/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
arne.jakobsen
Fra : knudsenfyn
Vist : 759 gange
5 point
Dato : 25-05-05 20:03

Det er da utroligt så mange dumme ting du kan skrive herinde. Tror DU selv at de er med vilje at der er 3 stk. af den samme ?
Nej nu skal jeg fortælle dig en ting min fine ven. En hjemmeside kan godt gå i ged og det gjorde det den dag jeg skrev dette. Siden skrev at der var sket en fejl og jeg skulle prøve igen senere.

Har du ikke andet og bruge din tid til end og skrive sådan nogle barnlige ting her på siden !!!

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 15 point
Dato : 25-05-05 20:08

Fyha knudsenfyn, fornærmer du vores allesammens

Men bortset fra det, så er jeg ikke imponeret af Swedol.
Det er da rigtigt, at nogen mærker en bedring i kort tid, og andre slipper for tikkeriet for evigt ( Når motoren står af ved det

Nej, du skal ikke køre med det i ret lang tid før du skifter olien igen og får Swedolen ud af systemet, ellers kan det gå meget galt.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-05 20:11

knudsenfyn

Hvis du retter dig efter disse 3 tips, så sker det ikke mere

http://www.kandu.dk/dk/tip/10386

http://www.kandu.dk/dk/tip/10387

http://www.kandu.dk/dk/tip/10388

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-05-05 20:13

knudsenfyn

Tag det helt roligt. Psykofrønsen AJ er lallende bindegal og skrupravende ubehagelig.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 20:28

Jeg har da kun brændt en motor af med Swedol.
Så hvad er problemet.
Og Swedol gav mig en ny flaske helt gratis !
Den står stadig i min garage. (Det er vel 10 år siden).

Der var engang en klog mand, der fortalte mig, at de små riller, der er i en cylinder holder på olien, når motoren stod stille. Når disse riller bliver fyldt op med teflon, får man godt nok en større kompression, men det slider på motoren, hver gang man starter, fordi olien er rendt af cylindervæggen.

Næææ…. ”Duckham’s Hold Kæft Olie” (20W/50)
Det er noget, der kan dæmpe motorlarm på en gammel motor.
Gambrinus
PS : Er jeg kommet udenfor emnet ?

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 25-05-05 20:31

Jamen jamen knudsen
Ta dig ikke at smukkearne, han er bindegal
Jeg har endda hørt, at der skulle være lavet en hjemmeside om mandens meriter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 20:57

Jeg gav et af dine tip NUL, knudsenfyn fordi jeg ved, at du kun opnår virkning hvis motoren ikke har være ordentligt vedligeholdt og hvis det reelt har hjupet er det fordi den olie der var på var tynd og udslidt.
Swedol kan sandelig godt gøre gavn, men det er ikke et universalmiddel til slidte ventilløftere.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 25-05-05 21:47

Svampe.arne. Det er sgu et fedt brugernavn, mon man skulle starte forfra med et andet brugernavn????
Ps. Kan kun give jer alle ret. MANDEN ER EN KLOVN....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-05 21:56

Spark nu lige jer selv i r.....

Jeg har taget flere dyster med manden og billiger ikke hans opførsel, men der er da ingen grund til at smide brænde på bålet, eller kan i bare lide balladen for balladens skyld??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-05 21:59

Gambrinus

Citat
Duckham’s Hold Kæft Olie” (20W/50)
Det er noget, der kan dæmpe motorlarm på en gammel motor

Det er nemlig rigtigt

"Mors gamle Mercedes" elskede det, og brugte heller ikke så meget af det som andre olier

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 22:01

Lige hvad jeg sad og tænkte, refi.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 25-05-05 22:03

Dova???
Kan det også bruges på en diesel der har rundet 275.000...
Hvad med koldstart.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-05 22:05

Kandufosis

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 22:09

Du skal ikke hælde en 20/50 "Dørkarmsolie" på en motor med mindre den er slidt op, og ja den er for fed til vinterbrug, igen med mindre motoren er slidt op.
Det eneste jeg kan bekræfte er, at slidte motorer ofte har mindre olieforbrug med den olie og sådan har det været siden jeg blev udlært i det firma der importerede skidtet.
Jeg tror, at det er fordi de selvrensende egenskaber er ringe så snavset ophobes på stemplerne og i lejer mm..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-05 22:12

Caam2
Mener du om det er for tykt når det er koldt, det olie, siden du nævner koldstart

Nej, Mercedes'en havde ingen problemer med det, og den motor havde da kørt omkring 450000 km.

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 22:15

Dova har nok mere forstand på det der med Diesel.
Manualen til "Den Røde Baronesse" (Alfa Sprint 1983 hvis nogen skulle være i tvivl) foreskriver Duckham 10W/40.
Alfaklubben anbefaler dog Duckhams 20W/50 til ældre motorer.
Jeg ved ikke hvad f..... Duckhams putter i deres olie, men det virker !
Både på motorstøj og olieforbrug.
Gambrinus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 22:18

Det er vist ikke nok at basere sin viden om olie på en håndfuld gamle biler.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 25-05-05 22:31

Dova
Bruger iøjeblikket 10/40 ( Manualen siger 15/40 ) Og der er ingen olieforbrug pr 10.000 km selvom den har gået 275.000.
Ja jeg mente om den ikke er for fed...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 22:33

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-05 22:36

Caam2

Jamen, så er der vel ingen grund til at du skulle overveje noget andet olie, hvis din bil kører godt nok på det du bruger, og intet olieforbrug på 10000 km til en motor der har gået 275000, er da meget fint.

mvh dova

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 25-05-05 22:39

Det var bare en tanke. Den trænger til ny tandrem, men ellers ingen problemer...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 22:45

Jo tyndere olie jo bedre evne til at smøre, hvis det så ikke lige er fordi, at ældre motorer har større tolerancer og derfor mister olietrykket, suger olien op ved stempler og ventilstyr, og vil miste kompression fordi cylindrene skylles.
Moderne biler kører på 10/40 fuldsyntetisk olie, som giver mulighed for længere intervaller mellem olieskift.
Da man brugte olier på 20/50 havde man et interval på max 5000 km hvilket er en 1/4 del af hvad mange fabrikker foreskriver i dag.
Brug den bedste og tyndeste olie som motoren kan håndtere og især på dieselmotorer er det vigtigt at olien er så tynd at den hurtigt bliver fordelt i motoren med de høje belastninger der ligger på lejer og stempler.

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 25-05-05 23:00

Der hvor arne.jakobsen er, der er vi mange der også er
Det kommer hverken refi eller andre til at bestemme.
Dette er en æressag.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 23:05

Så er du vist gået forkert s.a. for arne.jakobsen er her ikke (endnu).

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 25-05-05 23:09

Næææ men han overvåger det skam nok
Han har vist desværre lært lidt at tidligere tiders fejltagelser

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 23:16

Mener du at han
Det er vi jo mange der gør ikke Eddie?

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 25-05-05 23:19

Arne er gået kold.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-05-05 23:35

knudsenfyn -> Hvis du havde fulgt dine tips, ville du have registreret at de kom 3 gange, og så ville du have kunnet slette de to forkerte. Det gjorde du ikke! Så det er KUN din egen fejl. Og med hensyn til MINE tåbeligheder, så læs min historik.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 23:40

upyoursmate du havde åbenbart stikordet . Entré

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 23:42

>Bjarne
Det der jeg skrev omkring teflon, cylindervægge og koldstart.
Har det noget på sig eller er jeg blevet bildt noget ind ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-05-05 23:42

knudsenfyn -> Her er din profil:
Citat
Første login 16.05.2005
Superpoint 74
Besvarede spørgsmål 0
Tips skrevet 4

Hvad er det nu lige du kan? Du er jo ikke engang 1 uge gammel på Kandu?????

Bvadr.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-05-05 23:48

BjarneD - Lad være med at spille Kong Smart. Du mente jo ikke Entré men Sortie.

Kender du ikke forskellen, så lær at holde kæft. Hvor svært kan det være?????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-05 23:54

Nå den fidele sleskhed er nok ved at fortage sig igen

Citat
Lad være med at spille Kong Smart. Du mente jo ikke Entré men Sortie.

Kender du ikke forskellen, så lær at holde kæft. Hvor svært kan det være?????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 23:56

Arne>>Jeg kender forskellen og mente Entré. Du er jo ikke gået endnu! Spørgsmålet er vel hvem der burde tie for din entré var jo som diverse personer forventede. Bulder, brag og kritik.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 25-05-05 23:58

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 00:00

Nå så dukkede møgsprederen op som forudsagt LOOOL

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-05-05 00:01

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 00:03

Der har også været alt for stille hele dagen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-05-05 00:08

Bvadr - Knudsenfyn er blot endnu en i en lang række af folk der tror at Kandu.dk kan bruges til at markedsføre deres mere eller mindre gode produkter. Og så falder I alle i svime over det. Lær dog for fanden at læse teksterne og trådene. At mange HADER mig, gør dem åbentbart blinde. Knudsenfyn er HELT ny, og det eneste han har gjort, er at sende 4 tips der KUN omtaler hans egne produkter. DET er squ noget shit. Men find lige ud af det.

Hvis I virkeligt er SÅ dumme, melder jeg mig squ selv ud af Kandu. Jeg har ikke lyst til at dele plenum med SÅ snotåndsvage mennesker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 00:16

Alletiders idé lillearne med at du melder dig ud.

Det det klogeste du har sagt i de 10 hæslige måneder du har terroriseret Kandu med dit modbydelige væsen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 00:20

Hold nu bare inde arne
knudsenfyn har en gammel mazda som han tidligere har haft problemer med, og spurgt om hvad der kunne gøres for den gamle bil fordi den tikkede i ventilerne.
så har han tilsyneladende været på værksted og fået et råd om det omtalte produkt.

Og ved du hvad?

Citat
Hvis I virkeligt er SÅ dumme, melder jeg mig squ selv ud af Kandu. Jeg har ikke lyst til at dele plenum med SÅ snotåndsvage mennesker

Det ville fandme være alletiders!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 00:20

Hvad sagde jeg.......

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-05-05 00:25

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 00:25

Men skynd dig, så vi ikke opdager, at du er blevet SMIDT ud i hoved og røv LOOOL

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-05-05 00:33

Man kan ikke melde sig ud, men man kan blive smidt ud.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-05-05 00:36

Lad nu være med at glæde jer for tidligt! AJ har før meldt sig ud af "klubben"... Men han kommer tilbage igen ret hurtigt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 00:36

Det er åbenlyst at fjolset er klar over at den udsmidning er lige op over, og derfor kører det crap af. Fornedrelsen er for stor for skvattet, hvis vi ved at han er SMIDT ud LOOOOL

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-05-05 00:38

Tvivler på der er nogen udsmidning på vej - så skulle den være kommet for længe siden.....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 00:42

Ekstrabladet :
Citat
En ukendt forkastning under Los Angeles kan
udløse det dyreste jordskælv i USA's historie

Hvad koster et jordskælv og kan man få det pr. efterkrav ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 00:42

SÅ SÅ Flash77 - Ikke fjerne håbet.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-05-05 00:45

Undskyld......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-05 00:51

Du er tilgivet Flash77..... men det er altså ikke noget at spøge med LOOOL

UD med idioten.........

Hvis prisen er, at jeg ryger samme vej, så er det HELT OK med mig. Det offer bringer jeg gerne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-05 00:51

Det er vel på grund af dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/66968

knudsenfyn har skrevet sit tip/tips.

Henviser igen til følgende tips, der forklarer hvordan man undgår gentagelser.

http://www.kandu.dk/dk/tip/10386

http://www.kandu.dk/dk/tip/10387

http://www.kandu.dk/dk/tip/10388

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 26-05-05 00:54

Nej , nej Arne. Vent en dag eller to med at melde dig ud.
Vi andre skulle da gerne ha lidt at se frem til...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-05-05 00:55

Ja og her ser vi også at han er ude efter knudsenfyn http://www.kandu.dk/dk/spg/66974

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 26-05-05 01:02

Det viser jo tydeligt, hvor stor en klovn manden er.... http://www.kandu.dk/dk/spg/66974

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 01:08

Hvor i altså ubegavede !
Komme med det samme link 2 gange.
Hvis i ikke kan finde ud af det, så hold snuden væk !
ER DET SÅ SVÆRT AT FORSTÅ ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-05-05 01:10

Gambrinus pas du bare på ellers melder jeg mig ud

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 01:11

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 08:47

AJ, har du nu glemt at tage din medicin igen.
det går altså ikke, følg nu din læges råd
Kender forresten osse en der var 8 år som officer i marinen, han blev smidt ud.
Glistrup er forresten osse Merkonom i Regnskab.
Da jeg rendte rundt i de canadiske skove et halvt års tid,
lærte jeg meget om fodsvamp og lige meget hvor meget man leder, så var der ingen veje.
Naturvejleder, leder ingen veje hen i den natur.

At du skriver, 'Top-Spejderleder', fortæller jo bare at det er en god ting, at holde sine børn væk fra spejderlivet.
'Instruktør-uddannet for såvel voksne som børn', ja det ses tydeligt at du instruere alle i alle tråde.

Musik-elsker og kender af mange forskellige stilarter.
ja hvem kender ikke mange stilarter, ( sopramen og bassen fik et barn som var Alt for dem )

'Er en stor dyreven. Har 4 kæledyr', mennesker er også dyr, og behandler du dine dyr som du behandler dine medmennesker.
Så bør du meldes til dyreværnet(undre mig at du ikke har en søhest).

'Ordet uinteressant findes ikke i mit hovede, derfor ved jeg lidt om alt' ,
er det ikke lidt modsigende, set ud fra toppen af din profil.

'EDB-Programmør i mere end 25 år', jow vi har vel alle et af dine værker.
dit sidste project er vel dette http://sannie.dk/flash-toon-game/windows_rg.swf
Men det var da skønt, dengang at kvinderne var i hulkort !!!
Ps. du behøver ikke at læse alt dette, bare ret mine stavefejl

Og se så for H...... at få taget din medicin.

ØH ! knudsenfyn, Velkommen på kandu
Hvis du bliver her og kikker forbi hver dag , ja så sparer du både at skulle købe ugebladet søforhør og jumbobøger.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 08:47

AJ, har du nu glemt at tage din medicin igen.
det går altså ikke, følg nu din læges råd
Kender forresten osse en der var 8 år som officer i marinen, han blev smidt ud.
Glistrup er forresten osse Merkonom i Regnskab.
Da jeg rendte rundt i de canadiske skove et halvt års tid,
lærte jeg meget om fodsvamp og lige meget hvor meget man leder, så var der ingen veje.
Naturvejleder, leder ingen veje hen i den natur.

At du skriver, 'Top-Spejderleder', fortæller jo bare at det er en god ting, at holde sine børn væk fra spejderlivet.
'Instruktør-uddannet for såvel voksne som børn', ja det ses tydeligt at du instruere alle i alle tråde.

Musik-elsker og kender af mange forskellige stilarter.
ja hvem kender ikke mange stilarter, ( sopramen og bassen fik et barn som var Alt for dem )

'Er en stor dyreven. Har 4 kæledyr', mennesker er også dyr, og behandler du dine dyr som du behandler dine medmennesker.
Så bør du meldes til dyreværnet(undre mig at du ikke har en søhest).

'Ordet uinteressant findes ikke i mit hovede, derfor ved jeg lidt om alt' ,
er det ikke lidt modsigende, set ud fra toppen af din profil.

'EDB-Programmør i mere end 25 år', jow vi har vel alle et af dine værker.
dit sidste project er vel dette http://sannie.dk/flash-toon-game/windows_rg.swf
Men det var da skønt, dengang at kvinderne var i hulkort !!!
Ps. du behøver ikke at læse alt dette, bare ret mine stavefejl

Og se så for H...... at få taget din medicin.

ØH ! knudsenfyn, Velkommen på kandu
Hvis du bliver her og kikker forbi hver dag , ja så sparer du både at skulle købe ugebladet søforhør og jumbobøger.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 08:47

AJ, har du nu glemt at tage din medicin igen.
det går altså ikke, følg nu din læges råd
Kender forresten osse en der var 8 år som officer i marinen, han blev smidt ud.
Glistrup er forresten osse Merkonom i Regnskab.
Da jeg rendte rundt i de canadiske skove et halvt års tid,
lærte jeg meget om fodsvamp og lige meget hvor meget man leder, så var der ingen veje.
Naturvejleder, leder ingen veje hen i den natur.

At du skriver, 'Top-Spejderleder', fortæller jo bare at det er en god ting, at holde sine børn væk fra spejderlivet.
'Instruktør-uddannet for såvel voksne som børn', ja det ses tydeligt at du instruere alle i alle tråde.

Musik-elsker og kender af mange forskellige stilarter.
ja hvem kender ikke mange stilarter, ( sopramen og bassen fik et barn som var Alt for dem )

'Er en stor dyreven. Har 4 kæledyr', mennesker er også dyr, og behandler du dine dyr som du behandler dine medmennesker.
Så bør du meldes til dyreværnet(undre mig at du ikke har en søhest).

'Ordet uinteressant findes ikke i mit hovede, derfor ved jeg lidt om alt' ,
er det ikke lidt modsigende, set ud fra toppen af din profil.

'EDB-Programmør i mere end 25 år', jow vi har vel alle et af dine værker.
dit sidste project er vel dette http://sannie.dk/flash-toon-game/windows_rg.swf
Men det var da skønt, dengang at kvinderne var i hulkort !!!
Ps. du behøver ikke at læse alt dette, bare ret mine stavefejl

Og se så for H...... at få taget din medicin.

ØH ! knudsenfyn, Velkommen på kandu
Hvis du bliver her og kikker forbi hver dag , ja så sparer du både at skulle købe ugebladet søforhør og jumbobøger.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 08:48

hov trykkede altså kun to gange

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 09:17

Uha natmad, nu bliver du dømt dum & ubegavet!

Fedest at du holder Arne, det ser vi frem til!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-05 09:19

PS

Velkommen knudsenfyn!

Som de fleste andre her ovenover, tror jeg slet heller ikke på Swedol. Det er et fidusprodukt, a' la at pisse i bukserne. Derfor skrev jeg banantip'pet. Det er noget nær det samme.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 09:22

Der er en ting jeg ikke fatter, og det er simpelthen, hvorfor Arnedrengen går så meget om i den enkelte brugers historik. Jeg fatter det bare ikk!!
Det kunne være JEG skulle prøve SWEDOL, så tandhjulene i den øverste kører bedre!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 09:58

Nej-nej-nej Calista, lad være med det, vi vil sgu ikke risikere du brænder sammen

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 11:11

Ja Dova eller også føder Calista før tid, brug hellere en god nøddeolie på maveskindet
Lord AJ læser profiler, for, som i krig, at kende sine modstandere.
Han praler med point, og ræser op af top50, som en anden cykelrytter.
Det er jo set før ,også før AJ kom til.
men som i cykelløb, er det jo for det meste den der spurter i starten der ikke når målstregen.

Mvh. Mig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 11:12

øh ! 'Mig' er et dæknavn, så Lordskabet ikke kan finde min profil ,,, Nemlig.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 26-05-05 21:22

Hej alle,
A.J er på "sin" måde speciel. OK.

Med hensyn til swedol, var det ikke omkring 1970-1980?
reklamerne slog "slag"
(ingen oliedebat)
Castrol kom med sin gtx olie som vendte dunken fra sae viskos.
til multigtade.
Swedol er et gammelt olietilsætningsprodukt der ikke kan
bruges på motorer fra omkring 1970 og fremover.
OK måske kent motorer (opel-ford)
For mig er det mærkeligt et aut. mazda værksted bruger swedol.
Jeg kan ikke se at swedol kan løse problemet i hyd.lyft.

SåååH. Som AJ skriver reklame JA?????

neutral...
/steen b.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 22:27

> Steen
Har du set denne tråd ?
http://www.kandu.dk/dk/spg/67551
Gambrinus

Kommentar
Fra : knudsenfyn

Dato : 26-05-05 22:52

Hej alle sammen. Tror i ikke snart at arne.jakobsen har fattet at han er ude på dybt vand

Jeg tror ikke at arne.jakobsen har læst det jeg skrev med at jeg havde været inde ved en mazda forhandler og spurgt til råds !
Hvis det var fordi jeg ville sælge noget her på nettet havde jeg nok skrevet priser og email m.m. som folk kunne kontakte mig på

JEG TROR AT HAN SKAL HAVE EN GANG SWEDOL, MANDEN ER JO IKKE RIGTIG RASK !

*GG*

De bedste hilsner og tak for den gode velkomst fra alle undtagen arne.jakobsen

Knudsenfyn

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 23:03

Tjaaa... Knudsenfyn
10 dage og du har allerede fået nok.
Det tror jeg han vil skrive i sin private rekordbog.
Eller også skærer han hakker i sit tastatur.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : knudsenfyn

Dato : 04-01-06 23:03

Tak for svaret dova.