/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Rose...:)
Fra : Toupie
Vist : 542 gange
1480 point
Dato : 26-04-05 11:31

Har du rost en Kandubruger i dag!

Citat
Der er vel håb om, at jo flere tråde med ønsket om positiv og glad tone der åbnes, jo større er chancen for at nogen læser det.

På baggrund af dette citat (skrevet af jakjoe http://www.kandu.dk/dk/spg/65546 ) opretter jeg denne "rose-tråd" hvor alle opfordres til at give ros til mindst én Kandubruger
Giv en rose for god hjælp...
Giv en rose for en sjov kommentar...
Giv en rose for godt humør...
Giv en rose bare fordi...

Jeg vil starte med, at give en rose til Emesen, for hans altid gode humør og humørfyldte kommentarer

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-05 11:34

Jeg vil give en rose til alle kællinger, koner, madammer, piger, hekse og cyberkærester på Kandu
Det blir godt nok dyrt men det er det værd

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-04-05 11:36

En rose til Toupie fordi du kan bruge mit indlæg til noget positivt !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-04-05 11:36

Tedd, det er ikke en flirte tråd doooo

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-04-05 11:37

Tak Jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-05 11:38

Alle tråde er flirt tråde søde Toupie, men du får nu 2 roser

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-04-05 14:19

Tak Toupie.

PS.
Tedd - du må godt vande min rose. men husk det skal være med kuldslået vand.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-04-05 14:19

Ja jeg vil gi' en rose til en bemærkning der var skyld i en kæmpe "griner" (det er jo så sundt.)

Og selv om nogen måske opfatter det som en grov spøg , går rosen altså til AJ, for følgende bemærkning i et spørgsmål om at tyde skriften, i en gammel kirkebog fra 1819, omhandlende en vielse.

Citat
Det lyder som at Lars har voldtaget Johanne og er blevet tvunget til at gifte sig med hende.

Jeg bygger det på at der står Copulerede. At Copulere betyder på nudansk at kneppe på en dyrisk facon.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 1480 point
Dato : 26-04-05 14:58

Jeg vil gerne give en rose til Toupie, fordi hun skinner, både på de gode og de onde.
Og til Molekyle, for hans vid og humør og fordi han aldrig lader nogen i tvivl om hvor de har ham.
Og til ALLE der er venlige, hvadendten de giver svar eller spørger, ligesom Jakjoe, behagelig Kanduer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-04-05 16:40

Jeg må lige give Mangorossa (Mango) en rose, fordi hun gav mig lidt styrke til at holde med min rygning...........selvom hun nok ikke ved det.
Jeg glæder mig til at kunne sige til Mango............et år uden røg - det kan jeg også.
Tak Mango

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-05 16:44

kuldslået vand? Er det ikke is?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-04-05 17:34

Tak Mulberry

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-04-05 17:41

Jeg vil også give en rose til Arne.Jakobsen, for selvom jeg har skældt og sagt min mening om/til ham, så bar han ikke nag men tilbød straks sin hjælp da jeg havde brug for den

// Toupie

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-04-05 18:37

Roser til mange....ja faktisk alle.....der er bare det problem, at der i mange roser er torne.

Vi skal have lov til at give hinanden roser med torne....det flotteste er rosenknoppen, og den vil jeg give til alle.
Men helt undgå at nogen stikker sig på en torn, kan jeg ikke.

Desværre er der nogle buketter her i kandu.dk der indeholder mange torne og tidsler....find en ny buket og send den i morgen, eller i dag, inden solen går ned over din vrede.

Tak for roserne...jeg vil passe på dem.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-05 19:11

Mine roser går til:

Klumme, fordi vi svinger godt sammen - pga. hans meningers mod - og fordi han seriøst giver mig lyst til intim stemning i gastronomiske kvalitetsomgivelser

Dova, fordi hun er kandus suveræn bedste kandusvarer..

Berpox for hendes/hans tålmodighed

Molo, fordi han er min cyberlove..

3773, for hans gavebodstråde, og seje humor

Ans, helt klart for hendes evne til at læse mellem linierne, og fordi hun tygger fandme drøv når det passer hende..

Gambrinus, for hans fede profilbeskrivelse

Bentjuul, for hans altid høflige overbærenhed..

Krummen, fordi han er i familie med Klumme, og fordi han er så stålsat, at han er totalt ligeglad med hvem der er enig med ham.. om det så var Saddam Hussein

Og Tedd,....tjaa fordi han har lært mig at spise toast *L*

AJ, for bad behavior og bad practise *LOL*

Resten af buketten tilegner jeg mig selv, fordi jeg gad spilde min tid på denne tråd..

Og til sidst en lille reminder til alle: Glem ikke, at det er farligt at tro, at man er sådan, som man tror, at andre tror, at man er
Lidt kringlet, men ikke desto mindre sandt!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-04-05 22:39

Clan for utrættelige forsøg på noget der somme tider er hulens bøvlet og ikke til at finde!

Rina for fuldstændig ubetalelig hjælp!

Creamy & Klumme, Frida & Ram for masser af hyggesnak

Gambrinus, Ibasa, Rotw, Jko og en masse andre for hjælp (+forsøg) og ligeledes for behagelig hygge & sniksnak.

AJ skal ligeledes have en rose i hånden, hvorefter jeg med begge hænder vil trykke hans hånd eftertrykkeligt (håber der er godt med torne i).

Og slutteligt alle de andre Kandu'er der har kunnet bruge hjælp og vejledning..........

Mig sæl' (fordi jeg husker at lukke og slukke mine tråde - oftest med en afsluttende kommentar og lidt snik/snak hvis vi har ledt efter noget bøvlet).

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 11:22

Jeg vil også give en rose til Molokyle for altid at være så åbenhjertig Det er en sand fornøjelse, at læse om hans udskejelser

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-04-05 11:22

Jeg vil give en rose til MOLOKYLE, fordi han altid prøver at glatte ud, når flere personer kommer op at kives, med et morsomt billede.
Det løsner op i en diskussion, og man kan ikke lade være med at trække på smilebåndet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 11:22

Og til Backtee for den godt hjælp med et billed

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 11:23

Og til Tedd der altid er frisk med en herlig kommentar

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 11:26

Og så vil jeg selvfølgelig give en rose til dem der finder vej til denne tråd, for at rose andre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 11:29

Giver lige en rose til Toupies evne til at forhøje points ud over det normale

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 11:31

Tak Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 11:35

Og en rose til Molo og emesen for deres syrede bemærkninger i de tråde vi alle 3 deltager i

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 11:39

Og en rose til cremybabe fordi hun er den største filosof på Kandu

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 11:39

Keldd og Holniels skal også have en rose for at være så "lune" Arlet for altid at give en god hjælp og BjarneD bare fordi... og Refi for at være tilbage på Kandu

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 12:00

Jeg vil også give en rose til Dova for at bruge oseaner af tid på at hjælpe andre, Creamygirl for at stå fast ved sine meninger, Mango for hendes positive sind og Mulberry for hendes overbærenhed

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 12:03

Jeg vil osse give en rose til min kløpind fordi den lige ramte punktet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 12:05

Og en rose til Kandu teamet fordi ...... øh fordi ................ damn! Bare fordi!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 12:08

Tedd, den med Kandu teamet er jeg helt med på......de har lavet et rigtigt godt site, så de skal have en hel buket ....det kniber lidt mere med din kløpind

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 12:10

Du ved jo heller ikke hvad hun hedder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 12:11

Og en rose til Afskylia fordi hun lægger krop til Molo!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 12:12

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 12:15

Og en rose til Molo's g-streng fordi den finder sig i utroligt meget!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 12:23

Tedd altså

Nu vil jeg vente til i morgen med at give flere roser Der er jo nok at gi af...og til

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 14:02

PS: forhøjelsen af point, var et forsøg for, at finde ud af hvordan det lykkedes mig sidste gang...dét har jeg så fundet ud af nu

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-04-05 14:05

Må vi få af vide hvod'den?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 14:14

3773, nope det vil forblive en hemmelighed

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-04-05 14:18

Ævvvvvv!

Så er det jo ikke til at lave ballade?!?!!??!?!?!?!?!?!?!?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-04-05 14:29

En rose til Toupie fordi hun ikke røber hvordan man forhøjer til mere end 500 point

Og en mere til tedd, for selv om han er "The Lionking" kendt for de korte kommentarer, kommer der ofte nogen rigtig gode:
som f.eks : Wallabywentbushwalkingtokillacroc (frit efter hukommelsen)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 14:36

Tak for rosen Dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-05 17:14

Toupie fortjener da en rose for at oprette dette rosenrøde spørgsmål - MEN MEN.
Kære Toupie, du får kun en rose til lån - men kan betragte den som ejendom, når jeg har konstateret, at min kommentar ...... IKKE .........er accepteret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 20:59

BertelBrander, lengenberg, als & arlet !!!

..men KUN ; ....fordi de ved mere end mig.... i IT afdelingen det er

tedd ? ....tæller ikke med

..og så vil ,jeg nævne Frk.Hvid. Pga. af hjertet, engagementet og personlige oplevelser, som rører mig dybt.

http://www.ingehvid.dk/

..bortset fra dét ; ...er det vist lang tid siden jeg har rost mig selv

..men det kommer nok !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 21:01

Jeg er en mand af få ord, Dova men jeg bruger dem mange gange

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:09

tedd -> 1 bit words

</MOLOLKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 21:13

Jeg tæller jo ikke Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:15

Nu medens jeg er her : Hvis I har brug for at skrive til mig i arbejdstiden (...og den er der sgu rigeligt af !)

..så prøv : henrim->SnabelA<-kff.kk.dk ....emil-konto'en skulle være åben ?

</TRAVLMAND>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:18

tedd -> Næeh... du tæller ikke, men du er her jo alligevel

(..og TAK for det ! ...din Nørd)

Så har jeg vist brugt min kvote af 'skamroser'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 21:20

Har lige tilmeldt dig diverse nyhedsbreve med alt fra Viagra til JELQ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:22

tewdd -> Jelq ??? Dén er jeg med på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-05 21:28

henrim->SnabelA<-kff.kk.dk virker ikke
www.hirsenet.dk/molopost.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:38

emesen -> Jeg fik den lige inden jeg forlod Hovedbiblioteket idag kl. 16.15, men den bliver muligvis ikke aktiver før i morgen. Det er http://kk.dk der sidder på 'guldet' ..ikke biblioteket selv !

..men tak for at prøve ...jeg lader det gå videre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:42

emesen din nød

Jeg tjekkede ikke lige din hirseting , men husk at :

->SnabelA<-

står for @

..af hensyn til spam spam spam & spam ...............with spam

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-05 21:43

Molokyle kig nu ordentlig på den mail.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:45
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:46

http://www.mailmsg.com/sounds/spam-song.wav ...for ALLE 'ikke nørder'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-05 21:49

Mon Toupie kan lide spam?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-05 21:49

Yes................

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-05 21:51
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-05 21:53

Jeg aner ikke engang; hvordan jeg åbner min 'nye' emil adresse hjemmefra ! (Jeg har ALDRIG brugt Outlook !!! )

Jeg har slettet skidtet. Alle mine emiler er altid blevet 'ordnet' fra : http://mail.tdconline.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-05 21:53

Flueben

Have Fun!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-05 22:25

Efter at ha' lagt hovedet i blød, kan jeg ikke se andre,
der fortjener roser (og point) end Gambrinus.
Han er teligent, omgængelig, smuk af sind og ydre.
Man kan slet ikke undgå at elske ham.
Det er meget sjældent, at man ser et menneske som ham (Især SÅ teligense), der sætter alle sine egne behov til side, for at hjælpe andre.
Ja, menneskeheden, dyreriget, planteriget, INGEN UNDNTAGELSER.
Uden for disse områder hjælper han også 3773, Creamy, Molo, etc.
Selv sig selv kan han finde på at hjælpe ! ! ! !
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-05 22:26

Shiiiitt !
Glemte at skifte profil
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-04-05 22:37

Åh, Gambrinus, du er nu herlig

men smuk af sind og YDRE.......det der med ydre, hvor kan vi få det konstateret

mvh dova

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-04-05 22:39

Skizofreni >kan< give bemærkelsesværdige oplevelser Gambrinus

Min(e) rose(r) går idag til alle kandu'er for gode spørgsmål, gode svar, humor og den gode stemning der præger billedet

Specielt synes jeg ALLE deltagerne i hellyhansen-bleer-og-gummistøvler tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/65691 har haft den helt rigtige skæve indfaldsvinkel der har gjort min dag lidt sjovere

mvh berpox

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-05 22:42

Du må stole på mit ord.
Jeg har lige pudset spejlet og undersøgt mit legeme og åsyn.
Som en Græsk gud !
Den er god nok !
SUPER !
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-05 22:42

Det er så sandt som det er sagt Camprimus.
Men det er synd du ikke kan stave.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-05 22:46

Intet hår til at skjule den perfekte kranieform.
Skuldrene formet efter Det Hvide Snit.
Mavens rundbuestil er ikke set siden Romerene byggede deres viadukter.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-05 22:50

UPS. Gyldne Snit.
> Emesen
Det vil jeg slet ikke diskuterer.
Slet ikke med en der har en internethastighed på 10 milli-Bit.
Mega forkortes med stort M.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-05 22:52

Emesen, det glæder mig at have en rose til låns, TAK ......har tænkt mig at låne den i mange måneder, inden jeg gør krav på den som min faste ejendom

Tedd, spam i denne tråd er kun herligt når det er skrevet i en positiv ånd og er med til fremme "den gode stemning"

Gambrinus, pas nu på jeg ikke tager dig på ordet og giver dig den spandfuld point - ved da ikke hvem jeg ellers skal give dem til

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-04-05 23:03

Syn's nu også lige, at Den røde Baronesse skal have en rose for den helt sublime ros til Gambrinus

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-05 00:23

Nu har kl. passeret midnat, så jeg deler lige nogle flere roser ud

Trine80 skal have en rose for hendes tråd "at holde op med at ryge" for hvergang jeg står på smalltalk siden bliver jeg så mindet om, at jeg burde/skulle/skal tage mig sammen til at stoppe

Jernladyen skal have en rose for, uden at vide det, at have givet mig løsningen på hvordan jeg fik forhøjet til over 500 point

Berpox skal have en rose for hans engagement og forsøg på at holde kandu sober

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-05 07:05

..nu har jeg også lige kigget mig i spejlet : Mere morgengrim kan man vist ikke blive

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-05 16:49

Tak toupie.
(mentol)

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-05-05 17:48

Hej Toupie.
Hvis det var det med, at du havde forhøjet pointene 3 gange (eller hvor meget det var), så skrev jeg det, fordi jeg regnede med, det var derfor du kunne sætte så mange point på.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-05-05 22:05

GUUUD EMMEDRENG....er det virkelig et helt år siden? Stort tillykke med det, fantastisk klaret...keep on the god work!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 22:09

Nej nej - jeg glæder mig til det år er gået. der mangler lige nogle måneder.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-05-05 22:19

nååeh, jammen du skal da nok klare det emme..og forresten tak for rosen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 22:25

Ja det går meget godt, men lidt svært sammen med naboøllerne - men det går.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-05-05 22:30

Ja det er altid det sværeste..men det går over..tro mig

Og heldigvis vælger flere og flere at kvitte rygningen, så det bliver lettere og lettere...bare vent, naboen stopper sikkert også snart he he !

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-05-05 00:18

Jamen dog...
Ingen rose uden tjorne... bortset lige fra bonderoser
Kyler lige en flok ind til ALLE deltagere på Kandu, det er jo Kandu, jer, vi og os alle sammen som drysser krydderier på det hele. Nogen kan li' Chilli og andre "kun" meget lidt salt - uha' må hellere holde inden det bliver alt for filosofisk.
Hygge til jer alle
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-05-05 00:20

pas nu på ikke at "skamrose"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-05-05 08:41

CLAN ...kan bedst lide krydderurter. !

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 19-05-05 23:00

Jeg lukker tråden nu, tror at alle roserne er uddelt nu men overvejer at bruge tidsler næste gang, de er vist nemmere at give ud

Takker alle for deltagelsen
og takker Emesen for den rose jeg nu må beholde

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 23:03

Sådan.... og tak til både Toupie og mulberry

..for det fine skudsmål !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 23:12

Toupie - du fortjæner den.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-05-05 23:36

Tak Emesen og tak Molo