/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Zeptor Computer Mouse Pen USB - Cordless
Fra : Nuserpigen
Vist : 1200 gange
200 point
Dato : 29-04-05 00:34

Hejsa....
Jeg har denne Zeptor Computer Mouse Pen USB - Cordless http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=62606&type=hardware
Jeg har mistet driveren til den.... Har forgæves ledt efter den på nettet,men uden resultat...
Er der en der kan hjælpe....?

På forhånd tak
Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-05 01:02

Zeptor Computer Mouse Pen USB - Cordless er så vidt jeg ved oprindeligt fremstillet af det konkursramte danske firma Kanitech, og blev markedsført som "Freepen"

websiderne www.kanitech.dk og www.kanitech.com er lukket.

MEN - prøv dette link:
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=40507
- du skal bare lige lave en account...

mvh berpox

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-04-05 03:29

Hej Nuserpigen: Al hjælp der starter med at vise 2 websider der er lukkede, kan ikke være nogen god hjælp. Det tredje, kræver at du logger ind med alle dine oplysninger. Det er heller ikke specielt seriøst.

berpox -> er du selv logget ind på den hjemmeside? Har du SELV en account? Hvis du er, kan du så ikke finde svaret til nuserpigen, i stedet for at prøve at lokke hende derind.

Ta' nu og hjælp Nuserpigen hvis du kan.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-05 07:37

>>NUSERPIGE<< STOOOOP - gå IKKE ind på http://members.driverguide.com - forklaring følger herunder...:

<<Arne>> - ja - jeg har selv en account som jeg lavede for et par år siden (jeg har dog siden glemt såvel brugernavn som password men kvaliteten og udvalget af drivere var exceptionelt dengang)
Mht. lukkede hjemmesider - jeg skriver netop, at hjemmesiderne ER lukket - det er altså ikke et midlertidigt nedbrud på en hjemmeside der gør at man ikke kan finde drivere på kanitechs hedengangne sider...

Linket til driverguide henviser specifikt til kanitech driveren til freepen (Zeptor).

Så det ER svaret - jeg kan af gode grunde ikke fortælle om driveren virker da jeg ikke selv er i besiddelse af en Zeptor.

Men jeg kan se hvor du vil hen...prøvede at lave en ny account, og du har ret, der afkræves nu en del oplysninger som ikke var nødvendige dengang jeg blev oprettet...så jeg ser lige om jeg kan finde mit gamle login i stakken af gamle mails

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-05 11:15

Jeg tillader mig lige at bruge Bjarnes "vejledning" til driverguide.com her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/65799

mvh berpox

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 29-04-05 14:20

Hej berpox og arne.jakobsen....
Jeg har prøvet Bjarne´s vejledning..... Men har ikke kunne finde noget, med hverken kanitech eller zeptor inde på den side.... eller også er det bare mig der tager fejl...?

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 29-04-05 14:26

Hej igen...
Skulle lige søge noget mere på siden... hehe....
Fandt godt nok en driver, men det er til windows 95/98....
Tror I den virker på xp eller skal jeg lede videre....?

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-05 14:51

Næ....måske ikke....har du nogensinde haft den "oppe at køre" under XP ?

Hvis ikke, så tror jeg du skal være mere end almindeligt heldig hvis du skal få den til at virke med andet end 95/98.
Men det er da et forsøg værd - du kan jo altid afinstallere hvis det ikke virker....

Jeg har ikke fundet antydningen af kanitech drivere til 2000 og XP

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 200 point
Dato : 29-04-05 14:53

men hvorfor skriver du ikke blot en mail til support@compumail.dk hvor du har købt den (?) og beder dem maile dig en driver til XP hvis den findes?

mvh berpox

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 30-04-05 01:01

berpox.....
Ja jeg har haft det oppe og køre under XP.... Min puter blev formateret for et stykke tid siden.....
Det er en jeg har lånt på min bedre halvdel´s arbejde, for og teste den....
Ved ikke hvor den er købt...
Ikke så godt at driveren er væk....
Men jeg kan da prøve og spørge hos support@compumail.dk, og de evt. ved om den findes....

Hilsner fra Nuserpigen

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 30-04-05 17:09

Tak for svaret berpox.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-05-05 17:19

Jamen velbekomme da.....jeg håber da det lykkedes/lykkes for dig at få din "pegepind" til at virke med XP igen

mvh berpox