/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Hej Arne, her er dine bonuspoint
Fra : Franksp
Vist : 457 gange
300 point
Dato : 09-04-05 23:45

Hej Arne hermed dine point,

Mvh

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 310 point
Dato : 09-04-05 23:48

Tak Frank

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 09-04-05 23:49

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:51

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-05 00:15

arne.jakobsen fører nu i biologi.

Ja han må jo vide meget om biologi, da han kan svare på intet, som har med biologi at gøre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-04-05 00:29

ans - check lige de seneste point som Gambrinus og Molo har fået i den kategori, og fortæl mig så hvad DE har med Biologi at gøre?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-04-05 00:32

Såvel Molo's som Gambrinus's seneste 500 point, har intet med biologi at gøre, men er REN gavebod.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-04-05 00:34

Hold da kæft, hvor KanDu er blevet "PLAT" siden jeg var her sidst. Jeg er kommet på i aften, efter godt 2 måneder, men har da ikke lyst til at være her mere. KanDu's oprindelige ønske, er at være en vidensdatabase, men jeg kan da erfare, at det primære formål, for brugerne, er at finde fejl og sable andre ned. Hold da k... hvor er I primitive. Jeg kunne godt tænke mig at spørge, "Hvorfor er du på KanDu"?

Jeg opretter det nu som et spørgsmål i Smalltalk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 00:35

Er Molo og Gambrinus grunden til, at du så skulle have point i Biologi Arne?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-05 00:37

Det er så det samme som i denne tråd hvor er du dog kolg arne.jakobsen

KMPLAG

En ren gavebod nå men det pynter jo altid på stastikken ik' os' som en god kanduer

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-04-05 00:38

Lige meget hvad man/jeg gør, er der nogen der sidder og venter på at KRITISERE. Det er vist ikke KanDus oprindelige tanke. Find dig et positivt liv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-05 00:49

Ja ja ja , jeg tror at Franksp og arne.jakobsen har aftalt at de 300 point, som arne.jakobsen nu har fået i kategorien biologi var aftalt spil

De er jo pennevenner.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-04-05 00:50

Sørgeligt, men jeg tror du har ret Ans

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-05 02:37

Citat
Jeg er kommet på i aften, efter godt 2 måneder, men har da ikke lyst til at være her mere

Jamen hvad venter du på klynkefrank... Fis dog af, og tag lige det der monster AJ med. I pynter sgu ikke i kiosken LOOOOOL

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-04-05 10:32

Arne.Jakobsen jeg er sikker på, at du stadig følger med i dette spørgsmål - dette ret interessante spørgsmål, altså set med mine øjne
Det interessante er at, du bruger pointsystemet og top 10 listen, som dokumentation for om man er en god eller dårlig Kanduer, men lige netop denne pointuddeling er et klart bevis for, at din dokumentation ikke holder - jeg kan faktisk slet ikke forstå, at du har modtaget dem, for du undergraver din egen holdning ved dette
Denne tråd beviser klart, det jeg skrev til dig i en anden tråd: Pointantal kan IKKE bruges som dokumentation!!!

(men jeg kan godt se fidusen hvis du bruger din dokumentation overfor nye brugere og de så kigger på din profil, så vil du fremstå som den bedste - bare synd virkeligheden er en anden, for vi er alle lige gode Kanduere på hver vores måde)

Franksp, det er vist tydeligt at du ikke har været her i det sidste stykke tid, for så ville du vide hvorfor der bliver reageret som der gør

// Toupie