/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kan det virkelig passe?
Fra : rot
Vist : 3766 gange
100 point
Dato : 18-04-05 12:30

hvorfor er det tabu at bruge regntøj og gummistøvler??
findes det nogle piger (18-27 år) som tør hoppe i vandpytter ??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-04-05 12:38

Det er det vel heller ikke, hvis det er regnvejr.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-04-05 12:39

Piger på 18- 27 år er vel sådan set kvinder?
Og det er, som Dova skriver, vel ikke tabu hvis det regner?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-04-05 13:07

Hva?????????????????????

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 18-04-05 13:26

Fordi det er usmart

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 18-04-05 13:34

Jeg ved godt hvad du mener med tabu.

Jeg tror bare det er fordi det er lidt besværligt at skulle trække i regntøj og gummistøvler. Selv synes jeg sjældent man egetligt bliver sådan rigttigt våd når det regner. Måske bare fordi jeg egentlig ikke går så lange ture i regnvejr, men hvis man holder af det så er det da bestemt praktisk med regntøj.

Det med tabuet tror jeg hænger sammen med at det på eller anden måde er enormt hip ikke at klæde sig praktisk på. Det er som om det er enormt smart at trisse sundt i stiletter og korte nederdele selv når man er midt i december. Det handler om at man evig og hele tiden skal have den vildeste sexapeal. Jeg tror mange piger ikke synes at regntøj og gummistøvler er det hotteste hotte. I virkeligheden tror jeg egentligt at mange mænd syens det er ret hot at se en regnvåd pige en gul regnjakke, men som alt andet så drejer det der med at føle sig lækker jo om hvad man selv føler og ikke nødvendigvis hvad mændene synes er lækkert

Accepteret svar
Fra : kandaikke

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-05 14:23

Nu er jeg desværre ikke mellem 18 - 27 mere, men det afholder mig ikke fra at hoppe i vandpytter...

Kandaikke (31)

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 18-04-05 14:50

du må kede dig meget siden du kan komme med sådanne spørgsmål... Du er da totalt wird!!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-04-05 14:52

Hej, rot. Nu har du jo haft det samme spørgsmål i før, -under sexualitet. Så måske er "regntøj" for dig noget andet, end det er for mig? Mit regntøj er noget nylon-noget fra hellyhansen, og gummistøvlerne er de store grønne med snørelukning. ---Det er vel næppe den slags, du tænder på?

Kvinder i den alder, du nævner, vil nok købe praktisk regntøj, -eller overtøj, der er vind og vandtæt, hvis de skal være ude i al slags vejr. Ikke sådan noget lak, der lyser langt væk af at være regntøj, -og som ikke er til at ånde i.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 15:03

rot har tidligere stillet samme spørgsmål i kategorien Sexualitet. Han tænder på piger i regntøj og gummistøvler der hopper op og ned i en vandpyt. Det sætter jo dette spørgsmål i et lidt andet lys.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 18-04-05 15:44

hej kandaikke
fortæl noget mere om det
hilsen rot

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-04-05 15:55

Ehm?
Ja, kandaikke, fortæl lidt mere om det *ROFL*
rot, find dog et forum, hvor du kan få tilfredsstillet dit behov på en anden måde. Jeg er sikker på, at der er kvinder, der vil udleve dine fantasier mod betaling.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-04-05 17:21

Årh, hold da op, calista.... Intet emne er for weird til smalltalk..
Der er jo seriøsiteten til forskel..

Tænder du virkelig på Helly-Hansen tøj og grønne snøregummistøvler, rot?
Eller SKAL det være den der blanke gule sag med matchende lange støvler??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-04-05 17:31

Indrømmer blankt at jeg får totalt flip i regnvejr - jeg bare elsker vandpytter*G* - min søn og jeg nærmest slåsser om at komme først til pytten

Desværre er jeg ved at blive for gammel til den slags - og jeg frygter når sønnike ikke længere gider "svineriet" - for hvem skal så have skylden for min barnlige lyst?! *L*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-04-05 00:07

creamy, du slår dig da bare sammen med rot !!!

...helt ærligt calista, det er sgu da harmløst..hvorfor skal der nu sættes bånd på hvad man må spørge om?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 08:41

Er der ingen af jer, der har for bare fem gram humor eller sarkasme i jeres krop??
Jeg burde jo nok have tilføjet en smiley eller ti, men det skulle gå lidt hurtigt..

Beklager da, hvis jeg har trådt jer over tæerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-05 08:55

[hør] Jeg ser da masser af kvinder i regntøj og røjsere, når jeg cykler til arbejde i regnvejr

Hvis du lader bilen stå og selv tager cyklen, får du ikke bare frisk luft, motion og skåner miljøet, men kan ved selvsyn konstatere at jeg taler sandt. Det er nemlig helt umuligt (..i København i hvert fald) at undgå en smule 'hoppen i vandpytter', når man må holde for rødt ved lyskrydsene.

Disse stolte cykelkvinder er heller ikke så dumme; de bevæger sig ud i et møgvejr, uden at være fornuftigt påklædt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 09:12

Ja, JEG har aldrig set en Københavner holde for rødt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-04-05 13:12

Oki, calista..det er bare så filans svært at se på skrift om man mener det sarkastisk eller ironisk.

Men godt ord igen

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 13:50

hej creamygirl
man behøver da ikke at have et barn at lege med det er sjovt aligevel og så bliver folk så forarvet når man sætter sig i en stor vandpytte forand dem.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 14:27

Åh,åh, -så skal man vist have waders på........ -Det bliver vildere og vildere.

Hvordan har du det med dykkertøj, rot?
Eller er det folks forargelse, du tænder på?

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 14:32

hej birgitta
nej det er ikke folks forargelse jeg tænder på men det at have regntøj på og gummistøvler også lege lille barn det er sjovt at blive våd og beskidt med regntøj på

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 14:36

Helt ærligt, og kun fordi jeg er skidenysgerrig. Tænder du seriøst på det? Altså erotisk?

Birgitta, der fik jeg sgisme eftermiddagskaffen i den gale hals waders.. ROFL

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 14:43

Jeg går daglig tur med en syvårig dreng. Da han var mindre var hans største fornøjelse at SPRINGE ud i hver eneste vandpyt med et stort PLASK!! så vi andre fik nogle solide mudderskvæt op af benene.

Jeg kan anbefale dig, rot, at gå tur i skoven når det øsregner. Dels er stierne mere ujævne og derfor mere pytholdige. Og dels er pytterne mere mudderholdige, så man bliver rigtig pløret.
Og så er der ikke så mange mennesker, så man generer ikke nogen med sine lyster..

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 14:46

nej ikke erotisk men det er sjovt tihi tihi
jeg tænder på kvinder i gummistøvler og regntøj

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 14:46

ja, calista, -den syvårige, jeg går tur med, han fik et par waders sidste år... Desværre er han vokset fra dem...
Men den gode rot er (måske) færdig med at vokse. Så er det jo en engangsinvestering. -------------Det er selvfølgelig lidt klumset, hvis det skal have noget med sex at gøre....... (sikker sex?)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 14:49

Jeg har en nabo over 50, der tænder fuldstændigt af, når der er optræk til vandkamp eller sneboldkamp. Jeg ved ikke om hun bliver erotisk opstemt af det, men det gælder i hvert fald bare om at komme af vejen. Hun er sgu' dejlig, også når hun er i det humør.
Dog kræver det 3-4 velvoksne mandfolk, at få hende ned på jorden igen.
Gambrinus
>Rot
Måske skulle du melde dig som frivillig brandmand.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 14:49

Få dig en hund, rot, -Den skal ud i al slags vejr... Du vil møde snesevis af kvindelige hundeluftere i gummistøvler og regntøj. -Jeg lover dog ikke, at det er den slags regntøj, du tænder på......

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 14:49

ja waders er også sjove men så bliver man ikke våd før man lægger sig ned og ruller i vandhullerne.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 14:52

jeg vil også gerne have en hund men synes det er synd sårlænge jeg bor i lejlighed. lyder til jeg skal en tur i skoven næste gang det regner

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 14:55

Narh, men hvorfor tager du så overhovedet regntøj og gummistøvler på? Du bliver da hurtigere våd, hvis du render ud med sandaler på. --Eller sko?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 14:55

Jeg fatter minus nu...

rot, du har før haft samme spørgsmål under sexualitet, så du må da tænde sexuelt på piger i regntøj og hoppen i vandpytter?!

(hvorfor har jeg pludselig singing in the rain i hovedet???*S*)

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 15:09

til birgitta fordi følelsen af vådt regntøj og vand i gummistøvlerne er dejlig

til calista ja jeg tænder på det også sexuelt du sku prøve det

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 15:18

rot, nej tak. Jeg foretrækker det på den gammeldaws maner, ikke så meget fancy stuff til mig.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 15:22

calista. du bruger ingen regntøj og gummistøvler??

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 15:29

Nope, regnfrakke hvis det virkeligt pisser ned... Og paraply.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 15:31

ja der kan du se du synes det er tabu at bruge

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 15:34

Næh, jeg kan bare ikke lide at være lukket inde i tøj, man kommer jo til at svede som ind i osv..
Gummistøvler giver vabler på hælene...
Så ikke noget tabu her. Har faktisk ikke ret mange tabuer i mit liv mere...Men nu var det ikke mig og mit liv det her handlede om*GGG*

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 15:41

nej jeg sku også bare lige høre

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 16:00

Nu er jeg godt nok en mand.
Men din "isme" er da meget uskyldig.
Så jeg synes da ikke, du skal betragte det som et tabu.
Du skal måske lige lade hende lære dig at kende, før du fremsætter dit forslag.
Du kan jo betegne det som sikker sex.
Gambrinus
Alt skal prøves mindst 2 gange her i livet.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 16:20

Altså Birgitta. *gg*

Du skrev: "Hvordan har du det med dykkertøj, rot?"

Jeg anser det som ret umuligt og sexdræbende at forsøge nogen form for sex incl. oralsex med våddragt, kyklopøje, lungeautomat og evt. snorkel samt to 5 kg. flasker på ryggen, eller er det bare min fantasi der er indskrænket

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 16:50

Jeps, det må være din fantasi det kniber med Krummen. Alt kan lade sig gøre, bare man har viljen *L*

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 16:55

Hmmmmm Den snorkel er sgu da i vejen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 16:56

I vejen for hvad

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 16:58

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-04-05 17:19

ha ha ha

Hver sin lyst
Keldd.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 17:27

Det var dog......
Krumme, tænk på, hvordan skilpadder mon gør...

Fantasierne kan jo også gå på at "pakke ud"..

Rot, du kan gøre som jeg gør.
For ser du, jeg lever på en stor fod -eller to. Og da de store grønne herregummistøvler er megatunge at gå i, så -klip, klip, snitter jeg de øverste 10-20 centimeter af skafterne. Det er alligevel ret sjældent, at jeg har brug for at vade ud i søer eller dybe pytter.
Men du, rot, du kunne nemt og elegant opnå våde tæer i gummistøvlerne selv ved moderate pyt-dybder.

Den der med gummistøvletabuer, den fatter jeg vist ikke rigtigt??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:32

En regnvåd lun sommerdag, og den skønne i gult oilskin, med grønne gummisnørestøvler og sydvest......og ikke andet LOOOL

Jeg er klar Birgitta.......

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 17:35

JuHuuuuuuu, skal vi snorkle lidt sammmen...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-04-05 17:36

Øh....ha ha ,jeg kommer og fotograferer Krummen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 17:41

hehe, jeg elsker bavl *L* og snorklesavl ikke at forglemme

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:42

Det skal vi da LOOOL - I Utterslev mose

Og Keldd din gl. voyeurist LOOOL. Det kan du godt glemme alt om!!!!!!!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 17:44

Øv jeg har vandskræk, så jeg kan ikke være med!!

Utterslev Mose? Hmm,hold jer væk!!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:45

Creqmygirl.. Du kan da være med, hvis det er ok med Birgitta - En slags gummitrekant LOOL

Du kan ha' svømmefødder på, så jeg kan se forskel på jer

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 17:46

Nåårh, det er vel ik' så farligt med snorkledragt og luftkasteller på ryggen... ---sikker sex.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:47

Calista.... Du tar bare en TØRDRAGT på....nul vand

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 17:47

Ikke nødvendigt med svømmefødder til mig...tak! - Siger ikke hvorfor..hehe *L*

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:50

Ajiii det gør du ikke mod os.. FORTÆL, hvorfor ikke svømmefødder...

Hold da kæft det er jo lige til at tænde på det her - Må nok hellere tage en opvask, og snitte et par træmænd LOOOL

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 17:54

Juhuuuuh, vi mødes til kandu-gruppesex i Utterslev Mose. -Iført våd/tør-dragt, gummistøvler, snorkler, gule regnfrakker og svømmefødder efter behov og evne. ---Så skal vi bare finde en rigtig sexy dato!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 17:56

Den 6/6 kl.6.00

Og Nope Krumme! min mund er lukket.. Måske går jeg i selvsving senere, men lige nu kan du roligt snitte træmænd.

CU

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 18:01

6/6 kl. 06.00 - Der kan jeg godt, *SS* men det er fandme først på dagen...... nå men det kan jo være, der så er lidt "morgenbegejstring" at hælde i tørdragten

Du er eddermanemig tarvelig Creamygirl....

Nu tænker jeg ikke på andet i hele ferien, og skal snitte træmænd i oliventræ

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 18:06

2006?...

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 18:08

birgitta. jeg ved heller ikke om det er tabu at bruge gummistøvler det er derfor jeg stiller dette??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 18:09

NAJJJJJJJJ sgu da ... 2005

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 18:14

Nå nu kører Kandu langsomt.. Det er nok alt det gummistøvlesnak

Jeg napper en opvask

CU

StøvleKrumme LOOL

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 18:23

God opvaskepjask, krumme. Hvor sexet!! Tar du gummistøvler på?

Kommentar
Fra : rot

Dato : 19-04-05 18:27

ja gør du tihi pjask pjask

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 18:30

Jeg kan ikke være med.
Tvært i mod smider jeg klunset, når jeg gør rent.
Der er ikke noget som godt med clorin mellem tærene mod fodsmamp.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 18:34

Brinus, du er en nød - Men jeg er med på en kigger, hvis det altså er tilladt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 18:53

Kun hvis du hjælper.
(Med at gøre rent)
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 19:03

Ja ja Brinus! Vi aftaler skam, hvordan arbejdsfordelingen skal være. Skulle du f.eks tabe "besindelsen", når jeg gentagne gange gør dig opmærksom på, at du gør rent forkert (sådan gør kvinder nemlig ofte )
jamen så samler jeg den op for dig..OK?! ...(det er "besindelsen" jeg samler op Brinus)...og det gør jeg ved at holde kæft i et minut... ca - hvorefter jeg starter forfra med at fortælle dig hvordan man gør.

Hvornår skal jeg komme - og hvor bor du?!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 19:17

Nu har jeg godt nok liiiiiigee gjort rent.
Så der går nok en times tid, før det hele er som det plejer.
Ok, du daffer ned mod grænsen og drejer til venstre.
(med mindre du lige ta'r et smut over efter en kasse til Molo)
Når du kommer til republikken, spørger du bare efter
"ham den skøre halvsvensker med den røde Alfa".
Det er svært at skjule sig her nede.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-04-05 20:59

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 20-04-05 08:35

.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 20-04-05 08:40

??????? kandaikke

Godkendelse af svar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 16:57

Tak for svaret kandaikke.