/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd cover program
Fra : CCjunior
Vist : 621 gange
50 point
Dato : 22-04-05 14:14

jeg skal til at lave et cover til en dvd film.
er der et godt program hvor jeg kan ligge mine egne billeder ind og skrive lidt tekst..
jeg sidder og prøver at lave det i word, men der må sq være en letterer måde..
nogen forslag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 14:33
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 14:38
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-04-05 14:38

det er kun til cd... det jeg skal bruge er til DVD covers..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 14:39

oooooooops sorry - åbner øjnene igen

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-04-05 14:43

Miritdk.. jeg havde håbet på et program med anbefalninger.. hehe.. der er sq så mange forskellig at vælge mellem inde på download.com..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 14:49

nåda CC - lol - synes ellers der står hvad der skal - og du kan jo ikke bruge dem vel ??
(glor på cd og dvd og aner ikke hvorfor du mener der er forskel)

ved en der bruge første link - er vist da helt ok - måske værd at forsøge sig med ???

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-04-05 14:56

Miritdk... et dvd cover måler 18,2x27,2cm og et cd cover måler ca 11x11 cm så hvis du ikke kan se forskel så skal du sq ha briller..hehe.....

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 22-04-05 15:03

hej prøv FreeWindows der er er program der hedder under cover xp , der frit kan downloades det virker godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 15:21

CC - det har du bare såååååååååå meget ret i - lol - bortset fra at målene på skiverne da er de samme - ikk´ ???

prøv graahedes råd - den glemte jeg lige i farten - slet ikke så ringe
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=170&lid=2274

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 15:30

sorry her er det rigtige link - hav det nu rart - lol
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=170&lid=50

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-04-05 15:32

har lige prøvet det også.. det lever heller ikke op til det jeg skal bruge..
det jeg gerne vil er at sætte et billede ind og så f.eks ligge en tekst ind.. de programmer her kan man kun få lov til at ligge et billede ind.. de vil sq ikke engang lade en redigerer i dem...

Kommentar
Fra : newface

Dato : 22-04-05 15:59

www.avery.dk design 2000

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-05 16:02

Hvid du bruger NERO har det er udmærker DVD-COVER program.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 30-05-05 20:22

Tak for svaret refi.
det var ikke jeg ledte efter, men jeg har også svært ved at formulerer mig..hehe..
du får pointene, men det var nu alle gode besvarelser...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 20:27

Takker