/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En (u)troværdig historie?!
Fra : creamygirl
Vist : 726 gange
50 point
Dato : 08-04-05 00:33

Hvad mener I om denne lille historie?!

Subject: En lille historie fra det virkelige liv......

Hermed en oversættelse af en artikel trykt i L A Times:

"I efterklogskabens lys, var det at tænde tændstikken,
den største fejl,men jeg måtte jo prøve at få hamsteren
ud."

Dette fortalte Eric Tomazewski til den chokerede læge
på Salt Lake City's brandskadeafd. Erik og hans
homoseksuelle partner, Andrew "Kiki" Farnum blev
indlagt akut efter, at en seksuel leg var gået
frygteligt galt.

"Jeg satte et paprør i hans anus, og sendte vor hamster
"Raggot" ind," fortalte Eric. "Ganske som sædvanligt,
råbte Kiki "Armageddon" som var vores signal til, at nu
havde han fået nok. Jeg prøvede at få Raggot ud igen,
men han ville ikke ud. Jeg kiggede ind i røret og tændte en tændstik.
Jeg tænkte at lyset ville lokke hamsteren ud igen."

Til en pressekonference forklarer en talsmand for
sygehuset hvad der videre skete: "Tændstikken fik
antændt en lille lomme af tarmgas. Flammen fra denne
antændelse skød ud af røret med det resultat, at der
gik ild i Eric's hår samtidig med, at han fik forbrændt
sit ansigt. Antændelsen af gassen satte også ild i
hamsterens pelsværk. Dette antændte igen en ny og
større gaslomme længere op i tarmen. Trykket fra denne
nye brand sendte så hamsteren ud igennem paprøret
som skudt ud af en kanon. Eric fik andengradsforbrændinger
af ilden samt brækkede næsen,
da hamsteren kom flyvende ud. Kikki fik første- og
andengrads forbrændinger i anus og den nedre del af endetarmen."

Redaktørens kommentarer:
"De mest skræmmende ting ved denne historie:

1.: Jeg satte et paprør i hans anus.

2.: Jeg kiggede ind i røret..(det må have været som at
kigge ind i helvede med en kikkert)

3.: Stakkels hamster der bliver skudt ud af en manderøv

4.: Tænk at brække næsen p.g.a. at en hamster bliver
skudt ud af en anden mands røv og træffer dig i
ansigtet.

5.: Tænk at folk gør sådant noget og samtidig indrømmer
det overfor folkene på akutmodtagelsen. Jeg tror nu
nok, at jeg
havde fundet på en historie om en pyromanisk
voldtægtsforbryder, som var brudt ind i mit hus og
havde voldtaget mig med lighterbenzin

----------------------------------------------

Tja, hvad skal man tro?! Personligt tror jeg ikke på, at de to fyres signalråb.
Armageddon!!! - det er bare for langt ude *G*

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 08-04-05 00:46

Den historie har jeg i en bog, der er fyldt med udelukkende sådan nogen vanvittige fortællinger.

Bogen hedder "Køteren bed sig fast i mit klokkeværk" og handler om: "Frække, dumme og pinlige seksuelle situationer fra den virkelige verden"

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-04-05 00:48

Det kommer bag på mig, at du ejer den slags Dova!
Plat?! - tja måske, men jeg lå altså flad af grin

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-04-05 00:50

Men det er sgu da morsom læsning

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-04-05 00:56

Find lige den bog frem Dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-04-05 01:02

Det har jeg lige gjort.
Historien er den samme, bortset fra at det er en ørkenrotte i stedet for en hamster.

men en lille kort en fra bogen:

" En tyrkisk fjerkræavler, Ergut kamal, var endt i retten.
Hans forbrydelse??
Han havde stukket sin 80 år gamle nabo 65 gange md en stor kniv.
Han havde dog en god forklaring på sin adfærd: Det var en æressag.
Som han forklarede i retten, så hørte han sine høns kagle op.
Han løb ud til hønsehuset, og til sin rædsel opdagede han, at naboen var i gang med at voldtage hans yndlingshøne.
Og som om det ikke var slemt nok i sig selv, så "gjorde han det lige for øjnene af dens kyllinger"

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-04-05 02:32

Det kunne jo være sjovt at prøve med et pindsvin.
Meeen det kræver nok et større paprør.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-05 05:23

Ja den er langt ude. LOOL

Hvis den er sand, så er der mere "sygdom" til, end jeg forestillede mig. Men det er altså heller ikke ligefrem er åndelige sundhedstegn, at konstruere sådan en historie.

Klumme (god morgen )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-05 05:47

En tilsvarende "sand" historie fra den gang jeg for 200 år siden var redder hos Falck.

2 reddere ankommer i ambulance til KH Brandsår med en patient, der har 2 gr. forbrændinger i røven og en brækket hånd. Patienten fortæller på vej til ambulancen, at han for nogle dage siden havde skåret sig og havde derfor sat hæfteplaster på såret.

På skadedagen ville pat. tage hæfteplasteret af, og ville fjerne det "lim" som hæfteplasteret havde afsat, med lidt rensebenzin. Han smider de benzinduppede vatrondeller i toilettet efter at have brugt dem. Sætter sig på toilettet for at afføre sig et eller andet, og tænder en smøg. Smider tændstikken i kummen, hvilket udløser en mindre eksplosion i benzindampene i kummen, og han bliver grueligt forbrændt i sin popo. Han tilkalder en ambulance, redderne ankommer og behandler pat. nødtørftigt og pakker ham i tæppe.

Opgangen var smal, så båren var ikke med oppe. Redderne pakker pat. i tæppe, og går ned ad trappen, imens pat. fortæller hvad der skete. Den ene redder kommer til at grine så meget, at han snubler, og de taber pat. med det resultat, at han ud over sin forbrændte popo pådrog sig forslåethed, knubs, hudafskrabninger og brækker det ene håndled.

LOOL - Det var IKKE mig der snublede

Den er da i hvert tilfælde ikke stangpervers....

Klumme

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-05 07:22

Det lyder nærmere som var det 1. aprils historier.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 07:49

[hør] Så læs lige dette : http://english.pravda.ru/main/18/90/361/15101_heart.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-05 08:03

Vi skal vist have indført et andet dødskreterie, det er ikke nok, at hjertet er holdt op med at slå.

Sleeping heart er en god betegnelse.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 08:41

Har I læst Ekstrabladet ? Denne 'historie' er sgu også langt ude :

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=289111

Citat
- Låt mig smake din stora korv!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 08-04-05 10:27

Ja....man kan komme gruelig galt afsted.
Èn af mine tidligere kolleger arbejdede på en skadestue engang. Her kom en gammel dame ind, - hun havde fået en hæklenål op igennem urinrøret og kunne ikke få den ud. Sær form for masturbering, tænker jeg bare....... av av av.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 08-04-05 10:29

Og nu vi er i gang:
Det forlyder fra (efter sigende) pålidelige kilder, at skuespilleren Raymond Burr (ham der i sin tid spillede Ironside, - ham detektiven i kørestol) kom på skadestue en gang for mange år siden....med et telefonrør oppe i rø... som han ikke kunne få ud. Gad vide om han og hans sexpartner havde lavet telefon-fis...."Guess where I'm calling from?"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-04-05 16:25

Og lidt mere fra bogen:

En mand og en kvinde lå og bollede på bagsædet af en mindre sportsvogn, som de havde parkeret over for Regent'sPark i London, da manden pludselig fik et alvorligt hekseskud.
Han kunne overhovedet ikke bevæge sig, og det kunne hans veninde heller ikke, fanget som hun var, under den 90 kg tunge mand.
I panik for at komme fri, lykkedes det hende at få benet løftet over forsædet og trykke på hornet.
Der samlede sig således snart en tilskuerskare til "showet".
Til sidst måtte brandvæsenet tilkaldes, og de måtte skære bilens dørramme af, for at befri det uheldige par.
Manden blev forsigtigt løftet ud og i ambulance kørt til sygehuset, og den nu hulkende kvinde kunne kravle ud og gemme sig i en skærmende frakke.
En af redderne forsikrede kvinden om, at manden nok skulle klare sig, men hun var stadig meget oprevet:
"Det er ikke det der bekymrer mig mest lige nu, men hvordan pokker skal jeg forklare min mand, hvad der er sket med hans nye bil" sagde hun

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 18:56

Tak til alle for historierne

Det må være Dova der render med pointene, da titlen på bogen har givet mig en idé til.... øhh noget *hehe*

Klummes sandfærdige historie grinede jeg mest af, men han kan ikke bruge point til noget som helst, vel Klumme?! - og Guess where I'm calling from,
tja, den var også lige i øjet

Fortsat god weekend