/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Livet set fra en sofa
Fra : calista
Vist : 525 gange
2 point
Dato : 25-05-05 11:18

Der er sgu ikke ret meget at se!!
Jeg er, som den opmærksomme kandu'er vil vide, gravid. Det er mit fjerde barn og kroppen er ved at sige HOLDT, STOP Søster stiksav! Jeg er derfor blevet lagt til aflastning på fifaneseren herhjeme af jordemoderen. Hun mente ikke at man i uge 24 skal have helt så mange plukkeveer, som jeg har og hun mente sørme heller ikke, at de skulle gøre ondt
So much for being a matyr!
Nå, men jeg ligger så her på fifaneseren og røvkeder mig. Så mange spændende serier og lignende er der sgu heller ikke på tv, det jo vildt overdrevet så mange penge vi betaler for så lidt underholdning!!
Bøger har jeg for meget amme- hjerne til at læse..
Så var det jeg tænkte.. for det kan jeg vist stadig, at KANDU kan være leverandør af lidt underholdning!!!

Kom med det, kandu'er, på sådan en skummelt onsdag, hvor vejret ikke kan bestemme sig for, hvad det vil.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-05 11:27

Øv, ja det lyder kedeligt.

Men underholdning

Tjae, nu kender jeg ikke lige hvilken underholdning du synes er sjov, men her er da en lidt anderledes online-avis at læse lidt i

http://www.landsbytossen.dk/index.html

mvh dova

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 25-05-05 11:33

Du kan da bare lade være med at betale noget så!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-05 11:34

Tjaeh... jeg er jo på arbejde, så det er så som så med tiden. Min chef har dog taget en afspadseringdag, så jeg er alene på supporten af Hovedbibliotekets maskiner. Der er dog 'huller' ind imellem, da chefen jo ikke kan overlæsse mig med de opgaver han ikke selv gider lave, når det hele bare 'spiller' i resten af huset

Her på min arbejdsplads er vi storleverandør af underholdning : Læs en bog

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-05 11:37
Kommentar
Fra : calista

Dato : 25-05-05 11:46

Molo, har indtil videre læst:
Da Vinci mysteriet
Engle og dæmoner (begge af Dan Brown, og da vincimysteriet er KLART bedre end Engle...)
Læser lige nu Hjertebånd af Hanne Reintoft (SNORK!!!!!! Den er godt nok kedelig!)
Og har to kill a mocking bird (dræb ikke en sangfugl) liggende.. på originalsproget.

Men som jeg skrev, så er amme- hjernen så småt begyndt at melde sig, så jeg skal tit læse ens ide to gange, for at få hoved og hale i det

Dova.. LOL for en side

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 11:50

Nu har jeg godt nok aldrig prøvet at være gravid.
(Jeg har nok bare ikke fundet den rigtige)
Så derfor kan jeg ikke rigtig sætte mig ind i dine kvaler.
Jeg vil dog lige gøre dig opmærksom på, at din jordemoder er helt ude af tur.
Vi har dem 25/5 og altså kun uge 21.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 12:23

Den gang jeg ikke var gravid, hyggede jeg mig med denne side.
http://www.ambassen.dk/index.php
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 12:28

Især denne her faldt i min smag :
http://www.ambassen.dk/skole/fysik.php
Gambrinus

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 25-05-05 13:01

få dig en bærbar og tag den med ind på sofaen... så er der da masser at lave

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-05-05 13:53

hmm, som jeg sagde engang for snart 18 år siden, til min kæreste i 7. måned, så lad dog væ'r
well med tre i huset kan det jo ikke være helt nyt for dig.
http://sannie.dk/flash-toon-game/ne1there.swf
http://sannie.dk/flash-toon-game/cant_smile.swf
http://sannie.dk/flash-toon-game/likeu.swf

er det for trælst såååe http://sannie.dk/flash-toon-game/condomgame.swf

og så den søde færkke http://sannie.dk/flash-toon-game/fuckhergently.swf

Fire, så har du dobbelt så mange som mig..... we love them !!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-05 14:29

Calista - lad os spille fodbold henne på græsplænen......................så ta'r du bolden med - ikke. ??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 14:53

>Emesen
Fik du egentlig min emil ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : calista

Dato : 25-05-05 15:21

Emesen, hmm.. Jeg tror sgutte der bliver scoret mange mål med lige den bold

Gambrinus, næh, det er såmænd ikke "nyt" at være med rogn. Det der er nyt, er at jeg død og pine skal ligge ned hele tiden. Det var jo lissom det der bragte mig i situationen (næsten)

Kommentar
Fra : eln

Dato : 25-05-05 15:46

med tre børn kunne jeg forestille mig , at underholdningen kommer helt af sig selv

Kommentar
Fra : calista

Dato : 25-05-05 15:59

jojo, underholdværdien i at have mange børn er såmænd høj nok. Bare ikke når de er i skole og børnehave. Der er sgu lang tid fra kl 7.40, når sidste mand forlader hytten til 13.15 når den samme person kommer hjem fra skole...

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 25-05-05 17:24

gambrinus: som gravid kan man kan godt være i uge 24, selvom vi andre kun er i uge 21

(god ironi)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-05-05 17:50

jeg holder med oberwelt
Synd at du skal ligge der, uden at kunne...ligge der , når du jo nok trænger til noget afløsning, og kandu, en jo ikke lige den store fysiske udfordring, men som skrevet tidligere , du kunne jo også bare have sagt ja, til at skrue oliefyret op 'den dag',,

ja sikke dog noget vås at skrive, men du læser det jo aligevel,,, og så gik tiden med det.
tag du og let måsen og kom ud i det gode vejr, hvis du plejer at dreje til højer nede for enden af vejen, så prøv vejen til venster
i dag, du kommer hjem igen, men med nye indtryk, og noget at tænke over, ja og så gik tiden med det,
hvis det ikke virker , så er det fordi, at du vendte om for hurtigt. børnene, dem passer manden/vennerne i mens...
men en dag af gangen, forresten 24 uger lugter lidt af jul . !!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-05-05 18:00

sidder lige og kikker på bunden af min mus,, der står stemplet ind i plaskikken, 'made in hong kong'
påbunden af mit tastatur står taiwan.... kunne man ikke bestille en tatovør til fødslen, der kunne skrive 'made in ???

øh , tror det er min sengetid !!!!!
Må jeg være den første der satser 400point på at det bliver en pige

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 18:05

Nååå.....
Så lærte jeg noget igen.
Er det derfor alle børn ikke bliver født i August / September ?
Ja, ja, de kvinder finder på så meget. F.eks. :
Vi mænd regner i måneder, kvinder i uger.
Vi mænd regner i kilogram, kvinder i pund. ( Er det for at snyde badevægten ? )
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-05 19:56

Yes - men jeg er lidt sløv.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-05 20:04

Citat
Vi mænd regner i kilogram, kvinder i pund. ( Er det for at snyde badevægten ? )

Troede det var omvendt Gambrinus, for det lyder da bedre at veje 50 kg end 100 pund

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-05 20:10

Dette må et damemenneske vide.
Kan en vægt veje 3 kilo forkert - bare fordi man flytter vægten fra badeværelset og ind i stuen for at demonstrere den nedadgående fedtkurve.
Eks. om morgenen viste den 81½ kg ude på badeværelset. (med en vis stolthed)
Om aftenen viste den 85 kg inde i stuen. (vi havde lige ved middagen debateret den fremtidige mængde af grøntsager)
Kan det mon være temperaturforandringen som driller sådan en elektronisk dims.
Eyvind.
PS. Det var nu bedre vægte, da de havde skydelodder så man selv kunne "justere"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 21:52

Eyvind dit magre sugerør.
Jeg læste et eller andet sted, at badevægte faktisk vejer forskelligt, om de står på et hårdt eller et blødt underlag.
Altså, det er ikke badevægten, der vejer mere eller mindre,
men det man kommer på den.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 2 point
Dato : 25-05-05 22:09

Gad vide om calista stadig ligger og flyder på sofa'en ?

..i så fald; kan man få hjul at sætte under benene ...på sofa'en forstås !!!

http://www.fodgaard.dk/mod.products.56

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-05 22:33

Blødt underlag................tæppet - der er fejlen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-05 22:39

Sjovt med hjul til ben og hedder firmaet noget med fod...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-05 22:40

Ps. Der manglede lige et 'så' mellem 'og' og 'hedder'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-05 22:42

Der kommer snart en ny film du kan se calista : http://hitchhikers.movies.go.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-05 22:52

Ja, jeg holder med Gambrinus , at der er forskellen på underlaget der kan forstyrre så vægten viser forkert, og gulvtæppe er for blødt.

mvh dova

Tænk nu hvor mange der slæber badevægten ind i stuen for at stive selvtilliden af m.h.t. hvor meget de vejer

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-05 23:32

Det minder mig om, at jeg engang stod i en forretning og så på en køkkenvægt,
som jeg også gerne ville bruge som brevvægt.
Ekspedienten spurgte, hvad jeg kikkede efter.
Jo, jeg ville gerne vide, hvor nøjagtig den er, sagde jeg.
Hun kikkede fuldstændigt forvirret på mig og sagde : Jamen, den er da digital.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 07:22

Emesen, man vejer mindre om morgenen, sikkert pga. al den energi man har forbrændt i drømme land.
den med gulvtæppet hopper jeg ikke på, så burde det da være fordi det er så langluvet at det holder igen på vægten, og så burde man da veje mindre, jeg kan forstå at vi ikke har samme vægt, min viser ca. 106kg hele tiden.
jo så har jeg en ditital køkkenvægt , der står at den kan veje 3kg. men lige meget hvor i huset jeg vejer den, så vejer den 216½gram. underligt

Molo på http://www.hjulgaard.dk kan man da finde fødder
Ps. Mine US-conections , siger at http://hitchhikers.movies.go.com/ ikke lever op til det forventede.
alt det bedste er i forfilmen. men de siger osse så meget over there, bare fordi at vi ikke kan se den før d. 12August.
meen http://www.filmzonen.dk/items/news/4585/

Calista har du født nu ? ja jeg er ikke så god til det der med uger

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 07:58

Det der med at kvinder absolut skal gå og spille gravide i så lang tid, tror jeg simpelt hen er en hemmelig aftale kvinder imellem, for at slippe for det arbejde i hjemmet de er skabt til. Man kan vel sammenligne det med karteldannelse.
Hvis det var os mænd, der skulle ordne en så enkel opgave, tør jeg vædde på at vi kunne gøre det på en brøkdel af den tid, kvinder påstår, er nødvendig.
Det der med de der veer, de plukker, opstår helt sikkert fordi, de klemmer for at få deres drægtighed til at vare så længe som muligt.
Nææææ….. hvis de kunne finde ud af at lægge æg som alle andre fornuftige dyr, ville de ikke spilde så meget tid.
Udrugningen af æggene kunne helt sikkert ordnes i en microbølgeovn.
Det er vist kun elefanter og hvaler, der er mere dovne end kvinder.
Jeg ved dette emne har været tabu indtil nu, men nu kunne jeg altså ikke mere holde min indestængte irritation tilbage.
Jeg synes det er på tide, at vi mænd tager emnet op og får frem, at vi simpelt hen ikke vil finde os i det mere.
OP PÅ BARIKADERNE !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 08:06

>Natmaden og Emesen
Læs her omkring badevægte :
http://www.illvid.dk/Crosslink.jsp?d=103&a=147&id=8023_4
Gambrinus

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 09:08

Undskyld jeg forlod jer igår.
Måtte lige en tur forbi flødegangen og tjekkes. Har fået en omgang hestepiller, der skal tages tre gange daglig den næste uge. WEEEEHA og de koster KUN 300 kr for 20 tabletter :+

Rigtig god underholdning iøvrigt er: http://www.kandu.dk/dk/spg/67543

Uh, hvor jeg glæder mig til næste udspil fra vores alle sammens helt ARNE!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 09:36

Hestepiller !

Du ku' da bare ha' fortalt, at din mand er en rigtig hingst.
Så er det jo meget nemmere at sætte sig ind i dit problem.
Jeg har lige skimmet denne side :
http://www.netdyredoktor.dk/Hest/Hest_Tema/hest_tema_foling.html
Som jeg mistænkte er en hest længere drægtig end en kvinde.
Læg for resten mærke til, at der anbefales en ormekur samt :

Citat
Huskeliste til alle folinger:
Rent lunkent vand, evt. desinficerende sæbe (eks. mycosol el. klorhexidin)
Rene håndklæder
Ur
Lommelygte
Jodspiritus til navledesinfektion
TELEFON SAMT TELEFONNUMRE TIL DYRLÆGE !

Gambrinus

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 09:45

PRUUHA Gambrinus, den er lige på stregen (målstregen?)

Hvem hulen er det, der har skruet så højt op for solen idag?? Det er da ikke til at holde ud!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 10:42

http://www.solen.dk , godt man sover om dagen
Gambrinus jeg må jo så nok bøje mig for dit vægtige link.

tror jeg vil smutte i føtex og se om de har 2 vægte der vejer ens.

--
Adam sad, i paradis og kedede sig sammen med lille frederik.

'Det her kan ikke blive ved', sagde lille fredrik, 'kan du ikke spørge bossen efter noget selskab ?'.

'Guud,, oh guuud', kaldte Adam., 'Vi keder os'.!
Og gud svarede 'Det du savner kan du få, men det koster dig, dit venstre ben'.
Det syntes Adam, ikke lige at han ville være med til,, så 'Nej tak' sagde han.
....Tiden går og kedsomheden gror, så Adam prøver igen...'Guud,, oh guuud'.
Gud kunne jo godt forstå Adam og hans lille frederik's problem.
'Jeg har en løsning',sagde gud,'men det kommer til at koste et ribben'.
Det mente Adam godt at han kunne være med til, og PUF, der stod Eva.
De faldt fluks for hinanden, fik dyrket, en masse ..s... parringsleg.
Efter alt dette korpulering, ligger lille frederik, træt og helt slap, og tænker.
'Hold kæft, hvad havde vi da ikke kunnet få for et helt ben'..

God nat og sov godt,,, når den tid kommer

Er der forresten nogen her der er født i vægtens tegn

Calista har du født nu ?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 10:48

Nej, jeg har ikke folet endnu.. Der er SÅ længe til det sker!! sådan ca 3½ måned. *GISP* det er lang tid på sofaen, den skal jo skiftes ud bag efter af det slid!!

Og ja, jeg er født i vægtens tegn, godt nok ikke BADE- vægtens tegn, såååååå

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 10:53

3½ måned
NU forstår jeg din situation.
Jeg har jo ikke så meget forstand på moderne børneopdræt.
Jeg føler oprigtigt med dig
Gambrinus
(Det er ikke erotisk ment)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 10:54

Ligger du stadig på sofaen Calista , så er denne noget for dig
http://netnyt.tdconline.dk/artikel.php?id=67483&xpqrnb=050317

Dette er Hvad Adam blev skyld i.
Desværre er den på udenlandsk.
Citat
Dear Tech Support:
>
> Last year I upgraded from Girlfriend 7.0 to Wife 1.0. I soon noticed that
> the new program began unexpected child processing that took up a lot of
> space and valuable resources. In addition, Wife 1.0 installed itself into
> all other programs and now monitors all other system activity.
Applications
> such as Poker Night 10.3, Football 5.0,Hunting and Fishing 7.5, and Racing
> 3.6 no longer run, crashing the system whenever selected. I can't seem to
> keep Wife 1.0 in the background while attempting to run my favorite
> applications.
>
> I'm thinking about going back to Girlfriend 7.0 but the uninstall doesn't
> work on Wife 1.0.
>
> PLEASE HELP!
> Thanks, A Troubled User
>
> Dear Troubled User:
>
> This is a very common problem that men complain about. Many people upgrade
> from Girlfriend 7.0 to Wife 1.0 thinking that it is just a Utilities and
> Entertainment program. Wife 1.0 is an OPERATING SYSTEM and is designed by
> its creator to run EVERYTHING!!! It is also impossible to delete Wife 1.0
> and return to Girlfriend 7.0. It is impossible to uninstall or purge the
> program file from the system once installed.
>
> You can not go back to Girlfriend 7.0 because Wife 1.0 is designed to not
> allow this. Look in your Wife 1.0 manual under "Warning - Alimony/Child
> Support."
>
> I suggest installing the background application "Yes Dear" to alleviate
> software conflicts. The best course of action is to enter the command
> C:\APOLOGIZE because ultimately you will have to give the APOLOGIZE
command
> before the system will return to normal anyway. Wife 1.0 is a great
> program, but tends to be very high maintenance. Wife 1.0 usually comes
with
> several support programs such as Sweep 3.0, Cook It 1.5, and Do Bills 4.2,
> however be VERY CAREFUL how you use these programs.
>
> Improper use will cause the system to launch NAG 9.5. Once this happens,
the
> only way to improve performance of Wife 1.0 is to purchase additional
> software. I recommend Flowers 2.1 and if the problem is especially
> troublesome, Diamonds 5.0!
>
> WARNING!!! DO NOT, under any circumstances, install Secretary With Short
> Skirt 3.3. This application is not supported by Wife 1.0 and will cause
> irreversible damage to your operating system and possibly hardware.
>
> Best of Luck, Tech Support
>

Jo hvis alle de vægte aligevel ikke er til at regne med, hvad skal vi så med vægtvogterne ?
Kære vægtvogtere, se så at lave noget for jeres løn..

Calista har du født nu ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 10:54

Shiiit IRONISK
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 10:59

ok 3½måned. så kan jeg bedre forstå det, det er bare ikke lige til at forholde sig til alle de uger.
Jeg satser 400point på at det bliver en pige,,,

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 11:07

Gambrinus ROFLMAO, det var en freudian slip der ville noget!!
Hold kæft, det god værkstedshumor

Natmaden, hvorfor tror du min Alien bliver en pige??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 11:15

Der fik du mig !
ROFLMAO ?????????
Gambrinus

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-05-05 11:18

Rolling on the floor laughing my ass off

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-05 11:37

Calista til tider kan jeg lide at spille, din Alien(LOL), er da værd at satse på.
og odsne er bedre end på tips.dk
er der flere der satser, så det jo bare fint, du kan jo kun vinde.
http://www.kandu.dk/dk/spg/67568

Skal jeg være lidt fræk, så svarer de fleste mænd, når de bliver spurgt.
'Hvorfor gav du det barn en is'...

'Tja, man ved jo aldrig'.....

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 18-09-05 12:10

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 21:22

</MOLOKYLE>