/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tør du gå efter førstepladsen Gambrinus
Fra : 3773
Vist : 387 gange
500 point
Dato : 06-04-05 18:06

Tør du?

Du er nummer 6 lige nu

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:07

Denne tråd er forbeholdt folk med røde biler!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:08

..og fede højttalere!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 18:10

Fint så kan jeg godt deltage men er fuldkommen ligeglad med hvilken plads jeg eller andre har.

Hov, min bil er forresten sølvgrå UNDSKYLD 3773

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 18:10

og har høreapparat !

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:11

Maling, Bent, Silvan har garanteret noget på en spray-dåse.

...men har du fede højttalere, kan du godt deltage lidt Bent!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:13

...arhh høreapparat. Det duer sgu ikke. Ordentlig mavedunkere, eller sindsyg tunge betondimser (som Gambrinus').

Hva' har du så at byde på Bent? Noget må sgu da virke!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:16

Satans Gambrinus.

Hvis ikke du svarer nu, prøver du ikke førstepladsen. Palle når garanteret at tune et par knallerter inden imorgen og så hjælper det sgu for lidt med en fed tranfusion.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 18:16

Så må jeg gerne være med. Jeg har en rød bil og næsten alle mine biler (i hvert fald 3 af dem) har været/er røde.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 18:17

Mit tastatur virker godt nok, et logitech blutooth, så derfor går jeg ikke efter månedens præmie men ok det er ikke altid det skriver som jeg har tænkt mig

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-05 18:20

Jeg har fået sol ...nu er min næse rød

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:20

Fedest Ironwoman. Har selv en (og har haft en anden rød, for år tilbage). Ligeledes har jeg som Gambrinus kørt i italiensk fuldblod (af uransalige årsager er italienske hestekræfter langt sjovere end ford-heste). Idag kører jeg dog fransk, af en så passende årgang, at al ævlet om lortebiler i kommer mig ved. Godt nok står skidtet hjemme i indkørslen og trænger til en anden generator. Men intet kan jo holde evigt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:22

Kender det godt Bent. Det er ligesom om at fingrene ikke altid fatter hvad der sker i kalechen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 18:23

Det er ikke sol Molokyle - det er portvin

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:23

Har du drukket rød tuborg Molo? For så dispenserer vi dæleme!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:23

Giver portvin ikke lilla næse, Bent?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 18:24

Det bliver den senere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:25

Nårhhh, når den ikke kan blive rødere end rød!

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 06-04-05 18:28

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:29

Der sgu ikk' nogen der slår her, Jack the Cdripper! Højest en skid!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 18:31

Nø, hopper af nu!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 19:22

3773 - Du har været med meget længe, har svaret på mange spørgsmål, og har tjent mange Superpoint.
Dit spørgsmål

Citat
Smalltalk Spørgsmål Point : 1

Fra : 3773 Dato : 06-04-05 18:06

Spørgsmål : "Tør du gå efter førstepladsen Gambrinus"

Tør du?

Du er nummer 6 lige nu

Hvad er det for en gennemført gang vrøvl?

Alle Superbrugere der kommenterer et spørgsmål, spørger da ikke sig selv om de tør, men om de VIL. (Hjælpe).

Hvad så? Havde du tænkt dig at forære Gambrinus 500 point for at hjælpe ham op imod 1'st pladsen.

Og i øvrigt KAN du ikke hoppe af din egen tråd. Tag dig nu sammen 3773.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-04-05 19:41

6. pladsen hvor

Øv min bil er hvid, men det gælder vel med et par fede JBL-speakers og en 12'' Cerwin Vega subwoofer

Og så et par Avance Conrete, et par Seas Discokit og et par Celestion stringband

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 19:44

dova - 3773 mener Månedens. Jeg har osse FEDE højttalere.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 20:33

Arne, dine højtalere må godt komme på skrump med mig.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 20:46

Tak Jette. Men mine højttalere er købt tykke, fordi jeg ønskede tykke højttalere. Med TYK lyd forståes. ;-

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 21:11

Nå, der kan man se. Var det LYDEN du mente. Runde former er da ellers pæne - altså indenfor rimelighedens grænser.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 21:12

Ak, forkert igen. Det skulle have været på alle tre.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 21:15

Ja det vidste jeg godt din tykke (Fede) veninde. Love AJ

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 06-04-05 21:56

Savner nu en rød Tuborg ... selvom min bil er grøn ??????

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 06-04-05 22:47

Jeg er ny bruger her på Kandu.
Jeg blev anbefalet Kandu af et afdødt familiemedlem, som jeg aldrig har haft kontakt med.
Han fortalte mig, at her på Kandu kan man finde et fristed, hvor man bliver accepteret lige meget hvilke diagnoser man har.
Med andre ord man ka’ FÅ SIG ET LIV !
Det har jeg altid ønsket mig.
Jeg har dog et par spørgsmål.
Er det virkeligt rigtigt at man kan sige lige hvad man vil ?
Er der slet ingen, der kan finde på at rette på en ?
Hvordan får man point ?
Hvad kan de bruges til ?
Du spørger Gambrinus om hun tør gå efter førstepladsen.
Er det godt at ligge på førstepladsen.
Kan man vinde noget ?

Den Røde Baronesse
PS : Undskyld jeg blander mig, men jeg savner sådan nogen at tale med.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-04-05 23:09

Hej Baronesse

Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

her kan du læse en smule af reglerne for hvad du må skrive herinde.
resten er på www.kandu.dk/dk/beting.asp

Og ellers er der en overskrift ude i menuen til venstre et punkt: Kom godt igang, angående pointregler m.m.

"Jeg blev anbefalet Kandu af et afdødt familiemedlem, som jeg aldrig har haft kontakt med."

Jaja, det er godt med en livlig fantasi

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-04-05 23:11

Den Røde Baronesse, skulle vel aldrig hentyde til et transportmiddel tilhørende en vis profil Gambrinus, der vist slet ikke er en "hun"

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 06-04-05 23:14

Dav Dova
Tak for at du ville svare mig.
Men hvorfor griner du af mig ?
Er du lige som alle de andre ?
Det har slet ikke været nemt for mig at skrive dette.
Slet ikke med min nye staveplade.
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 06-04-05 23:18

Citat
Jeg har en rød bil og næsten alle mine biler (i hvert fald 3 af dem) har været/er røde.
Hilsen Jette

Man må da ikke ha’ flere biler. Må man ?
Er det ikke bilgami ?
Man lover da højt og helligt, at man vil agte og ære til rusten os skiller.
Det er jo ikke som at få en ægtefælle. Vel ?
Den Røde Baronesse
PS : Er der nogen, der ved hvor man kan få staveplader med Kandu-smiley’s på.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 23:22

Ja, det må man kunne, for jeg fik en staveplade til min fødselsdag, men hvor den er købt ved jeg ikke.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 23:25

Nå, venner jeg slutter for i aften kan I hygge jer? :))

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 06-04-05 23:26

Vedr. Dova's varme velkomst 06-04-05 23:09
Det der med at overholde regler, har jeg altid haft besvær med.
Ligesom mange andre. (Mine naboer f.eks.)
Der står højt og tydeligt i vore husordensregler at :
DET ER FORBUDT AT BRUGE TOILETTET TIL ANDET END TOILETPAPIR !
Jamen, jeg mener bare……
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 23:33

Min datter har nu fortalt mig at den blev købt på en ebay aktion - det var det eneste sted man kunne få en staveplade med smiley's til kandu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-04-05 00:06

Jamen, Den_Roede_Baronesse. Jeg havde netop de to andre røde biler til rusten skilte os ad. Ok, den sidste røde var der nu en 38 ton lastbil, der mosede ihjel, men så faldt rusten også af den i en bunke og skruerne i en anden. Til det sidste var det en møgkasse, der altid skulle demostrere. Jeg har godt nok aldrig fortalt den elendige lastbilchauffør, der myrdede den, at han gjorde os en kæmpe tjeneste. Jeg havde kun fået det halve (højst) for den, hvis jeg havde solgt den. (hvis der altså var nogle, der var dumme nok til at købe den). Men fyren prøvede at bestikke os med smøger, sodavand og jeg ved ikke hvad, for at vi skulle tage noget af skylden. Ikke på vilkår. Han kørte ind i os ved at skifte vejbane på motorvejen uden at se sig for, inden han svingede ud. Og på den anden side kørte en minibus. Stakkels, stakkels røde bil. Aldrig har jeg set en bil blive så spidsnæset. Ikke engang en Ellert.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 08:24

Arne!, hvad jeg laver og hvem jeg forærer point til, kommer vist ingen andre end mig ved, i særdeleshed ikke dig!

Gambrinus - det er snyd det der!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 08:24

Dova, du er godkendt på højttalerne!

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 07-04-05 08:35

Jeg føler mig virkelig velkommen her på Kandu.
Jeg fik en personlig hilsen, fra en der hedder Service (Sjovt navn).
Der var også et meget svært kodeord, som jeg har krydset af på min staveplade.
Kan man ikke ændre dette kodeord til noget, der er nemmere at huske ?
F.eks. Alfa, Sud, Veloce, Sprint, 1.5, 1983 eller Gambrinus.
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-05 08:44

Jeg vågner hver morgen med en plade i hovedet ...og jeg aner ikke, hvem det er med ?
Mine venner si'r det er en staveplade, men det tror jeg ikke på, for dén har jeg fået syet ind hånden.

Nå... skidt nu med det. Jeg gi'r en omgang : http://fergusons.dk/ebeer/?roed

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 500 point
Dato : 07-04-05 09:00

Ok, den holdt kun i 2 minutter og jeg fik kun et ordentligt svar fra Dova.
Det er sgu’ også for meget for min lille hjerne
med 2 allyi.. alylia… aliash… Altså 2 navne.

Men 3773.
Jeg kender dig og dine smudsige metoder.
Du lokker med et enkelt point, for så at vente på et villigt offer.
Hvorefter du forhøjer og accepterer.
Fy for en bankebæ !
Hvem har dog lært dig det ?
Endelig har jeg fået læst om det der point system.
Phuuuu, det er da ikke for os almindelige små halenegere.
Der står for resten ik’ en skid om poæng-prosit-tuerede.
Såvidt jeg kan se, er jeg kommet på andenpladsen i biologi ved at svare på 2 spørgsmål, der ikke havde et hylende papfis med biologi at gøre.

Lige efter Molo, der bestemt er et biologisk vidunder.

Kald mig poængludder
Kald mig liiiiiiieeeeeee hvad i vil
Ååååhhoooohhåååå der findes kun et ord
Kald mig bare poængludder

Tak, tak, tak i har været et fantastisk publikum.
Gambrinus
NU ! Vil jeg ud for at bruge toilettet til det der, i ved nok,
før boligblokkes ajministrator dukker op.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 09:08

Tak for svaret Gambrinus. Du havde gennemskuet mig. Skægt med lidt skæg, ikke?

Den var nu nok lidt for tyk med den dobbeltprofil. Navnet hopper jo lige i øjnene.

Nå, trykker lige på knappen, og suser ud og ser hvilken placering du scorer!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 09:10

Satans, det rakte kun til en tredjeplads. Dova mfl. har åbenbart scoret godt i går aftes.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-05 09:13

Kommer der ikke snart no'en påængår til mig ???

Jeg er slet ikke på listen

..endnu

Ka' I ha' en rigtig go' dag allesammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 09:15

Molo, du er fem på top 50, så du har fået!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 09:17

Gambrinus er nr 48, så han er mere trængende (en slags socialisme - del!)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 09:18

Lad os bare kalde det socialhjælp

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-04-05 09:29

Det er bare en af de dage, hvor man skulle være blevet i vuggen.
Først 50 fra et rigtigt svært spørgsmål, jeg accepterede 1:40
Så de her 1 + 499
Sidst men ikke mindst.
DET ER IKE NOGET TOILETPAPIR !
Ok, så KAN jeg jo ikke overholde vore husordensregler.
Gambrinus
Hvor er det nu liiiiieee, du kan se den tredjeplads ?
Jeg kan kun se, at jeg ligger lige under Molo i biologi
Og i bunden af Top 50.
Det ku' være, at Den Røde Baronesse havde 19 biologiske point, hun ville af med ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-04-05 09:33

Jeg gør ALDRIG

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 09:34

Tryk på "månedens præmie", så kan du se din "måneds-stilling". Tryk på "statestik", så kan du se top-50 for brugere (totalt).

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-04-05 09:39

Se nu der !!!
Jeg gør ALDRIG det her igen !
Jeg bli'r smidt af hele tiden.
Har et værre bøvl med at finde ud af,
hvor gammel jeg bor til fornavn, når jeg skal logge på igen.
Får 2 emiler, hver gang der kommer et indlæg.
Gambrinus
Nu må jeg nok hellere få taget nogle kager ud af ovnen,
for at få det til at funke igen.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-04-05 09:49

Nu har jeg været så langt inde, som jeg nogensinde har været før.
Det er ligesom at gå ind i BIOS for første gang.
Det kilder i den lille mand.
Jeg ka' sgu' ik' se Månens stilling nogle steder.
Ka' det være fordi, det lige har været nymåne ?
Men jeg ku' se at Ans nu har 2 af de staveplader, jeg smed ud ved årtusindskiftet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 09:57
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-04-05 10:06

Jeg har lige findet ud af en anden ting.
Når man starter Kandu uden at være logget ind, ønskes man :
Godmorgen og Velkommen. 0

Når man er logget ind, uden at være logget ud, sidste gang man loggede ind.
Altså logger ind, uden at logge ind, fordi man allerede er logget ind, så man næste gang ikke behøver at logge ind.

Øøøhh, så mener Kandu åbentbart ikke, det er nødvendigt med et :
Godmorgen og Velkommen.

Det er vist som et gammelt ægteskab, hvor man bare tager sin partner som givet og ikke finder det nødvendigt med overflødige floskler.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-04-05 10:10

Tak for svaret Knold
Nåååå der. Der har jeg da været.
Jeg kom vist nok til at kikke efter Den Røde Baronesse
og hun er jo slet ikke Superbruger.
Gambrinus
Får jeg så min gamle staveplade i hovedet igen ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-04-05 10:19

Jeg må vist indrømme, at jeg ligger, som jeg selv har redt min vugge.
Jeg er vist nok kommet til at give både Miritdk og Dova point.
Det skal ikke ske oftere.
(Som min kære onkel sagde,
da han blev nød til at forlade et vigtigt møde i utide,fordi hans hus brændte)
Gambrinus