/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjernsupport
Fra : Horst
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 30-03-05 19:01

Er der nogen, der kender til et (gratis) program, der gør det muligt at man kan logge sig ind på en anden PC for at hjælpe en person med et problem.
Det drejer sig i det her tilfælde om min søn.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-05 19:08

det ligger i XP under hjælp og support så der behøves ikke noget program til det - <inviter en ven til at oprette forbindelse til din computer med fjernsupport>
du skal bare huske at flueben i fjernforbindelse i denne computer ikke er markeret

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 30-03-05 19:11

Hvis du har XP, er der en funktion deri: - Programmer/Tilbehør/komminikation/forbindelse til fjernskrivebord.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-05 19:14

hvad tuder du over stilke ??

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 30-03-05 19:42

Det er trææææls at have problemer. Det er lidt for ofte.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 30-03-05 19:52

prøv real vnc

http://www.vnc.com/download.html

synes det er et godt program

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-05 20:32

Det er rigtigt, at funktionen findes i XP - men det kræver, at den der skal hjælpe benytter Pro-versionen.
Home edition kan ikke hjælpe andre brugere, men selvfølgelig kan man afsende en Request for hjælp til en der benytter Pro edition.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 30-03-05 22:05

Herregud, det er jo en standard-feature i messenger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-05 22:35

IBM760 - og hvad er dit argument for at homeedition ikke kan hjælpe andre brugere ????????? Vel kan de da så !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-03-05 00:03

Jeg mener, XP Home også har denne funktion.
Den er bare ikke installeret som standart.
Gambrinus
(Har ikke prøvet)

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 31-03-05 00:35

Ellers brug msn messenger :
Han skal gøre: menuen- funktioner/bed om fjernsupport.
Du skal: accptere og trykke overtag styringen. virker med messenger beta og 6.2.

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 31-03-05 00:36

sry hansen9 så ikke dit indlæg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-05 10:37

Gambrinus det har XP - og jeg har prøvet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-05 10:37

XP home - arghhh -

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 04-04-05 20:43

Tak for svaret IBM760.