/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nero-imkompatibilitet med ekstern Plexto~
Fra : NKSDK
Vist : 456 gange
200 point
Dato : 15-04-05 19:34

Hej
Jeg har en ekstern Plextor DVD-brænder (PX-708UF), som ved køb var bundled med en Nero 5.5 til brug kun med denne brænder.

Imidlertid har jeg en almindelig intern MSI CD-brænder, og jeg ville gerne have en Nero-version, som kan bruges til begge brændere. Jeg har nu forsøgt mig med Nero Reloaded 6.0, men var nødt til at gå tilbage til den oprindelige Nero af hensyn til Plextor-brænderen, da den nye Nero gav brænder-fejl ved hvert forsøg på at brænde en video-DVD. Straks jeg havde geninstalleret den gamle version, var der ingen problemer.

Kan det virkelig være rigtigt, at man som Plextor-ejer ikke kan købe en "universel" Nero-version, men er nødt til at bruge en gammel og Plextor-specifik version?

Mvh
NKSDK

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 15-04-05 20:00

Nej, men du skulle nok have fjernet alle rester af din bundled version, og så have autodetektet dine drev fra menyen i Nero. Eller brugt hjælpeværktøjer fra Nero for at få den til at forstå og instille dine brændere.
http://www.nero.com/en/Nero_Ping.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 15-04-05 20:40

Jeg vil også foreslå, at du fjerner alt.
Brug evt. der glimrende freewareprogram RegCleaner, der rydder op i reg. basen og finder ubenyttede "filrester".
Kan lige fortælle, at du med din Nero 6 kan opgradere til SE, version 6.6.0.8, hvis jeg husker rigtigt.
Den bruger jeg, og den fungerer ganske upåklageligt - især efter jeg har skiftet til A-grade medier (check Azomedi.dk, billig, og billig fragt i forhold til Nierle).
VH
Leif

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 15-04-05 22:12

Tak for svaret pallebhansen.

Kan ikke finde en autodetect af mine drev, men de bliver fundet og pinget osv., så nu må det komme an på (endnu) en prøve

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-04-05 00:30

Selv tak.
Åben Nero Burning rom
Luk New compilation vinduet
I Extras er der autodetect Hvis den er nedtonet, er den detektet, og skal kunne ses i recorder choose recorder
Du skal måske også hente nye flash (Hardwareopdateringer) til dine brændere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 16-04-05 00:37

Tak igen - har lige brændt en DVD med fint resultat

God weekend

NKSDK

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-04-05 00:39

I lige måde.
VH Palle Hansen