/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Grossister, Dæk, Reservedele
Fra : sanne36
Vist : 1291 gange
100 point
Dato : 03-05-05 21:26

Vi er nystartede selvstændige og kan ikke finde grossister af dæk og reservedele til biler og mc hverken herhjemme eller i udlandet ? har søgt på nettet uden held HJÆLP hva gør vi?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-05-05 21:31

Jeg mener at der stort set importeres direkte.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-05-05 10:35

Prøv denne hjemmeside:

http://www.motormagasinet.dk/Grossistskema.pdf

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : hamgeniet

Dato : 31-07-05 09:32
Kommentar
Fra : sandinternet

Dato : 14-08-05 14:45

Vi er lige blevet Dansk importør af det nye dæk mærke SONAR, som snart kommer på markedet i hele Europa. Kvalitet ligger en hel del over NANKANG mærket. SONAR mærket skal ses som et bedre kvalitetsmærke end NANKANG men prisen, ligger kun meget lidt over NANKANG prisen.

Du er velkommen til at skrive tilbage.