/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
slå lyd fra tlf modem
Fra : pajesf
Vist : 452 gange
50 point
Dato : 03-04-05 22:25

Hvordan er det nu lige man slår opringstonerne fra på et internt modem (56k HCF data/fax). Jeg har prøvet i enhedshåndtering- slå lyd fra men det virker ikke?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-05 22:36

Hvis du kører XP....

Gå i kontrolpanel - Telefon og modemindstillinger - vælg egenskaber for det moden du bruger (der er sikkert kun et) og vælg faneblad modem.

Der gør du dit modem lydløs. (Men hvorfor vil du have det lydløst ?)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 23:37

refi er inde på noget - hvis nogen forsøger at misbruge dit modem kan du ikke høre det hvis du foretager de forandringer - vær forsigtig

troede forresten ikke man havde andet valg end impuls og toneopkald ?????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-04-05 10:49

Nu kan jeg jo ikke løbe fra at jeg er hardwarenørd såååå...
Jeg sidder her med et internt 56k modem i hånden.
Beeberen (Lydgiveren) sidder frit tilgængelig.
Så hvis du virkelig er sikker på, at du vil ha' fjernet lyden, kunne du jo simpelt hen fjerne den eller bryde en printbane.
I første omgang ville jeg nok bare prøve at sætte
et stykke tape over hullet i den. Så ville lyden jo blive dæmpet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-05 11:03

Ja - man kan jo også skille en motor ad for at skifte olie

Softmetoden er nok at foretrække i første omgang (så kan du da fortryde).

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 04-04-05 11:49

Man kan også gå ind i initieringsstrengen og skrive M=0

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-04-05 14:03

>Refi
Hvordan skifter man olie på en motor uden at skille den ad ??????
Du ved da at jeg ikke bryder mig om bløde varer.
Gamrinus
Brug ikke vold ! Brug en større muggert !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 14:42

Gambrinus du er og bliver da også et alternativt væsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-05 15:38

Ja ja da Gambrinus.....

Man fjerner blot bundproppen

Man kan såmænd også suge det op

Nej - det jeg mener er blot, at når XP har muligheden er der da ingen grund til at gå til yderligheder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 15:45

refi er faktisk den der har løsningen - der skal bare fjernes et flueben

hold da op - det er længe siden man har kørt med den irriterende opkaldslyd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-05 15:49

Ja - jeg var oprindelig heller ikke klar over at man kunne - indtil vi fik en notebook der var sat op til det.
Jeg mener ikke man kunne i win 98.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 15:59

jo refi det kunne man i 98 også

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-04-05 23:14

Tusind tak Refi

Det 1. fif vil jeg bruge næste gang.
Det har nu også været lidt besværligt, at vende bunden i vejret
på "Den Røde Baronesse" hver gang hun skreg efter at få skiftet
sin "Duckhams Hold Kæft Olie".

Det 2. fif vil jeg IKKE bruge.
Det gi'r nok en dårlig smag i munden.
Sutter du også på oliepinden, når du checker olie ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-05 23:37

"Gambrinus"
Da kun hvis det er vegetabilsk olie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 23:44

.hyg jer - i mangel af bedre smutter jeg lige et par flueben

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 05-04-05 16:03

hejhansen9 har ret