/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
mp3
Fra : assies
Vist : 402 gange
200 point
Dato : 26-04-05 14:32

Jeg har lige købt en iriver mp3 afspiller model n10. Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg får den til at virke? Jeg har kun fået en brugsanvisning med på tysk og fransk, og forretningen er ikke specielt hjælpsomme.
Hvordan får jeg musik fra CDen til afspilleren?
Hvordan kommer jeg til at høre radio på den?

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 26-04-05 15:17

Du har som forbruger krav på at få en brugsanvisning på dansk eller et andet skandinavisk sprog, hvis den er købt i DK. Returner MP3 afspilleren og køb en ny hos en seriøs forhandler.

/AMP

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-05 15:27
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-04-05 17:13

nu har jeg søgt på den, og for mig at se er det vel bare at proppe den i USB porten, så installeres den af sig selv og optræder som en ekstra hardisk, hvortil du kan kopiere din musik direkte ind på, ligesom den var en anden harddisk.

Kommentar
Fra : Angoranar

Dato : 27-04-05 12:53

Vil du have gratis mp3filer? så klik her ----->http://www.mp3sandcheatsguy.gratissider.dk/

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 02-05-05 20:58

erhmmm.. kan du opføre dig ordentligt angoranar.
det er ulovligt at downloade fra uautoriserede sider.
hilsen: Chrazqx

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 15-09-05 11:34

Du bliver nød til at "rippe" dine cd'er om til mp3 formatet før du kan få dem på din afspiller.