/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjjælp til valg af ram til Dual!
Fra : Djkruntz
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 14-04-05 02:28

Jeg er igang med en opgradering af min com som indtil vidre består af:
CPU : P4 3.2 Ghz 2mb cache.
Bundkort : Asus P5P800
Grafikkort : Radeon 9800XT
Ram : 512 Samsung pc3200
Hardiske : Western Digital raptor 36,7 gb / Maxtor DiamondMax 9 120 gb / Maxtor DiamondMax 10 120 gb

Nu ville jeg så gerne købe nogle nye pc3200 ram og køre dual.. Ville gerne starte med 2x512 da jeg ikke syntes der er penge til så meget mere.
Så kan man jo også altid købe 2x512 mere.....
Mit spørgsmål lyder så på hvad man så skal vælge for at få mest for pengende..
Skal man købe dem specielt til at køre dual?
Her er mit bundkorts "Vendor list" : http://www.asus.com/999/download/products/166/166_10.pdf
Går ud fra at man helst skal tage nogle af dem fra listen...
Jeg tænkte på de kingston der ligger nr. 2 på listen....(kan godt lide prisen på dem)

Mvh. Djkruntz

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 50 point
Dato : 14-04-05 18:41

Hej!

Du kan sagtens bruge kingston.
Har selv kingston og der er ingen problemer...

Godkendelse af svar
Fra : Djkruntz

Dato : 19-04-05 01:18

tja, fandt selv ud af det så, ja der er ikke så mange vælge imellem så pointene er dine nullerbullerpige.