/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stavefejl - selv en "mester" kan fejle L~
Fra : Klumme
Vist : 2575 gange
1 point
Dato : 27-03-05 14:58

Lillearne skrev i tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/59955 060205 kl. 7.43 ”Jeg kan nemlig stave”

Herunder er bare et lille udpluk, taget fra tilfældige tråde, hvor lillearne demonstrerer sine ”overlegne stavefærdigheder”. LOOOOOL Det er eddermanemig hylende morsomt, og samtidig dybt tragisk, fordi dette monster ulideligt altid skal korrekse andre – sidst Rosmon.

Fy for pokker en skidt og lav karakter lillearne er indehaver af

madresser / madrasser
ræcer / racer
politicerende / politiserende
inflydelse / indflydelse
adskildt / adskilt
intilligent / intelligent
terrorrister / terrorister
spædende steder / spændende steder
favouriter / favoritter
Chateu / Chateau
Ydnlingssport / Yndlingssport
Sikkerhedsneveau / sikkerhedsniveau
Irriterende / irriterende
formatterer / formaterer
angivede / angivne
usansynligt. / usandsynligt
proffesionel / professionel
stadi / stadig
sjudskefejl / sjuskefejl
tragiskt / tragisk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 15:00

Selv Paven er ikke ufejlbarlig - bare fordi han er pave

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-03-05 15:01

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 15:02

Han savler og ryster og kan ikke tale (stave) og er snart død..... tror du, at der er en parallel ?? LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 15:06

Kan godt forstå dig vaxen - skal selv ha en middagslur. Disse evindelige gentagelser fra lillarne er dræbende kedelige

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-05 16:04

Klumme, har du slet ikke noget andet at gå op i end Arne??? Det er andet "spørgsmål" i løbet af to dage du opretter til "ære" for ham. Lad dog være med at lade ham irritere dig. Arne forandrer sig ikke fordi du skriver om hans fejl og mangler, ligesom du ikke forandrer dig af at han er efter dig. Ingen har lyst til at forandre sig, når der hele tiden er en, der "svinger pisken" over hovedet på en. Så mit råd er: ignorer ham, hvis han ikke direkte "overfalder" dig. Faktisk ved Arne mange ting. Han har bare en uheldig måde at udtrykke dem på, og en slem vane med at nedgøre andre, når han udtrykker sine meninger. Det virker, som om Arne helt overskygger dit liv. Giv slip på forbitrelsen mod Arne, og du vil blive i bedre humør. Og det vil vi andre også, når vi ikke altid skal se på krigen imellem jer.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-03-05 16:14

Er der noget der hedder arnefobi??

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-05 16:23

Ja, det må der være.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 16:41

Klumme hør nu her! [hør]

Jeg er helt på det rene med, at det kan være svært at ignorere AJ *G*
Jeg har ingen intentioner om, at gøre mig bedre end andre, og erkender lige på stedet, at lige netop det med hans korreksen af andres stavefejl, samt nedgørelse af andres svar pisser mig gevaldigt af - og dermed er jeg fejlbarlig *G* Jeg falder skam også på hovedet i vandet fra tid til anden - men nap ham ude i trådene i stedet, hvor du finder det nødvendigt.

Jeg har hørt om et arnefilter. Hvor downloader man sådan ét?! *G*

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-05 17:11

Nej, ingen kan vist lade være med at blive irriteret over Arne, når han tager fat. I starten hidsede jeg mig gevaldigt op, når han begyndte, nu ignorerer jeg ham bare, når han begynder på sit pis. Jeg bliver stadig irriteret, men gider ikke spilde mit krudt på det, så det går hurtigt over igen. Og dermed slipper jeg billigt. lol.

Creamy, filteret virker kun på den måde, at man ikke går ind på kandu.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 17:18

Creamygirl.
Vi vælger jo hver vores måde at forsøge at stoppe ham på. Man kan sige at brugere der ikke gider høre om monsteret, kan lade den tråd ligge, men har sværere ved at undgå det, hvis det dukker op i tilfældige tråde.

Og til jerndamen m.fl.
Jeg har i dag læst en del af hans indlæg igennem, som jeg ikke har set før. At du synes han ved en masse, er din vurdering, men fælles for hans indlæg er, at han på den mest uforskammede, nedgørende, modbydelige måde belærer brugere hvordan verden ser ud i flg. Han svarer dem ikke, men belærer dem, og oftest med en formaning på toppen. Skulle vedkommende ikke lukke sit sp. øjeblikkelig, så får de en belæring om hvordan dette foregår, med en kraftig undertone om at den dygtige svarer (ham selv) skal ha' sine point, for sådan fungerer Kandu.

Hvad fanden har han at gøre med hvordan Kandu fungerer - Jeg er ikke bekendt med at Kandu teamet har udnævnt nogen moderator - Han er een sølle bruger, som ikke er en dyt mere end nogen som helst andre, men tillader sig i den grad på Teamets vegne at belære Gud og hver mand om, hvordan Kandu-verden SKAL hænge sammen efter hans mening, og dette foregår på hans modbydelige facon. Oven i dette så er han så point fikseret, at hvis nogen skulle komme til at svare med et svar, hvor der er den mindste lighed med hvad han svarer, så bliver de øjeblikkelig svinet til, så spørger ikke skal efterlades tvivl om hvem pointene skal tilfalde.

En arnefobi er vist en sygelig angst for en arne. Jeg er ikke sygelig angst for arne, men pishamrende træt af hans modbydelige terrorisering af Kandu - Jeg husker foruden utallige andre eksempler hans ualmindeligt vanvittige og lede angreb på Mango og senere Creamygirl, hvor monsteret førte sig frem med trusler om, at afsløre både det ene og det andet fra deres private korrespondance på MSN.

Lillearne opererer med et meget differentieret tidsbegreb. Hvad han sagde og gjorde i går af nederdrægtigheder og ondskabsfuldheder, det er for ham glemt i dag.

Men Hvis Kandu teamet synes at min korreksen af ham er for meget for Kandu, så er der vel kun een vej for dem. Slet min profil, og lad monsteret fortsætte sine ulidelige nederdrægtigheder. Jeg skal i hvert tilfælde ikke som lillearne maile / ringe til Teamet med vand i øjnene og bølgemund, tigge om og sige be be, samt love bod og bedring hvis jeg bare får lov til at fortsætte på Kandu, hvor efter hans skider på sit løfte til dem og kværner videre i arnerillen, og fortsætter sin sjoflen af brugerne.

Go søndag.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 17:23

Ser lige dit sidste indlæg Jette. Hvad er så egentlig problemet. Du gør som du synes er rigtigt, og jeg som jeg synes rigtigt. Lad være at pådutte mig at din måde er mere rigtig end min. Og du vender på en tallerken den dag du ryger i hans motorsav, hvilket kan ske når som helst, hvor du deltager i en tråd. Et forkert ord eller holdning, og du får hele svineriet lige i hovedet, og det gælder alle uden undtagelse. Han skal ha' ret - hans svar skal accepteres - han skal ha' point.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 17:41

Jeg er fuldkommen enig i det du skriver Klumme.

Alt det du har trukket frem om arne - er så sandt som det er skrevet - og jeg kan da godt frygte, at det i sidste ende bliver dig der ryger ud fra kandu (arne ved vi jo der sender klager, så snart han tiltales på samme nederdrægtige måde, som han tiltaler andre).

Du er vist den eneste herinde der tør konfrontere ham - så når/hvis du ryger ud herfra, så får manden jo igen frit spil - og det er PRÆCIS det han godt ved, og det er egentlig det jeg synes er allermest sørgeligt.

Alligevel tror jeg ikke det nytter en skid, at du åbner en tråd med hans stavefejl, men respekterer, at du ser anderledes på det!

God søndag til dig også

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 17:46

Du er sød

Jeg vil gå ned og få mig en dejlig Pizza m. Gorgonzola og Parmaskinke.

CU

Klumme (der tænker)

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-05 17:58

Hej Klumme. Det er ikke for at sige, at min måde er bedre end din. Kun mere fredelig. Det var mere for at Arne ikke skulle "æde dig op indvendig fra", hvis du forstår hvad jeg mener. Jeg ved udmærket godt, hvordan bare navnet kan virke som en rød klud på en tyr. Og ja, hvis Arne sviner mig til i et indlæg, er der stor sansynlighed for, at han får en "dyne" igen - hvis jeg ikke bare ignorerer det. Jeg har prøvet begge dele. Desværre hjælper det jo ikke at sige noget til ham. Det preller af som vand på en gås. Det virker, som om der er mere virkning i at ignorere hans udgydelser. Desværre har du ret i din sidste sætning og også i indlægget kl.17.18. Men jeg vil give Creamy ret. Det ville være synd, hvis du røg ud p.g.a. ham. Men jeg tror nu ikke, disse tråde er grund til at smide dig ud. Det er vist først, hvis du bruger samme metode som Arne plejede at bruge, at kandu skrider ind. Men jeg vil nødig undvære din humor her på kandu. Den giver tit et godt grin på en ellers kedelig eller trist dag.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-03-05 18:06

Citat
fælles for hans indlæg er, at han på den mest uforskammede, nedgørende, modbydelige måde belærer brugere hvordan verden ser ud i flg. Han svarer dem ikke, men belærer dem, og oftest med en formaning på toppen. Skulle vedkommende ikke lukke sit sp. øjeblikkelig, så får de en belæring om hvordan dette foregår, med en kraftig undertone om at den dygtige svarer (ham selv) skal ha' sine point, for sådan fungerer Kandu.

Hvad fanden har han at gøre med hvordan Kandu fungerer - Jeg er ikke bekendt med at Kandu teamet har udnævnt nogen moderator - Han er een sølle bruger, som ikke er en dyt mere end nogen som helst andre, men tillader sig i den grad på Teamets vegne at belære Gud og hver mand om, hvordan Kandu-verden SKAL hænge sammen efter hans mening, og dette foregår på hans modbydelige facon. Oven i dette så er han så point fikseret, at hvis nogen skulle komme til at svare med et svar, hvor der er den mindste lighed med hvad han svarer, så bliver de øjeblikkelig svinet til, så spørger ikke skal efterlades tvivl om hvem pointene skal tilfalde.

Tja, det kan man ikke være uenig i.

mvh dova

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-05 19:13

Det er første gang jeg "tager bladet fra munden, om denne person".
Du har så evigt ret i, hvad du skriver, men i min tid her på Kandu, har der været en del Arner.
Han er ikke den første og bliver formentlig heller ikke den sidste. Spørgsmålet er blot hvordan man skal takle ham.
Jeg ville som Jette skriver, helt ignorerer ham hvis han kommer med personlige udfald mod een.
Det er naturligvis klart utilbørligt at irettesætte en ny spørger, der blot ønsker at få et svar, og at begýnde at tælle vedkommendes stavefejl i stedet for at komme med et svar er ret uforskammet.
Jeg husker et spg. om hunde, hvor han opfordrer spørgeren om at lukke spg. og stille det i den rigtige kattegori. Vel i håb om at kunne score nogle nemme point.

Det indlæg var også kvalmende på mig.

I salig håb om, at lillearne må finde andre græsgange.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-05 20:37

Citat
Hvis nogen skriver at de har pastauriset æggevider, er de fulde af løgn.

Det er da rigtigt nok KMPLAG

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 20:47

KMOPLAG... Jeg nåede ikke at se dit indlæg Ans........ loool

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 27-03-05 20:52

Jeg er ikke så tit på kandu og det er der en god grund til.
Grunden er Arne. Jakobsen, han er bare for meget af det gode!!!!

Jeg kan ikke huske om jeg udtalt min mening om ham før, men har jeg ikke det, så lad mig gøre det nu i denne streng af klummes.

Jeg siger som de andre. Krumme har ret i det han skriver om ham. Han er en kold og kynisk skiderik, der burde have en i røven af sin mor, eller et los i røven af kandu.DK.
Jeg har osse set masser af indlæg fra dette bedrevidende individ og erfaret, at han lider af en emotionelt ustabil personlighedsforstyrrelse.

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/borderline.htm

citat fra linket.

Hvis man har en emotionelt ustabil personlighedsforstyrrelse, handler man impulsivt og uoverlagt uden at tænke på konsekvenserne.
Man er lunefuld og uforudsigelig. Man har svært ved at styre sit temperament og sin vrede, især hvis man bliver bremset i at følge sine impulser. Og man kommer let i konflikt med andre.

For at opfylde kriterierne for en emotionelt ustabil personlighedsforstyrrelse, impulsiv type, skal man desuden have følgende personlighedstræk:

*Man er stridslysten og reagerer aggressivt, ikke mindst hvis man bliver forhindret i at følge sine impulser.
- og mindst to af følgende karaktertræk:

*Man har en tendens til at handle impulsivt og uoverlagt
*Man reagerer let stærkt følelsesmæssigt og eksplosivt, dvs. at man let går amok
*Manglende udholdenhed, dvs. at man har problemer med at gøre tingene færdige
*Ens humør er ustabilt og lunefuldt

Der er vist ingen tvivl. Adder hvor er han ulækker!!! men ikke værd at spilde sit krudt på.

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 27-03-05 21:05

BEVIS!!!!! http://www.kandu.dk/dk/spg/61497
Først fik spørgeren en på hatten og derefter en profil der havde et godt svar, men åbenbart et svar, som kunne gå hen og true Arnes dumme råd om varmt tøj.

Han er KLAM!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 21:13

Ja Cookies. Du er jo ikke i tvivl om ,at jeg ser det på samme måde. Det der virkelig undrer mig er, at Kandu ikke radikalt for længe siden har grebet ind og kylet ham af helvede til. Tænk på alle de brugere, der i hans tid lige fra dag 1, har fået sådan en gang lort smidt i hovedet Jøsses sir jeg bare.......

Og KLAM er bare fornavnet.......

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-03-05 21:38

Det er muligt, at der kan siges meget om Arne, men ærligt talt, synes I så ikke selv, at I lige nu er lige så slemme? Jeg ser ikke den store forskel på denne hetz og så det, I klager over.
Der kan siges meget om mange - til dig Klumme, vil jeg da sige, at jeg synes det er ærgerligt at lige meget hvilken tråd, du deltager i, skal Arne nævnes. Det er ikke relevant og tråden bliver så meget mere kvalificeret, hvis vi alle tager ansvar og ikke laver person-fnidder-fnadder... Hader lidt, at jeg selv bliver rodet ind i det her, men sådan må det så være.

Jeg synes ærligt talt, at selvom nogle kommer med nogle upassende udfald en gang i mellem, er det vores alles pligt at holde os for gode til at hoppe i samme båd. Og her taler jeg bestemt om mange profiler - sandsynligvis også mig selv en gang i mellem.

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 22:35

Og tråden kører videre ser jeg.

Jo vaxen, du har måske nok lidt ret, men blot det, at du ikke kan holde dig udenfor denne tråd er jo ret tragisk, set i lyset af, at du i dit allerførste indlæg giver udtryk for, at du mener emnet er kedeligt
Helt kedeligt er det nok ikke alligevel, siden du 6½ time senere lige skal ind og kigge lige netop i den tråd på kandu, som omhandler hvad du betragter som kedeligt.

Der er faktisk 176 emnegrupper (IKKE tråde, dem er der mange flere af) at tage fat på, hvis man som du vil undgå fnidder fnadder. Sjovt nok blev det så lige præcis den smalltalktråd, som Klumme åbnede idag, der vakte din interesse

Det er ret tankevækkende, at der så ofte hen imod en tråds slutning dukker en bruger op, som hidtil har glimret ved sit fravær, eller som har smidt en sove smiley og fastslår flg:

I spilder min tid - I er nogle værre nogen - Jeg er heldigvis IKKE som jer.

Hvis meningen med dette er, at de andre deltagere i tråden skal få følelsen af, at livet er en tilstand af evig fred og fordragelighed, og hvis man ikke lever op til denne forestilling, så lever man slet ikke, så vil jeg påstå, at man har både mere liv og et bedre liv, hvis man ikke er bange for at tage de konflikter, man finder nødvendige.

Klumme finder det åbenbart nødvendigt, at tage denne konflikt med AJ!
Og "hvassssså" ?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 22:46

Hi hi.. Den tanke har jeg osse haft Creamygirl.

Og til dig vaxen, mens du er på kedsomshedsvisit

Så er der som du skriver: "selvom nogle kommer med nogle upassende udfald en gang i mellem" ikke tale om enkeltstående upassende udfald, men en systematisk nedgøren, tilsvining, og korrigeren af hvem som helst, hvor som helst lillearne dukker op, og Gud nåde og trøste den, der vover at afvige fra hvad AJ tossen mener er det virkelige liv. Alt skal køre efter "Lex Arne", og hvis ikke det gør det, så får man hele hans modbydelige og infame tilsvining lige i hovedet.

Kommentar
Fra : patrol2

Dato : 27-03-05 22:46

Hej jer alle .
jeg er ny på kandu .Om du heder arne j, eller dova, eller alt muligt andet, er mig bedøvende lige meget . Det, der betydert noget for mig, er ikke hvad du mener, eller tror om mig ,min viden, men om du giver et rigtigt svar, eller en kommentar, der passer efter min uddannelse, erfaring, eller viden, hvor jeg er ekspert .
Vi er alle ekspert inden for ganske få ting, ingen ved alt .
Så længe du, i, svarer rigtigt, ud fra min erfaring, uddannelse ,holder jeg kæft, men træder du, i, ved siden af, falder der brænde, er det ikke sådan det er, er det ikke roden til alt ondt? ,er det ok, eller skal man holde sin kæft?. arne j, jeg har erfaret, at du er i megen modvind ,du har også været efter mig ,trods jeg talte meget pænt om dig .I vores tilfælde var det dig, der løb panden alvorligt mod muren, både med hensyn til at stave, og viden ,du burde have stoppet medens legen var god, det er der ,du bliver upopulær.Dova vi er ikke enige om alt, eller i alt, men du giver en utrolige mængde af god og varm information fra dig, jeg under dig hver eneste poient du får .
Og hvad så med alle jer andre .Arne j og dova, er kun nævnt fordi det er dem jeg oftest støder på ,men ingen er glemt.
Og hvad var det så jeg ville, accepter, a,j, dova ,mig ,og alle andre, uanset meninger, [du behøver jo ikke bringe dit humør i kog ,fordi der er en der træder på din blindtarm],husk når du peger på andre, er der tre fingre der peger på dig selv, (lav en prøve ).
MVH patrol2

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 22:52

Patrol2, du får lige et ug minus for din tegnsætning

Og et hjertelig Velkommen til kandu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 22:59

Vaxen.
AJ skrev i går sådan til Rosmon

Citat
"Næste gang, synes du så ikke at du skulle lære at stave til Filosofiske? I selve dit spørgsmål skríver du Filofiske"

i dag skrev han:
Citat
hvis nogen skriver at de har pastauriseret æggevider.....

Dette er bare ET eksempel på hans modbydelige adfærd. Du kan se flere oppe først i tråden, hvis ikke det keder dig.

patrol2..... Du blev lige min aftengriner.. Tak for det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-05 23:04

Klumme !!!!!!!!!!!

Der stod pastauriset

Tror at Klumme og arne.jakobsen er samme bruger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 23:08

Jamen er der noget at sige til, at man efterhånden ender som tatastaturspasser LOOL

Men du skulle bare ha holdt mund - Han ville garanteret ikke ha opdaget det LOOOL

Slut for i dag.... Gider ikke det fjols mere lige nu

Arne = Klumme Så hænger jeg mig......Det vil jeg ikke byde menneskeheden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 01:38

Hvorfor sku' jeg nu pludselig blandes ind i AJ's stavefejl (Patrol2)

Jeg laver så vidt muligt ikke stavefejl

Hos mig hedder de tyrkfjel eller tatsefelj

Og Patrol

Selv højt uddannede eksperter med stor erfaring, strides og er uenige om betydeligt vigtigere emner end hvordan begrænseren virker i en lastbil
Så ingen er ufejlbarlige, heller ikke selv om de måske, som du, opfatter sig som eksperter

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 02:01

Citat
Jeg synes ærligt talt, at selvom nogle kommer med nogle upassende udfald en gang i mellem, er det vores alles pligt at holde os for gode til at hoppe i samme båd.

Nej vaxen, der tager du altså fejl. Nu ved jeg ikke, hvor længe du har været bruger på kandu, og hvor meget du har været i berøring med denne hadefulde profil, men jeg selv har været her i 1 år, og har derfor været vidne til, at allerede to dage efter at AJ ankom til kandu, og deltog i sin første tråd (som var en velkomsttråd til ham) angreb kandus brugere som bl.a dårlige tippere.

Hvis jeg gad kunne jeg finde hundredevis af tråde, hvor der rettes på folks stavefærdigheder, og gives instukser og belæring om, hvem der har besvaret deres spørgsmål, eller der praktiseres direkte verbale overfald (og nogle gange trusler), såsom "Du er en liderlig fissehøg" - "du kan bare vente dig"... osv!

Blot i denne tråd - er der to brugere, hvilket er to for mange, der på hver sin måde ytrer, at de ønsker et kandu, uden at det er nødvendigt at skulle kigge sig over skulderen efter lektor AJ.

Elleby skriver:
Citat
I salig håb om, at lillearne må finde andre græsgange.

Cookie skriver:
Citat
Jeg er ikke så tit på kandu og det er der en god grund til. Grunden er Arne. Jakobsen.

Jeg mener, at der bør være en grænse for dårlig opførsel, og så længe jeg ved selvsyn kan se brugere ytre, at de er dødhamrende trætte af AJ, samt observere indlæg, som dem skrevet af Elleby og Cookie. Ligeså længe, vil jeg være medvirkende til, at han ikke blot skal ignoreres. Det er forsøgt, men har ingen virkning. Han bliver ved og ved og ved og ved!

Så sent som forleden aften, var der endnu én der berettede, at han ikke er på kandu ret tit...igen på grund af AJ.
Profilen Rfou har været tilknyttet kandu siden 2002, men AJ fik lige fortalt ham på hans sædvanlige og helt igennem ucharmerende facon, at han var en dårlig kandu, fordi han ikke havde besvaret spørgsmål nok i følge 'arnereglerne'.
Jamen helt ærligt..altså!

At nogle vælger at prioritere kandu fra pga. at én enkelt bruger fører sig frem som AJ, burde få kandu teamet til at spidse deres små ører, og få styr på dette problem.
Det er vel meningen, at kandu skal være et sted for ALLE!

Stakkels den ordblinde bruger, der eksempelvis har siddet og kæmpet med et indlæg til en tråd - for blot at blive nedværdiget, sjoflet og sablet ned af én 50 årig sølle lille mand med et lavt selvværd, som han ikke magter at bearbejde, og derfor i stedet lader gå ud over tilfældige sagesløse.

Den slags profiler kan jeg sagtens undvære. Hans adfærd illustrerer blot, at manden vil styre VERDEN - og MENNESKENE der lever i den.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 02:17

Godt skrevet.

God nat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 02:32

Jeg gider ikke kommentere i den Toupietråd, men hvor er det rigtigt, hvad du skriver. Sagen er vel at Toupis egenfølelse er, at hun er sød og rar - venlig og besvarer sp. efter bedste evne, som de fleste andre. Og alt dette er sikkert rigtigt, men så føler hun at hun har specielt ret til at blive retfærdiggjort, fordi fjolset skærer alle over en kam i sit vanvids målemetode for hvem der er en god Kanduer. Men du har da ret - Det gav en underlig stemning. Nå det kan jo være at dette osse bliver læst af dem på den anden tråd,.. det skulle såmænd ikke undre mig - Lidt nysgerrige er de vel alle.

Nu er det go nat for alvor *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 02:39

Jeg vil sq også retfærdiggøres. Åbner en tråd til dig og mig i morgen

Sov godt

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-03-05 11:53

Hej igen allesammen... Jeg er ikke total ignorant! jeg kan godt se, at AJ ikke er nogen engel - og det er der andre, der heller ikke er. Mit tidlige gab gik egentlig ikke på kedsomhed som sådan. Det stammer nok mere fra en undren over, at kandu er så vigtig. Jeg mener ganske alvorligt, at intet kan få mit pis i kog herinde. Dette er ikke den virkelige verden, dette er tidsfordriv, en leg, hvor jeg som anonym ikke skal stå til regnskab for noget.
Derfor trækker jeg på skuldrene af al den energi, der lægges i det her person-halløj. Det undrer mig virkeligt, at det betyder så meget.
Men - respekt for andre, der ikke har det som jeg. At I har det sådan, er jo jeres ret, det, jeg egentlig ville opponere mod er, at denne tråd faktisk i allerhøjeste grad ligner, hvad AJ selv kunne finde på.
Min mening er, at selvom man er nok så provokeret, er det en fordel, hvis man kan holde sin egen sti ren og ikke synke ned på det samme kedelige niveau.
Men sådan er jeg jo... At andre har det anderledes er fint for mig... - bare jeg for lov til at sige min uforbeholdne mening, så er jeg glad

Det er hermed gjort - igen...

Ha´ det pænt

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 15:06

Det er jo netop pointen vaxen*S*
At have lov til at ytre sin uforbeholdne mening (helst uden for mange direkte tilsvininger, vel at mærke )
Jeg er bestemt ikke nogen engel selv*G* - men mener sagtens, at jeg f.eks kunne gå ind i en debat med dig, være uenig med dig, uden dog pludselig at vende på en underkop - og kalde dig for en liderlig so!! (håber du forstår hvad jeg mener?! )

Kiggede lige i din profil, og 'faldt' over denne formulering.

Citat
Min største svaghed: Jeg bliver provokeret af mennesker, jeg synes er dumme.. Arbejder virkelig på det, for det er en egenskab jeg finder meget usympatisk.

hehe, min egen version kunne have lydt således..

Citat
Min største svaghed: Jeg bliver provokeret af mennesker, jeg synes er USYMPATISKE.. Arbejder virkelig på det, for det er en egenskab jeg finder meget DUM.

Er der forskel ?!

Nå, måske jeg liige skulle holde en 'arnefri' mandag *G*

//Creamy >>May the remains of the day fall in your favour

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 17:06

Kan du vaxen virkelig ikke se, at der er en verden til forskel på, at én person retter sine modbydeligheder mod ALLE, der ikke er enige med ham eller føjer ham, og så det at ....ikke alle, men en del, her i blandt sædvanligvis dybt seriøse brugere, der normalt ikke går ind i den slags, giver deres mishag til kende mod denne minusbrugers ondskabsfulde udgydelser?

Denne tråd er startet for at illustrere at monsterarnes helt urimelige korrigering af andre brugeres stavning, er et eklatant udtryk for hans evindelige nedgøren af andre brugere, i dette tilfælde slå og stavefejl. Han laver som alle andre herinde slåfejl, men den liste, der er afbilledet her over, viser med al tydelighed, at denne ubehagelige person selv har problemer med at stave, og at der IKKE KUN er tale om slåfejl. Det fremstår helt tydeligt, hvad der er slåfejl og hvad der er manglende evne til at stave korrekt. Lidt tragikomisk er det, at monsteret i en anden tråd, netop profilerer sig med ordene: "Jeg kan nemlig stave"

Under normale omstændigheder er det fuldstændig lige meget hvordan man staver, så længe andre forstår budskabet, men når man som monsteret AJ, bruger andres manglende evne til at stave som våben mod dem og nedgør dem for det, ville det være passende om monsteret tog sine grønne gummistøvler på, og gik ud i sin svinesti og holdt den ren først – Men selv svinene har vel kvalme over ham…. røvtrætte af at blive belært om, hvad et svin hør og bør sig.

Endelig er der det faktum, at vi (du og jeg) er forskellige, hvilket bl.a. giver sig udtryk i hvordan vi reagerer på provokationer som dem arne leverer. Hvis min måde er dig så meget i mod vaxen, så skulle du tage og holde dig væk fra de tråde, hvor i jeg skriver om og til monsteret AJ, men af en eller anden forunderlig grund så drages disse "aldrig mere krig" personer mod netop "krigens" skuepladser.

Når man så har overværet et saftigt og blodigt "slag", så kigger disse "AMK" mennesker på hinanden, og er dybt enige om, at det osse er alt for galt, meeeen at det nu var en meget fornøjelig eftermiddag, hvorefter I daffer hjem til kaffen og flødekagerne.

Ret hyklerisk ikke vaxen?? LOOL

Lad mig fortælle dig og andre "AMK'ere", at jeg ikke lader mig påvirke af din og ligesindedes holdninger i forhold til denne terrorist. Så længe der er en "Arne" der terroriserer på Kandu, så bruger jeg de våben (det skrevne sprog) jeg råder over, i håb om at dette modbydelige og ynkelige uvæsen kan elimineres.

Så kære vaxen (og andre)…. Kan du ikke li / tåle ”blod”, så hold dig fra tråde og indlæg hvor monsteret "AJ's" modbydelige og ondsindede væsen toner frem. Det er et potentielt minefelt, hvor du risikerer at få en afrevet arm i hovedet.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-03-05 18:07

Ihh du milde, sikke meget, du kunne få ud af det!

Jamen, jeg kan sagtens tåle det - jeg griner tilmed lidt over det. Og holde mig fra det, fordi jeg har en anden holdning end du selv, kunne jeg aldrig drømme om. Kandu er vel også til meningsudveksling? Og er det ikke lidt sjovere, hvis vi ikke alle er enige.

Jeg kunne jo omvendt sige til dig, at kan du ikke tåle, at andre ikke er af samme overbevisning som dig, så lad være med at oprette tråde, hvor muligheden for, at disse kommer til udtryk, nærmest er en selvfølge.

Som Creamy siger, der skal vel være plads til os allesammen?

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 18:34

Ja, men i modsætning til dig vaxen, så anbefaler jeg dig blot, at du søge andre steder hen, hvis det er dig så meget i mod, hvor du til gengæld plæderer for, at jeg ændrer min stil.

Jeg synker langtfra ned på arnes niveau, og går efter ALLE, for at demonstrere en indbildt masseviden - Jeg korrigerer ikke nogen for ikke at kunne stave - Jeg prøver ikke at påvirke nogen til at acceptere mine evt. svar for at få point. Jeg truer ikke brugere med hverken det ene eller andet - Jeg misbruger ikke andre brugere, som i tillid til ham, lod ham få kendskab til private mailadresser, MSN, Skype mv.
Sidst men ikke mindst, så bruger jeg ikke hans gemene og modbydelige sprog over for andre end ham. Det er hans egen terminologi der har vist mig vejen for hvilken "sprogfrekvens" han åbenlyst oftest sender på, og derfor formentlig også modtager på.

Men jeg skal måske forstå det sådan, at du finder det okay, at monsterarne i den grad tilsviner og nedgør andre brugere, og at det hører under det du kalder "der skal være plads til os alle"? Finder du det okay, at nogen brugere herunder osse sædvanligvis seriøse brugere holder sig væk fra Kandu, på grund af hans adfærd?

Hvis det er tilfældet, så behøver du og jeg ikke snakke mere om det.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-03-05 19:34

Prøv at læs mine indlæg en gang til - gerne uden de i forvejen godt farvede briller....

Så vil du se, at jeg ikke forsvarer nogens handlinger på kandu.
At jeg kommenterer din "stil" er vel lige så lovligt for mig, som det er for dig at kommentere Arnes?
Jeg plæderer bestemt ikke for, at du ændrer den, kommenterer den blot.
At jeg ikke er enig i din form, kan du tage til efterretning, hvis du vil det, eller lade være. Jeg fortæller såmænd bare min mening.

Jeg har på intet tidspunkt nævnt, at jeg er enig i Arnes form - har blot undladt at diskutere det.

Så snak du bare videre, jeg er ikke nogen fjende, bare en almindelig Kandu-bruger med mine meninger i behold - sikkert ganske ligesom dig.

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 19:45

Citat
det, jeg egentlig ville opponere mod er, at denne tråd faktisk i allerhøjeste grad ligner, hvad AJ selv kunne finde på.

Fra fremmedordbogen:
Citat
opponere [opo-] (lat. opponere, af ob imod + ponere sætte) modsætte sig;
komme med indvendinger imod;
kritisere ved en doktordisputats

Jamen Vaxen, jeg opfatter dig sandelig ikke som en "fjende" - Jeg har ingen "fjender" herinde, der ikke kan ordnes med et tryk på en knap LOOOOL

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-03-05 19:48

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 20:11

Jeg er faktisk ret enig i meget af det, som både Klumme og vaxen skriver.
Jeg er måske en anelse ambivalent *G*
På den ene side står Klumme og siger en masse rigtigt ang profilen AJ - og på den anden side har vi vaxen, der bestemt også har ret i, at lige nu kører Klumme måske ikke ligefrem i én 'arnerille', men det begynder sq at ligne! *G*

Lad os lige trække vejret, hva'?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 21:41

Det kan da godt være, at vi skal trække lidt frisk luft - for min skyld ingen alarm.

Man kunne jo håbe, at alvorens gru er gået op for ham, og at hans hidtidige modbydelige adfærd, som er så ugleset, derfor ophører.

Det ville da glæde mig.... lad os se, om han har fattet budskabet.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 21:59

Lad os alle bede! *G* - og har du det godt igen Klumme?!
Jeg mener, efter du lige fik luft ..

Ærgeligt jeg er så doven. Jeg gider ikke en gang åbne en tråd. Det er ellers så fedt at være trådejer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 22:08

Hold da op din nød... trådejer

Du er da næsten trådejer - Du er lige så meget i "mine" tråde som jeg selv er, og du kan da godt få lov til at bestemme, hvornår de skal lukkes LOOOL No probs.

Creamyklum WPS

Ja tak jeg har det sån.....okay med eller uden luft. LOOL

Trickede mig lige til en ekstra fridag i dag, men i morgen er alvoren der. Skal heldigvis snart på en sviptur til syden i 6 dage og ser så bare frem til juli...... 4 uger på nakken i solen. That's life (jeg er skabt til det)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 22:16

Ja, jeg er en nød*G* men hvad kan jeg gøre?! jeg er født med den skide skal.
Er dog let at knække, hvis bare man har de rette redskaber

4 uger på nakken i solen?! Du er sq da ikke rigtig klog...lol
Kan du virkelig ligge stille så lææænge?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 22:19

Er jeg virkelig lige så meget i "dine" tråde som du selv *G*
Hmm, det finder jeg yderst besynderligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 22:25

Ja det første tror jeg på *SS* Tror du er en god nød....ikke at forveksle med "gode nødder" LOOOL

Ligge stille... ja ja - jeg får da en lokal indfødt til at vende mig.

Ajii... bor 25 m. fra stranden alene på dobbeltværelse m. aircondition - 50 m. fra 10 barer - 500 m. fra 3 gode restauranter, og så kommer alt det kulturelle - skal dælme nok få tiden til at gå.

Besynderligt.... ??? Jeg synes det er hyggeligt, men jeg er nok lige så meget i dine.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 22:40

Hej Creamygirl

Hold da kæft - Jeg orker ikke at gå ind i den påsketråd og højlydt undre mig ovar at jerndamen i fuld offentlighed anbefaler et antipsykotisk præparat mod hold i ryggen - Eller er det bare mig der er tosset?? Jeg mener det er dybt uansvarligt. Korriger mig lige hvis jeg tar fejl......

http://www.lmk.dk/(n040wmypgksh2c2r1tezu145)/show.aspx

Typiske receptorblokerende antipsykotika

Thioridazin Largactil®
Truxal®
Nozinan®
Buronil®
Dipiperon®
Melleril®

Øverst i tabellen ses de såkaldte lavdosis antipsykotika, der har relativt ringe sedativ og autonom effekt, men som kan fremkalde svære EPS, og nederst de såkaldte højdosis antipsykotika, der kan give sedation og autonome bivirkninger, men relativt få EPS. Imellem disse findes middeldosis antipsykotika, der indtager en mellemstilling. Disse bivirkningsprofiler svarer til, at lavdosis antipsykotika binder sig relativt selektivt til dopaminreceptorer (og derfor giver EPS), mens højdosis binder sig til en lang række receptorer, herunder kolinerge receptorer, hvilket modvirker EPS.
Tilsvarende kan de atypiske antipsykotika inddeles, se tabel 2.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 22:50

Ejj Klumme for hede hul snot. Jeg er sq da bare en socialpædagog
Hvad ved jeg om sådan noget fint snak?! IKKE en dyt *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 22:59

Min veninde (sygeplejerske ) fortæller mig lige, at det er okay at bruge kortvarigt ved stærke smerter.
Det bruges bl.a ofte ved nervebetændelse, som ses ved sukkersyge.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 23:00

Troede da du vidste alting LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 23:01

Havde det derimod været buronil der var blevet foreslået - havde du haft en sag*G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 23:03

Hun ved besked hwa.... LOOOL Hvis det er mutter Kalsø (fodform) så må du hilse hende.

Okay - Jeg trækker min forargelse tilbage.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 23:04

Buronil... Nååå så er det bare det jeg forveksler LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 23:05

Ved du forresten, at Ans netop har sørget for, at jeg nu ligger nr. 2 på top 10 i kategorien filosofi?!

Det må sq da gøre mig til en super kandusvarer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 23:07

Spørg AJ LOOOL - Men i mine øjne er du til et 13 tal (smøresmøre)

Jeg laver lige en filosofitråd og får dig på 1. pladsen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 23:10

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ for helvede!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 23:11

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Vi får Rosmon til at forhøje sin tråd til 107 point - Så har du 1. pladsen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 23:12

Glem det. Jeg tigger ikke om point *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 23:15

Det ved jeg da godt du ikke gør....Du får hvad der tilkommer dig.....knold.

Jeg tøffer i køjen nu - tak for i dag. CU arundomkring

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 23:23

Er jeg en knold, så er du sq en...tot! *S*

Sov godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-05 23:30

Knold & Tot LOOL - er da osse bedre end Gøg & Gokke

Tak i lige måde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-03-05 01:19

Klumme, du har ret i dette

Citat
Nå det kan jo være at dette osse bliver læst af dem på den anden tråd,.. det skulle såmænd ikke undre mig - Lidt nysgerrige er de vel alle.

men du har ikke ret i dette:
Citat
Sagen er vel at Toupis egenfølelse er, at hun er sød og rar -venlig

Tilgengæld har du så også ret i dette:
Citat
og besvarer sp. efter bedste evne, som de fleste andre

Men du har så taget helt fejl af dette:
Citat
Og alt dette er sikkert rigtigt, men så føler hun at hun har specielt ret til at blive retfærdiggjort

Min grund til at stille det spørgsmål var ikke for at blive retfærdiggjort. Havde det været dét, havde jeg jo nok takket Arne med en stor smiley for hans "nej" svar i stedet for at fortsætte. Kunne det ikke tænkes at jeg brugte mig selv som eksempel, for at få min mening igennem om, at point eller mangel på samme ikke kan bruges som argumentation for om man er en god eller dårlig kandu bruger? Og kunne det måske også tænkes, at jeg ikke var forarget på egen vegne men på andres?

// Toupie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-03-05 01:36

2 ud af 4.... Det er da ok......Ik??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-03-05 01:42

Klumme, jo det er flot det er 50% rigtige

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-03-05 06:56

LMAO

Kommentar
Fra : moneymaker

Dato : 30-03-05 01:13

Det var godt nok en lang tråd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 01:18

Men ikke helt uden mening Moneymaker, så det går nok

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 13:12

Lad os nu undgå at "spamme" skriver AJ i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/63773 efter at have fremført sit eget "spam"-synspunkt.

Dansk IT ordbog http://www.dsn.dk/it-dansk/

Spam
Generel definition
Uønsket reklamelignende materiale, der udsendes til mange modtagere via e-mail.

Vedr. sjusk, så læs http://www.dsn.dk/?/cgi-bin/ordbog/ronet opslået på sjusk

sjusk sb., -et.
1. sjuske sb., -n, -r.
2. sjuske vb., -ede.
sjuskedorte sb., en, -r.
sjuskefejl sb., -en, sjuskefejl, bf. pl. -ene.
sjuskemalene sb., en, -r.
sjuskemikkel sb., sjuskemik(ke)len, sjuskemikler.
sjuskeri sb., -et, -er.
sjusket adj., sjuske

og så opslået på sjudsk.
I ordbogen er der ingen ord der passer til søgekriteriet

Vedgå nu AJ, at du ikke er så fejlfri, som du elsker at forestille dig selv, og derfor som den sidste skal sjofle andre for deres "fejl"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 13:25

Hmmm - Noget gik galt. Prøver igen http://www.dsn.dk/?/cgi-bin/ordbog/ronet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 13:29

Glem det...Find selv lortet i afsnittet "Retsskrivningsordbogen", hvis I gider

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 14:04

Jeg gider ikke ved nemlig, at det er rigtigt det ikke staves med D *G*

Ellers noget nyt i "arnesagen" LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 14:06

Øhh skynder mig lige at irettesætte mig selv. Gider nemlig ikke én af dine "arneafhandlinger" hihi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-05 14:07

http://www.kandu.dk/dk/tip/10992

Og det er færdigbedømt

Han kommer nu med opfordring i tråde, som han ikke har deltaget i om at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-05 14:10

Det er mit eget tip, men det var lidt for meget, at han i en tråd, som han ikke har deltaget i skal komme med en opfordring om at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 14:10

Øv Ans! Det tip ville jeg gerne have givet maksimum point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 14:12

Creamygirl
Du skal nok slippe LOOOL - Men hvad tror du forresten selv vedr. monsteret.

Nej du staver da ikke sjusk med d, du sjudsker jo slet ikke

Ans. Det kommer ikke bag på mig - Gu ved hvornår Kandu gider vågne op, og smide den byld af helvede til. Så godt dit tips. Godt skrevet.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 14:15

Ans.

Tro du osse han går ind i mine åbne sp. LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 14:16

Jeg tror det er en strategi ..LOL
Ved at skrive hvordan man lukker et spørgsmål - i et spørgsmål han ikke selv har deltaget i...kan man jo ikke længere klandre ham for at være pointliderlig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 14:27

Det fatter jeg ikke en skid af, det du der siger. Han går da ikke ind i sp. der er besvaret og lukket. Det gir da overhovedet ingen mening at forklare nogen der har lukket deres sp, hvordan man lukker.

Han går da ind i sp, som han ikke har deltaget i, og kommer med denne bizarre belæring, og på den måde satster på at forvirre en bruger, der ikke har lukket endnu til at lukke og give AJ point . So einfach is es.... Platugle og pisse usympatisk

AU = as usual

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 14:31

Argh, bær lige over med mig! Jeg er stadig kun en stakkel socialpædagog, uden forstand på noget som helst

Du har ret Klumme! og du skal hænges for det*G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 14:32

Nå jeg vil kaste mig ud i vrimlen af ludere, lommetyve, platugler, arner, husmødre, narkopushere, chaufføropskærere og andet festligt godtfolk. Så nu får monsteret lige en puster, til at udtænke sin næste platuglede nederdrægtighed LOOOL

CU

Klumme den seje

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 14:33

Skal jeg hænges... så vil jeg elske at det bliver dig der sparker taburetten væk LOOL

CU

Klumme.. *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 14:35

Ok, fis af

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 18:57

Pennevenner?!

http://www.kandu.dk/dk/tip/10998

Fandme for dårligt, at de har tid til at være "penneven" med AJ, når jeg tænker på, at de ikke en gang gider sørge for, at deres brugere får svar på spørgsmål, der i mine øjne må stresse langt mere, end at mailserveren er nede et par timer

http://www.kandu.dk/dk/spg/60358

Det eneste jeg kan få øje på som et problem ved én nedbrudt mailserver - må være at det giver problemer med at score point, fordi man ikke får mails ang. nyoprettede spørgsmål!

Ja undskyld, men de mails man modtager fra kandu er jo ikke ligefrem spændende læsning *G* - og derfor ser jeg det nok ikke som en stor katastrofe, at de ind imellem kommer dumpende som vinden den blæser..

Små børn små problemer - store børn bla bla bla.
Er det ikke sådan det er?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:19

Hvordan tror du ellers de kan slippe for at han tæppebomber dem med mails LOOOL......

Men på den anden side, så er der efterhånden ikke noget der overrasker mig, hverken med Kandu eller arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 20:21

hihi! spørger lige her, hvordan staver man til ordet, det betyder at ting mister deres glans/glød, farve?!

Tre muligheder:

falmne - faldme - falme

Jeg holder på den sidste *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:24

Joker du??? Det sidste selvfølgelig.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:26

Årets aprílsnar kunne være, at Kandu udsendte en meddelelse om, at arne.jakobsen var udnævnt til fuldtidsansat pointlønnet moderator på Kandu, med beføjelse til at korrekse og bortvise hvem som helst. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 20:27

Næ, jeg joker ikke.
Så bare lige et sted - en mindre diskussion ang..de to første muligheder *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 20:28

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 20:32

Låner lige din aprilsnar *G*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-05 20:34

Har lige læst det tip, som creamy henviser til, men det beviser jo ikke at han har skrevet og fået svar.

Citat
Kære ans, vi er meget glade for dine henvendelser. Det er til stor hjælp for at kandu fungerer på bedst mulige måde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:35

Altså.. Jeg fiser ud i fædrelandet igen... Den der monsterarne er fuldstændig
S P E J L B L A N K inde i bolden, og han røøøøøvkeder mig efterhånden.

Kig i http://www.kandu.dk/dk/spg/63803 .... i guder... du brækker dig, og det er ikke af grin.... eller. Du har jo en veludviklet humoristisk sans og kan se de skæve vinkler LOOL.

Skal lige ind i Adelgade en tur og kigge lidt. Sidste nye er, at mydede og parterede allerede som barn havde et splittet sind ( ajii sort humor) Min slagter siger, at morderne er amatører. Han ville ha delt ham i leddene, det er meget nemmere. LOOOL

CU
Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:36

Ans.

Lige min tanke LOOOL

Men for satan ans. Hvis han har ret, så blir de nu bombarderet med mails fra ham, hvor han tigger dem om at berigtige dette LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-05 20:40

arne.jakobsen beviser ikke at han har skrevet til kandu.

De fleste brugere kan skrive et citat, som jeg også har gjort.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 20:44

arne skulle tage at læse videre. Han kan godt få økonomi til det, hvis han lærer at stave til SU LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-05 22:19

Hvad er en

Citat
nationaliset Kineser

jeg ved kun at han spiller bordtennis.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 23:25

hehe, aner det ikke Ans *G*

Fandt lige denne, og synes klumme skal se et par "gode" nødder -
inden han skal sove

http://members.fortunecity.com/zark000/Tecknat_Diverse_Farg/image130.htm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:29

Hans tråd......og ikke velkommen......min bare røv LOOOL

En "nationaliset Kineser" er en af klovnen til lejligheden opfundet fantasirace - Det er det jeg siger, hans fantasi fejler ikke noget, men det er der til gengæld så meget andet der gør. LOOL

Hold da helt op. De har fuldstændig pulveriseret Adelgade til atomer, som nu ryger i mikroskopet. Det varer ikke længe, før de har fritidsslagteren m.fl.

En sættevogn, mage til den de bruger i Rejseholdet, men med noget andet indmad, holder i gaden - de gør sgu noget ud af det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:33

Gider du lige Creamygirl LOOOL. Nu får jeg da ikke lukket et øje af skræk for at drømme om at blive kvalt.

Har godt nok i historisk tid set et sæt meget meget smukke "nødder"

Gider sgu ikke arbejde mere i aften.... Nogen gange synes jeg det med arbejde er noget opreklameret lort LOOL, men det er vel ligesom med kærlighed, kommet for at blive.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 23:36

Det er jo det jeg siger! Det er hammerfedt at være trådejer

Det næste bliver vel, at han vil til at forklare noget indviklet - men jeg kender godt typen, der roder sig ud i noget, der ikke er nemt at forklare!

http://members.fortunecity.com/zark000/Tecknat_Diverse_Farg/image297.htm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 23:40

Ejjj, er du gået hen og blevet forelsket Klumme?! øhh i hvem *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:41

Hva faen... havde du et billede af arne LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:43

Forelsket... mig.... nøøøøøhh ikke mere end jeg hele tiden har været *SS*

Skal du lige ha en gonat sjofert?? Gu får du det. LOOL

Luderen spørger lægen efter operationen: "hvornår kan jeg genoptage mit normale sexliv?"

Lægen: "Øhh, det har jeg ikke tænkt over."

Luderen: "Du rødmer jo. Det spørgsmål må du da have fået før?"

Lægen: "Jo, men det er første gang en patient spørger om det, efter at have fået fjernet mandler!"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:44

Nåå du spurgte i hvem.. hmmm det tror jeg lige jeg beholder lidt for mig selv. Diskretion du ved..... *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 23:48

Æv, jeg VIL vide det er hun sød?!

Jo jo, jeg har billeder til en hver lejlighed! heste, køer, får - You name it

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:50

Hold da op en fin side jeg er kommet ind på. Du får lige en mere LOOOL

Mellem veninder :
- Vores sexliv der hjemme er blevet lidt kedeligt på det sidste.

- Nåe, jamen så vær dog lidt kreativ. Hvorfor ikke lege doktor med ham i en times tid. Det gør jeg selv.

- OK, men hvordan får du det til at vare en time?

- Jeg lader ham sidde i venteværelset i 55 minutter.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:51

Det fortæller jeg dig altså ikke på Kandu Creamygirl LOOL Slutprut

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 23:52

Den fik jeg som SMS forleden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:52

En lastbilchauffør stopper ved et bordel efter tre uger på farten. Han går hen til madammen, giver hende 5000 kroner og forlanger den grimmeste kælling og en spegepølsemad.

- "Jamen, for den slags penge skal du da ha' husets bedste pige og en tre-retters menu", svarer madammen

- "Hør nu her.." snøfter chaufføren "..Jeg er ikke liderlig. Jeg har hjemve!"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-03-05 23:53

Jamen det SKAL du fortælle ..LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:54

Ihhh altså - I er sgu osse så hurtige derovre.

Hvad sp med den helt klamme Bvadr

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:57

Nååå skal jeg deeeet LOOL - Du skal da vist ha fysisk fat i mig, før du kan vride det ud af mig LOOL

Den klamme har jeg droppet - Den er F O R K L A M (Ingen smiley for dette)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-03-05 23:59

Hvad er toppen af selvbedrageri?

- at fake en orgasme under onani.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 00:00

Nå men du har nok hørt dem alle - Det er nok bare mig der er håbløst bagud LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 00:00

Sidste spørgsmål i Hvem vil være millionær!

"Er deres kone glatbarberet"?
"Uha, der er jeg vist nødt til at bruge min sidste livline og ringe til én ven"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 00:02

Nå, jeg fornemmer jeg ikke kan få dig i tale - så kan jeg jo lige så godt ringe til
en ven*G* nej, jeg mener gå i seng

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 00:02

nød

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 00:05

Joo du kan sagtens få mig i tale, men ikke her.....om det *SS*Godnat kære Creamy. LOOL Sov godt.

Uhh bare jeg nu ikke drømmer om de de lange, du ved nok GYYYYYYYS

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 00:06

Når kvinder venter på sex er det som at vente på sne....Man ved ikke hvor mange centimeter man får...? og heller ikke hvor længe den blir'...?
Men glat det blir' det

Sov godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 00:09

Godnat. Din stridert *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 13:52

Ajii - jeg MÅ lige ind og "sladre" LOOL - Nu har jeg fået en "kmh" på nakken i aprilsnartråden

Han vil sætte mig i fængsel... uha & piwww. Creamy....please... Bager du en kage med en neglefil i??

Skal på job nu, og hader det.... i dag. Hvis det er så skide sundt at arbejde, så giv det for hel... til de syge LOOOL

CU

SmørsyreKlumme (der snart skal i spjældet)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:01

Hvor fanden ligger Kragskovhede - og er det langt fra Århus?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:03

Øhh ja. Ved Frederikshavn..... men der er rigtig smukt.....sidst jeg var der LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:05

Hvis det er for langt væk, så kan vi blive "hjemme hos" fanger hos dig, med sån' en bipper om benet Ojjjj hvor skal vi ha det skide skægt LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:06

Det var sq langt hjemmefra, But I'll be there

Forresten påstod jeg i en tråd i aftes, at du er min ven. Håber ikke det gør noget*G*
Jeg er vild med de småkriminelle typer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:08

Gu er jeg da din ven... a garanterer..... satser på en snarlig opgradering til en af dine bedste *SS*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:11

Der er ikke tale om at mine fordækte gøremål går ud over nogen stakkels enkeltpersoner. Der har primært været lidt landsskadelig virksomhed som terror og lign og helt alm. omgåelse af løntrykkende statsregulerede systemer J

Ja og så lige færdselsloven.... bortset fra spirituskørsel. Dette sidste ER kun for amatører

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:13

Må sige, at du satser højt Klumme
Du aner vist ikke hvad det er (du tror) du går ind til?! *S*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:16

Og min sidste kommentar var så et svar til din kommentar kl. 20:08 *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:17

Piww skal jeg til optagelsesprøve. Jeg er sej, så den klarer jeg

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:18

Ja ja Halååååå hvor åndsvag ser jeg ud.... Det kunne jeg da godt regne ud.....Nød

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:21

Ved da ikke hvor åndssvag du ser ud!
men det kunne være jeg skulle finde ud af det *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:25

Lad være - Nu har vi det lige så rart.....

Hvad med dig... LOOL - Jeg ved næsten hvordan du ser ud... Kan fornemme det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:27

Kan du?!

Sidst jeg kørte i en hurtig elevator, så jeg sån' her ud *G*

http://members.fortunecity.com/zark000/Tecknat_Diverse_Farg/image115.htm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:29

Guud.... Jeg vidste det. Du har jo nosser LOOOL Sån' er disse Wescoastgirls

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:30

Godt du ikke kørte opad, så var det da gået helt galt LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:31

hehe ja, vi har det hele! You name it *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:35

Fy for hede hule snot!!
Fandt lige grunden til, hvorfor man ikke skal lade sig tatovere

http://members.fortunecity.com/zark000/Tecknat_Diverse_Farg/image220.htm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:36

Ja I er edderbroderemig goe.... derovre on the kyst LOOL.

Nå.. veninde *SS*..... Jeg skal ud og lave noget ulovligt...... Skøn fornemmelse

CU måske later, hvis du ikke er tørnet ind. Hvis... så sov og drøm sødt.

MafiosoKlumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:39

Ja LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Hold dig af det skidt. Du er sikkert skæppeskøn uden tegneserier på kroppen. Hvis jeg var din gut, ville jeg da osse hellere læse i dine øjne, end hvad der med "læse let bogstaver" godt udtværet står på dine røvballer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 20:41

hehe, smut ud og lav hvad nu det er du skal lave

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:43

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 20:51

Lige inden take off..... Jeg laver en tråd i aften, der hedder......et eller andet, hvor INGEN uden invitation er velkomne, og alle der vover sig ind i trådejerens tråd får Jyllands samlede affald for et år lige i smasken.

Jeg har lært af monsteret, og nu vil jeg altså ha min helt egen BASTA

Så nu fløjtede Ground kontrol afgang..... Se you *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 21:38

Minder dig lige om noget du skrev tidligere så!

Citat
Du er da næsten trådejer - Du er lige så meget i "mine" tråde som jeg selv er, og du kan da godt få lov til at bestemme, hvornår de skal lukkes LOOOL No probs.

Betragter hermed mig selv, som inviteret på forhånd!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-03-05 23:44

Ja er du vimmer LOOOL

Jeg skal da bruge en begavet samspiller og en hårdtslående dørmand, hvis nogen napper min barstol

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-03-05 23:58

Gider ikke al det slåssen!

Jo IRL måske, men ikke her på kandu ..kun en gang immelem *G*
Når der foreligger en god grund til det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 00:01

Vi skal da ikke slås. Jeg viser bare dig frem så er der heeeeelt ro

Nej lille du. Det er nu osse mest fordi denne tråd er ved at være megalang, så det kunne friske op med en ny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-04-05 00:05

Har opdaget snavs på min PC, så jeg er sur

Det var garanteret hende den sæk, med tatoveringerne der bragte møg med sig*G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 00:08

LOOL - Det er sgu da fordi du er så pissenysgerrig din lille nød - Kør denne:

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Kan nok klare dit snavs

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-04-05 00:12

Tak Klumme men jeg har allerede modtaget hjælp, som jeg lige prøver først.
Vedkommende der hjælper - ved jeg har en hulens masse forstand på den slags, så mon ikke det går!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 00:15

Jo da, men jeg kunne jo ikke bare efterlade en smuk kvinde i nød *SS*. Har du fået hjælp, så er det fint

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-04-05 00:20

Nu må vi se om det lykkes mig at få fjernet det sidste ragelse!

Øv, jeg er træt og skal møde kl. 9.00 i morgen. Sov godt Klumme - og drøm nu ikke om hende med alle de skrækkelige tatoveringer

Tror man kan blive afhængig af hende i længden *G*

//Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 00:23

Afhængig.... N E J Gyyys.

Sov selv godt og drøm sødt. Vær lidt stille i morgenmegettidlig..... jeg sover jo hihi

Klumme der osse smutter i posen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 01:47

Hvor dum har man lov at være?!
Jeg blev ringet op kl. 6.10 i morges af én forældre, der lød temmelig knotten over at børnehaven ikke havde åbnet.

Jeg "fjols" sprang under bruseren - og spænede ned for at redde både forældre og barn fra et trauma - blot for at erfare det var en aprilsnar *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 02:41

Ajiiii hvor ondt LOOL

Men der kan du se, hvad der kommer ud af at være rar

En kær veninde til mig skrev, at jeg var sød, sjov, rar, sexet, og en masse andre søde ting, og afsluttede med at det var aprilsnar. Jeg klippede bare det sidste af, og så var min dag reddet LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:47

Den SMS har jeg sq også fået idag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 02:51

Det anede mig LOOL - Den er multisendt... Ski med det - Bare klip det sidste af, så er den såmænd sød og velment..... LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 21:06

creamy , det var da en ond aprilsnar.
Fik du så tidligere fri

Har lige læst dette "tip" http://www.kandu.dk/dk/tip/11094

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-04-05 21:16

Hej Ans.

Ja jeg fik helt fortjent tidligere fri den dag

Hvis det er et tip, så burde han have tilføjet "Og AJ vil være, skolelærer, ufejlbarlig, Gud og Paven" *G*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-05 23:08

KMPLAG

http://www.kandu.dk/dk/spg/64502

Pennevenner!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-05 07:45

Ans

Ja det er edderbroderemig ømt LOOOL Gud fader i skuret en gang svindel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 20:06

Hej Klumme.

Jeg gider ikke spamme en spørgers tråd, men synes du virkelig ikke selv, at du går over stregen i dette spørgsmål?! http://www.kandu.dk/dk/spg/64761

Giv dog manden en chance! og Bentjuul har da ret i, at hvis det skal være sådan, at man ikke kan komme med en kommentar i en tråd, der ikke nødvendigvis er et svar på spørgsmålet, så er der så mange andre, der skal have samme fur, som du giver AJ.

Du virker altså ikke speciel seriøs i dit ønske om, at AJ prøver at ændre sin adfærd.
Jeg er ikke speciel optimistisk, men mener dog, at så længe han ikke generer andre brugere, så bør han lades i fred..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-04-05 20:17

Jamen kære Creamygirl.

Vi er jo blevet (stiltiende) enige om, at vi ser forskelligt på netop dette problem. Jeg har ikke tænkt mig at ændre den "taktik" som jeg mener er den eneste der virker på sigt over for dette monster.

Det du foreslår har alt sammen været prøvet tidligere. Han har fået fred, han er blevet advaret af Kandu, han har (jvf Ans) lovet bod og bedring, han har indrømmet både det ene og andet, og altsammen varer kun i ganske kort tid.

Derfor skal der efter min mening køres på massivt på ham indtil han enten 1.giver op og skrider - 2. Kandu smider ham af helvede til - 3. eller smider mig af helvede til, hvilket er meget sandsynligt.

Det uhyre vil fortsætte i al evighed, måske med små pauser, men så snart han fornemmer at vandene omkring ham er blavet rolige, så skifter han fra Dr. Jekyll til Mr. Hyde.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-04-05 20:18

Nemlig Creamy!

Glad for at læse dig skrive det...

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 20:32

Du tager fejl Klumme! Du er præcis ligeså svinsk som AJ, når du går ind og retter på hans adfærd UDEN GRUND..Men ja, vi er tydeligvis mere uenige end først antaget.

Forstår ikke helt hvad du mener Vaxen. Min holdning er ikke - og har aldrig været, at Aj skal forfølges, når ellers han arter sig på normal vis.
Jeg vil fortsat påpege det, hvis han falder tilbage - og igen begynder at tilsvine uskyldige brugere.

Så udfra at du er glad for min kommentar, kan jeg måske udlede, at du troede jeg påtalte Arnes ubehagelige adfærd, blot for balladens skyld

Sådan er det nu ikke, selvom AJ gerne vil have det til at se sådan ud!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-04-05 20:37

Nåå ja Creamy.. Det er så din mening.

Jeg har tidligere udtalt, at ingen skal forhindre mig i at gå ind i nogen tråde, og hvor ked jeg end er af at skulle sige det, så gælder det osse dig.

Ja jeg er "svínsk" i forhold til AJ og det skyldes at det er min faste overbevisning at det er det eneste han fatter.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 21:41

Ja selvfølgelig gælder det også mig Klumme! - Det er jeg skam helt på
det rene med - så du behøver du såmænd kke være ked af det.

Håbede vel bare på, at når nu du så ihærdigt påpeger, hvad du mener er rigtigt og forkert, så har du heller ikke noget imod, at andre (incl. mig) kan komme i tanke om, at påpege, når du i før omtalte tråd optrådte forkert! ..ifølge min begrænsede viden om, hvad der er mest hensigstmæssigt i forhold til AJ problematikken..

That's all!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-04-05 21:55

Creamy>> Jeg kender ikke dine motiver for at påpege AJs fejl og mangler - blev bare glad over at se, at jeg ikke er den eneste, der synes, at der må være lige ret for alle her på Kandu.
Jeg havde selv brændende lyst til at kommentere indlæggene i tråden, du linker til, fordi jeg bestemt syntes at Klumme gik over stregen. Derfor syntes jeg det var dejligt, at du var hurtig og smuttede herover og kommenterede.... - inden jeg kom til at bidrage til at ødelægge en ellers fin tråd.

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 22:51

Bare helt okay Vaxen

Mine motiver er ligeretten, som du selv er inde på - og det er grunden til jeg går ind og påpeger, når AJ går over stregen ang. andres stavefejl, pointbeholdning og korreksen i det hele taget.

Mit simple ønske er, at alle skal/må have lov til at være her. Det være sig, de ordblinde, folk af anden etnisk herkomst end dansk, hundeelskere, unge uerfarne, ældre erfarne, almindelige brugere, super brugere, gamle brugere, nye brugere, folk der uforvaret kommer til at skrive et tip i en forkert kategori, folk der skriver et tip, der i Arnes øjne ikke er et tip, folk der har besvær med at formulere et spørgsmål, som Arne kan forstå, folk med et lavere pointbeholdning end Arnes, folk med en login dato der er nyere end Arnes ...Ja kort sagt alle dem som Aj i sin tid på kandu IHÆRDIGT har forsøgt at drive væk herfra.

At jeg så med denne holdning ikke skal forvente, at AJ nogen sinde bliver 'My new best friend for life' ..kan jeg altså sagtens leve med*L*

Så nu ved du det Vaxen

I øvrigt forstår jeg godt, at du fik lyst til at gå ind i tråden. Det gjorde jeg også selv, men beherskede mig...... idag. *S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 01:02

Hej Creamygirl.

Selvfølgelig kan du da og hvem som helst andre påpege at de mener jeg optræder / optrådte forkert. Ingen tvivl om det. Jeg opfattede det nærmest som om, at du... du personligt anmodede mig om at ændre adfærd i forhold til denne AJ, og derfor kom jeg med den reminder.

Videre er der bare det, at jeg ikke er enig med dig / jer. Den kommentar som han i al "uskyldighed" leverer i den omtalte tråd er for så vidt ok og fuldt undskyldelig. Der hvor filmen knækker er, at det er hans sædvanlige metode til at møve sig ind i en tråd, når han ikke har et svar, og at han har gjort det utallige gange i manipulationsøjemed, samt manglende evne til at holde sin kæft, når han intet har at sige ud over en bedrevidende belæring, som det oftest ikke er det spørger efterlyser. Sådan agerer han påviseligt.

At du så måske i en utopisk eufori over bertox', velformulerede forsøg på at køre ”long distance tale pænt pædagogik” på AJ, i håb om at han kan få AJ omvendt, laver en håndbremsevending der er en gaderacer værdig, det undrer mig såre.

Den 10-04-05 16:43 i http://www.kandu.dk/dk/spg/64342#689239 giver du en præcis beskrivelse af AJ, som Dova klart efterfølgende diagnosticerer som værende en karakteristik af en psykopat. Få dage efter kører du bertoxpædagogik på AJ og bebrejder mig min kontinuitet i forsøget på at dæmme op for hans vanvid……..dyyyb undren.

Psykopaten viser, mens bølgerne går lidt højt om hans person, med eklatant tydelighed i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/64771, at han er skrup skide ligeglad med alt og alle, og INTET har lært.
De udtryk han bruger er fuldstændig de samme som han brugte da Kandus 11 sept. oprandt…nemlig da AJ arriverede på Kandu. En mørk dag i Kandus historie, og det undrer mig dybt, at Kandu ikke for længst har taget affære

Sådan vil det fortsætte med det ubehagelige monster i al evighed, indtil han bliver kylet ud af Kandu. Jeg har indset, at jeg nok ikke kan gøre meget mere, og vil i hvert tilfælde ikke medvirke til, at AJ får nogle kort på hånden som gør, at han kan spille ellers enige brugere op i mod hinanden, så jeg fjerner mig fra dette vildt ubehagelige væsen, og lader jer om at forsøge at lede ham på rette vej, som I mener er muligt. Jeg mener det ikke.

Godnat og sov godt

Klumme

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 14-04-05 08:02

Citat
utopisk eufori over bertox'

Nu er du jo fuldkommen lige så subjektiv i dine vurderinger som Arne

Næh Klumme, jeg er ikke euforisk ang metoden, hvorpå Berpox forsøger at løse arneproblematikken. Faktisk mener jeg, at mine indlæg i hans tråd viser det modsatte.

Jeg skriver mere end én gang, at jeg ikke tror på hans metode - og giver endda eksempler på hvorfor, så enten forstår du ikke min ironi, eller også vil du bare ikke forstå den *G*

Den Berpoxpædagogik du ævler om, er jeg ikke tilhænger af, men magter dog at acceptere, at Berpox er det.
Du tror ikke, at det er deri forskellen på dig og mig ligger?!

I øvrigt mener jeg stadig ikke, at der er grund til at gå ind i en tråd hvor Arne opholder sig (og opfører sig pænt) blot for at få hans pis i kog! - og det var præcis hvad du gjorde Dato : 13-04-05 19:40
i denne tråd---> http://www.kandu.dk/dk/spg/64761

Din forklaring på, hvorfor du gik ind i tråden holder ikke vand - og er så tynd, at jeg godt forstår du trækker dig. Ingen herinde, det gælder såvel dig, som det gælder mig - kan sige sig fri for at have lagt en kommentar til et spørgsmål, der ikke er et svar på spørgsmålet, og så synes jeg ærlig talt, at ikke at den er længere..

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 09:12

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 14:27

Det var sørme så lidt Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 14:29

Creamygirl. Du skrev i denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/64625

"Gør hvad du finder for rigtigt. Jeg blander mig ikke i din måde at agere på, så lad venligst være med at blande dig i min måde at håndtere tingene på"

Min nysgerrighed tvinger mig til at spørge dig, om dette er noget du har © på.

Afslutningsvis vil jeg fortælle dig, at jeg kan se på din kommentar, at du ikke forstår hvorfor jeg trækker mig i forhold til fænomenet AJ og vil derfor fortælle dig og andre, hvis der skulle være nysgerrige "sidelæsere" tilstede, at jeg trækker mig af samme grund, som du i et indlæg (gider ikke finde det) skrev noget i stil med, at når man indså det håbløse og dermed formålsløse i at ævle videre, var den klogeste den der trak sig. Så enkelt er det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 23:53

Tja, hvad kan jeg sige!

Kohbergs boller?! Der fik du mig

Eller måske skal du se det som om, at jeg indtil for ca. 24 timer siden mente at du håndterede Arne, som du havde ytret at du ville gøre. Nemlig ved at korrekse ham, når han er nedladende og belærende!

Han var IKKE (efter min overbevisning) hverken nedladende eller belærende i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/64761
og derfor er min kritik af dig berettiget

Ang. din sidste bemærkning, så kan jeg med 99,99% sikkerhed sige, at det IKKE er et citat fra mig...Det må være et citat fra en, der aldrig er stødt på AJ, eller fra en der ligefrem 'tænder' på verbal spanking *G*

Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-04-05 00:39

Hej Creamy. 1234

Jo Creamy AJ var belærende i den omtalte tråd. Han fremturede som sædvanlig med en belærende bemærkning om at sp. fremover skulle tilmelde sig PBS. Dette ville, hvis det var enhver anden eller det var første gang at AJ kom med en sådan bemærkning, have forbigået min opmærksomhed, men da det er en del af AJ syndromet, sprang det i neonfarver lige i mine øjne.

Han kommer konsekvent (når han ellers kan formulere en belæresætning i sine alkoholtåger) og udelukkende for at føre sig frem som den bedrevidende nar han er, med en eller anden ligegyldig belæring. At den var tynd, som du skriver vil jeg da medgive dig, men selv en lille bitte smule af noget, der er meget giftigt, skal man vare sig for at indtage.

Men op i rø…. med monsteret – Han er og bliver et kloakrør der er brudt sammen, og alverdens giftigheder flyder i en lind strøm fra ham ud over alt og alle.

Med hensyn til dette citat, som jeg påstår du er mor til…. Hmmmm jeg er ikke meget for at være påståelig, (efter jeg engang for 18 år siden tog fejl i noget lool) men jeg er næsten sikker på, at det kommer fra dig. Jeg kigger efter det, og finder jeg det en dag, så får du det stukket i næsen LOOL

Og du skal da for resten ikke frasige dig ophavsretten – Det er da kloge ord

God nat Creamygirl
(formuefællesskab.... du er go LOOOL du tar' bare hvad du skal bruge)

Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-04-05 00:41

Hvor fan.. kom det der "1234" fra LOOL Smutter

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 08-01-06 17:29

Hejsa så lige den her tråd om aj kan kun takke for den støtte jeg har fået i de forskeligge tråde hvor jeg er blevet jordet af aj men nu kan vi guskelov blackliste ham så kan det være at vi får lidt mere ro

http://www.kandu.dk/Spg72711.aspx i den tråd stillet jeg et spørgsmål og fik problemer med aj men nu kommer der en lille opfølger komiden gik godt og jeg har lige fået den første karakte gemmesnit 8,3 nogle vil nok sige det ikke er meget men det er meget for mig *s*

ps forsat god weekend