/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 2410
Fra : claraogsigne
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 13-05-05 18:50

Er den ok - er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med den.

Har set den i Føtex til 899.- normalprisen er 2500.-

Den er sat ned pgr. af at den skal udgå af deres varesortiment

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-05-05 19:38

Slå til det er en udemærket alt-i-en printer. Og 899- er et fund. Den bliver hurtigt udsolgt. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-05-05 20:25

KOM SÅ AF STED PIGER, ellers kommer jeg og køber den!

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 13-05-05 20:47

he he du ved ikke i hvilken by - jeg køber den nok i morgen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-05-05 20:57

Fortæl det lige, så er jeg fri for at suse Danmark rundt og købe dem alle sammen!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-05-05 22:09

Ta' os' en me' til mig
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-05-05 22:12

Her : http://h10030.www1.hp.com/you/us/en/pcs_2410.html
Jeg har selv en PSC 2210 og er meget tilfreds.
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-05-05 21:29

Hwa så? Fik du købt printeren, eller var den udsolgt?

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 24-05-05 14:51

den var udsolgt - øv bøv - men nu køber jeg en laser i stedet for - kan I anbefale en til en overkommelig pris?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-05-05 14:55

OKI er gode. De kalder dem for LED-printere.
En anden teknologi end laser, men det er bare farven, der har en anden lyd.
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 14:57

Jeg ser til stadighed gode tilbud på HP Printer/Scanner/Kopier i tilbudsaviserne. Købte selv en for to år siden og er meget tilfreds med den.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 15:00

Fordelen ved HP's alt i et printere er at du jo har både kopimaskine, scanner og printer i en og samme enhed for ca 800 kr. Ulempen er at farvepatronerne er ret dyre i pris.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 08:30

Hej ClareogSigne. Har I helt glemt dette spørgsmål?

M.h.t. farvepatroner til HP. Jeg har lige fået 3 hjem, 2 farve og en sort. Pris 606 kr. Printer I meget i farver, er det en lidt dyr løsning, men det er vel alt farveprint. Jeg bruger for ca. 400 kr. farvepatroner om året. Jeg har lige set en HP 1350 til ca. 900 kr. i A-Z.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-07-05 07:38

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 10:12

claraogsigne

Ingen steder i kandus regler står det skrevet, at et spørgsmål skal lukkes.

En anden gang, når du ser et godt tilbud som ovenstående. Så skal du stå i kø fra morgenstunden for at være heldig. Det er sådanne tilbud, der bliver revet væk i løbet af no time.

Hilsen ans