/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne.Jakobsen - igen...
Fra : berpox
Vist : 668 gange
1 point
Dato : 26-05-05 08:08

Angående http://www.kandu.dk/dk/spg/66974

Citat
knudsenfyn - velkommen på Kandu. Men du skal da lige lære at det ikke er lonerod, der skal lære dig noget om Træpæoner og hvad de er, men dig der som Superbruger, skal svare på Lone's spørgsmål. Hvis du IKKE ved hvad en Træpæon er, må du finde ud af det selv. Men så burde du også undlade at svare på spørgsmålet.

Altså: Hvis du ikke ved hvad spørgsmålet drejer sig om, så hold snuden væk.

Arne - hvor står det lige at man som superBRUGER automatisk er superSVARER ???
Arne - hvor står det, at man ikke må stille et modspørgsmål som det knudsenfyn gør?

Citat
Hvis du går ind på Google og søger på ordet træpæon, kommer der mange hits. Hilsen Arne

Arne - hvor er det lige, at du selv svarede på spørgsmålet?
Arne - flertallet af internetbrugere kan finde ud af at søge på Google - angiv i det mindste en konkret søgning der giver bonus i relation til spørgsmålet, ellers er dit forsøg på svar absolut intet værd.

plukket fra http://www.kandu.dk/dk/spg/67543 vedr. "knudsenfyn"
Citat
Hvad er det nu lige du kan? Du er jo ikke engang 1 uge gammel på Kandu?????

Arne - hvad hulen har det med "knudsenfyn"s evner at gøre?

Citat
..... Lær dog for fanden at læse teksterne og trådene. At mange HADER mig, gør dem åbentbart blinde. Knudsenfyn er HELT ny, og det eneste han har gjort, er at sende 4 tips der KUN omtaler hans egne produkter. DET er squ noget shit. Men find lige ud af det.

Hvis I virkeligt er SÅ dumme, melder jeg mig squ selv ud af Kandu. Jeg har ikke lyst til at dele plenum med SÅ snotåndsvage mennesker

Arne - vi skal alle starte et sted. Det gjorde du også. Desværre har du i din kandu-tid gjort det til en æressag, at opføre dig krænkende og nedladende overfor alt og alle såfremt svaret ikke lige er i din ånd, eller man har "kvajet" sig ved at få sendt samme tip eller spørgsmål flere gange. For slet ikke at nævne de tilfælde, hvor en svarer har "gentaget" dit svar - ofte med en mere uddybende eller behagelig formulering.

Arne - det niveau din omgangstone har nået, passerede de fleste øvrige kandu'er i en alder af omkring 12 år.

Arne - du har fortsat ikke svaret fyldestgørende på spørgsmålene:
http://www.kandu.dk/dk/spg/64714
http://www.kandu.dk/dk/spg/64342
De vedrører lignende optrin. Men dit ego forbyder dig måske, at svare på konkrete kritikpunkter? Kan du virkelig ikke selv se, at du optræder meget navlebeskuende, nærtagende, nedladende, opfarende og ubehageligt?

Måske du skulle tage ved lære Arne. Svar (uddybende) på spørgsmålene, og skriv pænt til brugerne. Og tro IKKE, at blot fordi du har svaret på en million spørgsmål, at så er du superklog. Det eneste det fortæller er, at du åbenbart henslæber dit liv bag skærmen med at lege hhv. net-professor og net-politibetjent.

Og Arne - jeg kan betro dig, at jeg stadig følger med i rigtig mange tråde, og også læser alle de mange ubehagelige ordvekslinger der fremkommer vedrørende din optræden/profil(ering)...

Arne - tag dig sammen, eller lær af dig selv: Sortie!

mvh berpox

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 26-05-05 08:33

Det ville da være at gøre os alle en tjeneste hvis du meldte dig ud.Man plejer at sige den største idiot er ikke født
endnu,men det passer bestemt ikke.
Hvis man ser de indlæg du kommer med kan man da ikke være i tvivl om,hvem det er.
Det kunne være rart at være på KANDU,hvis der ikke fandtes individer som dig,så gør da alvor af truslerne og
meld dig ud.
På forhånd tak
oz1eqp - Arne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 26-05-05 08:47

Så, nu skal I være søde, husk nu på at INGEN er forpligtet udover sin evne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 08:48

berpox:
Det er da al mulig respekt værd til dig, at du prøver at få arne til at indse, at han skal prøve at opføre sig

ordentlig. Det er der mange der har prøvet før dig. Det har desværre vist sig at være komplet umuligt,

og ingen er kommet nogen steder med det. De eneste der kan gøre noget ved det er Kanduteamet, og det

må vi så håbe på, de snart gør noget ved.

Der er indtil flere venlige Kandu'er der har gjort teamet opmærksom på problemet, men arne har skam

også skrevet til dem, og sikkert forslået dem hvordan Kandu skal køres, for eet eller andet sted skrev han:

At det vrøvl, måtte vi selv ligge og rode rundt med, havde de svaret ham, og det var han vist meget

tilfreds med, for her på det sidste, har han givet den en tand til.

Det jeg har skrevet er ikke refereret ordret, for jeg orker ikke at rode rundt i arnes eskapader.

Så det ser ud til at vi skal trækkes med ham et stykke tid til...........desværre. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 26-05-05 09:07

Den bedste løsning på sådan en er:'
IGNORER HAM DOG, LAD VÆRE MED AT KOMMENTERE HANS INDLÆG, så bliver han nok træt af det.
Det er lige som børn som mobber, hvis der ikke bliver reageret så holder det op.
Hilsen Nenita

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 26-05-05 09:21

Hej

Jeg smiler hvergang jeg læser et indlæg fra Arne. Da jeg faktisk begynder at få ondt af ham. Han har åbenbart ikke meget at give sig til siden han kan rakke alt og alle ned her. Har selv fået en overhaling, men har dog valgt at lade ham rase ud i en tråd.. siden har jeg ikke hørt fra ham.

Vi burde slå os sammen tage ud og besøge ham. For jeg tror han mangler venner, nogle der hiver ham væk fra skærmen, så lad os fylde en bus og tage hen og besøge ham.

Hvad siger i til det.

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 26-05-05 09:32

Hausbaer> Ved du da hvornår der er besøgstid på institutionen?

Jes

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 09:51

Citat
IGNORER HAM DOG, LAD VÆRE MED AT KOMMENTERE HANS INDLÆG,

Næ....du, for det første er det umuligt at ignorere vores

Og derudover, tør jeg da slet ikke tænke på hvad det ville gøre ved mandens ego, såfremt hans irettesættelser, belæringer og tilsvininger kom til at stå uimodsagte.

Næ, Vi har her at gøre med et totalt magtmenneske, og det at han har haft held til at svare på mange spørgsmål, har gjort at han ser sig selv som verdens 8.vidunder.

og jo flere point han har skrabet sammen, lige så proportionalt er attituden vokset.

Men desværre kunne noget tyde på, at han ved at bruge den fidele sleskhed han nogen gange kan lægge for dagen, har haft held til at få foretaget den fredning fra at blive smidt ud her, som han ellers var stillet i udsigt såfremt der kom flere klager over ham.

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 09:59

Klodsen fra Rhodos ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 10:03

Hausbaer:
Jeg vil gerne bestille 2 biletter, og en kasse rådne tomater.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 10:06

Ahhhh gider du lige Gambrinus....LOOL

Jeg tror at Chares fra Lindos (282 f.v.t.) ville vende sig i sin grav over den sammenligning.

AJ er blot en manifestation af noget af det værste i mennesket. Træls og skræmmende er det blot, at alle disse negative sider er samlet i een person

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 26-05-05 10:21

Keldd:

Vi skal da ikke smide med tomater.. så er vi jo ikke bedre end hamselv. Nej vi skal hen og hygge os sammen med ham.. lære ham at kende. Han byder sikkert på en kop kaffe.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 10:28

Hvad med Napalm?? Er det ikke en eksotisk frugt man kan kaste med? Så kan du få min kaffe Hausbaer LOOOL

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 10:31

Hausbaer:
Jeg tror jeg er mere på linie med klumme.
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 10:34

Napalm..... Jeg håber altså ikke det er noget der er farligt

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-05-05 10:35

AJ drikker vist kun rødvin......

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 10:38

Man skal ikke skyde dompapper med kanoner.
Gambrinus

Kommentar
Fra : newface

Dato : 26-05-05 10:40

Hausbaer
Det er uhyre svært for nogle,mig selv incl,at opretholde en nogenlunde høvisk tone overfor et så tilbagestående miskmask af et degenereret misfoster af AJ´s type.Jeg beklager overfor mig selv at jeg 2-3 gange p.g.a ophidselse,har ladet mig rive med og har måttet skifte alias,da nogle af mine skriverier har været uoverlagte.En type af AJ´s slags vil altid være kilde til ufred og hvis han ikke bliver fjernet vil være skyld i (måske) uoverlagte handlinger.Det er jo tildels at beklage at en sådan fuldtids idiot får lov at husere så længe
Mvh

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 10:41

Hvad med at bruge en gyllespreder. Om ikke andet, så ville hørmen omkring ham blive væsentligt forbedret LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 11:07

Når AJ monsteret er væk fra Kandu, så skifter jeg nok osse nick *loool* (til Krummen)

Klumme er et redskab, hvis oratoriumimage har været brugt i forsøg på at bortskære pestbylden AJ fra Kandu, og er derfor nok "inficeret" og besudlet af hans giftigheder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 11:26

Her på kandu er skam mange "nick".

Så når alt kommer til alt er der nok kun 20 brugere

Kommentar
Fra : Solarie.Luren

Dato : 26-05-05 12:12

Hvem er jeg så, ja der er allerede nogle her på Kandu der har gættet det for et stykke tid siden, jeg kan røbe at jeg tilbringer det meste af min lurertid ved solcentre i det vestlige Herning og at jeg også elsker svampe.
Selv vil jeg kalde mig expert på alle områder.

Sorarie.Luren

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 12:33

Citat
Selv vil jeg kalde mig expert på alle områder.

Sorarie.Luren

Narh, ekspert og ekspert....... Stavefejl: Det hedder Solarie.Lureren Luren er den bestemte form af det gamle instrument: En Lur....... eller også har det noget at gøre med at

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 12:37

Solarie.Luren

Du ved godt, det er fordi kun kan tåle egne stavefejl

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 12:43

I skulle skamme jer, at sidde inde i gode vejr og gøre nar ad arne.

han kan nok ikke selv gøre for, at han ..........resten ved I godt.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Solarie.Luren

Dato : 26-05-05 13:06

Undskyld for mine stavefejl, det var fordi der kom et godt skår forbi mit vindue her vest i Herning,og på vej ned til solcenteret, så jeg skulle være hurtig.
Det kunne jo godt være at vedkommende havde Svamp der var værd at undersøge.

J.A

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 13:10
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 13:27

Det altså synd for AJ... Kandu burde serriøst hjælpe ham i kontakt, med noget proff hjælp..
det er kørt så langt ud at han vel snart fylder halvdelen af kandu..
uden at være særlig kompetent til at udtale mig, vil jeg aligevel påstå at han mangler hjælp, en hjælp der ikke kan klares her...!
Manden har måske ingen ben, og det griner man jo ikke af. problemet er at han sparker aligevel.
Jeg tror at det handler om en hård barndom med masser af tæsk og evig mopning i skolen.
Jo det er synd for AJ, mange har prøvet at tilrette ham, og det har til tider hjulpet.
han kan bare ikke tåle et skulderklap, for så er han straks rykket tilbage til felt et !

Inderst inde tror jeg at AJ græder, man ser jo desværre børn, med en destruktiv adfærd, mest fordi at de mangler kærlighed, og omsorg.....

Men AJ, du bringer mit pis i kog, ved din manglende forståelse.

Du har dog hjulpet mig en del, Feks. hviste jeg slet ikke at man kan have tarmslyng i lillehjernen.

En bekymeret Natmad...... Måske!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 13:28

Berpox. Hverken du eller arne kan bestemme, om nogen skal holde sig væk fra kandu! I kan komme med alt det kritiserende glam, I gider, men I kan ALDRIG få nogen smidt ud!! I hvert fald ikke, som reglerne er i øjeblikket.

Arne angriber frontalt de kandubrugere, som han ikke synes er kloge nok eller som laver fejl eller som er uenige med ham.
Du, berpox, forsøger gentagne gange at starte tråde, som udelukkende har til formål at forstærke den negative holdning, som andre har til arne.. På en arbejdsplads ville det kunne sidestilles med mobning. Arne overtræder IKKE nogen regler.
Det gør DU heller ikke. Men jeg synes, det er usympatisk, det du gør.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 13:31

Forkert Birgitta, nogen har fået nogen smidt ud herfra, og arne.jakobsen havde fået at vide, at næste gang der kom klager over hans ukvemsgloser, var det herut.

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 13:36

Du sir noget vrøvl Birgitta.

Det kan ikke være rigtigt, at brugere skal finde sig i at blive udsat for AJ's tilsvining uden at tage til genmæle, og det kan ligeledes ikke være rigtigt at læsere skal overvære hans hæsligheder, uden at give deres besyv med.

Så kan du pædagogisk kalde det mobning eller hvad du vil. Han skal ha råt for usødet. Det er det eneste sprog den psykopat forstår.....eller gør han?? Men ikke desto mindre så virker det som en udluftningsventil at kunne give ham tilbage, og det er vel en menneskeret, når man udsættes for eller overværer hans sygelige udbrud.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 13:40

Hmm Birgitta , nu gjorde du det jo sæl.
Men det må du osse godt, tror jeg nok,,, må hun det godt AJ..

Vi er her jo på kandu for at dele viden. synd at der osse er lus, der klør så meget , at det forstyrrer den viden der skal deles..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 13:40

DET lyder usandsynligt!! Så grove ting har der heller ikke været tale om. Han lyder jo nærmest som en irritabel gammel gnavpotte...

Og hvordan har DU kendskab til det, Dova??

Er der NOGENSINDE nogen, der er blevet smidt ud fra kandu, bare på grund af deres måde at "tale" på?? Hvem??

Jeg synes nok, det er et skråplan at komme ud på.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 13:43

denne sag kan ses fra flere sider, så lad os sætte os i rundkreds.
helle for at sidde ved bordenden,,,

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 13:45

Profilen Ram/ Ram2/ Ramses bliver smidt på porten af Kandu- teamet pgr af sin ubehøvlede (mente nogle) opførsel.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 13:54

Klumme!! Jeg siger netop IKKE, at vi ikke skal tage til genmæle!! Vi skal da NETOP tage til genmæle hver gang vi er uenige i noget andre brugere siger. Men IKKE fordi de hedder a.j. eller berpox eller lign. Men for det, de skriver i den helt aktuelle tråd.

Så når berpox starter en tråd med det formål at stille en anden kandubruger i dårligt lys, så kritiserer jeg det.
Når arne kommer med en af SINE flip, -ja så siger jeg da også ord!!
DET må være den rigtige sanktionsmulighed. Og samtidig en mulighed for opbakning til de kandubrugere, der i tråden bliver dårligt behandlet, på den ene eller anden måde.

Jeg er IKKE vild med, at en kritik KUN bliver bakket op og gjort til "hadeemne". Uanset hvem, det går ud over. Jeg går ind for, at vi skal være her allesammen!!!!!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 13:57

Birgitta du lyder ophidset, tja velkommen i klubben.
det er bare ikke sundt for blodtrykket...

Der er enormt mange indlæg om AJ, alle opstået grundet AJ's underlige deltagelse i andre indlæg.
Det fylder simpelt hen for meget.. men det er forudsigeligt at det ikke stopper.
Hvorfor skal AJ have lov til at svine folk til.
Hvorfor må andre ikke svine ham til, han starter jo selv hver gang..
Tænk at komme som ny på kandu, og tro at AJ er standarden for kandu, der skal en del psyke til at komme igen.
ergo, han skader kandu's ry.

Ang. mobbning, så er der noget om det, det siger lige så meget om alle os andre.. og det er jo sørgeligt.

Jeg gætter at hvis du støtter AJ. så vil det være som at hjælpe en sulten løve af med en torn i poten.
Hånden du vil hjælpe med er spist før den kan hjælpe,,, sørgeligt, men det tror jeg på.

Med al respekt for dine synspunkter.
Jørgen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 14:11

Vi giver da IKKE en ny bruger et bedre indtryk af kandu ved at oprette tråd udelukkende med det formål at genere andre brugere.

Der er jo intet forkert i at gå ind i en ny brugers tråd og henvende sig til den nye bruger på den måde DU, Jørgen, eller JEG- synes, det er rimeligt at tale. Netop for at vise, hvordan VI synes, at standarden skal være. Men INGEN af os kan lave eller bestemme standarden alene. Alle er ligeværdige, uanset om man hedder a.j. Mol, Jørgen, dova eller Birgitta. --Eller noget helt andet... Vi er ALLE med til at lave standarden.

Jeg støtter IKKE a.j. men jeg støtter retten til, at "enhver fugl synger med sit næb".

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 14:11

Min subjektive opfattelse:

Mobnng er eenvejsadfærd. At tage til genmæle og forebygge patologiske og forudsigelige mobningsforsøg er IKKE mobning.

Kald det hvad I vil. Mobning eller ej......DEN skal "tæskes" ud af banen....... Jeg vil se DEN hyle LOOOL

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 14:25

Birgitta jeg vil forlade tråden, du har ret, men det har resten også, så vi er jo enige.
forlade,, ikke helt, bare være passiv, men jeg er nu sådan indrettet at jeg nok ikke kan lade være med at komme igen.
men ret det har du da, det er dog stadig modsigende, bare det at du deltager. Syntes jeg!

Demokrati er en mærkelig fætter.. den tåler ikke en diktators indblanden.
Mvh.
Jørgen.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 14:26

Det er IKKE mobning at modsige eller kritisere det, der bliver sagt i en tråd.

Men det ER mobning at starte en tråd, som udelukkende drejer sig om at få så stort et antal kandubrugere som muligt til at "bakke op" om den mening, man selv har om en anden kandubruger.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 26-05-05 14:28

Birgitta---Desv er du helt ude i hampen mh til AJ eller du taler mod bedre vidende.Der er i disse måneder AJ har meldt sig i dette forum,den ene gang efter den anden,og jeg mener utallige -utællelige tråde blevet brugt ord og gloser,hentydninger og faktisk hvad du ellers kan tænke dig af svinske ting,intet har været helligt.Der skal en del til før at jeg ,der er født og opvokset på det sorte Nørrebro,boet en lang årrække på Vesterbro,farer i blækhuset.Manden er total idiot og fuldstændig uden for pædagogisk ,menneskelig rækkevidde,uanset på hvilken linie i pædagogisk lærebog der står noget andet
Mvh

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-05-05 14:31

Nu har jeg ladet tråden her køre siden i morges - og der er da kommet en del irrelevante indlæg set i forhold til mit spørgsmål der fortrinsvis er stilet til Arne Jakobsen.

Citat
Berpox. Hverken du eller arne kan bestemme, om nogen skal holde sig væk fra kandu! I kan komme med alt det kritiserende glam, I gider, men I kan ALDRIG få nogen smidt ud!! I hvert fald ikke, som reglerne er i øjeblikket.

Arne angriber frontalt de kandubrugere, som han ikke synes er kloge nok eller som laver fejl eller som er uenige med ham.
Du, berpox, forsøger gentagne gange at starte tråde, som udelukkende har til formål at forstærke den negative holdning, som andre har til arne.. På en arbejdsplads ville det kunne sidestilles med mobning. Arne overtræder IKKE nogen regler.
Det gør DU heller ikke. Men jeg synes, det er usympatisk, det du gør.

<Birgitta>
Der er ikke tale om at ville stille Arne Jakobsen i et dårligere lys end det Arne selv har stillet sig i. Arne kan blot bilægge sin fremturende, stødende og brovtende adfærd - så har jeg ikke mere stof i forhold til Arne.
Jeg har derudover oprettet denne tråd, for ikke at forplumre en tilfældig saglig (og forplumret?) tråd med alt det her bøvl

Jeg giver Arne muligheden for med konkrete eksempler at retfærdiggøre, og/eller forklare sine angreb.
Hvis jeg eller en af mine kollegaer opførte sig som Arne gør efter gentagne høflige henstillinger, så er det ud af vagten pga. "samarbejdsvanskeligheder".

INGEN skal finde sig i at blive overfuset, endsige blot se på uden at reagere. Arne opfører sig præcis som de urolige elementer i mine børns skoleklasser, som først er forsøgt talt til rette, og som siden er blevet flyttet fra skolen, og idag er omgivet med støttepædagoger på den ny skole...

Birgitta - du er selv gået i rette med mig på et tidligere tidspunkt - og jeg skal være den første til at indrømme, at jeg også fejlede i den sammenhæng - man skal lære af sine fejl.

Jeg hader ikke Arne Jakobsen - på ingen måde - og mange af Arne's svar er både korte, klare og præcise - al respekt for det. Filmen knækker bare, når Arne på usympatisk manér tilretteviser alle mulige brugere. I det virkelige liv kunne jeg/vi undgå kontakt med en ubehagelig person, men på kandu er det jo frit for enhver at blande sig.

Det kan du have din mening om, Birgitta, jeg har min, og den kan både ændres og påvirkes.
Jeg er meget åben for en sund dialog med Arne - men Arne vil/tør ikke deltage, og smutter med det samme når det hele bliver alt for konkret.

mvh berpox

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 14:39

Uenig med dig Birgitta.

Kan efter min mening ses som et forsøg på at åbne Kandus øjne for, at det ikke er enkelte svaler der er ved at brække sig over AJ.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 14:40

a.j. og jeg er da også røget ind i den samme tråd en gang i mellem. Og almindeligvis er vi nok uenige. Såvidt jeg husker, men jeg husker ikke særlig godt.

Men jeg forsøger at læse a.j.s indlæg med lige så stor interesse som jeg læser dit indlæg, newface. Og selvfølgelig reagerer jeg på dine negative udtalelser om mig. At du også føler trang til at dele din negative opfattelse af a.j. med mig, det kan jeg jeg kun forholde mig passivt til, da jeg som sagt ikke kan se, at det hører hjemme i en anden tråd end der, hvor forulempelserne rent faktisk har fundet sted.

Bortset fra det, så er kandu IKKE kun forbeholdt brugere, som er over et vist intelligensniveau, eller som er psykisk "normale". Der kræves ikke engang en bestemt alder. Vi har allesammen ret til at være her.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 14:45

Klumme: Kandu er ikke en "Vorherre" der sidder og overvåger vores omgangstone. Vi er SELV "vorherre" og må SELV sørge for justitsen. Derfor blander jeg mig i det, som jeg synes er forkert. Selv om jeg ved, det er MIN personlige mening. Og andre har en anden mening.
Det er DET, der gør kandu til det, den er.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 14:48

Birgitta
Nu drejer det sig om 5-6 profiler der, i hvert fald bare i den tid jeg har været her på Kandu og lige kan huske, er blevet smidt ud, da det vist fortrinsvis drejede sig om profiler oprettet med henblik på chikane af andre brugere, og i nogen af tilfældene blev der endda fjernet nogen tråde som de omtalte profiler optrådte i, og det kan så egentlig undre lidt, for ikke meget af det der blev sagt der, kom på højde med arne.jakobsens sprog, når først han ruller sig ud.

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 14:50

"Birgitta"
Du tager grundigt fejl - læs KANDU´s regler så vil du opdage at IKKE ALT er tilladt, men man kan gå langt.

INTET forum kan være tjent med at enkelte personer jager alle andre væk.

Jeg personligt taler ALTID pænt til "arne" (og det er måske min fejl), men når det udmynter sig i at enten blive svinet til verbalt eller usandheder o.lign. - ja så stopper tålmodigheden. Det er jo ikke et barn vi taler om (selvom man skulle tro det af og til).

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 14:52

berpox, hvis du ønsker at kommunikere med en anden person, så kræves der, at den person ønsker at kommunikere med dig. Gør personen ikke det, så nærmer det sig en smædekampagne at vedblive med at kritisere den samme person gennem flere tråde.

Som sagt husker jeg elendigt, så jeg ved ikke af, at jeg skulle være gået i rette med dig før, berpox. Glemsomhed kan altså tit være en velsignelse. -Jeg ser enhver tråd som et nyt uskrevet blad, -uanset hvem, der har startet den.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 15:00

dova, hvor står det henne, at den og den er blevet smidt ud af kandu??? Jeg kan ikke finde noget om det.

refi, hvorfra ved du, at det ikke er et barn, vi taler om??
Ingen personer bliver jaget væk, hvis størsteparten af kandus brugere forsøger at FORBLIVE positive, åbne og accepterende.

(Fik lige en mail fra min hjemmevejleder med følgende citat:

"I have deja vu and memory loss at the same time.
I'm sure I've forgotten this before! " )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 15:04

Birgitta:
Du ville have gået i rette med berpox,noget før, hvis du ikke huskede så elendigt, eller du ved ikke af.

Mon ikke du skulle forsøge med arne, det ville nok være mere rimeligt, hvis du altså ikke har glemt det.

Han er nok lidt sværere at glemme end berpox. Keldd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 15:12

"Birgitta"

Du følger åbenbart IKKE med de steder hvor dette problem bliver diskuteret.
Her er en udsmidning

http://www.kandu.dk/dk/tip/7539

Med hensyn til arnes alder ligger der beviser på nettet (billede) så han er ikke et barn (af alder)

Vi HAR forsøgt GENTAGNE gange at være positive, men men men

Prøv at søge i søgefeltet - så vil du opdage hvad der bliver talt om.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 15:31

Keldd, jeg har som sagt sandsynligvis gået i rette med arne i andre tråde, hvis jeg syntes, der var grund til det.
Og jeg husker ---eller glemmer--- ikke ting afhængigt at, hvor vigtige de ting er. For mig er "ude af øje= ude af sind".

refi, tak for dit tip. Jeg mener stadig, at det er forkert af kandu at smide folk ud baseret på "klager" eller hets mod enkeltprofiler fra en gruppe af andre kandu-brugere. Det er så let at få andre med til at "klage". Andre, som nok aldrig ville have klaget, hvis de ikke var blevet opfordret til det.
Det kan så nemt ende som en "popularitetskonkurrence", hvor man helst skal stryge nogle folk med hårene for at få lov til at rakke ned på andre.
Refi, brug ordet "jeg" i stedet for "vi" om dine intentioner, hvis du da ikke taler om dine egne dobbeltprofiler.

Et billede er da ikke noget bevis for, at arne er en voksen.... Hvemsomhelst kan da lægge et hvilketsomhelst billede på nettet.

Jeg har det rigtig glimrende med at holde hver enkelt tråd ud fra hinanden... Og jeg går egentlig nok kun tilbage i tidligere tråde eller bruger søgefeltet for at søge oplysninger som jeg har brug for i en positiv sammenhæng...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-05-05 15:34

Tja....Alzheimer light kan være en befrielse

Birgitta - der er ikke tale om smædekampagne fra min side, men derimod om helt konkrete eksempler på det jeg opfatter som usandsynlig nedladende og sjofel opførsel.

Jeg finder ingen anledning til at forplumre diverse tråde yderligere med indlæg af karakter der er det oprindelige spørgsmål uvedkommende. Derfor opretter jeg en særskilt tråd, og derfor er spørgsmålene rettet direkte til Arne.

Jeg er stadig optimist, og håber stadig at Arne Jakobsen vil indse, at der ER en vej ud af suppedasen. Men også, at det kun bliver bedre med Arne's medvirken.

Derudover mener jeg, at Arne vitterligt har fortjent en hel pæn del af de så forjættende point, som anerkendelse af Arne's svar - blot synd at det billede tilsmudses sådan, på grund af utilstedelig opførsel.

mvh berpox

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 16:01

"Birgitta"

Jeg har ikke udtalt mig om mine intentioner - hvis du læser trådene hvor problemet er (ca. 25 % indenfor det sidste ½ år) vil du opdage hvorfor jeg BEVIDST skriver VI.
Ellers udtaler jeg mig aldrig på andres vegne (og jeg har kun 1 profil)

Men jeg skal da gerne udtale mig om MINE intentioner.......

Det er at folk lærer at tale ordentligt til hinanden uanset om de er rygende uenige. Når man først begynder at bruge ord der normalt burde høre hjemme blandt helt unge mennesker (selvom de slet ikke burde høre hjemme nogen steder), så stopper festen i et åbent forum.
Og direkte angreb på brugernes person er absolut ikke anset offentligt nogen steder.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 16:08

VI indbefattet også mig !
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 16:14

Tænkt situation:
Hvis AJ ser Brirgittas profil, ville ord som:

latterlige sæk du er jo ikke superbruger.
jeg har flere point end dig din møgfisse
skrid fra denne tråd , din kvarthjerne.
fuck af bitch.
kom igen når du kan stave.
Læs for helvede hele tråden eller skrid.

Undskyld mig. men det er bare ikke gangbart.

men kandu skal måske forbydes for børn.
Jeg tror at du holder på dit , for ikke at ville give dig.
at berpox opretter denne tråd for at få AJ i dialog, det er en ting,
At så mange deltager i tråden, kan vel give dig et fingerpeg om at der er et problem, som optager mange.

AJ er i mange tråde, og følger konstant med, ham har igen, her, haft muligheden for at blande sig,
men vælger ,sikkert helt bevist at holde sig væk.
berpox har ikke bedt mig om at sympatisere, det har jeg selv valgt,
Desværre virker det ikke på AJ, som i virkeligheden kunne kunne komme langt, med noget så simpelt som et pænt sprog.

Brigitta, der dukker mange tråde op med AJ som enme, hvorfor tror du det.
Svaret må være at manden træder mange over tærerne, og bliver ved.
Kunne du ikke tænke dig at have ham som nabo, i en opgang. vær sikker, det ville ikke hjælpe at lade som om at han ikke var der.
ja man kunne jo lukke øjene , mens en anden nabo, måtte stå for skud.
Har du børn ? AJ er jo spejderleder, og det er i toppen, ville du have dine børn der ?

En ting som jeg ikke forstår ved mig selv, det er at jeg gider at blive ved her på kandu,,
men det er der jo andre grunde til, dog er det folk som lord AJ, der sår min tvivl , om rigtigheden i kandu's foremål.

Nej jeg må stoppe nu.... det er sgu for latterligt spild af tid og liv...

berpox stærkt at du gider.
AJ 10000000000 fluer kan ikke tage fejl. spis lort.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-05-05 16:32

Jeg er såmænd også spejderleder, og jeg har aldrig, gentager ALDRIG, i denne sammenhæng stødt på personer, voksne såvel som børn eller unge, der i den grad lader hånt om at have respekt samt tolerance overfor andre mennesker, deres meninger og fejltrin, og som i den grad i samme åndedrag fremhæver sine egne fortræffeligheder.

Hvis en spejderleder i "min" gruppe opførte sig sådan - så var vedkommende ikke spejderleder et sekund længere! Aldrig nogensinde!

Arne Jakobsen's afvigelser i forhold til "spejderloven" har jeg såmænd også bragt på bane - desværre uden modspil fra Arne, så tilbage er blot en formodning om, at Arne har skabt sit helt eget moralske univers...

mvh berpox

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 17:32

berpox, jeg fastholder stadig, at dine kommentarer til a.j.s opførsel ville gøre meget mere gavn i de relevante tråde. Især af hensyn til de brugere, der har oprettet de tråde. Hvis a.j. optræder ubehøvlet og det får lov til at stå uimodsagt, så kan nye kandubrugere jo NETOP tro, at sådan en tone er almindeligt accepteret på kandu. De samme nye kandubrugere ser jo ikke nødvendigvis DENNE tråd.

Jeg siger jo IKKE, at det er fint, at a.j. opfører sig som han gør, men jeg siger, at det er vores allesammens ansvar at sige ham imod på en ordentlig måde. Alt efter, hvad vi hver især føler, at vi kan stå inde for. Hver gang vi synes han går over stregen.

Jørgen, du kunne ikke dy dig, hvad..

De ting, som du skriver som eksempel på a.j. eventuelle kommentarer til mig, kan jeg da ikke tage bogstaveligt...

Når folk kommer med den slags udgydelser, så er jeg nok tilbøjelig til at forsøge at gennemskue, hvad der er årsagen til ordflommen mere end jeg føler trang til at forsvare mig...
--Så jeg er egentlig ikke bevidst om, at a.j. skulle have talt til mig i det sprog... Måske har han... måske ikke...

Men selvfølgelig ville jeg da kommentere det, hvis jeg oplevede den slags i en af de tråde, jeg deltog i.

Jeg har dog ikke tid og overskud til SPECIELT at opsøge tråde med henblik på at irettesætte a.j. hvis nogen fortæller mig, at dér og dér er han gået over stregen. Så ville jeg jo aldrig have tid til det, som er kandus egentlige formål for mig: at stille og besvare spørgsmål, og at diskutere og udveksle meninger med andre mennesker med de samme interesser som mig selv.

Mine børn er for gamle til at være spejdere, og desuden tror jeg, at man sagtens kan have en "dobbeltprofil" i den sammenhæng.
---Hvor mange af os opfører os på samme måde på kandu, som vi gør "live"?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 17:51

--De af os der taler almindelig og pænt til hver andre, opfører os vel ikke så forskelligt i det virkelige liv. Jeg skal klart indrømme at jeg skam også fremturer "live", når nogle påstår noget, jeg anser for forkert. Men som jeg tidligere, netop har skrevet til den gode herr Jakobsen. Fremturer han på den måde, som han gør her på kandu, nede på den lokale bodega, var han for længst blevet tæsket til lirekassemand.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-05-05 18:05

Det er jo netop DET! Det er ikke muligt, at opføre sig på samme måde "live", som vi gør på kandu. Arne bruger næppe det sprog på den lokale bodega.

Og for mig er der ingen ligevægt mellem at lytte og at tale i det virkelige liv. På kandu er der reel ytringsfrihed, forstået på den måde, at man kan ikke afbrydes, og det er IKKE den der råber højest, der bliver hørt, -som det tit er i der almindelige liv.

Alle kan sige deres mening på hver deres måde her på kandu. Men selvfølgelig har det konsekvenser, når man bruger sin ytringsfrihed til at kritisere andre på en grov og negativ måde. For alle vores indlæg i forskellige tråde er jo det, der danner vores egentlige profil på kandu. IKKE de få ord, vi beskriver os selv med.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 18:37

Se nu begynder du at forstå "Birgitta"

Citat
Men selvfølgelig har det konsekvenser, når man bruger sin ytringsfrihed til at kritisere andre på en grov og negativ måde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 18:39

Hovsa - tastefejl

Bare det ikke bliver opdaget

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 18:56

Babu babu babu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 19:00

Du har ikke tid "3773"

Lav nu den forstærker

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 19:05

Har han nu igen brændt en af
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 19:05

Næ næ næ, det kan jeg ikke finde ud af, men jeg ved hvem der kan refi!

Iøvrigt har Arne jo ikke tid til at irrettesætte, så må vi andre jo tage over, ikk'?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 19:09

Fis med dig Gambrinus. Gå du bare ned og læg dig på bagsædet af Grevinden, eller skal vi satenedeme kommer efter dig, ja vi skal,

din &%!(/&#?=¤((****"=§=#)

Kom ikke her og før dig frem, bare fordi du kører i rød bil...............øøøøøøøbs det gør jeg jo også........

Hvod'den går det ellers sydpå. Har vi gang i beton'en?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 19:11

ØV - Du mobber

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 19:12

Ha

Scorede lige en halvtredser på forstærker-spørgsmålet. Så mangler jeg ikke meget i at nå Dova på listen (altså kun i musik).....

Ha

og atter Ha

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 19:13

Mobbe??!?!?!?

Er det en hund eller sådan en til gulvet?

øhh det hedder vel moppe?!?!???!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 19:14

Mobbe - en mobilos eller hva'?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 19:15

...og Gambrinus. Finder snart på et natur-spørgsmål til dig, så vi kan få dig højere op på top ti!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 19:18

Nå ja - vi må jo se om Kandubrugerne er vågne...........
Stavefejl er jo tilladt når visse ikke er tilstede

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 19:25

Fandeme er vi da vågne. Og du skal dæleme ikke kommer her og kontrollere nogensomhelst, refi. Der gælder simpelthen ingen undskyldning for tastefejl af en så grov og graverende karakter. Fy.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 19:37

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 19:40

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 19:47

Citat
Ha

Scorede lige en halvtredser på forstærker-spørgsmålet. Så mangler jeg ikke meget i at nå Dova på listen (altså kun i musik).....

Ha

og atter Ha

Glem det, du har været her 1½ år længere end mig..... og du har været foran .............engang

Som om det skulle betyde noget som helst, det er vel ingen konkurrence

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 19:59

I kan tro arne er ked af, at det ikke er ham der har førertrøjen på,

og det er jeres skyld............allesammen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 20:04

Førertrøjen....... Han kan få en sort affaldssæk.....brugt LOOL

Tror sgu han er røget ud. (Flag og kanonslag) Ellers ville han ha' været her forlængst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 20:04

Det betyder sørme meget Dova!

Kender faktisk en der gik i coma, fordi Gambrinus fik lidt poænger ved mig på den konto. Det blev dæleme taget frem og nævnt mange gange.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 20:06

Daarvsss Klumme.

Har du tæsket nogen idag (verbalt altså).

PS Ses til fadbamser på Festihvalen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 20:07

Vi kan da spare sammen til en NÆSTEN førertrøje.
Bare læg nogle spørgsmål ang. opdragelse og hvordan man bør opføre sig - så skal I bare se..........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 20:08

Næh "klumme" - bare kig i andre spørgsmål.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 20:09

øvvvv i er ikke søde. Og fuldstændig uden humor, altså......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 20:10

Han har lige været ved at reparere en hulens stor surround forstærker med en spraydåse (man kan faktisk godt, men det er nok kun en ud af hundrede).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 20:16

http://www.kandu.dk/dk/spg/67582

ÆUVVV Jeg så det lige, men han er spag..... Han er ramt...... LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 20:18

Muuuuuuuuuligvis, men han har jo også en kæleko!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 20:19

Nøøøøøøeee jeg har ikke tæsket på nogen.....så vidt jeg husker LOOL.

Ja gu ses vi..... Jeg går i træningslejr (Camp Dionyssos) på Rhodos i 14 dage..... mama mia LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 20:25

Hvor skal jeg flyve fra? Du inviterede jo, eller hvad?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 20:33

>3773
Det kører bare derudad.
Det er dejligt med lidt beton-rock.
Der ER faktisk emner indenfor biologi jeg ved lidt om.
Fra jeg var 10-16 år havde vi da vandhulsakvirier og terrarier.
Sååå……….. spørgsmål om vårfluelarver, guldsmedelarver, rygsvømmere,
vandkalve, skøjteløbere, myggelarver, salamandere, snoge og firben
vil jeg kunne svare fornuftigt på. (Hvis jeg altså gider).
Lige nu gider jeg ikke !
MIN NYE CPU KOMMER I MORGEN !
Den har eddersprøjtme været svær at opdrive.
Gambrinus
Hvem er 7337 egentlig ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-05 21:28

Birgitta.

Citat
Du, berpox, forsøger gentagne gange at starte tråde, som udelukkende har til formål at forstærke den negative holdning, som andre har til arne.. På en arbejdsplads ville det kunne sidestilles med mobning. Arne overtræder IKKE nogen regler.

Gu GØR han da det! ..Kender du ikke de uskrevne regler "netikette"
http://www.usenet.dk/netikette/

Jeg kunne finde de første 100 tråde, hvor Arne overskider netiketten, men gider simpelthen ikke mere..Og Kandu teamet er i mine øjne ikke en skid bedre end Arne, når ikke de for længst har smidt denne mandsling på porten. Jeg er dælme ikke bleg for at indrømme, at jeg har klaget over manden to gange, og klagerne har netop gået på hans fremturen/tiltaleformer overfor andre brugere..

første gang fik jeg denne mail tilbage

Citat
Hej Creamygirl

Vi har hermed sendt ham en advarsel, og hvis han herefter bliver ved så må
vi fjerne ham med det samme.

Derefter indsætter de mailen, som de har sendt til Arne.

Citat
ADVARSEL
-------------------------------------------
Nu har vi endnu engang modtaget klager over din adfærd på kandu.dk, du bedes
omgående stoppe din chikane af forskellige brugere, samt moderere dit
sprogvalg da dette ikke er passende på kandu.dk.

Vi har blandt andet fået klager over disse gloser som du igennem tiden har
slynget ud med :

Dumme lille lort.
Dum i roen.
Sørgelige skiderik.
Torskedumme.
Spytslikker.
Krampeonanist.
Snotterøve.
Dum som en ladeport.
Narrehat.
Pointluder.
Syge lille skiderik.
Psykopat.
Sørgelige lille stodder.
Kerneidiot.
Hallo åndssvage.
Fissehøg.
Vatpik.
Piss on You forbandede halvhjerne.
Har du ikke fået fisse for nyligt?
lille liderlig hanhund.

Dette er jo ikke første gang vi har rettet henvendelse til dig, og dette vil
dermed også blive den sidste gang.
-------------------------------------------

Med venlig hilsen / Best regards

Søren Jensen
Servicemedarbejder

Og ved du hvad Birgitta?! ...Arne er her sq stadig! - og du forsvarer minsandten hans ret til at være her..

Fy for en skid kandu er værre end jeg troede - og jeg er stoppet med at anbefale sitet til andre..og starter ikke igen før Teamet gør alvor af, at få Arne fjernet

************************************
Dog har du ret i en ting Birgitta! ..Berpox starter en tråd, som kan sidestilles med mobning, og nu er det altså sådan, at jeg har en særdeles fremragende hukommelse, og derfor husker en tråd, hvor Berpox mente jeg lavede smædekampagne mod Arne! ...faktisk var Berpox af den mening, at hvis jeg kunne få mange nok til at mene det samme som jeg, så var min tilstedeværelse i tråden og dermed min selvretfærdiggørelse helt på toppen..

Godav do!..Hvad er det lige denne tråd handler om, hvis IKKE det er et oplagt forsøg på at få andre til at mene det samme som Berpox?!
At dække sig under, at tråden er oprettet til Arne, går ikke i et ÅBENT forum, hvor alle har ret til at blande sig i debatterne

Alligevel forstår jeg udmærket, at også Berpox har fået nok! Han var bare længere om det end andre..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 21:38

Jeg har ikke fået nogen svar på mine mails

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-05 21:45

Næ Dova, jeg har heller ikke fået svar på den sidste og Arne tumler stadig rundt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-05 21:57

Dog lover teamet jo, at der kommer en ignorere funktion med den nye version af kandu.dk..
Jeg er lige nu så "ond i sulet", at jeg ikke en gang ønsker Arne fjernet fra kandu, men håber derimod, at denne funktion kommer MEGET SNART!
Han vil nemlig have så godt af, at blive sin egen ubehagelige adfærd bevidst - ved at erfare, at mange ganske enkelt ikke ønsker hans selskab..

At han så opretter flere profiler, ser jeg ikke som noget problem. Han er jo let genkendelig, og skulle han dukke op i anden skikkelse, kan man jo bare give ham endnu et tastetryk.....Puff Arne *S*

Hold kæ.. jeg glæder mig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 22:03

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 22:08

Det bli'r vel snart nødvendigt med en underskriftindsamling
og sende den anbefalet med snail-mail til Kandu.
Hvordan kan det ordnes ?
Der er flere, som jeg har anbefalet Kandu, der efter en uge kontaktede mig igen for at spørge, hvem f...... ham Arne.Jakobsen er.
Det er sgu' sørgeligt at Kandu skal ødelægges på denne måde.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-05 22:13

Gambrinus.

Jeg tror sq ikke at det hjælper
I mine to klager har jeg linket til spørgsmål, hvor Arne ruller sig ud - og rent ud sagt overbeskider nye brugere..
Min erfaring er nemlig den samme som din. To af mine bekendte er blevet så trætte af Arne, at de ikke længere benytter kandu.. Men at åbne kandus øjne for dette problem.....suk!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 22:14

Creamy:
Der er en brun tulipan her: www.keldd.webbyen.dk

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-05-05 22:14

Hæ - ja ja - kære Creamy - jeg husker det skam også godt. Og smædekampagner er skam stadig usmagelige.

Jeg har også "fået nok" - helt bestemt. Men jeg har ikke en dagsorden der går ud på at få Arne smidt på porten. Arne har mange gode kvaliteter, og jeg vil fortsat appellere til det gode "jeg" i Arne, om at ændre sin fremfærd, så vi alle kan være her uden at blive overfuset.

Jeg kan ikke tilslutte mig, at denne tråd er oprettet som en smædekampagne, men jeg kan nu godt se fornuften i sammenligningen her i bakspejlet!

Men du/I må tro mig på mit ord.
Kandu er desværre ikke indrettet med små lukkede chatrum hvor man kan bevare sin anonymitet og skælde hinanden ud (eller måske ligefrem rose hinanden?). Derudover har jeg ikke lyst til at fremlægge min ægte identitet overfor Arne så længe Arne ikke udviser den fornødne respekt. Skulle der ryge en finke af panden, så er en kniv i ryggen forventelig.

Men måske Arne vil deltage i en uforpligtende privat chat på eksempelvis Ofir. Så kan vi måske få renset luften dér.

mvh berpox

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-05 22:26

At flere brugere er af samme mening, og giver denne mening til kende - er IKKE smædekampagner Berpox.. Det er noget vrøvl, men godt du kan se sammenligningen, selvom det er i bakspejlet!

En uforpligtende chat med Arne?! ..
Uha, det kræver da vist et forpligtende ...Good luck

Keldd---> Du er farveblind..Den brune tulipan er stadig rød/orange

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 22:31

berpox:
Du kan da ikke få renset noget som helst, manden vil jo til hver en tid påstå, at det han gør er det rigtige og at alle os andre er en flok tåbelige halvhjerner,der bare skal fucke af, eller hvad han nu finder på fra hans uudtømmelige
arsenal af slibrigheder.
Tro endelig ikke du kommer nogen steder med det gode, når det er arne du har med at gøre. Enn af arnes specialiteter
er nemlig knive i ryggen, på andre brugere, så hvis kanduteamet ikke snart får ham ud, må vi nok trækkes med ham lidt længere endnu.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 22:38

Ja, prøv bare at spørge det par stykker herinde der har haft lidt mere kontakt med AJ, end lige her på siderne.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-05 22:44

Jeg kan kun fraråde, at tage anden kontakt til manden..Heller ikke dette kan han administrere på respektfuld vis

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-05-05 22:44

creamy:

Keldd

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-05-05 07:51

Fra : arne.jakobsen Dato : 27-05-05 01:02

Læs nu lige spørgerens profil og historik. Profilen siger ikke en skid. Historikken heller ikke. Søg på navnet under alle emner og bliv klogere. Alt tyder på en skoleelev, der ikke gider at læse lektier og passe sit arbejde. Siden hvornår er Kandu blevet en side hvor dovne elever kan få hjælp til at bestå eksamen?
******************************************************

Ingen kommentar.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-05 14:17

hehe, ja Maj_britt - så kom den igen! Efter Arnes indtræden på kandu, får ALLE lige en kommentar med på vejen angående deres profil og historik..

Har man ikke ligeså mange besvarede spørgsmål/point som ORAKLET Arne, så vær forberedt på et møgfald, der i 99% af tilfældende ender med kommentarer som:

Citat
Kandu er et VIDEN-delings-center. Hvor pokker bli'r din viden af?! FIZ af.

eller

Citat
Når man går ind og checker din profil, finder man ud af, at du er Superbruger der er logget ind den XX XX XX men du er SÅ dum, at du ikke har kunnet besvare ét eneste spørgsmål og din kommentar er SÅ fyldt med såvel stave, som sprogfejl.
Fis af din ½ hjerne.

*****************************

Og hvordan går det så på ofir chat Berpox?!
Har du med dine pædagogiske evner fået lært ORAKLET, at han fremover skal lade være med at skrive kommentar som ovenstående?! ...Næ, det tænkte jeg nok*lol*

Kommentar
Fra : newface

Dato : 28-05-05 18:27

Når der bliver lagt en tråd til AJ,glimrer han med sin tavshed,medens han i andre sideløbende tråde kværner videre
så man er ved at skumme over og få syltet den tråd ind i ævl,naturligvis til stor ærgelse for spørgeren.
Ja han er dæleme unik

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-05-05 20:26

Hej Creamy - det er ikke blevet til noget - endnu
Jeg har heldigvis et liv der kan holde mig laaangt væk fra skærmen i flere dage, blandt venlige, rare, søde, høflige, velmenende, ærlige, åbne, kærlige, besindige, humoristiske (grænsende til det bindegale på den fede måde ), intelligente og dannede personer, ja faktisk som kanduerne jo heldigvis også er flest

mvh berpox

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-05-05 20:33

Så så berpox, ikke prale.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-05-05 20:37

Hej Keld - Ork nej - jeg praler skam ikke - så havde listen over superlativer været meget meget længere

- og så havde jeg nok heller ikke glemt at omtale mig selv i samme vendinger he he

mvh berpox

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-05 20:40

Ærgelig ærgelig Berpox - kan det trøste dig, at jeg heller ikke havde forventninger til en uforpligtende chat?!

Jeg er ellers blevet bekendt med, at jeg skulle tilhøre en klub, der har holdt møde på et andet plenum, og har sendt et samlet bønskrift til Kandu om at få AJ smidt ud..

Hulens også!! - hvor befinder denne klub sig?! - og hvordan kan jeg tilhøre denne, når jeg ikke en gang er blevet inviteret?!

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 01-07-05 22:47

Jeg er lige kommet ind fra min garage hvor jeg har puslet med min bike, mine drenge er ikke på ,madammen sidder og spiller på kom og forsvind rettelse vind og pusler med hendes hjemmeside, jeg har aldrig mærkligt nok bevæget mig ind på det domæne smaltalk, tak skævben det er jo nærmest øretævermes holdeplads, hvor der også er store skraldespande til al det skrald der måtte komme, jeg så kelld havde et billede af en flot velocette dejlig sjælden bike, nå men jeg vil nok læse i et par aviser, måske er jeg for gammel ,men jeg syntes vi alle skulle være her, jeg mener behandler man ,spørger man seriøst får man altid et pænt svar, det er min erfaring, og dette indtryk vil jeg gerne fortsat have, kan alle brugere have en go weekend
mvh hans

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 23:12

dhmoelsted:
Kom over i smalltalk, jeg lover alle guld og grønne skove i øjeblikket,
som jeg selvfølgelig ikke et øjeblik har tænkt mig at holde.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-05 08:07

Ja keldd og hvor er så smalltalk-linket til alt det som du ikke holder.

Nå, men nu sejler jeg til stege, og prøver den gamle kro..
Ja, når man ikke lige har en bike, må man vel sejle sin egen sø
God week-end
Natmaden.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-07-05 18:57

En skam, natmaden, har været i Stege i dag, og er lige kommet hjem,

vi kunne vel nok have lavet nogen billeder, men en anden gang.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-07-05 19:02

Linket til alt det som jeg ikke holder, er ans's tilykkelink til miritdk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-07-05 10:32

øv jeg fatter ikke i brik...

nå stege nåede jeg ikke, motoren havde det dårligt. og sejlene ville til øresundsbroen.
så det blev til en sverigestur, krydsende mellem bropillerne.. men en dejlig tur.

En anden gang, kan vi jo kordinere det lidt og mødes, til den gamle kro i stege, der skal jeg til i løbet af sommeren.

Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-07-05 10:32

øv jeg fatter ikke i brik...

nå stege nåede jeg ikke, motoren havde det dårligt. og sejlene ville til øresundsbroen.
så det blev til en sverigestur, krydsende mellem bropillerne.. men en dejlig tur.

En anden gang, kan vi jo kordinere det lidt og mødes, til den gamle kro i stege, der skal jeg til i løbet af sommeren.

Natmaden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-07-05 10:39

Go' idè, natmaden, jeg bor 10min. derfra, og jeg skal nok tage en skruetrækker med,
hvis motoren går skilt ad.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-07-05 11:28

Lyder godt, keldd.. Jeg formoder at vi taler Ishøjegnen. Det er en gammel Albin 2cyl. 21hk benzin. sidder originalt i en Vega27.
Tror den er ked af at den kun kan få blyfri, og den blev ikke mere glad, da den en søvnig morgen fik en tankfuld disel.
Karburatoren blev renset i week-enden, der var noget hvidt geleaktigt slim i svømmeren, men det hjalp ikke en pind.
den tager ikke gassen, men går ud, den kører kun med en hånd på indsugningen og fuld choker. og aligevel går den ud ,måske mest når den bliver varm. en sjælden gang kører den fint i timevis,, ak ja det gamle pus,,, går og tænker at den skal på pension, men at den i perioder kører godt, siger vel at der stadig er liv( og håb ) ja og den sidste motor jeg rodede med må have været dengang at en puch 3gear var ny !
Anyhow,, de kloge hoveder i havnen siger at en Albinmotor ikke er noget man skifter, det ville være synd, den kan ikkke slides op...
Men måske kunne jeg det umulige.
i næste week-end , tror jeg at jeg vil give den en buket roser.. så kan den snuse lidt til dem ,,,,, i indsugningen

Sommerhilsen Natmaden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-07-05 17:27

Natmaden:
Jeg bor i Langebæk, 8min fra Kalvehave, ca 15 min fra Stege, min mail er under mit profilvrøvl.
En ældre benzinmotor giver man ikke blyfri, så er der ikke noget til at smøre ventilstyrene m.m.,der er også andre ting der kan have taget skade, og så kommer du diesel i ved siden af, det går fint hvad?
Men du kan da få små flasker med blyerstatning til at komme i benzinen, men det ved du vel, gi' motoren det istedet for roser.
Ja, vi har engang talt om Ishøjegnen, det er fordi det er mig der har bygget det hele dernede, og Vallensbækhavn med, nå ja, der var også nogen andre der hjalp lidt til når de gad.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-07-05 21:46

ja-ja jeg tænkte det nok, her prøver man at være miljøvenlig, med blyfri og alt det der.
angående diselen, så holdte jeg kun slangen.(detvarikkemigsmiley).
Og hold dog op , hvor sådan en mundfuld disel dog fylder, i vallensbæk havn, når man skal suge det ud igen,
Jeg fik de ca 15 af 19 liter ud igen. og de sidste 4 blev fortyndet med 18 liter benzin. men det var vel næppe godt nok,
sket er sket, den har kørt ca. 40 liter benzin siden, ja det hele har været blyfri.
Er der et navn på det blyerstatning ?

Synd du ikke bor på den anden side af Stege,, feks. i Keldby

Nå nu vil jeg maile til dig, der skal jo være plads til AJ's svar, i denne tråd

Natmaden.

Annuller spørgsmålet
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 22:30

Jeg har desværre ikke modtaget et fornuftigt svar, og annullere derfor også dette "nødråb"