/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvide strømpebukkeser
Fra : thyfoon
Vist : 695 gange
340 point
Dato : 18-08-05 16:38

nogle der ved hvor man kan købe Hvide strømpebukkeser til voksen på internette skal være str 45 og skal være i kraftig matriale

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 16:43

går ud fra du mener strømpebukser og de kan jo fås i håndkøb så at sige - du skal bare vælge kvalitet og størrelser der passer - de går helt fra small og onesize til XXXL.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-08-05 16:51

miritdk nej ikke strømmpebukser de skal være hvide det skal være ala den typpe som børn bruger vi skal bruge dem til skolekomide hvor jeg skal spille lillepige det er til uni festen hvor alle vi "kylinger" skal være til grin

Kommentar
Fra : ma61

Dato : 18-08-05 16:59
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-08-05 16:59

det skulle være muligt i en velassorteret lingeriforretning, der har vi selv med held købt et par (Hillerød)

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 18-08-05 16:59

Hej Thyfon
Prøv denne http://www.mpsocks.dk/ de sælger både til børn & damer
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 17:01

ja nemlig og dem kan du sagtens få

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 17:01

og matas

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 18-08-05 17:03

Strømpebukser.....sexualitet hmm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-08-05 17:03

jeg tror desværre årstiden er imod dig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-05 17:33

Brug de lange underhylere model 1945 fra forsvaret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-08-05 17:34

Hvis de skal bruges i en skolekomedie, hvorfor pokker lægger du så spørgsmålet under Seksualitet? Det er da lidt dumt! At du ikke kan stave til "Strømpebukser", er da heller ikke specielt smart! Du kunne have slået ordet op i stavekontrollen på dit Tekstbehandlings-program. Hallo?????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 18-08-05 17:49

Arne, pas dine svampe...............

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-08-05 17:55

arne.jakobsen HALlO tumpe 2 ting folk tænder på den slags og jeg er en smule ordblind og selv om jeg er det er jeg kommet på uni (hvilken glæder mig meget)kan du ikke kaper at jeg ikke staver godt så tag dig sammen og smut fra kandu grund til jeg ligger det her ind er at der er støre chanse for at folk ser det her ind og kan hjælpe med det for det kunne tænkes at der måske var nogle der tænder/kan li strømpebukser som viste hvor man finder den slags og selv om jeg ikke har stavet det korekt så er der masser der ved hvad hvad jeg mener i min overskrift

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-05 19:42

Super thyfoon, den mand er utålelig. Godt du kan svare for dig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-08-05 20:13

thyfoon - Jeg tror ikke på at du er kommet på UNI. En person der ikke kan finde ud af at købe et par hvide strømpebukser uden at bede om hjælp, kan sikkert heller ikke finde ud af at binde sine egne snørebånd eller at gå på WC uden hjælp. Ordblind? Ja uden tvivl. Universitetsstuderende? Næppe.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 18-08-05 20:16

Nå, arne, det var de svampe du skulle ud og finde.........

Vær du glad for at du kan stave, at du er så hylens klog, at du aldrig får dummet dig, at du kunne tage en højere uddannelse.........at du har interesser.

Og lær så at bære over med folk, der IKKE har din brilliante hjerne, men blot er på linie med alle andre dødelige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-08-05 20:28

Lige inden psykopaten AJ kommer for godt i gang, så kig lige her http://www.kandu.dk/dk/spg/63553

Det var passende om han lige ryddede op i sin egen møgbunke, inden han roder i andres.

For satan hvor er han dog stinkende usympatisk

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-05 20:29

Arne nu holder du fandme, magen til uforskammethed skal man da lede længe efter!

Ja gå ud og find nogle svampe, det er du rigtig god til, og lad os andre i fred.
PS: har du set at jeg har fundet et link til dig i den anden tråd? 72286 !

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-05 20:37

Kiggede lige på den tråd klumme kom med!
Det er simpelthen underligt! I den omtalte tråd, kommer cookies med et link til en hjemmeside. Det er nøjagtig samme hjemmeside jeg henviser til i "min" tråd. ( det handler om sygdommen Borderline) Jeg havde ikke set at cookie han anbefalet den før...det er da underligt med sådan et sammentræf ikke sandt?
Men der må jo være noget om det arne...smut til lægen og få det undersøgt..ikke mindst for din egen skyld..men også vores!
http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/borderline.htm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-08-05 20:43

thyfoon, tag dig ikke af lillearne. Han besidder ikke pli for femøre - og aner ikke selv, at han er sociopatisk..(pænt ord for et mindre pænt

Her ser du lillearnes virkelige profil ..alt det andet du ser i hans kanduprofil er med garanti ønsketænkning!!

1. En mand der er stridslysten - og reagerer aggressivt, ikke mindst hvis han bliver forhindret i at følge sine impulser.

2. En mand der tror, at han er speciel og unik

3. En mand med en arrogant og hånlig attitude

4. En mand der så tydeligt har brug for ubegrænset beundring

5. En mand med et så ustabilt og lunefuldt humør

6. En mand med urealistiske forventninger om, at han har krav på at blive behandlet bedre end andre

7. En mand der reagerer let stærkt følelsesmæssigt og eksplosivt, dvs. at han let går amok

8. En mand der udviser grov ligegyldighed overfor andres følelser

9. En mand der mangler ansvarsfølelse og respekt for sociale normer eller forpligtelser

10. En mand der mangler evner til at fastholde positive forbindelser med andre mennesker

11. En mand der er ude af stand til at føle skyld, eller til at lære af sine fejl

12. En mand med tendens til at komme med bortforklaringer og til at være udadprojicerende, dvs. til at give andre skylden for sine egne negative sider

***************************

Ergo, du har lige mødt en sociopat (pænt ord..igen )

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-08-05 20:48

Arne - du er simpelthen for meget! Hvorfor pokker skulle man nu ikke kunne gå på universitetet selvom man er ordblind!

Du er da noget af det mest infame der findes! Det er jo æreskrænkende udtalelser du der kommer med.

Citat
Videregående uddannelser

Lov om Specialpædagogisk støtte ved videregående uddannelser (Lov nr. 484 af 31/05/2000), indebærer, at videregående uddannelser skal yde specialpædagogisk støtte til de studerende, der har "en fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse, der er optaget på en videregående uddannelse, [således, at de] uanset funktionsnedsættelsen kan gennemføre uddannelsen i lighed med andre studerende". Dette gælder for videregående uddannelser, der hører under undervisningsministeriet. Den specialpædagogiske støtte kan gives i flere forskellige former. Loven er yderligere beskrevet i Nyt om Ordblindhed nr. 24, okt. 2000. Man kan læse hele loven på følgende internetadresse: www.uvm.dk/lov/lov/2000/0000484.htm

fra http://www.dvo.dk/ordblind/index.htm

Bare for en god ordens skyld, så her et link til loven der giver den uddannelsessøgende med et handicap visse rettigheder, som du nok ikke havde drømt om Arne.

http://www.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/A20000048430-REGL

mvh berpox

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-05 20:53

Også kaldet "borderline", ikke sandt creamy ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-08-05 20:54

Creamygirl.

Ordet psykopat er ikke fjernet fra sproget, men bruges ikke mere da det virker nedsættende. I AJ's tilfælde er det fuldt berettiget at hive det op af mølposen, da han er indbegrebet af den mest modbydelige og lede adfærd der findes. Fy for helvede sir jeg bare

Han er det ledeste jeg har oplevet .... en rendyrket PSYKOPAT

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-05 20:59

klumme, nej jeg vil ikke kalde ham for psykopat...de er ofte meget charmerende, på den ene side af medaljen...det er arne altså ikke!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-08-05 21:06

Mango ->Tror det jeg har fået bikset sammen, er en blanding af borderline og det som Klumme beskriver. Egentlig fløjtende ligegyldigt, idet lillearne ingen selverkendelse har, og derfor ikke selv kan se, at han gang efter gang går over stregen..

Pisse ærgeligt, at en ordblind, der eksempelvis har siddet og kæmpet med et indlæg til en tråd - blot bliver nedværdiget, sjoflet og sablet ned af én 50 årig sølle lille mand med et lavt selvværd, som han ikke magter at bearbejde, og derfor i stedet lader sit selvhad gå ud over tilfældige sagesløse.

Den slags profiler kan jeg sagtens undvære - og kommer aldrig til at fatte, at han stadig får lov at gebærde sig som han lyster..Fy for helvede

Magter ikke lillearne idag, så smutter lige til en anden - og mere brugervenlig hjemmeside.. Ja, dén bemærkning var til teamet bag kandu.

I burde skamme Jer, at I ikke tager Jer sammen - og gør noget ved problemet

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-05 21:10

Det var et hamrende godt indlæg Creamy..
HØRT!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-08-05 21:16

Nej du har ret Creamygir........hvem pokker kan snart holde ud at tale / skrive om og til dette satanisk modbydelige monster uden at få brækfornemmelser, men hvis ingen gør det, så har psykopaten - eller hvad den nu er - frit slag, og det skal den fandme ikke ha'

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-08-05 21:18

Kære Venner her på kandu tak for støtten ja jeg er kommet på uni efter Videregående uddannelser Lov om Specialpædagogisk støtte ved videregående uddannelser (Lov nr. 484 af 31/05/2000), selv om jeg har vise skavanker ang stavning og lidt andet så er jeg glad for at være kommet på uni for at kunne blive lidt beder at jeg sammen med ander skal være kyllinge i komiden på uni tager jeg som en oplevelse for det skal alle de nye også vi skal gøres lidt til grin og det for mig til at "føle" mig normal sammen med de ander selv om jeg har de skavanker som jeg nu en gang har men arnes udtaleser gør sq ondt men med jers opbakning er jeg glade for at i forsvare mig STORT TAK her fra

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-05 22:01

thyfoon, det glæder mig meget at du kan bruge støtten. Ja han er en hård nyser ham arne.

Hvordan synes du det går arne..er du glad nu? ...nåeh nej, du kan jo ikke føle empati med nogen, det glemte jeg liige i farten.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-08-05 01:53

Ihhh altså....

Den gode AJ kan sandelig få sindene i kog herinde, eller omskrevet:
Den gode AJ kan sandelig få AL den opmærksomhed han søger, for det er jo tydeligt at det præcis er dét han gør....søger opmærksomhed.

Som salg Simon Spies sagde:

"Dårlig reklame er ALTID bedre end ingen reklame".

AJ er alt det i skriver men så længe der bliver skrevet om ham vil han forblive at være sådan. Opmærksomhedssøgende og uden tvivl også grænsesøgende.
Han nyder opmærksomheden, han kan lide den og benytter enhver lejlighed til at forsøge at få den.

Det lykkes for ham hver gang.

Godnat.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-05 02:21

Hvor er du dog klog vil.du - Det anede jeg sket ikke....Og det kommer sikkert bag på mange. Men det er da fint, at du med din indsigt afstår fra at kommentere, så idioten i hvert tilfælde ikke får din opmærksomhed LOOOL

Forresten..... Har Simom Spies virkelig sagt dette. Hvor ved du det fra?? Var det noget du hørte, eller spreder du bare en vandrehistorie videre??

Hvor bliver psykopaten lillearne dog af?? Det ville pynte på hans CV hvis han fremstod her og nu med en uforbeholden undskyldning.......

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 19-08-05 06:58

Ak ja, Klumme, kendte du vil.du som jeg gør, så ville du have undladt at skrive den gang ævl........Nej, enig, du anede ikke at vil.du er klog, men du vil lære.

Jo, det sagde Simon Spies, i forbindelse med hans morgenbolledamer og hans ekstra plads i biffen til stok og hat

Og, klumme, bragte du dig ikke her på stade med Arne?

Vil.du er en forholdsvis ny bruger, der laver et indlæg, som du nedgør..........( kom så ikke bag på mig).

God morgen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-05 07:04

Tja vil.du - hvorfor ikke bare acceptere, at der i en hver gruppe findes forskellige persontyper?!

Den dominerende
Offeret
Tilskueren
Redningsmanden

Og at du inderst inde ønsker at fremstå som tilskueren, men alligevel ikke magter dette..

Set med mine øjne gør det dig til redningsmand for den dominerende - og det finder jeg aldeles frastødende..

Og noget har Klumme dog ret i. Nemlig dette:

Citat
Men det er da fint, at du med din indsigt afstår fra at kommentere, så idioten i hvert tilfælde ikke får din opmærksomhed LOOOL

Jeg forestiller mig dig ansat i en organisation, hvor en autoritær leder pisser på dig - og du undskylder ham/hende overfor kollegaer, der påtaler, at de gerne så en demokratisk leder, med egenskaber såsom: tolerance, indføling, lytten til andre,, igangsætning, accept, åbenhed og indstillet på at samarbejde...

Du trives sikkert bedst under forhold hvor der udvises lav tolerance, manglende empati, kontrol, straf og konsekvens - og hvor din leder altid kun kommer med negativ kritik - og du INGEN medindflydelse har..

I kandusammenhæng har AJ udnævnt sig selv til at agere uformel leder (en leder uden titel) - og han klarer det rent ud sagt af røven til..

Godmorgen forresten - og god weekend
Jeg vil tage ugens sidste tørn på en arbejdsplads, hvor ledelsen er demokratisk, og arbejdsmiljøet tilgodeser og understøtter deres medarbejdere..

ps. Jeg blev så lige klar over, at vil.du er en dygtig kanduer..Det siger maj_britt - og så må det jo passe..

Dette får mig dog ikke til at undlade dette indlæg, idet jeg mener at ramme noget der er ligeså sandt, som det maj_britt skriver..

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 19-08-05 07:52

Creamy, jeg har ikke skrevet at vil.du er en dygtig kanduer............jeg skrev at vedkommende er klog, ser du forskellen?

Hvis alle nu bare ignorerede den gode Arne, så var vi nået langt.

Men her, som alle andre steder, det er jo lidt rart med en, man kan kaste sig over.

Og på nettet er vi alle jo lidt modigere, ikke sandt?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-05 08:20

maj-britt, jeg ville ABSOLUT ikke undlade at påtale arnes adfærd irl. tværtimod! Nu HAR jeg mødt arne i virkligheden og hvis jeg møder ham igen skal jeg ikke undlade at give ham en verbal røvfuld...det kommer ikke til at gå stille for sig kan jeg fortælle dig.
Jeg er så edersparkeme vred på den mand (jeg KAN godt sove om natten, og han ødelægger ikke min dag) at jeg ikke ville undlade at hidse mig selv op til at skælde ud, indtil manden ville løbe skrigende væk!

Og, ja arne får opmærksomhed...men men men uanset om han får det eller ef, har det desværre ingen indvirkning på hans opførsel. Grunden til at vi gik ind i denne tråd, var for at "samle" en ny bruger (ung) op igen, efter af være blevet "losset i røven" af arne (verbalt naturligvis )
Så det var såmænd ikke for at give ham mere opmærksomhed.
....

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-08-05 08:35

Kære Arne
Syntes du skal vide lidt om mig jeg er 28 år ordblind og handicappet handicappet blev jeg for et år siden da jeg fik ødelagt ryggen ved en arb ulykke at være orblin har været en kamp for at forstå ord og ders betydning

Til daglig har jeg hjemmehjælp og bruger rolator eller stokke da minne ben ikke vil som jeg vil
det at jeg kan komme ud (uni) og få en føelse af en nnormal hverdag betyder miget for mig at læse på uni er et + for mig for det styrker de færdigheder som jeg ikke er god jeg ønsker at jeg en dag kan vende tibage til arb markes måske ikke på fuld tid men så deltid

jeg ønsker ikke sømpati fra dig men jeg for det kan jeg ikke bruge til noget på et eller andt punkt har jeg ondt af dig at du ikke er mere toterandt over for folk som ikke kan stave er handicpet eller hvad det nu måtte være at der er galt med folk arne det er den måde krig starter på at nogle nedgør ander eller under tykker dem du prøver at ned gøre mig fordi jeg søger et par hvide strømpebukser er det inderst ind fordi du selv kunne tænke dig at gå i sådan et par ??

du kan sq give mig følsen at jeg ikke er noget være du kan ødelægge den glæde jeg har ved at kunne vende tilbage til en "normal" hverdag men den opbakning jeg har fået fra ander kanduer gør at jeg ikke går ned med flaget så tak venner

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-05 09:05

Hej Thyfoon. Måske du skulle besøge denne hjemmeside www.ryk.dk . Jeg er selv rygmaarvskadet efter en trafikulykke i 1979, jeg er kørestolsbruger. Jeg synes du kæmper bravt, bliv endelig ved med det. Du er en fighter, så du skal nok få en masse ud af livet.
Mange venlige hilsner
mango/sus

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 19-08-05 09:58

Det ved jeg, mango.........men det er jo netop, hvad arne ønsker.

Han VED jo at vi kommer og bakker nye, svage, unge o.s.v brugere op, når han overfalder dem.

Nej, han kan vel ikke ødelægge nogens nattesøvn og jeg lover dig, kommer mine knægte herind og de bliver overfuset af arne, så skal du bare se løjer

Han kan edder dulme lige prøve..........de ville grine af ham og ignorere, mor her ville se rødt, blåt og sort på en gang, og arnes røv ville have samme farver bagefter Det er sq et løfte.

Ej, pjat, overse ham.......ignorer, han er her slet ikk, ingen point for tip eller svar fra hans side, han er her jo ikk.

Sidder lige og klukker lidt af grin, VED jo hvad alle 4 unger ville sige til mig, hvis de rendte i arne:

ham på 25: mor, arne minder mig om Hannes hanekyllinger, de skraber oz bagud og tror de er store.

ham på 20: I guder, en klaphat, han er da lige til den lukkede.

ham på 10: MOAAAAAAAAR, hjælp, en underlig mand skriver grimt til mig.

ham på 7: HA, han skulle lige vide at jeg har flere Pokemon kort end han har, hvad vil han nu gøre?

Nå ja, vi har jo kun det fun, vi selv blander

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-05 09:59

Mai_britt

Nååå det var dig der hørte Spies sige det, så har du bare fortalt det til videre til vil.du. Men nu har der været ca. 5.000 episoder som er refereret i TV / radio / aviser med SS og morgenbolledamerne, kan du lige huske hvilken en af episoderne det var.

Ups undskyld... det har du jo fortalt - det var der hvor han købte en billet til sin stok og sin hat LOOOOL. Var du med den dag????? Jeg mener der var jo så mange øhhh piger omkring ham i tidens løb. Bare i den tid jeg var ansat hos ham, tror jeg der gled en tyve stykker igennem systemet.

Uanset at du anser vil.du for klog, så var vil.du ikke klog nok til at holde snuden væk. Ikke fordi det gør noget at vil.du kommenterer, det skal jeg da i øvrigt ikke blande mig i, men det er da paradoksalt at kigge ind i en tråd med et indlæg der indeholder en kritik af at nogen gider komme med indlæg i mod AJ.

Så kan jeg lige fortælle dig, at jeg ikke som AJ kigger på brugernes historik og aner derfor ikke om vil.du er ny eller ej, og dette er for mig i denne sammenhæng osse fuldstændig ligemeget.

Afslutningsvis vil jeg lige gentage at...... thyfoon, du kører bare videre og strunter i psykopaten AJ's lede bemærkninger. Han et et modbydeligt og ondskabsfuldt monster.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-05 10:05

ja det var en af Simon Spies´berømte udtalelser, han var en af de første der turde skide på hvad folk tænkte og troede..han levede livet som han lystede...omend ikke så længe det koster lidt at bruge sig selv som han gjorde

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-08-05 11:11

jamen du godeste - deblevvedogvedogvedogved.........

kom lige til at se nærmere på godeste - øh, burde det ikke fra tidernes morgen have heddet - jamen du bedste?

kan man få smudstillæg i forb. med aj??

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-08-05 11:13

thyfoon - DU IMPONERER MIG ... held og lykke med dit projekt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-05 11:19

aasenissum, du kan jo skrive til kandu og spørge! *G*
Det burde der være!

Ja Thyfoon er virklig en person der vil noget...dejligt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-05 11:31

Smudstillæg.... Ja og risikotillæg, ubehagstillæg LOOL

aassenissum - Hvis du i godtroende naivitet skriver til Kandu i håb om svar, så smid lige et link til denne tråd. Det kunne jo være, at det var den berømte dråbe, som fik Kanduteamet til at kyle den pestbyld til AJ ad helvede til.

Det gør de jo nok ikke, og når de i vælger tavsheden i forholdet til AJ tager jeg det som et udtryk for et samtykke til at psykpatpestilensen AJ bare skal skal fortsætte med sine lede og nedrige ondskabsfuldheder over for deres andre brugere.

Det siger enormt meget om Kanduteamet

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 19-08-05 11:59

Klumme, du er på stade med Arne.............

Nå, jeg vil slægtsforske videre.....rart med en hobby, hvor man er fri for typer som dig og Arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-05 15:38

Se, lige præcis Thyfoons sidste indlæg synes jeg, at DU AJ skal læse igen. Prøv lige at mærk efter! ..Sidder du med en rar følelse nu?!

Styrker det dit ego, når andre på bekostning af din manglende empati, får følelsen som Thyfoon beskriver?! .."ikke at være noget værd" - Ødelægge glæden ved at kunne vende tilbage til en normal hverdag" - og tænker du aldrig på, at du sårer andre med dine perfide bemærkninger?!

Du om nogen - står jo ikke tilbage for at rose din hjælpekunst her på kandu. Hvordan var så det lige, at du hjalp Thyfoon i denne tråd?!

"Lyt" og lær af Søren Kierkegaard..

Citat
At man, naar det i Sandhed skal lykkes En at føre et Menneske hen til et bestemt Sted, først og fremmest maa passe paa at finde ham der, hvor han er, og begynde der. Dette er Hemmeligheden i al Hjælpekunst. Enhver, der IKKE kan det, han er selv i en Indbildning, naar han mener at kunne hjælpe en Anden. For i Sandhed at kunne hjælpe en Anden, maa jeg forstaae mere end han — men dog vel først og fremmest forstaae det, han forstaaer. Naar jeg ikke gjør det, saa hjælper min Mere-Forstaaen ham slet ikke. Vil jeg alligevel gjøre min Mere-Forstaaen gjældende, saa er det, fordi jeg er forfængelig eller stolt, saa jeg i Grunden istedetfor at gavne ham egentligen vil beundres af ham. Men al sand Hjælpen begynder med en Ydmygelse; Hjælperen maa først ydmyge sig under Den, han vil hjælpe, og herved forstaae, at det at hjælpe er ikke det at herske, men det at tjene, at det at hjælpe ikke er at være den Herskesygeste men den Taalmodigste, at det at hjælpe er Villighed til indtil videre at finde sig i at have Uret, og i ikke at forstaae hvad den Anden forstaaer.

maj_britt

Jeg undres godt nok over dine betragtninger!!

Du skriver ret ofte om dine fire drenge herinde, og på mig virker det som at du holder meget af dem?!..
Du skriver ligeledes, at du ville se rødt, hvis arne overfusede dine drenge, men ytrer samtidigt at løsningen er at ignorere..

Hvorfor tror jeg ikke på, at skulle én af dine drenge have et problem (det være sig et problem som Thyfoons, eller andet) og blev tiltalt af arne som tilfældet er, så vil du sq ikke blot ignorere ham?! ..Faktisk er jeg ret overbevist om (eller håber), at du hvis det skete - ville blive glad og taknemmelig for, at andre gider tage sig tid til at tage din dreng i forsvar og lade din dreng vide, at han er god nok- i stedet for som du selv blot vælge at påtage os rollen som tilskuer til arnes hadefulde nedgørelser..

I øvrigt fornemmer jeg, at Thyfoon er glad for opbakningen - og det i sig selv fortæller vel, at arnes opførsel fortsat SKAL påtales..

At arnes nedgørelser foregår i Cyber, og at skærmen gør ham mere "modig" - er sq INGEN undskyldning. IRL havde han risikeret at fået et par på nakken, og jeg ser ingen grund til at fordi han vælger at spille "Karl smart" på nettet, så skal hans utilbørlige opførsel ikke have en konsekvens..

Konsekvensen er IKKE at ignorere. Tidligere er dette forsøgt - og det gav sig udslag i, at arne fortsætter en tråd som denne i det uendelige med det ene indlæg efter det andet, hvor han bliver mere og mere "modig" (LÆS grov)..

Jeg har set tonsvis af tråde, hvor arne fornøjer sig med et offer, og hvor INGEN påtaler hans adfærd. Ofrene har forgæves forsøgt at forsvare sig, for kun at blive yderligere tilsvinet..Disse profiler har jeg holdt øje med - og behøver jeg fortælle dig, at deres tid på kandu har været kort?!

At der er nogen (Klumme, Mango jeg selv m.fl) der stadig forsøger at stoppe ham, når han går amok - gør trods alt den forskel, at arne vælger at tage flugten, samt at dén profil arne har kastet sig over, får en tiltrængt og fortjent opbakning..

Du beskriver detaljeret og "morsomt", hvorledes du mener DINE drenge vil reagere, hvis de blev overfuset at arne - men glemmer du ikke i den sammenhæng, at vi mennesker er skruet meget forskelligt sammen følelsesmæssigt, og at dét som ikke nødvendigvis sårer DIG og DINE, kan føles dybt sårende på andre?!

Det er muligt at jeg tager fejl, men på mig virker din holdning en anelse foruroligende, idet jeg fornemmer, at så længe det ikke er DIG eller DINE der langes ud efter, så er midlet at ignorere..Jeg nægter simpelthen at tro du vil sidde med samme "morsomme" bemærkninger, hvis én af dine knægte blev overfuset, fordi han er ordblind eller handicappet, men det kan du selvfølgelig altid påstå - og jeg vil ikke have en chance for at vide om det virkelig forholder sig sådan..

Jeg kan blot fortsat undre mig!

God weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-05 17:13

mai_britt

Bemærkede du ikke, at jeg skrev "afslutnigsvis"? Det var ment som en besked til dig, da jeg forlængst har indset, at du ikke kan tilføre denne tråd noget brugbart, hvilket dit sidste indlæg så tydeligt bekræfter. Creamygirl har forøvrigt i sit sidste indlæg på glimrende vis illustreret, hvad du er spottet som.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-05 17:35

Kan absolut tilslutte mig nedenstående:

Fra : paperboy Send til en ven Dato : 19-08-05 16:50

Tip : "ingenting til svampen."

Undlad ALTID at give point til arne med svampen. Han er jo helt ude i hampen.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 19-08-05 17:53

Creamy, vi er på nettet.........ikk sandt?

Mine knægte er sandelig blevet overfuset, ham på 10 ganske modbydeligt p.g.a. en skavank han har. Og det var sørme voksne mennesker, der overfusede og jagtede ham.....på en spilleside. Jeg så rødt og til hvad gavn?

ABSOLUT ingen gavn, jo mere jeg hidsede mig op verbalt, jo mere gik de efter knægten (jeg overtog hans spillenick og tog bunker af screens af den jagt), han fik så et nyt nick.

Ser du, creamy, en gruppe tåber var "efter" mig, og så var det jo nærliggende at snuppe de 3 unger med i købet.

Løsningen? IGNORER.............man kommer ingen vegne med at skændes på skrift.

Klart at Thyfoon skal have opbakning, ingen tvivl der, men det hjælper ikke at lange ud efter Arne, han er udenfor pædagogisk rækkevidde, og det hjælper slet ikke at forfalde til samme sprog, som Arne bruger.

Arne skal ignoreres, ingen point for svar blandt dem, der "kender" ham, ingen tipspoint, INTET.........

Udelukkelse af "fællesskabet" har alle dage været den værste straf, du kan give mennesker. UDELUK Arne, han er her slet ikke, lad som om kandu teamet har slettet ham.

Man kan sagtens bakke folk op, uden at nævne Arnes nick, ellers vil det her jo komme til at køre fra nu af og til dommedag ( skal lige erkende at Arne er lidt sjov at drille)..........det ser vi jo tydeligt.

Creamy, man bliver jo hårdhudet på et tidspunkt, især her på nettet, og JO, hvis Arne overfusede en af mine knægte, så ville jeg i første omgang se rødt, i næste simpelthen bede dem ignorere ham, hvad i himlens navn kommer det os ved, hvad Arne mener og tror om mine unger? eller andre for den sags skyld? Ikke en dyt.............

Creamy, du skriver om konsekvens for Arne........ok, så fortæl mig, hvad du vil gøre for at få stoppet ham?

Kandu teamet er jo kold, Arne er kold........og har det hjulpet at fare i flint på ham?

God week-end

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-08-05 18:09

thyfoon Dato : 18-08-05 21:18 og d.d 08:34

Godt kommet igen!

Der er ikke noget, der rammer hårdere, end når folk bevidst går efter éns "blå mærker".
Jeg synes, det er SÅ fedt, at du har din optimisme i behold - og dit storsind.
Det er skide hamrende modigt af dig at melde ud, at du bliver såret og ked, når der bliver trampet på dig!
Vi andre ville blive lige så kede, så det tror jeg, vi alle kan nikke genkendende til.

Med hensyn til AJ, så er han en stakkel, der har en mentalt tung rygsæk at slæbe rundt på.
Den slags higer efter opmærksomhed - uanset hvordan.
Overse ham og hans indlæg. Jo mindre opmærksomhed, desto bedre.

Nej! Jeg har ikke den fjerneste medlidenhed med ham - det gider jeg ikke bruge energi på!

Fandt du en løsning på dine strømper??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 18:28

maj_britt

Citat
maj_britt Dato : 18-08-05 17:49

Arne, pas dine svampe...............

Citat
maj_britt Dato : 18-08-05 20:16

Nå, arne, det var de svampe du skulle ud og finde.........

Det var så kun 2 eksempler fra denne tråd.

Du tirrer ham da ved at skrive sådan.

thyfoon

Jeg kan kun finde de strømper sorte i din størrelse.

Jeg ønsker dig "knæk og bræk" med din uddannelse.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-05 18:31

Nu glemmer vi jo totalt hvorfor vi har gang i denne tråd...

Ham svampearne har det med at tiltrække sig for meget opmærksomhed.

Men kære thyfoon - jeg har fundet en butik på denne adresse - håber du kan finde noget der kan bruges, de har tihertifald hvide strømpebukser.

http://links.druuna.net/sex-shop/section-naughty-lingerie-suspenders---stockings-625_2.htm

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-05 18:34

Siden er godt nok udenlandsk, men det skulle vel kunne lade sig gøre alligevel.

Price :* - One Size :€ 6.90 $ 8.44 £ 4.60
Availability : see details below (+ info)
Brand: Rimba

A second skin of exquisite transparency.
Very pleasant to wear, one size fits all. Available in black, white or red
Polyamide.

OBS... der skulle have stået tihvertifald... :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 18:41

Jeg tror at det thyfoon søger er i stil med dette

http://www.shop.purebaby.dk/product.asp?product=226&sub=0&page=1

det skal bare være i voksenstørrelse.

iah

Jeg tror du er på vildspor.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-05 19:45

Fint nok ans - hvis det skulle være tilfældet at jeg er på vildspor, skal du se, så fortæller thyfoon det sikkert...

Jeg svarede i håbet om at kunne hjælpe - forummet er er rigeligt fyldt med personer der retter og korrekser hvad der bliver skrevet og skrevet om såååååååå.....

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-08-05 19:55

thyfon

Jeg tror, det bæiver svært at finde "dine" strømper, medmindre du går alternative veje.

http://www.agf.dk/dm2005/hold.asp?PageID=23

http://www.skatersocks.com/

Prøv at kontakte dem og spørg, om de vil "DONERE" nogle sokker til jeres formål.
Eller alternativt få dem til at fortælle dig, hvor du kan købe dem.

Små piger behøver ikke gå i lange strømper.
Ankelsokker og sportsstrømpelængden er absolut osse brugbar!

Held og lykke og mange hilsener
Sannie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 19:59

Citat
thyfoon Dato : 18-08-05 16:51

miritdk nej ikke strømmpebukser de skal være hvide det skal være ala den typpe som børn bruger vi skal bruge dem til skolekomide hvor jeg skal spille lillepige det er til uni festen hvor alle vi "kylinger" skal være til grin

iah,

det var ud fra ovennævnte citat jeg skrev.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-05 20:06

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-05 00:03

maj_britt

Du har to spørgsmål i dit sidste indlæg, men først:

Næ dine tyttebøvser har intet med denne debat at gøre. Grunden til at jeg inddrager dem er helt og alene af den grund, at DU som den FØRSTE selv kommer ind på dem, og deres eventuelle reaktion på en verbal overbeskidning - og så skader det mig bekendt aldrig at sætte en refleksion igang..

Du skriver.

Citat
Creamy, du skriver om konsekvens for Arne........ok, så fortæl mig, hvad du vil gøre for at få stoppet ham?

Jeg vil fortsætte med at bakke op opkring alles ret til at være her..... Jeg vil indtil kandu teamet udstyrer os med en ignorerfunktion gå ind i hver enste tråd (som jeg opdager), hvor arne er ude med hans spydigheder - og give min fulde opbakning til den/de der bliver verbalt forulempet af ham.....Jeg vil stædigt indsende hver eneste tråd, hvor arne går over stregen til kandu teamet.....

Og selvom dette ikke skulle hjælpe en dyt, så vil jeg fortsætte maj_britt, fordi jeg på denne måde føler at jeg GØR NOGET! - og fordi det ligger mig uendelig fjernt stiltiende at agere tilskuer, når andre står i en pinagtig situation med et menneske der føler sig overlegen, fordi et halvt eller helt forum giver alt for lang snor mht. arnes rettigheder - og undskyldninger om, at vi jo er på nettet og bla bla..

At du så ikke er enig i dette står dig frit for!

Mener du, at du ved at være stiltiende kan løse problemet, så gør du bare det, men noget går jo åbentlyst galt for dig, for du gør det jo netop ikke stiltiende?!

Jeg respekterer, at du ikke har lyst - finder det formålstjenligt - orker - gider, eller noget helt femte at give din mening til kende overfor arne, og med sympatisk omsorg fortælle en profil, at han/hun er så absolut god nok, uagtet man er ordblind, har stillet et dumt spørgsmål (ifølge arnereglerne), osv osv - men når du som her går ind og fortæller, at den ENESTE KORREKTE løsning er at ignorere indlæg fra arne, så fortæller du jo samtidigt, at du ikke kan acceptere/respektere, at jeg (og andre) finder det formålstjenligt at tænke og handle anderledes end dig..

Selvom jeg ikke anser din metode som den eneste saliggørende, så sidder jeg trods alt ikke og belærer dig om din handlemåde er forkert, samt giver udtryk for, at jeg mener du bør reagere og handle som jeg! - vel?!

Du har vist aldrig set mig skrive hverken til dig eller andre, at i stedet for at ignorere, så skal I i stedet gøre som jeg?! - og jeg er for at sige det mildt, skide træt af, at du og andre ikke bare lader mig om mit - og gør hvad du/I finder for passende i stedet for stiltiende (som slet ikke er stiltiende) gøre mig og andre opmærksom på at vores handlemåde er forkert..

Alt andet lige, så har metoden at tage arne i opløbet den fordel, at arne tager flugten. Chikanen stopper, fordi arne ikke magter at have en diskussion, hvor der benyttes argumentationsteknik. Han aner simpelthen ikke hvordan man gør!! og så tror jeg ikke, at det virker specielt tiltalende og yndigt på arne, at blive gjort bekendt med hans dysfunktionelle adfærd - og det er mere end rigeligt til, at jeg mener hans adfærd fortsat skal påtales..Og du kan betragte den omtalte konsekvens, som at jeg med mine indlæg ødelægger, hvad han forsøger at sætte igang!!

Citat
Creamy, vi er på nettet.........ikk sandt?

Jo vi er på nettet, OG?!?!
Er der en helt speciel grund til, at du mener, at fordi vi er på netet, så forlanges der ikke en rimelig anstændig opførsel, samt et minimum af regler for at være deltager?!

Lad mig til sidst citere dig selv fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/71617

Citat
MIn tålmodighed er STOR, især her på nettet, men der MÅ og SKAL være en grænse, og sådan er det.

Måske arne gør klogt i at holde meget lav profil en rum tid

Din grænse blev tilsyneladende overskredet, da arne tog din "viden" op omkring racekatte. Min grænse er såmænd blevet overskredet ved flere lejligheder. Senest her i tråden..

ps: Undskylder til Thyfoon for denne sideløbende debat, og fjerner hermed et flueben..

God vind med dit studie

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-08-05 00:09

Jeg må nok indrømme at jeg gik noget i stå over det verbale overfald jeg modtog fra creamygirl, sikke da en masse du ved om mig, sikke da nogle båse du kan placere mig i.

Hvis noget af det du påstår du ved om mig, var korrekt, ville jeg sørme have det dårligt.

Selvom jeg ikke har i sinde at komme med mere i denne tråd, vil jeg dog lige tillade mig at retfærdiggøre mig! INGEN - og det vil jeg gentage: I-N-G-E-N skal insinuere at jeg kommer med mærkelige vandrehistorier!!! Derfor:
Til 'Klumme': JA, det har Simon Spies sagt og JA jeg har hørt det, idet det blev sagt til mig selv!! - Han sagde det faktisk MANGE gange men een af gangene var til mig. Jeg skal gerne fortælle dig historien, OGSÅ selvom du nu sikkert vil fortælle mig at jeg forstyrrer denne tråd - jeg må have lov at retfærdiggøre den slags
Da jeg var barn solgte vi forskellige 'mærker' i skoletiden. Jeg solgte altid Sukkersygemærker og gjorde en stor indsats for at sælge så mange som muligt. Simon Spies havde startet et lille kontor op på Gammel Kongevej, faktisk var det en slags barakbygning, jeg mener den var af træ.
Jeg opsøgte Simon Spies for at sælge disse sukkersygemærker og han købte ALTID alt hvad jeg havde tilbage. Jeg gik hjemmefra og solgte på vejen til Gammel Kongevej, de mærker jeg havde tilbage, købte han. En af gangene jeg var der, havde han lige været i medierne på grund af et eller andet snask. Jeg sagde til ham 'Det var ikke særlig god reklame det der', hvortil han svarede 'Dårlig reklame er bedre end ingen reklame'.
Så sandt som det var sagt.

Ikke mere herfra, jeg skal bestemt ikke risikere at få sådan en gang skidt ' i hovedet' igen.
Når I skriver som I gør til mig - synes I så egentlig at I er spor bedre end ham I foragter?

Venlige, men triste hilsener herfra.

Forresten thyfoon - måske man kan finde de ønskede strømer i en kostumeudlejling? Der er måske udklædningstøj til 'Bamse og Kylling' - og dermed 'Kyllings' strømper :)
Held og lykke med det, du er en gæv een der fortjener at tingene vil lykkes for dig!
God vind derudad!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-05 00:15

ans det er det http://www.shop.purebaby.dk/product.asp?product=226&sub=0&page=1
men hvad størelse svar til en 45 ?

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 00:17

Jeg foreslår, at der åbnes en ny tråd med boksehandsker klar i entreen ...
Så kan thyfoon (og vi andre) bedre overskue trådens oprindelige emne og indhold!

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 00:19

thyfoon
Der er desværre kun børnestørrelser.
Men prøv at kontakte butikken - måske ved de, hvor du kan få voksenstørrelser - størrelserne svarer til skonumre - altså str. 45.
De andre tal-størrelser svarer til dén højde, børnene har.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-05 00:21

Sannie prøver jeg mandag tak
og skulle i ander finde den i str 45 så må i gerne side til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-08-05 01:49

Jeg kan kun finde dem i sorte, og det er jo ikke lige det du søger.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 11:44

Undskyld min indbyggede skepsis! men er der nogen der har tænkt på at thyfoon kunne være en dobbeltprofil?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 11:48

Ikke at der er noget der tyder på det Men det kunne jo være sjovt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-08-05 15:46

Tedd-> spekulerede selv på det samme, men han har været med i lang tid, så det tror jeg ikke

Så thyfoon, håber du kan bruge nogen af de links du har fået, kan desværre ikke bidrage med nogen

Skriver mest for at sige (igen-igen) " Arne for F....., tag dig da sammen""

God weekend - - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 16:43

tedd

Du er måske en tvillingeprofil?
Du ve´!! Tyv tror ...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-08-05 17:53

Nu må vi vist til at tage os sammen ALLE sammen...

Der kommer jo intet nyt til spørgeren der startede med spørgsmålet:

"nogle der ved hvor man kan købe Hvide strømpebukser til en voksen på internettet, det skal være str 45 og være i kraftig matriale"

Måske skulle én eller anden starte en helt ny tråd der kunne hedde f.eks. "Svampearne" eller "Hvem er en tvillingprofil?"

Den gode mand Thyfoon lukker jo sikkert mailen op hver gang med håbet om der er et svar netop til ham!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-05 18:15

iah det har du ret i og der kommer mange *g* men dobbelprofil med hvem ?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-08-05 08:27

For lige at gøre den HELT færdig, findes der faktisk en tråd der hedder arne.jacobsen i ubesvarede spørgsmål.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-08-05 14:26

hej Sannie desvære de lå heller ikke ind med dem hos kostumeulejningen

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 22-08-05 14:42

thyfoon

Hvis det er helt umuligt at skaffe hvide strømpebukser, hvad så med at kombinere et par stramme hvide underbukser fra "morfars tid" og et par hvide ankel- eller sportsstrømper.
Hvis du har strømpeskafterne inde under benene i bukserne, ses det ikke - især hvis du skal ha´ "pigesko" på!
Jeg går ud fra, at du skal ha´ en kjole eller nederdel på, så gylpen ikke ses.
Leggins (elastiske bukser) findes uden gylp.

Jeg vil godt spørge min far, om han har et par lange underhylere, du kan få!

Jeg håber meget, du finder en brugbar løsning.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 340 point
Dato : 22-08-05 14:56

thyfoon

Du kan evt. bruge gamacher og hvide sokker.

Her kan du se gamacher og du kan købe dem hvide. Gamacher sidder mere stramt end de hvide "underhylere"

http://www.shop.smilendesussi.ebutik.dk/default.php?cPath=38

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 22-08-05 15:26

ans!!!

Fedest - det mener jeg må være den bedste løsning - jeg kendte bare ikke til, at man kunne få det! *tomu*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-08-05 19:53

Jeg har også tæsket nettet igennem, det er ikke til at opdrive de der strømpebukser.

Men det ville da være rigtig fint med gamacher og hvide strømper.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-08-05 20:01

mangorossa ja det endr det også med men tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 22-08-05 20:03

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-05 20:27

Selv tak thyfoon

Jeg håber at det bliver en god og sjov "skolekomedie" samt at du vil klare dig godt fremover.

Jeg ringede tidligere på dagen til "smilendesussi" mit link. De sagde, at de havde gamacherne i voksen størrelse.

Hilsen ans