/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DiNovo numerisk tastatur problem
Fra : wirco
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 29-03-05 22:04

Jeg har lige fået et dinovo tastatur. Den lille model til en bærbar (uden bluetooth). Min keypad virker ikke som numerisk tastatur. Jeg kan stille dato, tid samt bruge lommeregneren. Men ellers virker det ikke. Efter hvad jeg har kunne læse mig frem til skal det virke som et ganske almindeligt numerisk tastatur hvis man trykker på "123" knappen. Men det gør mit ikke. Jeg kan heller ikke instille knapperne for media og browse i setpoint programmet. Har hentet den nyeste version af setpoint 2.22. Nogen som kender problemet?

Michael

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-03-05 00:13

tryk på connect og der efter connect på bag siden af key pad

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-03-05 00:15

ellers prøv at trykke på knappen "123"

Kommentar
Fra : wirco

Dato : 30-03-05 18:27

hmm.. efter setpoint er blevet geninstalleret ca en milliard gange virker det nu.

btw: "123" samt connect er snart slidt ned så mange gange har jeg prøvet disse funktioner!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-03-05 20:34

når du installere kommer den så ikke op og spørger efter tastertur / tastertur og så mus???

nu har jeg modellen større men på min sender har jeg en blå knap der skal holdes nede i ca 3-5 sek herefter trykker jeg på connekt under keypaden ??