/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
hjemmearbejde
Fra : ehtrod_n
Vist : 2360 gange
20 point
Dato : 22-05-05 16:56

Hejza på sådan en herlig solrig søndag.

Jeg vil gerne have et hjemmearbejde. kender I nogle firmaer der mangler arbejdes kraft. Det kan være noget med at samle nogle ting eller pakke ting ned i kasser. Det skal ikke være de der fup koncept med at tjene penge på at sende et koncept vidre. Jeg kan heller ikke hjælpe med kontor, sælger eller økonomi eller sådanne ting.
Det skal simpelhen være reelt arbejde bare herhjemme fra Jeg håber I forstår mit spørgsmål ellers skriv til mig.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 22-05-05 17:01
Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 22-05-05 17:47

Hejza Teil Det var en rigtig god side du der havde fundet til mig, lige den jeg søgte efter. Der var hjemmearbejde med at pakke og samle ting. Men så kommer humlen man skal betale for ydelsen og være medlem lige som i en fagforening.
det kunne også være meget godt hvis det skulle være mit leve brød. Men jeg er førtidspensionist og ønsker bare at tjene nogle få håndøre på hobby vis. Hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-05 18:16

Så er der muligheden at lave udstillingsmodeller til forskellige
hobbybutikker. Hvis du kan strikke er der også brug for
lidt ekstrahjælp med modeller.
Hør med de forskellige firmaer i nærheden.
Vikarbureauer er også en mulighed.
Eks vis http://www.adecco.dk/jobsoeger/index.html

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 22-05-05 19:31

Hej Teil Nej du misforstod mig vist det jeg mente med hobby var at jeg godt kan lide at sidde og tælle møtrikker og putte dem i poser eller putte i kuverter. Ja jeg ved godt det lyder skørt men sådan er jeg altså.

Der er faktisk også et andet problem, hvor meget må jeg tjene når jeg er førtidspensionist fra 2004 der er kommet nye regler. Jeg ved godt at der er en anden her på kandu der har fået svar på det, men det syntes jeg ikke jeg kan bruge så jeg skal nok spørge borgerservice ved kommunen. :-0))

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 23:20

Reklameuddelerne savner hele tiden nye folk.
Der er garanteret et distrikt i dit område.

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-05-05 12:35

Hejza igen jeg har skrevet en e - mail til kommunen så de kan regne ud hvor meget jeg må tjene. Og hvis de finder ud af at det kan betale sig at have et job ved siden af pensionen, vil jeg melde mig ind på denne side du havde fundet Teil
det var mange gode job. refi reklameuddeling hvordan vil du gøre det i stuen jeg spørger bare.

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 24-05-05 13:06

Hejsa med jer nu har jeg fået e - mail fra kommunen. Og fundt ud af at de vil trække så meget i min pension at det ikke kan betale sig. Med venlig hilsen Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : ehtrod_n

Dato : 24-05-05 13:08

Tak for svaret Teil. Mange tak for svaret det var en god side du havde fundet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-05-05 16:30

Velbekomme
Synd det ikke kan lade sig gøre med lidt hjemmearbejde.