/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TV-Tuner Software ?
Fra : NegoZatoR
Vist : 298 gange
75 point
Dato : 28-03-05 19:34

Jeg har et TV-Tuner kort i min computer. - Computeren har et inbygget software, men det er meget dårligt.

Kvaliteten er meget ringe.

Ville høre om der var nogen der har foreslag til Sider og lign. hvor man kan hente et andet software til TV-Tuner kort ??

;D

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-05 20:15

Hvilket tunerkort ???
Gambrinus

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 28-03-05 20:25

Jeg er også lidt nysgerrig - hvilken software er der i din computer ? Jeg har fået fat i et kabelsæt til USB 2.0 +der skal et minipjackstik ind i Line-IN indgangen på lydkortet, det virker fortrinligt. Men her gik jeg og troede at kvaliteten ville være langt bedre med et fast kort i pc'en ? men sådan er det måske ikke ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-05 21:05

Jeg har et par pc'ere med Terratec Cinergy 400TV kort.
Jeg har en udmærket kvalitet.
Du har jo ikke en "indbygget" software i din pc.
Du har installeret drivere og programmer til dit tv-kort.
Driverne opdateres jævnligt og kan hentes på producentens hjemmeside.
Programmerne kan nok også hentes der eller andre steder.
Derfor : Hvilket Tv-tunerkort ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 28-03-05 21:34

Det er et ASUS WDM TV/FM Tuner .

Kan man ikk bruge andre programmer ????

Jeg bruger noget der hedder Home Theatre ..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 75 point
Dato : 28-03-05 22:32
Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 14-08-06 22:25

Tak for svaret tedd.