/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Ans
Fra : festoriginalen
Vist : 391 gange
52 point
Dato : 17-04-05 22:08

Hvor er du ?

[tilykke]

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-05 23:05

Hej Ans kan ikke finde ud af, at henvise til denne tråd.
Så det gør jeg:
http://www.kandu.dk/dk/spg/64993#694881
PS. er med 2 L'er

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 18-04-05 08:02

Få lige Ans herinde.

[festoriginalen ] +l

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 18-04-05 08:03

[festoriginalen] +l

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 18:40

Hjemme

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-04-05 19:09

Ans er til at lokke - Ans er til at lokke - Ans er til at lokke - Ans er til at lokke -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 20:07

Men det er arne.jakobsen også

Det kan jo være at festoriginalen giver en indbydelse til arne.jakobsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-04-05 22:09

jammen de andre gør det også.......................
Hilsen en drillepind.

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 18-04-05 22:12

Stillingen lyver aldrig

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 18-04-05 22:16

Det gør den dog pt

1. arne.jakobsen 1296
3. ans 1100

Så venter lige med at lukke.

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 18-04-05 22:17

22.16

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-04-05 22:19

sp65072>>>>>>>>>>>>cut
[V] > [ ]

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-04-05 22:19

sp65072>>>>>>>>>>>>cut
[V] > [ ]

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 22:35

Hvorfor er det nu lige at Én gammel profil føler at det er nødvendigt at oprette en alternativ profil ved navn festoriginalen? Hvad er det den nye profil kan sige som den gamle ikke kunne?

emesen for pokker: tænk dig nu lidt om før du deltager i sådan noget snavs. Du er squ da klogere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 22:46

Det er ikke bevist at festoriginalen også er emesen

22:45

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 22:47

22:47

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 22:49

ans - hvem fanden har nogensinde påstået det???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 22:57

emesen er klog og en drillepind

og du arne.jakobsen kom også i denne tråd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 23:06

ans - jeg kommer squ ikke i en Kandu-tråd. Så sexet er det nu heller ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 23:13

Citat
arne.jakobsen Dato : 18-04-05 22:35

Hvorfor er det nu lige at Én gammel profil føler at det er nødvendigt at oprette en alternativ profil ved navn festoriginalen? Hvad er det den nye profil kan sige som den gamle ikke kunne?

emesen for pokker: tænk dig nu lidt om før du deltager i sådan noget snavs. Du er squ da klogere.

Denne tråd burde have været skrevet i kategorien vittigheder

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 23:24

Du har ret Ans. Men nu er der jo nogen der har dømt Biologikrig, og det skulle ikke undre mig om dette spørgsmål bliver forhøjet før det bliver lukket, kun for at fjerne mig fra 1'st-pladsen. Check lige de 500 point du fik af Grethes. Synes du at de var OK? Eller var de en gave? Molo og Holniels fik også 500 Point, selvom Molo i selve tråden havde sagt at mit svar var det bedste. Check selv. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 23:30

arne.jakobsen

For at fjerne dig fra 1. pladsen

Hvordan har du fået dine point i denne kategori en gavebod

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 03:46

Hvad skulle vi dog gøre uden dig Arne ?
Du er den eneste, der virkelig lægger et arbejde i, at
holde styr på hvem, der gør hvad på hvilket tidspunkt.
Keep up the good work !
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 04:06

ans - Hvis du trækker de 500 point fra dig, Molo og Holniels som Grethes forærede jer i oktober og de point som Creamy har foræret Gambrinus så begynder det at ligne noget rigtigt. Så kan du jo selv checke? Men det GIDER du vel ikke?

Gambrinus - Nej men jeg synes squ at det er synd for alm. Kandubrugere at en kategori i den grad skal mørklægges, blot p.g.a. enkeltes hadske tendenser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 04:08

Se bare dette spørgsmål: Overskriften er ANS og spørgsmålet er HVOR ER DU

Hvad har det med Biologi at gøre??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-05 08:49

arne.jakobsen du har fået point foræret i kategorien biologi.

Biologikrig eller ej, du har startet den ved at skrive privat til Franksp om bonuspoint.

Du svarede på et spørgsmål i kategorien "kandu" her kunne Franksp have forhøjet point, men I havde aftalt at bonuspoint skulle du have i kategorien "biologi"

Så hvordan synes du selv det går?

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 19-04-05 10:27

Klogearne vil du mene at ans ikke har med biologi at gøre ???
Her har vi et menneske af kød og blod,hvis det ikke høre ind under biologi, så ved jeg ikke lige.

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 19-04-05 10:28

Klogearne vil du mene, at ans ikke har med biologi at gøre ???
Her har vi et menneske af kød og blod,hvis det ikke hører ind under biologi, så ved jeg ikke lige.

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 19-04-05 10:28

Klogearne vil du mene, at ans ikke har med biologi at gøre ???
Her har vi et menneske af kød og blod,hvis det ikke hører ind under biologi, så ved jeg ikke lige.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-05 10:50

arne.jakobsen i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/65002 fik du point af tedd

Du må lære at læse mellem linierne.

At du kan bære nag over point, som er blevet givet for et ½ år siden, viser jo lidt om dig.

ans, der morer sig, latter er jo sundt for ens helbred.

Det hører da under biologi ikk' , jeg mener helbredet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 18:47

Arne kan da ikke læse MELLEM linierne. Hvordan kan du forlage dette Ans?!
Manden magter jo ikke en gang at LÆSE LINIERNE
Faktisk så har Arne i mange tråde gjort os alle bekendt med, at Arne ikke ser ret godt, Arne hører heller ikke ret godt - og jeg sidder ofte og funderer over, hvordan Arne egentlig lugter *G*