/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hallo hvor er i alle 242 kanduer
Fra : ehtrod_n
Vist : 860 gange
10 point
Dato : 23-04-05 20:52

Er der ikke nogen som har et godt emne at snakke om, på sådan en dejlig lørdag aften. Jeg skal til konfirmation i morgen ved vores venners datter. Jeg glæder mig til at se hvor fin hun er. Vi giver hende 300.kr men hun har også ønsket sig en navlesmykke eller en piercing som det hedder. Det ville hendes bedsteforældre så give hende i konfirmations gave.

Hvad er jeres mening om det ???? Nu har jeg givet bolden op til en lille diskussion.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-04-05 20:59

Min mening er, at det ser rædsomt ud med piercinger, og mange af dem er sundhedsskadelige. Mange får dem udført hos en, der ikke ser så højtideligt på renlighed/sterilitet, med katastrofale konsekvenser for ham/hende, der er blevet piercet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 21:01

Ich bin hier !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-04-05 21:04

Ja, sandelig så, molo. Har du fået taget et nyt billede af dig??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 21:05

Da jeg blev konfirmeret (1974) ville jeg have en knallert ; helst en Stor puch, som kan ses hér : http://www.puch-tomos.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=222481&side=&webside=1872892

...eller bare en 'lille' ?

..men jeg fik en cykel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 21:08

Godaften søde Jette
Ja jeg har nemlig også samme mening. Nu har vi en datter på 22 år som selvfølgelig også gerne ville havde lavet flere huller i ørene, da hun var 13 -14 år men min mand sagde bestemt NEJ til hende. I dag er hun meget glad for at hun ikke gjorde det Hejzan fra dorthe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 21:11
Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 21:14

Godaften Molokyle.
Min mand havde en Puch Flagskib som den på billedet da jeg mødte ham for 25 år siden. Hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-04-05 21:20

Nåhhh, det var godt, Molo. Jeg var da helt bekymret for, at du havde forandret udseende, siden sidst jeg så et billede af dig.

Hej Dorthe. Ja, mange fortryder det senere - nogle før. Jeg har set flere udsendelser om, hvor stor skade det kan forvolde. Det var godt nok slemt noget af det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 21:26

ehtrod_n -> Jeg fik senere en Puch 2. (håndgear) med 'madkasse-udstødning' under motorblokken

Det kunne køre ca. 33½ km/t ....LOVLIGT !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 21:27

Hej Jette. Det er mere det at to gamle bedsteforældre vil gå med til det. For det er jo tit en dille de unge piger har.
De er meget modige i den familie, pigen som vi skal til konfirmation ved, fik farvet sit hår ræve rødt da hun var 6 år Knus fra dotti

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-04-05 21:28

Jeg synes det er flot med en navlepiercing Tunge, næsepiercinger synes jeg derimod ser tåbeligt ud.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 21:28
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 21:30

UPS... forkert billede

Her er den : http://mo-ped.se/knallert/knal56i1z.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 21:31

Hej Molokyle. Ja det var tider dengang jeg er 41 år. Og da jeg var ung kunne vi være 3 på en Puch Flagskib.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 21:33

Tungepiercinger og alle andre ( ..ørenringe og tildels ..navleringe undtaget )....er ULÆKKERT !!!!

</MAND>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 21:36

Godaften Creamygirl. Det kan du da ikke mene. Dem der har den i tungen kan næsten ikke snakke eller også sidder de og sutter på smykket vi ses Dorthe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 21:38

Jeg er lige fyldt 45 og vi kunne kun være 2 på min flipper-purple-silver m. forcromet tank og malteserkors-baglygte 2 gears Puch : Borert, gearet og 'hakket

...med MIG 6 pigen med de største patter i klassen !

Ak ja... man vidste jo ikke bedre dengang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-04-05 21:45

Lidt åndssvagt at skrive man mener en navlepiercing er flot, hvis man mener det modsatte. Så jo, det mener jeg skam Dorthe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-05 21:51

En pige på 14 - 15 år synes jeg ikke skal have en piercing i navlen.

Men hvis forældre og bedsteforældre synes det er OK, så mener de det vel, der er OK.

På nogle ser det pænt ud, men der er også på mange ,hvor jeg synes det ser "billigt" ud.

Vi er jo så forskellige.

molo

Citat
Skæget er røget. Nu er der kun alvoren tilbage

er det så dette

http://www.keldd.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=550252&side=&webside=4822615

eller dette

http://members.fortunecity.com/molo4/d17.html

der er det rigtige billed af dig.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 22:00

ans -> Jeg ligner nu mest billedet fra d. 17-9-04 altså : http://members.fortunecity.com/molo4/d17.html

..i øjeblikket

..men det 'andet' er faktisk nyere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 22:10

Hej Creamygirl. Ja jeg kan forstå at du mener det, det er også mere en tale måde for at få det bekræftet Creamygirl.
Det kan være du selv har nogle af de smykker. Hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Morpaula

Dato : 23-04-05 22:13

Hej med jer ja jeg bliv "sku" hel varm om hjertet, da jeg så min gamle Puch VZ50 (stor) det var tider den har kørt mange dejlige ture, både lovligt og ulovligt he he hmm sidder og tænker den kørte også min første store kærlighed hjem. :)

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 22:22

Godaften Morpaula. Ja og jeg bliver helt varm om hjertet af at tænke 25 år tilbage i tiden. Hvor de flotte fyre havde skulder langt hår, islænder trøje, læderjakke og høje støvler på. UUUHHHAAAAA

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 22:33

Hej alle søde venner. Jeg havde selv en grøn puch Maxi. Den kørte også godt lovligt, da jeg gik i 9 klasse parkerede jeg min knallert i en skur ved skolen. Det var vinter og alt frys til is. Jeg kom glædelig ud og skulle starte min knallert med gashåndtaget frys fast så jeg drønede lige ind i skraldespandene. Alle eleverne og lære kom og grinede af mig :- d

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 22:51
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 22:54
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 23:00
Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 23:02

Hej Molokyle. Ja sådan en jakke havde jeg også, der kunne man kysse fyrene inde i hatten uden der var nogen der så det !!!! Hvad drak du når du skulle i byen. mig og min veninde drak næsten alt der kunne drikkes.

Øl,grøn pebermyntelikør,kirsbærvin med vodka, kaffe punch, æblesnaps, martini og rød sodavand med penod

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 23:04
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-04-05 23:06

Piercing i navlen er vel ok synes jeg.Men 300 kr. i gave synes jeg er for lidt.
alimak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 23:08

[hør] ehtrod_n -> Jeg begyndte ikke at drikke før jeg fyldte 26 år ! .....jeg 'smøgede' den

..joeh, hvis jeg sku' være sej drak jeg Ama'r-Kande : 1 Porter + 1 Citronvand + 1 del. vodka + 1 del. pernod

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 23:10

Ps. ..den dersens; 1 del. kunne varieres

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-04-05 23:20

Alimak, det afhænger jo af, hvor mange penge folk har. Det er jo ikke allle, der kan give gaver på de store beløb. Der er mange familier, hvor der er en (uforskammet) masse børn. Hvis man kun har en pension at give af, kan der ikke blive mange basseører til gaver. Det skulle jo heller ikke gerne være gavens størrelse, det kommer an på, men den opmærksomhed man udviser ved, at man overhovedet gider gå ud og købe en gave. Mange gider ikke. De giver bare et gavekort. Det kan selvfølgelig være, at konfirmanden ønsker sig et gavekort, men det ses desværre mange gange, at det kun er et gavekort, eller et kort med penge i. Det synes jeg til gengæld virker fattigt, fantasiløst, eller hvad man nu vil kalde det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-04-05 23:26

Hej Jette. Ja det er helt rigtig det du siger, for jeg er førtidspensionist og har kun 2800. kr tilbage når alle udgifter er betalt. Nu havde konfirmanten ønsket sig meget dyre gaver så derfor giver vi penge. Hun ønskede sig hummel sengetøj diamantring o.s.v. vi ses hilsen dorthe

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-04-05 23:29

Det er penge konfirmanten ønsker sig. Men har man ikke så er det ok.Jeg er tildels enig med dig Jernladyen.
alimak

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-04-05 23:40

Ja, hvis konfirmanden kun ønsker sig dyre ting eller penge, er det selvfølgelig i orden. Jeg har selv en nevø og en niece, der i mange år kun ønskede sig penge til jul, fødselsdag og konfirmation. De fik det også, men det var godt nok en "flad" omgang. Desværre går deres far og mor kun op i penge og materielle ting, så det er jo ikke efter fremmede, ungerne har det. Da min niece var 14 år, havde hun 30,000 kr på bankkontoen. Det er da fint at have en masse penge til man skal flytte hjemmefra, men det kan også overdrives. Heldigvis er hun blevet lidt mindre materiel, og temmelig fornuftig, så det går nok.

Men på mig virker det fladt kun at give penge. Men det er jo så bare min mening. Det er jo nok ikke den eneste rigtige i denne verden.

Men konfirmationsgaver kan være et stort problem for mange, især hvis de spekulerer på, hvad andre tænker/siger, når de kun har råd til at komme med små gaver. Lige da jeg røg på pension, (det kom som et lyn fra en klar himmel), var vores udgifter og indtægter nogenlunde lige store - på nær 4 gange om året, hvor udgifterne var størst. Der var der godt nok ikke råd til noget særligt i gaver. Vi var yderst tilfredse, hvis vi kunne komme igennem året uden at låne fra familien eller i banken.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-04-05 23:56

Du har nok ræt iat det kan blive et problem hvis man skal tænke på hva andre tænker /siger/ eller giver.Alle synes nok det er ok og ikke give så meget når man er pensjonist eller enlig mor osv. Men hvis man tjener normalt så mener jeg at 300 er for litt. Men det er vel også en forskel hvis man er en ven af familien en onkel/tante eller besteforeldre. Andre har nok andre meninger om dette. Jeg skal i konfirmation til min niese, og jeg tør ikke give mindre en en tusse.Men jeg har råd til det da.
alimak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-05 23:57

Et gavekort til Merlin/Fona/Fredgaard på ca.400 kr. ???

Så ka' hun købe 2-3 musik cd'ere ..eller 20 friske & ubrændte CD.ROM/DVD'ere ..eller et Web-Cam ...eller et Head-set ...eller en memory-stick ..eller Photo-kopieringspapir, et computerspil ...eller ???

..nåeh ...dét er måske mest drenge ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 24-04-05 00:04

Er vel gammeldags men der var en tid hvor det var tanken der talte,og så skriver du alimak at du ikke tør give mindre??,er en dårlig utvikling der har vært pågang jo

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-04-05 00:11

Det er fordi jeg arvede en hel del penge noget hele slegten ved.Derfor tør jeg ikke give mindre. Ikke vil jeg det heller.
alimak

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-04-05 00:12

Ja, det er skidt, at det går i den retning, synes jeg. Hvis de unge får både i den ene og den anden ende, hvordan skal de så finde ud af, at penge ikke kommer dalende ned fra himlen. De vænner sig til et stort forbrug, og når de så skal klare sig selv, så står de pludselig der og har ikke salt til et æg. Så er det temmelig fristende at lave "lette penge" for mange, er jeg bange for. Om jeg så havde været milliardær, havde jeg ikke givet 1000 kr som gave til en konfirmation.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-04-05 00:17

Ja, det er selvfølgelig fint, at du ikke puger på pengene, men omvendt kan det også virke, som om du gør det for at vise, at du har penge nok. Måske ville det være bedre at give af nogle flere gange, og så til alle de unge i familien?? Men det er jo dit valg, og hvis du synes, det er det bedste, så er det sådan for dig. Men pas nu alligevel på og gem nogle til du bliver gammel. Til den tid er der nok ikke noget, der hedder pension længere.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 24-04-05 00:22

Er vel greit det alimak,men ehtrod_n,da det er dine venners barn i gir til er det en meget fin gave,stadig tæller tanken med og ikke om man er milionær...

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-04-05 00:27

Tror du ikke Danmark har råd til at give os pension om en 20-25år? Det vil jeg ikke tro/håbe.
alimak

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 24-04-05 00:29

ehtrod_n,jeg håper i får en rigtig fin dag i morgen,
vil drikke meg en pils til her og

Natti natti herifra til jer alle

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-04-05 00:43

Alimak, jeg ved det jo ikke, men sådan som regeringen er ude med snøren, så ville det ikke undre mig, at den var væk om 20 år. Efterlønnen giver jeg mindre end 10 år, før den er væk.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 24-04-05 00:51

Godnat alle sammen jeg vil gå i seng nu for jeg får en rigtig lang dag i morgen, mange tak for i aften alle sammen det var mig der startede debatten i aften og det var rigtigt hyggeligt at skrive med jer I kan jo bare skrive vidre

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-04-05 14:03

Nå, alle sover endnu...
Men I vågner vel engang..

Hey, Mol! Du er godtnok fotogen!!

Ang. konfirmation: Hvis vi går bare 20-30 år tilbage, så var gaveniveauet nok noget anderledes. Men det gælder vel både jul, fødselsdage og konfirmationer.

At de unge i den alder brændende ønsker sig en computer --eller et eller ander dyrt dertil, det kan jeg godt forstå. Og mange forældre har da ikke råd til at give en gave til måske over 5000 kr, -som sådan noget jo tit koster.

Hvorfor skulle det være mere "fantasifuldt" at købe en cd fra en ønskeseddel end at give penge?

Fordelen ved pengene er jo, at den unge sjæl SELV kan være med til at bestemme gaven. Om der skal satses mest på lydkort eller harddisk -eller hvad ved jeg... Det er jo alligevel ikke noget, vi gamle har forstand på.

Hvis man gerne vil gøre gaven lidt personlig, så kan man jo købe en lille ting og "camuflere" pengene i.

Jeg har 3 børnebørn, som jeg holder rigtig meget af.
Men jeg har også en hjerneskade, som dels gør, at jeg ikke ser børn og børnebørn så tit, -og dels gør den, at jeg slet ikke kan overskue at købe gaver til børnebørnene. Så da den ældste fyldte 6 år her i februar, da sendte jeg ham et fødselsdagskort med 500 kr og forslag til, hvad han måske kunne købe for dem. Og det var åbenbart en stor succes, for han havde aldrig stået med så mange penge i hånden før. Det blev til et Pokemon-spil, og resten af pengene ville han gemme.

Da lillesøster så fyldte 4 år i marts var det på en søndag, og jeg blev inviteret til morgenmad. Så jeg spurgte forsigtigt, hvad hun ønskede sig, -for jeg var usikker på, om jeg kunne slippe lige så let endnu en gang. Men min datter forklarede, at lillesøster havde fulgt livligt med i, hvordan storebror havde været i byen og havde kunnet vælge helt selv, -så jeg kunne roligt gentage succes'en.
Nu havde jeg jo ikke særlig lyst til at komme med en pengeseddel i en hvid kuvert, så i stedet købte jeg sådan en tøset lille lyserød pap-kommode og puttede glimmer-hårpynt, perlekæder og sådan noget, som små piger bruger, -i skufferne. Og i én af skufferne lå også den eftertragtede seddel.
For selvfølgelig skal der være noget at pakke op. Og det er da ikke forbudt at bruge fantasien selv om man giver penge.
Det kan da godt være, at jeg ikke har råd til så store gaver om 10 år, når jeg kun har min folkepension at leve for. Men netop derfor glæder jeg mig så meget mere over, at jeg lige nu har råd til det.

Og jeg synes helt klart, at gaver skal gives ud fra lyst og evner. Og ikke efter, hvad andre tænker og mener.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-04-05 14:15

Hej Birgitta. Det synes jeg er en rigtig god måde at give penge på. På den måde er det ikke "fladt" - tværtimod. Og til den sidste sætning: jeg kan ikke blive mere enig.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-04-05 15:25

Hér er jeg Hér er jeg...
Da jeg var 14-15 år ville jeg gerne have huller i ørene, men det måtte jeg ikke.
Resultat: En veninde laver et med isterninger (bedøvelse) og korkprop (holdes på bagsiden af øreflippen ) og synål (naturligvis sterialiseret i stearinlysflamme) Det gjorde ikke så ondt som I måske tror, og det blev ganske pænt.
Resultat : Skældud, vilde diskussioner, og jeg blev hevet ned til en prof smykkesmed og fik skudt to huller (det gjorde mere ondt end det første og i lang tid bagefter)
Resultat: Nu var jeg lykkelig.
Jeg er stadig glad for dem og har fået lavet det fjerde, så der er to i hver side, så der er harmoni.
Jeg synes Piercing i navlen er helt Ok, men i øjenbryn og læber m.m., for ikke at snakke om tatoveringer, det er ulækkert og får folk til at ligne uhyrer, det er en syg dille.
Hvis mine forældre havde været åben for diskussion, havde de nok sluppet for at jeg fuskede.
Jeg havde ikke ønsket mig en knallert, min var kom bare med en en dag, husker ikke andre piger jeg kendte havde knallert, det interesserede dem ikke.
Jeg havde en grøn Puch Maxi,http://www.soenderlund.dk/vaerkstedet_Knallerter.htm (30Km/t) og skrigende rød snublekyse, mine drengevenner havde større slags, som de tunede, tror jeg nok det hedder, til at køre stærkt, men jeg var tilfreds nok med min, selvom lidt mere fart ikke havde skadet, den blev brugt flittigt, men siden har jeg ikke været motoriseret, kun alle mulige slags cykler og rulleskøjter og det holder jeg mig til. Jeg kan tydelig huske min konfirmation.
Fortsat God Søndag. !

Kommentar
Fra : Morpaula

Dato : 24-04-05 18:15

Hej ehtrod_n ja vi drenge så sku seje ud den gang, og jeg elskede mit hår lige netop til skulderen og laaangt ned i panden, jeg husker nu bedst alle de sure miner mine forældre altid vidste ha ha nå men i tøser var nu også dejlige, nå ja det er i stadig. (smil)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-05 18:43

Sådan så man ud; som 'flipper/hippie' på fisketur i '75 : http://molokyle.frac.dk/media/jpg/henrik_75.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Morpaula

Dato : 24-04-05 21:09

Rigtigt molokyle som at se sig selv, he he

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 24-04-05 22:57

God aften så er jeg tilbage igen, det var en rigtig god konfirmation vi var til. dejlig mad og nogle hyggelige mennesker, der var kun en ting som var negativ der var ikke så meget plads, når jeg skulle op og skåle skulle jeg stå lidt under bordet stå sidde, for ikke at gener dem bag ved, stole ryggene stod sammen. Og det var endda på en meget fin restaurant - Hotel. Knus Dorthe

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-04-05 14:07

Ak, ja. De tider, hvor drenge havde langt velplejet hår......

For dårligt med pladsen på hotellet. Man holder jo netop sådan noget ude, fordi man ikke har plads derhjemme...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 18:50

Tjaeh.... man (=mænd) er jo faldet lidt af på den : http://members.fortunecity.com/molo4/d17.html

</45>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-05 20:40

Hej Dorthe

Ja det er møgirriterende med sådan en fest hvor der ikke er plads mellem stolerækkerne.

Men rart at høre det ellers var en god fest.

Mon den unge "dame" så får sin navlepiercing

Da min datter var 15 år, kom hun en dag hjem og havde fået lavet en i det ene øjenbryn.
Sådan en af dem med en stang, en kugle i den ene ende og sådan en spids kegle i den anden ende.

Tjae, "man" var ikke ligefrem ovenud begejstret , men det var så kun spændende i et par år, så pillede hun den af igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 20:49

dova -> Din datter blev nu heller ALDRIG noget for mig !

..godt hun har pillet den ud igen

..men NU; ka' hun bare 'ringe'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 25-04-05 21:16

Godaften Dova. Ja konfirmanten skal have lavet den i morgen og hun var meget bange for at få den lavet. Og hendes mor sagde til hende jeg vil køre dig der hen, men jeg går ikke med dig ind jeg tør ikke se på det. Så hvem gør man det lige for siger jeg bare knus fra Dorthe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 21:30

ehtrod_n -> Fortæl hende at selv Susanne Bjerrehus synes det er ULÆKKERT !

..også selvom din datter ikke bryder sig om Susanne ...og at hendes søn hedder : Oliver

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 21:32

Ps. Tatoveringer er OGSÅ grimme

..bare så ikke hun får go'e ideér

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-05 22:07

Nå, molokyle kan ikke lide tatoveringer og piercinger......

Ja så kan jeg næsten gætte, at det ikke er dig på billedet her:

http://www.tattoostuff.com/images/Dragon-Tattoo.jpg

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 22:24

dova ->

Næeh..men en af mine veninder lader sig ikke gå på af dén slags : http://members.fortunecity.com/molo4/uro_dk.html

Hun har også en drage

Hun er blevet kæreste med min bedste ven, men er alligevel 'lidt' lækker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-05 22:40

Okay
dragen er flot, men bryder mig ikke så meget om dem nede på benet.

Forresten nogen interessante billeder af Roger Dean.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 25-04-05 23:04

Disse : http://www.rogerdean.com/ ???

Jeg har hørt meget Yes i min tid : http://www.superseventies.com/spyes.html

Fed Font i øvrigt !!!

</MOLOKYLEE>

Godkendelse af svar
Fra : ehtrod_n

Dato : 26-04-05 20:15

Tak for svaret molokyle. Det har været en rigtig god debat i gang her på kandu, tak for det alle sammen. Men jeg har valgt dig Molokyle, fordi du sendte så mange gode billeder, fra min ungdoms tid. Forsat god aften knus fra Dorthe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-05 22:29

[hør]Pas nu liiiige på ehtrod_n og klik på : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=81351

Tjek i samme forbindelse; hvem der er min cyber-kæreste. Så pas på med: .........................knus fra Dorthe

http://www.fscclub.com/thoughts/images/krasotki.jpg

</MOLOKLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-05 22:32

I kan dele denne : http://www.ask-alex.dk/gfx/images/21878.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 27-04-05 14:26

Hej Molokyle. Jeg ved godt at Creamygirl er din kæreste. Det var faktisk også alle dem på kandu tråden jeg gav et knus.
så der behøver ikke blive kvindekamp hilsen Dorthe.