/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan ikke opdatere firmware
Fra : Ravn_k01
Vist : 338 gange
300 point
Dato : 04-04-05 23:10

Hej med jer

Min nye computer er indrettet med en Pioneer dvr-109. Den virker som sådan upåklageligt, men jeg ville jo gerne ha opdateret min firmware, så der kan komme lidt mere knald på mine brændinger.

Desværre skriver den "Avaible target ot found" når jeg starter opdateringen??? er der nogen der kan hjælpe mig

Mvh

Ravn_k

Min maskine er en pentium 3200 med 1024 dualram og 128 rage grafik og der er både dvdrom og så den her dvr-109

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 310 point
Dato : 04-04-05 23:23

Din DVD brænder skal sidde som master og alene på idekablet når du opdaterer firmware!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-04-05 23:25
Kommentar
Fra : Ravn_k01

Dato : 09-04-05 10:24

Takker for svarende og deter ikke ond vilje der ikke er sket noget endnu. men jeg har haft en del at se til.

Kigger på det i dag lørdag og deler så points ud, hvis de er fortjent :)

Mvh

Morten

Kommentar
Fra : Ravn_k01

Dato : 12-04-05 18:44

Jeg har ikke haft den store mulighed for at teste om nogle af svarende var de rigtige, men jeg deler piontsene ud alligevel.

Det viste sig nemlig at være en anden brænder end den jeg havde fået af vide ( smart nok ikke) men sådan kan det jo gå, firmware er opdateret uden problemer og jeg siger tak for svarende

MVh

Morten

Godkendelse af svar
Fra : Ravn_k01

Dato : 12-04-05 18:45

Tak for svaret tedd.

Jeg brugte selv noget tid efter du havde svaret p at prøve og var inden på mnge mærkelige sider, hvor netop det stod. Så du får pointsene, for det er noget om snakken :)