/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Vi ved alle sammen hvem der er bedst i b~
Fra : tedd
Vist : 602 gange
280 point
Dato : 17-04-05 00:50

Eller gør vi?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 00:54

Det gør vi nemlig ikke nej

Øh forresten har jeg da også været nr 1 i biologi, men blev groft frataget "den store ære" af svampearne.
Det var et knæk, som det tog lang tid at overvinde, for jeg VED jo, hvor dygtig jeg er til biologi, og derfor betød det også så meget, at spørgerne var klar over hvor de skulle henvende sig og ikke mindst uddele de meget vigige point, når der var noget inden for emnet de var i tvivl om.

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:56

Jeg vedkender med det samme, at det ikke er mig ......tror slet ikke jeg har nogle point fra Biologi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 01:35

Det er ellers her pointkampen raser for øjeblikket Toupie

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-04-05 03:22

Jeg har altid været en god taber
Men en dårlig vinder
Gambrinus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 07:34

Tedd, det vil jeg nu godt være foruden.....tænk hvis jeg kom på en eller anden top 10 liste i biologi og så folk troede at jeg faktisk vidste noget om biologi.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 08:44

Hmm.... jeg tror jeg vil til at abonnere på Biologi fremover. Det kan ikke passe ans skal toppe hér, når jeg nu engang er meget bedre til biologi. Selv holniels har sneget sig ind på listen kan jeg se, så der må bestemt også være en fremtid for mig her.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-04-05 09:40

Her lugter lidt af biologisk krig, frem med gasmaskerne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-05 10:09

Øh, hvad er biologi for noget?

Jeg har lige lavet et drivhus, Vinder jeg så?

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 10:14

Jo mindre man ved om biologi jo større chance er der for at få points!! Og hvorfor ikke? Biologi katagorien er jo allerede ødelagt ligesom så meget andet på Kandu!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 10:18

tedd -> Ødelagt ? Jeg har da ingen problemer med at læse spørgsmålene og lægge kommentarer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 10:22

Ved du hvad en wedgie er Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 10:42

Næeh... men det fortæller du mig vel snart ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 10:45

http://www.waltermillerhomepage.com/wedgie.htm

Tror det gør extra nas hvis man har g-streng på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 10:59

Hmmm.... på siden kan jeg læse at en wedgie er en ..........wedgie. Jeg fandt også en side der hed wedgiegirls. Den var omtrent lige så informativ. Har du en dansk oversættelse ? Jeg ved at en wedge er en kile. Har det noget med noget der strammer at gøre ? For stramme bukser ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 11:02

Hedder vist osse noget på dansk!! Når man trækker underbukserne helt op på en anden?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 11:03

"Upon the arrest of Alven "Creepy"Karpis in 1936, J Egdar Hoover hikked Karpis' boxers up to the nape of his neck"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-05 11:09

Kaldes det ikke osse kastralsanger...................sådan rent biologisk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 11:11

Ok. så er jeg med

Ja, hvad dælen er det nu denne modbydlighed hedder på dansk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 11:13

En underhyler?? Vi må have fat i en mobber!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-04-05 11:14

Det hedder én Olfert

By The Way, så har jeg svaret på et spørgsmål i biologi. Sååååå deeet *L*

http://www.kandu.dk/dk/spg/50496

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 11:28

Wow!! Man skal vist passe på creamy Hun uddeler Olferter!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 11:40

..om sommeren har jeg da slet ikke underbukser på, men cykelshorts eller badeboksere med indbygget kaloriusfanger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 11:42

...på stranden ifører jeg mig adamkostyme eller de flotte sølvgrå g-charlie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 11:43

Molo, indbygget kaloriusfanger??? plejer den at stikke af???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 11:45

Du burde så overveje guldfarvede G-er molo.
Det passer ligesom lidt bedre til en "vinterblegfis"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-05 11:54

Nej vi ved ikke hvem, der er bedst i biologi, men Gambrinus har lige nu den gule trøje

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 12:12

til Gambrinus for førstepladsen i den vigtige kategori, Biologi

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 12:14

Foreløbige førsteplads

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 12:27

Toupie -> Når man sidder ned lister den sgu da ud af buksebenet med boller og det hele, hvis ikke der er et fangstnet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 12:36

Molo, ja hvad ved jeg?? jeg er ikke selv i besiddelse af en og jeg ved jo ikke noget om biologi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-05 14:06

Hvis nogen mangler lidt privatundevisning i biologi......................så

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-04-05 14:35

TAK TAK og atter TAK
Jeg er meget rørt over denne førsteplads.
Det er dog gået op for mig, at medaljen også har en bagside.
Folk, der føler, de har mere ret til denne plads, skulle bare vide, hvad jeg har gået igennem for at nå mit mål her i med livet.
Jeg har kæmpet. Jeg har lidt afsavn. Men jeg stod fast.
Det har krævet blod, sved og tårer.

Jeg vil gerne takke alle :
Min mor !
Min far ?
Min gamle dansklærer ! (Der vender sig i sin grav).
Min biologilærer ! (Et rigtigt godt skår)
Min PC !
Stofas kobber !
Der har gjort det muligt for mig at optræde her på Kandu.

Og ikke mindst min psykiater, der har gjort det nødvendigt.

Som en kendt Kandu’er så smukt har udtrykt det :
Pas på ! Kandu kan være stærkt vanedannende !

Æres den der æres bør !
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-04-05 14:37

Og er der noget mere ulækkert, end en mand i shorts ...siddende skrævende på en stol med hele tingeltangelværket hængende ud?! ....

NEJ, det er der ikke ...i øvrigt er det ikke nødvendigt med viden i biologi. Synssansen er så rigelig et redskab til at vurdere dette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 14:39

Gambrinus
Din gamle dansklærer?
Er det ham de kalder Rotations-hansen

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-04-05 20:04

>Creamy
Det der lige falder mig ind er, de kvinder der absolut skal ta' den tur ned af trappegelænderet på den tid af måneden uden trusser.
Den der smør' godt. Kør' godt.
Gambrinus
(Det var dig der startede)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-05 20:06

Et biologisk faktum:

Jeg var lige ved at skære mig i fingeren, da jeg skulle skrælle en annanas.

Dette er biologi i renkultur. Og jeg har endda gået og malet carport,

hele dagen, dog ikke med biologisk maling. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 21:03

Underligt : Kan man se en mand's køn (...ved et sådant 'uheld') siger alle : ADDDDRRR............... !

..en kvindes ?

ØØØØØØØØØØØØJJJJJJJJJJJJJJJJJJJHHHHHHHHHHH............................ KUSSE !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-04-05 21:07

Må sige det er nogle underlige kvinder Gambrinus omtaler*L*
Jeg har lige godt aldrig set en kvinde tage en tur ned af et gelænder, på omtalte facon!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-04-05 21:25

Det er da en gammel vits.
Asiatiske kvinders xxxxx sidder på tværs.
Det kan høres, når de ta'r en tur ned af trappegelænderet.
Bl, bl, bl, bl, bl, bl, bl, bl, bl, bl, bl, bl, bl,
Lige som når man blævrer med munden.
Europæiske kvinder kommer altid først i denne disciplin.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 21:31

Dreng på gelænder i omtalte situation ? ....uden 'glide-creme' ?

Av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av av...... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 21:32

...medmindre man har godt fat i 'kalorius' med hånden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 21:34

...og er barberet 'bag i'

..som man naturligvis er !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-04-05 22:11

Om det mere hører under kemi skal jeg ikke kunne sige men kære molo
Skån naturen for baberskum, Rigtige mænd bruger Zippo.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 23:15

Gambrinus
Din 20:04

Nu er du bare for KLAM

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 23:18

Creamygirl
Citat
...i øvrigt er det ikke nødvendigt med viden i biologi. Synssansen er så rigelig et redskab til at vurdere dette

Kommer sq da an på hvor man kigger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-04-05 23:20

Tja!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 23:46

Sinilluarit creamygirl ...min egen cyberkæreste : http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Takuss...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-04-05 00:44

HavBiologi !!
Nogen fisker med fiskestænger, jeg bruger fiskepinde.

Jow jeg kender godt til Sommerfuglen og orkideen, det er østens version af
Bi'en og blomsten.
Visse steder i danmark , kunne det være insektet og den kønne soldug

og så er der jo osse Biotex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 00:45

Biotex? Den må du lige forklare?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 00:51

Biotex, det er da den der med kvinden der lider af rengøringsvanvid og manden der elsker rodeo......de finder sammen og får et barn som de kalder Biotex.....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 00:59

Biotex vokser så op og bliver en voksen mand.....og så åbner han et vaskeri

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 01:01

Og møder Ariel?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 01:01

Må hellere huske at fortælle at Biotex far ikke var særlig god til det der rodeo, så han var oftere på jorden end på hesten, så stakkels Biotex mor måtte vaske oseaner af tøj

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 01:02

Tedd, højst sandsynligt Hvad mon så deres børn kommer til at hedde???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 01:04

Sulfo og Valo?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 01:05

Næh det er vist deres hunde!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 01:06

Ja og hvis de får 4 børn kan de sidste hedde vanish og cleanex

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 01:06

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 01:08

Har du nu kigget dybt i flasken igen, Toupie?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 01:09

Ja, det gør jeg gerne sådan en søndag aften inden jeg skal op på arbejde dagen efter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 01:10

Tømmermænd are bare dejlige

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 01:12

Det sætter altid et ekstra krydderi på the day (hvis vi nu skal blande det engelske med det danske )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 01:14

C'est la vie!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 01:15

Simpelthen og

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 01:16

Sov godt søde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 01:17

Tak søde Tedd og i lige måde til dig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-04-05 01:38

puh, og mig som troede at jeg kendte noget til Biotex
Men Biotex mor havde det svært ved at blive gravid,
så fik hun foretaget en biografi,
De fik lagt et biplan, som de så fugl'te og det hele endte med lille Bio.
Ja det da logi.

---
Når du vasker op, så bruger du 'Vel Ultra'.........
.......... 'Yes' !
---
Forresten. hvordan viser man, på en diskret måde, at man ligesom mangler hjælp i køkknet.
Anskaffer et forklæde med påskriften 'Vølund'!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-04-05 09:40

tedd:
Hvordan synes du selv det går.....................med IQ'en. ha ha ha ha

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 10:04

Av min hjernecelle for et spørgsmål Keld!!! Spørg mig igen når jeg er vågen!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 12:36

Natmaden, så var det derfor de kun fik et barn

HUrraaa nu er der endelig et biologispørgsmål som jeg kender svaret på....så ved jeg alligevel noget om Biologi http://www.kandu.dk/dk/spg/65073 -det har noget med dendritter og myelinskeder at gøre....men hvis det spørgsmål også er et led i den store kamp om, at få point i biologi så vil jeg ikke ødelægge det for de "kæmpene"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 13:31

Silly mee Biotex mor led måske nok af rengøringsvanvid, men hun dyrkede biodynamisk landbrug, grøntsager eller noget i den stil

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 280 point
Dato : 18-04-05 18:02

OK Tedd - Nu har jeg kigget og det er ikke første gang. Synes blot ikke at jeg har lyst til at deltage i den alm. Biologikrig. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 18:07

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 18:11

Takker Tedd - I øvrigt er Biologi ikke KUN Biologi-kategorien, men også Heste - Hunde - Katte - Fugle -Fisk - Hus og Have o.s.v.