/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD brændeprogram
Fra : den_nysgerrige
Vist : 1298 gange
50 point
Dato : 04-05-05 16:07

Jeg søger et godt brændeprogram til min dvd brænder, programmet skal være gratis og gerne nem at bruge.

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 60 point
Dato : 04-05-05 16:12
Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 04-05-05 16:17

Undskyld, men fik du ikke noget med, da du købte brænder?
Synes, det er synd og skam, hvis du ikke har eksempelvis Nero, der fungerer upåklageligt
VH
Leif

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 04-05-05 16:26

Du kan også bruge DeepBurner. Har lige installeret det på min bror's computer, og ser ud til at virke fint.
Der er 2 versioner, en der er gratis, og en der koster 25$. Forskellen er hvad de kan, den der koster, kan lidt mere.
Du kan selv se/læse mere her ->>
http://www.deepburner.com/index.php?r=products&pr=deepburner&prr=provsfree
Og her kan du downloade den der der gratis --> http://www.deepburner.com/download/DeepBurner1.exe

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 04-05-05 16:30

Download trial Nero 6.6 gratis, eller køb OEM pakken til 25 kr. her i DK - det er langt det bedste software til at brænde CD'ere/DVD'ere jeg kender.

Lars

Kommentar
Fra : JustAnotherFatFuck

Dato : 04-05-05 16:40

Du kan også downloade Nero gratis samt en key generator på f.eks Limewire. Skriv Nero under "Programs".

Men det er jo forbudt

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 04-05-05 20:45

hej du kan prøve dvd shrink 3,2 det er gratis , og brænder også org film hvis du har lyst til det ? du kan fin det på goggle eller free windows

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-05-05 20:50

graa hede nej det fungerer kun i forbindelse med nero, tjek dine indstillinger.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-05-05 20:54
Kommentar
Fra : dbl

Dato : 04-05-05 21:13

graahede....
mig bekendt, så er DVD Shrink ikke et brænderprogram, men et program til at komprimere købefilm, så de kan være på en tom DVD (4,7GB)

snaptil....
det virker da også med så mange andre brænderprogrammer, deriblandt DeepBurner. Det kræver bare at programmet kan brænde .ISO filer.

Men det var jo ikke det han spurte om, men efter et godt og gratis brænderprogram.

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 04-05-05 23:47

Nej jeg fik ikke et brændeprogram med fordi min brænder var monster billigt, jeg har prøvet at install nero 5 men da det program er ældre end min dvd brænder kan det program ikke finde min dvdbrænder.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 05-05-05 16:53

nero 5 kan kun brænde cd-er så vidt jeg ved

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 06-05-05 08:36

Ja det er jo det jeg prøver at sige med nero 5

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 06-05-05 09:56

Har du prøvet det link jeg sendte? - Du ville have et gratis program.

Nero er ikke gratis. Så hvorfor snakkes der kun om det?

HT Fireman er gratis og skulle være let at bruge, men har du prøvet?

Hvis det er bare er for at lave kopier, så prøv http://www.dvddecrypter.com/

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 08-05-05 12:30

Nej ikke endnu.
Jeg bestemmer jo ikke hvad folk skriver til mig.
Du skriver ...skulle være let at bruge, ergo har du heller ikke afprøvet det.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 08-05-05 13:35

Nej, jeg bruger ikke et gratis program...
Men hvis det endelig er Nero du vil have så køb det hos prishammeren til 89.- +porto (Nero 6)
http://www.prishammeren.dk/shop/

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 08-05-05 17:25

Tak for svaret CarstenGP.