/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Diktafon
Fra : Mussekat
Vist : 552 gange
500 point
Dato : 14-04-05 22:06

Hej

Jeg søger en diktafon som jeg kan bruge til at optage foredrag og møder med.

Jeg har følgende diktafon i tankerne: Olympus VN 480PC til 795kr.
Er der nogen der kender den og kan fortælle om den egner sig til det nævnte? Skal man købe ekstra mikrofon eller er den interne ok nok?
Hvis man har gode erfaringer med andre mærker er jeg også interesseret i at hører om dem.

venlig hilsen og på forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 500 point
Dato : 14-04-05 23:48

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=296&pf%5Fid=5843252

den er rigtig god til prisen, og den indbygget mic. er udemærket...

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-04-05 02:43

Jeg har set en pappegøje hos BR som kan gentage hvad man siger. Vil tro den kan bruges. Den kan sikkert sættes fast på skulderen med velcro hvis man er lidt snild - så behøver man ikke have lommer i sit tøj for at have diktafonen med sig rundt.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-04-05 02:57
Godkendelse af svar
Fra : Mussekat

Dato : 18-08-06 08:48

Tak for svaret Melander.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-08-06 23:24

jo tak, det spørgsmål havde jeg da glemt alt om...

god weekend

Melander