/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hansen9 :)
Fra : Toupie
Vist : 311 gange
1 point
Dato : 27-03-05 23:59

Du ku bare ikke dy dig, hva??

http://www.kandu.dk/dk/spg/63592

// Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 00:00

hahahahahahahahahaha - tænkte lige at du ville reagere sådan toupie

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 11 point
Dato : 28-03-05 00:01

Toupie> Nej, for jeg holder bare så meget af dig! Du er altid seriøs, og så kommer du lige med sådan en tråd....... Jeg forstården godt, men du har ret, jeg kan ikke dy mig, jeg må lære det

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-03-05 00:02

Mirit> klap i, og accepter min skype......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 00:05

Miritdk, sådan er jeg bare

Hansen9, jamen jeg er skam også yderst seriøs....i den tråd ihvertfald men jeg skrev sådan for, at den ikke skulle ende ud i et værre "svineri" som så igen ville ende med at Arne ikke svarede mig.....det vil jeg sq ikke risikerer

Tak for de søde ord

// Toupie

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-03-05 00:11

Toupie> Og du fik svar. Undskyld min utidige indblanding

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 00:11

Hansen9 du er selvfølgelig tilgivet

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-03-05 00:12

Tak, og så skriver jeg ikke at jeg også har få point........

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 00:13

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-03-05 00:17

Toupie> Du er nu sød - selv om du har flere point end mig. Hyg dig med AJ. Jeg skal til påskefrokost imorgen så nu er det tid

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 00:19

Hansen9 rigtig god fornøjelse med påskefrokosten
vi snakkes....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 00:19

hansen9 klap selv i og slet og forespørg igen - klovn

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-03-05 00:22

Hmmm, klovn? Måske kender jeg bare ikke systemet....... Synes jeg gjorde det rigtigt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 00:33

hej Toupie.

Hva' har du gang i

Lave sådan et spændende spørgsmål og så må vi ikke engang blande os
Øv

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 00:33

og ellers går livet videre ???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 00:36

Dova, sorry men det var noget jeg bare "skulle" gøre

Men jeg takker for Jeres respekt for ikke at skrive i den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 00:37

Problemet er jo at folk ikke kan lade være med at blande sig her på Kandu, Toupie!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 00:37

Miritdk, i morgen er alting glemt, så livet går bare videre

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 00:39

Tedd, du har ret.......jeg kan jo heller ikke la vær

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 00:40

Bare i orden, det var da også kun for sjov

Der er nok diskussionstråde om den selvudnævnte Kandu "specialist" andre steder

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 00:43

Dova, det ved jeg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 01:15

Toupie

Du har været dygtig i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/63592

Du har fået arne.jakobsen til at svare en time efter kandutid

Nu kan han i princippet gå glip af de 10 bonuspoint hvis du accepterer det sidste svar

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 01:17

Ja, det vil være ondt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 01:18

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 01:20

Ans, i den tråd handler det ikke om point og ej heller om at være ond .......men om at være retfærdig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 01:26

Toupie

Jeg har forstået dit budskab men du har været dygtig. Det er sjældent set at arne.jakobsen svarer på spørgsmål, der er mere end en time gammel.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 01:33

Ans jeg tror nu ikke det har noget med dygtighed at gøre

.........men jeg må hellere komme i seng.....så vågner jeg forhåbentlig op i morgen, glad og fro og har glemt alt om den tråd og min vrede

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 01:34

Jeg blir nødt til lige at spørge dig Toupie, hvorfor du forventer dit ønske om ingen indblanding respekteret, når du i den tråd som Tedd oprettede vedr. undersøgelse som een af de få gik ind med et længere indlæg, som ikke havde spor med tråden at gøre.

Tedd havde tydeligt slrevet i starten af tråden, at uddybelser og kommentarer henvises til en anden tråd. Du måtte da kunne se, at der udelukkende skulle svares JA / NEJ / Efter omst. Eller var du bare ligeglad med hans ønske??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 01:46

Klumme, så vidt jeg kan læse stod der intet om, at uddybelser skulle skrives i den anden tråd Derimod stod der:
Citat
Vær venlig at afgive dit svar og prøv at lade være med at bruge tid på at kommentere andre brugeres svar!

Jeg kommenterede ikke andre brugeres svar, så nej jeg var skam ikke ligeglad med hans ønske
og jeg mener da ikke at min kommentar var uden for emnet...

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 01:46

Jeg opfattede Toupies indlæg som et det kommer an på omstændighederne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 01:47

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 01:49

Manglede lige den sidste del:
Citat
meningsudvekslinger og uddybelser kan evt. overføres til http://www.kandu.dk/dk/spg/62314

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 01:51

Tedd skrev:

Citat
Vær venlig at afgive dit svar og prøv at lade være med at bruge tid på at kommentere andre brugeres svar!

meningsudvekslinger og uddybelser kan evt. overføres til http://www.kandu.dk/dk/spg/62314

Joo det var uden for emnet, da det KUN drejede sig om undersøgelsen af hvad brugerne gik ind for, hvilket jeg syntes Tedd ret tydeligt havde angivet. Men det må jo så blot være en misforståelse - Grunden var, at det ville blive en håbløs opgave at tælle op, hvis der med hvert indlæg fulgte en mindre rioan med. Men der var kun 3 der gjorde som du., og dem yalte jeg op som ugyldige.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 01:54

En rioan er altså en roman.....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 01:56

Klumme, måske Tedd og dig skulle blive enige om div. regler inden i en anden gang laver en undersøgelse sammen og om hvad der er gyldigt eller ugyldigt...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 02:01

Det var vi da sandelig osse, i det jeg havde set et udkast mage til det han lagde ind i tråden, men det ændrer jo ikke det faktum at han skrev:

"meningsudvekslinger og uddybelser kan evt. overføres til http://www.kandu.dk/dk/spg/62314"

hvilket du negligerede. Forklaringen er måske at du overså den linie.... eller??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 02:03

Klumme, det var nu mere dette jeg tænkte på:
Citat
Fra : tedd Dato : 28-03-05 01:46

Jeg opfattede Toupies indlæg som et det kommer an på omstændighederne!

og så din egen kommentar:
Citat
Men der var kun 3 der gjorde som du., og dem yalte jeg op som ugyldige.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 02:04

Du sg snart større kontrolfreak end ham du hele tiden er efter, Klumme!! Brug dog tiden til noget fornuftigt istedet for dit personlige negative statistikarkiv, som kun kan bruges til at lave en dårlig stemning på Kandu!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 02:13

Synes du det Tedd... Jammen så gør du da bare det. Pudsigt du anlægger den holdning, når det er dine egne ord der er tilsidesat.

At Toupie drejer den hen på gyldig eller ugyldig, er helt ligemeget, for det havde stort set ingen effekt på % fordelingen.

Nu er denne sag i midlertid elegant drejet helt væk fra det oprindelige, nemlig hvorfor Toupie forventer sit ønske respekteret, og samtidig ikke respekterer andres. Men det må jo så, skyldes at hun har overset hvad der stod i Tedd's indlæg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 02:15

PS.
Tedd - Lad være at være sur fordi du fik uret i den skide undersøgelse. Hvad havde du forventet.... LOOOL 4 - 48 - 48 LOOOL

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 02:17

Godnat Klumme sov godt

// Toupie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 02:18

ILM

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 02:23

Nu har jeg siddet i snart en time og ledt efter Kandus værdigrundlag, menneskesyn og målsætning. Hvor står der noget om dette?! *G*

Man laver sq da IKKE en tråd på kandu, hvor man beder alle (undtaget én) om ikke at kommentere.

Det er muligt, at Toupie er sød (det er jeg da sikker på, at hun er ) men lige præcis emnet hun tager op**** har været til debat her der og alle vegne - og det kan da godt være, at jeg er dum, men når nu Tedd taler om negativ stemning, så kan jeg da fortælle, at Toupies tråd ikke ligefrem fik den positive stemning frem hos mig, bortset fra, at AJ måske går glip af 10 point *G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 02:35

Tror nu Klumme er mest sur, fordi han tog det bogstaveligt at han skulle holde sig væk fra et AJ spørgsmål!

Og jo der er da mange af den slags tråde, men har ikke lige min statistik iorden, creamyabe

som regel går de dog mest på pointbytning og lignende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 02:46

Pjat med dig peeping Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 05:02

Ok måske er det konebytning så!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-05 08:48

Der var et spørgsmål engang (I må selv lede),
hvor mange brugere viste deres mening om mudderkastningen,
der fandt sted, med nedenstående kommentar.

Jeg tilsluttede mig dengang med det samme !

Det synes jeg var/er en rigtig god måde,
at tilkende give sin mening og foragt for den adfærd.

Ville det ikke være en god ide, at bruge den metode fremover ?

Gambrinus

Sådan :

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-05 08:49

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-05 08:49

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-05 08:49

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 12:30

Creamygirl, det er altid forfriskende med andre meninger end ens egne

Og jeg forklarer gerne hvorfor jeg valgte at gøre det sådan. Jo der har ganske rigtigt været mange tråde med lige netop dét emne, kan jeg se, og da jeg ikke var interesseret i at lave endnu en tråd med mudderkastning og arneforfølgelse men bare ville fremkomme med min mening - ja, så valgte jeg at gøre det på den måde. Selv jeg kan blive vred og må lufte min vrede
Det var bestemt ikke for at støde andre brugere her på sitet.....og jeg er glad for, at I valgte at respekterer dette, omend det har givet anledning til "forargelse".
Jeg oprettede ikke tråden for underholdningens skyld, men for at få luft for min vrede.
Hvis jeg har stødt nogle med dette, kan jeg kun beklage.

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 13:14

Gambrinus, ideen er sikkert god nok, men jeg foretrækker nu at folk fortæller mig hvis/når jeg har gjort noget "forkert", så har jeg da mulighed for at forsvare mig og/eller lære af det

// Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 13:15

hvordan var det nu med " i morgen er alting glemt, så livet går bare videre"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 13:16

Miritdk ja det går ikke altid som præsten prædiker...
men jeg er da ikke vred længere

// Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 13:27

nå ja - så er noget godt

f----- stå i det hvis man går og holder fast i en vrede der ikke kan bruges til noget også ;)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 13:42

Nemlig Miritdk og vrede fører sjældent noget positivt med sig

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-05 13:52

Nu var det ikke liiiigge møntet på dig Toupie
Det var en udgydelse fra en meget kendt bruger, hvor en del bare brugte en tom kommentar, for at tilkende give at vedkommende igen var helt ude af tur.
Jeg så det som en stille og rolig demonstration af, at man simpelt hen ikke gad at kommenterer eller høre på ham mere.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 13:56

Tak Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-03-05 17:52

Jeg har fotograferet nogen påskeharer.

Gule, røde, grønne, blå,

og nogen havde hatter på.........hik, hik.

Hilsen
Keldd.................hej Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 21:26

Hej Keldd, kan man få lov til at se?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 22:22

tror keldd er faldet i søvn efter en hård påsketur

haha - har set de harer og de er skønne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 22:39

Miritdk ja jeg har hørt noget om, at det kan være hårdt at være på påsketur så stakkels Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 22:41

Er det ikke de der bunnies fra playboy du har været på jagt efter, Keld?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-03-05 22:50

Hov hov, jeg er skam hel frisk, jeg drak kun 2 øller i hele påsken, og jeg vil ikke sættes

i bås med det kan hik du slæng der ikke har styr på den slags hik hik.

Du må melde dig til på Skype, Toupie, ellers kan jeg jo ikke sende noget til dig.

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 23:04

Hmm.........Keldd, så må jeg jo undvære at se de skønne påskeharer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-03-05 23:07

Toupie, TJA DER ER INGEN PRESSERI.................ENDNU.
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-03-05 23:11

Godt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-03-05 00:13

Heyyyy kom her over det er her det sner
http://www.kandu.dk/dk/spg/63654
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 31-03-05 10:09

Tak for svaret hansen9