/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Amilo 1630
Fra : porsing
Vist : 283 gange
220 point
Dato : 08-04-05 12:32

Er der nogen der kan hjælpe ? min genvejstast til wireless netkort virker kun under opstart af pc
Har prøvet Launch Manager men den kører bare cpu helt op og sætter næsten den bærbare i stå.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 08-04-05 16:13

hvad med at kontakte fujitsu-siemens? http://www.fujitsu-siemens.dk/rl/servicesupport/hotline.asp

Kommentar
Fra : porsing

Dato : 08-04-05 16:16

Er gjort, de kan ikke lige finde ud af en løsning

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 08-04-05 16:18

Hvis garantien stadig dækker, har du krav på, at fujitsu-siemens finder en løsning..

Kommentar
Fra : porsing

Dato : 08-04-05 16:22

Self. det ved jeg godt, de arbejder også på sagen , men er lige så blanke som jeg ,og kunne godt tænke mig at få fixet det hurtigt (og før dem)