/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Cookies
Fra : bjarnebr
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 06-04-05 11:07

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg automatisk får lagret alle Cookies på A drevet og kun der?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-04-05 12:13

Det var da et sjovt sted at lægge dem.
Det kan nok ikke lade sig gøre at flytte Midlertidige Internetfiler (Temporary internetfiles) til A-drevet, da det er en systemmappe.
Men du kan flytte den til et andet drev eller placering.
Gå ind i Internet Explorer går du ind i Funktioner – Internetindstillinger - Midlertidige Internetfiler – Indstillinger – Flyt Mappe.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 14:26

Jeg tror ikke du kan flytte mappen Cookies til et andet sted end der hvor den ligger i Documents og settings > din profil > Cookies.
Hvorimod Temponary Internetfiles kan flyttes hvorhen man vil som Gambrinus skriver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 06-04-05 14:58

Her er et program der automatisk sletter alle Temporary Internetfiles når du slutter og tænder pc'en...

http://www.snapfiles.com/get/scrubxp.html

-Squarna

Accepteret svar
Fra : Squarna

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-05 14:59

Slukker ikke slutter !

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 07-04-05 00:12

Tak for svaret Squarna.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-04-05 00:30

Godt du fik det løst som du gerne ville have det, men for dem der evt. køber spørgsmålet så er Cookies og Temponary Internet files to forskellige ting. Cookies kan ikke umiddelbart flyttes, men slettes via Funktioner > Internetindstillinger > Slet Cookies og samme sted kan du slette Midlertidige Internetfiler (Temponary Internet Files) ved at trykke på knappen Slet filer.

//bentjuul