

Eftersom Calista lyder, som om hun synes at et barn er rigeligt, får hun nok trillinger, mon ikke?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 16:35

Der skal jo nok 7linger til at få et billed i se og hør.

Molo du kan kende mig på båden, det er den med piratflaget.
Jeg formoder at jeg er der alle dage, måske ikke den første, mens ellers.
Gad vist om der er gode sild i dragør

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 20:37

Dragør svømmer over af 'Svenske Sild' ...hvis vinden er rigtig natmaden

..så måske du skulle lade din søde veninde blive hjemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-05-05 02:33

Men så er der jo en S_ild mindre, Molo.

Næ hun vil ikke med,(hun tror jeg efterlader hende på drogen fyr)
Nej, hun vil hellere lade sparegrisen op til Roskilde, hvor jeg ikke vil med
Så jeg kommer som (sø)græs-enkemand. Min ven Arne (NOT AJ) stillede sutterne i sep04, så jeg er ene på broen.
Well thats live.
FF .. hmm! Måske det var mere passende, med et par havskum,
skyllet ned med lidt skibsøl, det smager af tang+savsmuld...pføj!

Svenske sild er jo lidt klippetørre, så det skulle være nemmere at skille benene fra skindet,
når de først er opblødt i en skål snaps
PS. Det jeg har ikke læst det i kogebogen fra karoline.

Jørgen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-05-05 08:24

Jamen, så ses vi natmaden

..jeg skal nemlig lige pudse vinduer i en to families villa fra kl. 10 -14 og så går (cykel-)turen til Dragør. Det er også længe siden jeg jeg har været at hilse på gæssene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-05-05 21:58

[hør] Hm... fik lige blandet to datoer sammen

I morgen skal der pudses

Den 4. derimod er jeg enten på Bornholm ? ..eller i Dragør kl. 12.00 !!!

Nu ser vi : Jeg har stadig dit tlf.nr. natmaden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-05-05 22:00

Det hedder vist ikke 'pudse', men POLERE vinduer

</VINDUESPOLEREREN = The Windows Polisher>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-05-05 10:55

Lærte forleden at et vindue er en rude med en ramme, så husk lige at tage rammen med,,,
Sjovt at det hedder ruder på en bil, og forruden rengøres med en vinduesvisker , der kan sprøjtes noget væske på fra en dysse,
væsken hedder vist ruderens, og kan fjerne trafik-film,,, trafikfilm,,, hmm. hvem laver dem og hvorfor laves de, når de bare skal slettes ...

Molo, tror at det er sildens nr. du har. du får en sms. ,,, næ du fik,,

calista det er week-end. tør godt satse 10point på at du ikke får lov til at ligge på sofaen

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-05-05 11:38

natmaden, du har ret!! Ligger ikke på sofaen, men render rundt og laver alt det jeg ikke burde
Vasketøjet har sgu hobet sig op i ugens løb og ungernes værelser ligner noget der er løwn (- den onde moder har sat dem i gang med oprydningen!)

Oh, weel. Det er snart mandag igen, så kan jeg lægge mig tilbage på sofaen
Hvem der dog ikke havde en fodbold på maven, så man kunne ligge lidt i græset og få noget sol.

God weekend

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-05-05 13:45

En madras at ligge på og et håndklæde over maven, så kan du vel..

Også god week-end herfra.

Hilsen Jørgen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-05 18:24

Jeg fik en SMS, men slettede nummeret; INDEN jeg 'gik på kandu' !

Send igen natmaden !

calista -> Ska' du ik' mæ... til Dragør d. 4 og tælle Gæs ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-05-05 10:16

Ja-Ja, Ctrl-Alt-Del,,,, og så på en mobil
Der burde være en papirkurv, på displayet, som man kunne samle op fra

Calista - du kan ikke ligge der og syvsove, ungerne skal fodres. z
Selv lavede, jeg et andebryster, med svampesovs og katoffelmos, for en-to timers tid siden.
Det er nu aligevel første gang jeg har prøvet det til morgenmad, men det skulle laves, og smagte fint.
Underligt at andebryst, hentes hos slagteren, og gåsebryst hos bageren

Calista, flyveren går næsten lige til Dragør's hoveddør, det er nemt nok !
Det er jo en fest med gøjl, og det hele, sikkert også bodypaint.
Du kunne jo få lavet en badebold på maven, tro mig jeg tager kamera med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 14:22

natmaden -> Kalder du dén pixelkanon et kamera ?

Næeh... jég ta'r et kamera med

</KODAK>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-05 17:34

Nøj så'nen Kodak har jeg også............Retina med bælg og compurlukker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 18:54

Mit er nu et næsten moderne Olympus med motor ..men filmen er fra Kodak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 30-05-05 10:21

Tusind tak for tilbuddet gutter, men jeg tror sgu ikke det går, at sætte hjul under sofaen!
Guderne (de græske) skal vide, at jeg hellere vil med ud og tælle gæs, selvom jeg er bange for fugle, end at ligge her og glo! For det med at ligge og glo, hjælper ikke en fløjtende.
PIGER (- og drenge!!) Lad være med at få børn!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-05-05 11:01

Tak for rådet Calista, for fremtiden vil jeg overlade det til konen
Hjulene på sofaen , kan din handymand vil snilt ordne.
Så tager vi landre os af gæssene

Hvad er problemet http://www.carnut.dk/dk/leon_sofa.html Ja jeg spø'r bare

Molo's kamera tager da gode billeder. og stulle jo nog også kunne fiske sild, og fange gæs
http://images.google.dk/images?q=hubble&hl=da&lr=&sa=N&tab=wi

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-05-05 11:07

sikken dog an masse mandagsstavefejl...

Tak for rådet Calista, det har du vel sagt 3 gange før, fornemmer jeg.
men for fremtiden vil jeg overlade det til konen

Hjulene på sofaen , kan din handymand vel snilt ordne.
Så tager vi andre os af gæssene

Hvad er problemet http://www.carnut.dk/dk/leon_sofa.html Ja jeg spø'r bare

Molo's kamera tager da gode billeder. og skulle jo nok også kunne fiske sild, og fange gæs
http://images.google.dk/images?q=hubble&hl=da&lr=&sa=N&tab=wi

Ja Eyvind's lydet til at indeholde gennemprøvet teknik.
Synd atfilmrullerne skal specieltfremstilles....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-05 09:40

Nixen natmad - Kodak Retina kan bruge standard 135' film som er fremstillet af Kodak selv.
Hvornår har du været hjemme hos mig og fotografere mine sofaer.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-06-05 11:15

Det fortæller jeg ikke Eyvind

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-07-05 17:41

Apropos Calistas tykke mave!

Citat
Mor, hvorfor er du så tyk om maven?!

Fordi jeg har en baby derinde.

Hvem har givet dig den?!

Det har far.

Pigen løber ind til sin far og spørger:
Er det rigtigt, at du har givet mor en baby?!

Ja, det er rigtigt.

Nu begynder pigen højlydt at tude, og udbryder:
Jamen far, er du klar over, at hun har ædt den?!

Iøvrigt tror jeg slet ikke, at Calista føder den 24 september. Hun føder derimod den. 21 september - og får en dreng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-05 08:43

Calista er formentlig som alle andre kvinder: Et par børn i huset, et barn i hånden, et i barnevognen, et i maven ..og et par mere i tankerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-05 10:39

Så-Så, Molo! Calista har nok at se til, uden et par børn på tallerknen,, øh tankerne

Efter Ceamy's søde historie , kunne det jo osse være at sofaen har slugt dem begge !
Men den 21. det holder bare ikke Creamy. min usynlige guru har sagt 24 piger. øh en pige den 24.

Det er vist sengetid zzoo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-05 10:41

men en dag , bliver det en pige på 21..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-05 10:42

med egen sofa.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-07-05 11:08

LOOOL, hvor er i dog bare...

Hvorfor vil i absolut have, at jeg skal gå over tid? Terminen er d. 14, og jeg satser satme på, at spytte den loppe ud noget før.
Ligger nemlig stadig på fifae'en, nu i penicillinbehandling for en eller anden ukendt infektion.
"Vi kan desværre kun behandle dine symptomer" var beskeden fra Herlev Svangre ambulatorie, så hul i, at kællingen har det røvdårligt :-/

Næ, nej, jeg føder senest 10 september og det bliver sat i gang herhjemme, med en god omgang lagengymnastik*GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-05 11:12

Sådan skal den barberes

Go for it Calista*L*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-05 11:22

jeg er mundlam !
O O
--

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-05 11:27

Vrøvl natmaden! Så skulle det da være første gang

Sidder lige og funderer på om Calista ikke skal skifte parfumen ud (i et forsøg på ikke hele tiden at være gravid)

Du bruger garanteret mærket "Nyt bil interiør".

Den dutter ik', hvis du vil være slank Calista

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-07-05 11:34

Nej Nej Creamy, jeg bruger en lille smule pastasovs... Det gør manden helt vild i varmen (JK)
Slank? Det var noget jeg var i starten af året, nu ligner jeg en strandet hval
Godt vi bor lige op af Utterslev Mose, så man kan trille med babyslæden og på den måde få lidt motion!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-05 11:52

Jeg tør ikke at spørge om, hvordan den pastasovs skal bruges

Syntes forresten at det tricks den 10. er unfair play, men det giver jo molo ret i hvad der er på tankerne

sofa'en har det godt, kan jeg forstå

Min parfume hedder 'mand', måske derfor jeg tit sover alene
Den er ellers billig nok.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-07-05 11:58

Jeg er sikker på, at ihvertfald een bruger her på kandu har en deo af navnet "no friends"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-05 12:21

Og denne bruger, er efterhånden som et bildæk:

Så nedslidt, at "DEN" ikke længere har nogen profil

Men jeg må hellere holde min kæft. Tanker er fri, mens ordene bliver iagttaget*SMS*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-05 13:35

Min deo hedder : Vand & sæbe (..den 'økologiske' glycerinsæbe fra Apoteket ..naturligvis). Den holder fluerne væk

...men virker åbenbart tiltalende på kvinder fra 'Bøh-/udlandet'

Iøvrigt er jeg da også i min tid som libertiner stødt på en del hunkøn, som bruger en Parfume jeg gætter på hedder :

'Wet Goat'

</ALENEMAND_UDEN_AFKOM>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-05 13:44

Lugten af ged, gnu osv! Tja, det stinker i starten, men efter en rum tid, bemærker man ikke længere stanken..

Kommentar
Fra : 888

Dato : 20-07-05 20:57

fjerner lige flueben

Kommentar
Fra : 888

Dato : 20-07-05 20:57

fjerner lige flueben

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-07-05 21:02

Sikken masse tanter og onkler det kjære barn får !
Hvem af os ska' stå på faderen ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-05 22:20

ak ja og kan 888 (<--nemt at stave til(for mig))
at jeg syte at det er lidt sund for de fluer, man piller sgu da ikke benene af, man klasker dem,
ps. kan man se at naboen gav sild og snaps,
puh !
hold lige en sofa ti l mig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-05 22:23

nunår jeg læser det,,
ja så an egggg kot se det

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-07-05 07:21

Calistas kommende sofa
http://www.sondagsavisen.dk/Site/Laser/Artikler/Dagsorden/9655946.htm

Se det ville jo lette tingene en del.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-07-05 09:25

Det ville da være dejligt med sådan en fifaneser. SÅ kunne jeg komme med den mindste unge (indtil videre!) i Zoo.
SKAL holde på kalorius ihvertfald i tre uger endnu, så tre uger endnu må min sofa lide

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-05 09:32

calista -> Med alle de børn, kan man så ikke bare blive hjemme i abegrotten?

Stil dog den sofa ud i solen calista. Husk en forlængerledning til tv og computer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-08-05 13:53

Ak ja, som tiden dog går, og nu kan du måske ikke en gang trille hen til tasterne,
og aflægge en lille rapport til alle os nysgerrige.
Må jeg osse lige foreslå at, du straks efter fødslen, opretter en profil på 'klumpen',
for så ved vi da med sikkerhed, hvem der er den yngste bruger på kandu
Og så kan hun jo også sæl svare på spørgsmål, som hvordan er det at blive født, og så'en..

Ja du skulle jo kunne oprette den allerede den 25/9-2005

--

Håber at det går rigtig godt med dig, maven,ungen og sofaen.

Ps. fandt lige denne side.
http://www.barnetsbog.dk

De bedste halejujaaa'er fra. Jørgen.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-08-05 11:33

Natmaden, tak for din omsorg og din ide.

Der er ikke sket ret meget. Går rundt med små- veer og har gjort det en uges tid, men der sker lissom ikke rigtigt noget. Ungen vil sgutte ud! (- forstår man godt, med den mor!!!)

Orker ikke at sidde ret længe foran tasterne, men følger da med i de hotteste debatter (stjerneskolen og aj- underskriftsindsamling)

Skal nok smide et indlæg, så snart ungen er ude og vi er hjemme...

Cali--> the human hippopotamus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 13:56

calista = Hvalrossa Gigante

Jamen, vi andre følger skam også med her ..bare for at se; om det nu også bli'r et barn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-08-05 17:26

ja et pigebarn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 13:10

natmaden du fik ikke ret, Calista har født

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-09-05 13:20

Men det blev en pige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 13:27

Endnu et

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 13:32

Tillykke calista

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 13:34

Ps. Hvornår skal du føde igen?

...nåeh nej

Dét sku' jeg måske ha' spurgt Hr. calista om?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-09-05 14:28

Sludder, Det er da kandu der har sat et 2tal, foran mit 4tal ...
Men det er nu godt at det ikke blev en sofa.

STORT til både Hr. og Fru. Calista.
Og stor beundring til, at sådan en lille 'prop' selv fandt vej, hertil..
Ja jeg formoder at hun ikke havde 'The Hitchhiker's Guide to the Galaxy' i hånden, da hun ankom

Se nu at få lavet en profil, til hende, så hun kan få en masse scorepoint.
Vi er sikkert mange der har en del spørgsmål, 'minime',,, altså ikke me,, men you..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 15:15

Ja, calista, så får du og din famile lige et mere.

Og jeg har lige læst hele denne tråd ....... Se jeg fik ret du fik en pige.

Godt jeg fik lavet gættet om, efter din nærmere beskrivelse af maven ,"den amerikanske fodbold der fyldte det hele"

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-09-05 00:03

Calista og din familie.

Ser ud til, at Natmaden regnede lidt forkert

Men er det en Alien, så vil jeg have halvpart i hende

Stort TILLYKKE - Knus Ripley

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 00:24

Næ- Næ, TheRipley. Jeg regner bare på en anden måde,
men det er nok ikke helt som i plejer, i dette solsystem
Ho - Ho.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:27

natmaden -> HJÆLP !!! : http://www.kandu.dk/dk/spg/73837

Unskyld calista

..men du må vende dig til ikke at få svet den nærmeste tid

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 00:35

Tak for svaret calista.
Citat
Men HVORFOR skulle Alien blive en pige? Alle andre, undtagen mig selv, siger det er en dreng...

Ja det var den gang. Nu er de alle blevet klogere.
Ang. tidspunktet, ja så er det ikke altid nemt at ramme rigtigt, der skal jo tages hensyn til solvinde og så'en, måske skyldes det Nasa, de skød jo en komet ud af dens bane,,,, ja det er derfor.

igen, og må I få meget sjov og glæde.

Varme hilsner fra Jørgen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:51

svet ???...pudseløjerligt ord for : sovet

</TILLYKKE>