/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Bollehåndtag hvordan taber jeg dem?
Fra : MMS99
Vist : 1277 gange
100 point
Dato : 02-05-05 22:31

Hey kloge mennesker!

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan tabe mine bollehåndtag og evt. lidt nederst på maven? Nogen speciel kost eller nogle specielle øvelser?

På forhånd tak

//MMS99

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 02-05-05 22:41

Hej

Du kan prøve med en håndvægt (eller en pose kartofler/gulerødder) i den ene hånd. Du holder armen og håndvægten ned langs siden, og står i almindelig oprejst stilling.

Øvelsen går ud på, at din overkrop går til den ene side og op igen (selvfølgelig den siden med håndvægten). sådan at ved at din overkrop flytter ud mod siden, falder din arm længere mod gulvet, og du skal dermed bruge "håndtagene" til at trække dig op igen...

Det er svært at sige, hvor langt ned du skal... men jeg vil sige ca 20 cm... altså håndvægten flytter 20 cm tættere mod gulvet. start med at lave 3 gange 15 stk til hver side... lover at du vil kunne mærke det, hvis du gør det rigtigt!!

Håber forklaringen er forståelig!!

rwo

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-05-05 22:42

Du taber dem på samme måde, som hvis de sad alle andre steder. Spis sundt og fornuftigt og i små portioner. Hvis du spiser 3 hovedmåltider om dagen og derudover 4-5 frugter om dagen, så kører din forbrændig i top hele tiden. Hvis du så også kan motionere, så giver det jo noget ekstra forbrænding. Jo flere muskler du har, jo mere forbrænder du. Du kan evt. følge vægtkonsulenternes eller vægtvogternes kure.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-05-05 08:51

For de to specifikke områder, vil jeg anbefale at du laver nogle maveøvelser.

Tag en stol, læg dig på ryggen, læg benene op på stolen. Når du laver maverulninger (mavebøjninger) træner du den nederste del af mavemusklerne. Hvis du har hænderne bag hovedet, kan du lave kontra maverulning, dvs. højre albue til venstre knæ osv.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-05-05 09:13

Som Jette skriver... kostomlægning (du er hvad du spiser)
Skal det være her og nu... så en fedtsugning.
Selvfølgelig vil øvelser hjælpe, men ikke på langt sigt, hvis du ikke ændre kostvaner.
Du kan også af "elektronisk" vej afhjælpe problemet - læs http://www.pvelektroterapi.dk/elektro/main.html
og http://www.pvelektroterapi.dk/main.html
ellers er nettet fyldt med "gode" råd http://www.google.dk/search?hl=da&q=Slankeprogram&meta=cr%3DcountryDK
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : MMS99

Dato : 03-05-05 09:20

Hej Kloge hoveder!

Mange tak for de gode råd :)

Rwo - forklaringen er meget forståelig ;)

//MMS99