/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Sort/Hvid på tv igen igen..
Fra : Jrod
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 16-04-05 12:30

Hej Alle.

Tja som jeg kan læse ned igennem trådene så er der vist mange der har dette problem.. Og ja jeg har det så os, det vil sige jeg har fået det.. Havde det ikke med mit gamle grafik kort. Som Var et MSI FX 5600 256Mb RAM. Der virkede farverne fint på mit tv men nu har jeg så købt mig et Radeon 9600 pro 256Mb RAM da det gamle ikke kunne følge med mere, men jeg vil da stadig godt kunne se DVD i farver. Men det kan jeg ikke mere. Er der ikke en der kan hjælpe mig med det her problem da jeg efterhånden er kørt tør for ider..

Har Prøvet:

Sat opløsningen ned til 800/600 og farver til 16 bit. - No joy!

Skiftet Mellem alle PAL funktionerne + NTSC - No joy!

Har Købt et såkaldt Collor Fix kabel - No joy!

Installeret Nye Driver fra ATI - No joy!

Added alle Farve temaerne i farve styring - No joy!

Stiret på tv'et i en hel time uden at blinke - No joy! (bare en joke)

Er er det ikke en der kan hjælpe mig??

MVH GLen.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-04-05 13:24

Hvis du benytter SVHS kabel, skal tv'et understøtte SVHS.
På mit tv er det kun det ene SCART stik, der understøtter SVHS.
Hvis du benytter en SCART indgang unden SVHS, vil billedet være sort/hvid.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 16-04-05 20:29

Det virkede jo med det gamle grafik kort som jeg skerv.. Samme kabel og samme TV

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 18-04-05 12:39

Slet ikke nogen der er klogere end mig?

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 18-04-05 19:13

Hmmm... ikke meget hjælp at hente her..

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 09-05-05 14:40

Nå men nu har jeg så selv løst problemet.. Så hvis nogen har samme problem så ved jeg sikkert hvad svaret er. Tak for hjælpen Jrod..