/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
NORTHQ 3600 Silent Water
Fra : dogmadk
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 20-05-05 20:52

hej til jer alle her kan i hjælpe mig jeg har tænkt på at købe dette her sæt men ja mit spørgsmål er om det kan køle en pentium 4 3.0 800 fsb cpu ned alså er det oki ikke andet end det her er et link:

http://www.gate2prices.dk/casemods/casemods-vis.asp?Kode=O001043

Kommentar
Fra : xircom

Dato : 20-05-05 21:52

Hmmm...jeg tror nu jeg ville holde fingrerne for mig selv, da en AMD +3200 kører med 48 grader med dette system, så din P4 vil blive stegt i løbet af meget kort tid. Læs evt. disse bedømmelser http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=91092

Kommentar
Fra : plb

Dato : 21-05-05 22:55

ja prescott har det med at blive temmelig varme.
hvis jeg var dig ville jeg hellere vælge noget WaterChill, da det ca ligger i samme prisklasse, men køler lidt bedre!

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 26-05-05 08:38

oki jeg siger mange tak gutter jeg vil lige se hvad jeg kan finde af det i forslår og vende tilbage med det så