/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Æg til Natmad
Fra : Gambrinus
Vist : 375 gange
500 point
Dato : 26-03-05 21:26

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 21:29

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-05 21:45

Har du heller ikke fået nogle æg ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 21:59

Næh, jeg får aldrig noget, gør jeg ikke. Det er bare SÅ synd for mig, ikk'????
Det eneste jeg har fået er en kæmpeforkølelse, der har varet over 14 dage nu med "fuld udblæsning". Og den ville jeg altså hellere ikke have haft. lol
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-05 22:05

Nåååå hvor er det synd.
Bliver du slet ikke vartet op af dine dyr og din hest ?
Gambrinus
Hvis Natmaden ikke kommer efter sine æg, skal du nok få dem.
Er du så lidt gladere ?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 22:21

Ja, det er altså SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ synd. Og jeg har ingen hest, selv om jeg frygtelig gerne ville. Til gengæld har jeg 4 katte og en hund og muligvis et ukendt antal mus (med tilhørende lopper), hvis kattene ikke har ædt dem. Og selv om de er meget kære (hunden og kattene, altså), så kan man jo ikke bare pleje helbredet, selv om det er fristende. Fatter ikke, man kan blive ved med at være så slatten i over 14 dage.

Natmaden må nu gerne få sine point - lol. Jeg skal nok være glad alligevel. Ellers bliver det hele så surt.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-05 22:25

Tænd et lys.
Drik romtoddy til der er 2 lys.
Få dig en god nats søvn.
Ved ikke om det virker, men det gør det ulig sjovere at være forkølet.
Gambrinus
(Jeg har kun 2 femarmede lysestager såååååå)

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 26-03-05 22:28

Det godt med masser af æg, det gi`r blæk til fyldepennen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 22:44

Hej Gambrinus. Jeg får masser af søvn. Og det kniber med at have levende lys tændt. Der kan nemt komme en kattehale i vejen, og det tror jeg gør ondt. Men det må jo så være straffen for at gå på bordet, selv om man ikke må. Men vi tør ikke tænde lys, hvis kattene er alt for aktive.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-05 22:52

Ok, det vil være synd for katten.
Som Storm P. så klogt ytrede :
Når man skal kuperer en hundehale, skal man skære små skiver af ad gangen.
Så gør det ikke så ondt på hunden.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-03-05 10:23

Hej Jernladyen
Du er ikke alene, der er en der følger dig, det er mig. Hvis det er den samme slags forkølelse vi har og det er nok, så vil jeg godt nok også sige at den er sej. Mine forkølelser plejer knap nok at være mærkbare og jeg kan normalt ikke forstå hvorfor folk piver over forkølelse og lægger sig syge, men det kan jeg nu. I starten troede jeg nærmest at jeg havde influenza, men nu hvor det har kulmineret går det lidt bedre.
Jeg drikker en masse grøn te og forskellige slags celestial seasonings teer, og gulerod/frugtjuice. Appetiten er ved at vende tilbage.
Min foretrukne kur er underholdning, se film, læse bøger.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 10:42

Nu er det jo sådan, at vi mænd bliver hårdere ramt en kvinder.
Når vi er forkølede skal vi virkelig tages alvorligt !
Vi vil meget hellere ha’ en brækket arm, så kvinderne kan se at vi er syge og så vi ikke hele tiden skal gøre dem opmærksomme på, hvor dårligt vi har det.
Vores liv passerer revy og kvindernes absolut overordnede opgave er at passe og pleje os og ha’ rigtig ondt af os.
Kvinder, der er forkølede, skal derimod bare bide det i sig, ordne vasketøj, lave mad og passe unger som de plejer.
Gambrinus
PS : Sig mig en gang.
Hvilket antivirusprogram benytter i ?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-05 15:40

Ja, jeg plejer også at slippe meget billigere. Et par døgn, og jeg har det normalt rimelig godt igen. Men sådan skulle det så ikke være denne gang. Min er da vist også i bedring. Jeg har været døv på det ene øre i over en uge. Men der er hørelse næsten helt tilbage.

Gambrinus, det er altså også SÅÅÅÅÅÅ synd for jer mænd, når i bliver forkølede. Jeg kan godt forstå, at i altid ligger på sofaen og jamrer jer, når i har fået snue. Og du har ret i, at kvinderne skal ordne det hele, selv om de er syge. Der er nemlig ingen andre, der gør det.

Jeg bruger Zonealarm med antivirusprogram indbygget.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 16:05

Nåååå Zonealarm
Så forstår jeg bedre, at du bliver forkølet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-05 16:09

Hvorfor det?? Trækker det fra den??
Vi havde Antivir før, men da der blev ved med at gå kuk i opdateringerne, gad vi ikke det mere. Selv min stædige samlever opgav og skiftede den ud med Zonealarm. Den er skam god. Den holder alt "skidtet" fra dørene.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-03-05 17:05

IHH !! Jeg Ælsker alt dette påskehaløj.
Jette.
Zonealarm er ikke et antivirusprogram. men nærmest som at sætte en lås i hoveddøren.
Det ville jo ikke hjælpe på forkøl'sen..
Der skal romtoddy til.
En god online virusskanning kan udføres her hos housecall.
http://housecall.trendmicro.com/housecall/
Det er som at gå til lægen efter at man er smittet.
Hellere forebygge end helbrede.
Et godt gratis Antiviruspgm. er AVG fra http://www.grisoft.com
Kan hentes her http://free.grisoft.com/freeweb.php
Under alle omstændighedder kan en tur med housecall godt betale sig(det kan tage lang tid).

Fortsat god påske.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 17:11

Nå så ku' du vågne op.
Hvor fa.. har du været ?
Dit ÆG !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-05 17:16

Hej Jørgen.
ZoneAlarm kan skam godt fås med antivirusprogram indbygget. Det er ikke gratis, men det er effektivt. Da jeg havde Antivir, fik jeg virus, selv om jeg opdaterede programmet mindst en gang om dagen. Nu har jeg haft Zonealarm i laaaang tid - og heldigvis uden at få virus. Men da jeg er en til tider forsigtig person, går jeg alligevel ind og tjekker online. Det var sådan, jeg fandt virus sidst.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 17:41

Hvorfor får jeg aldrig virus ?
Jeg gør ellers hvad jeg kan !
Det passer ikke helt.
Det lykkedes mig faktisk, at få en virus.
Alle steder hvor der stod "men" i Word, Excel,
ja allesteder var "men" understreget som link.
Hvis man trykkede på "men", kom man direkte ind på en hel masse bøssesider.
Gambrinus
(Det er ingen gang løgn)

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 500 point
Dato : 27-03-05 17:54

Ok Jette så må du prøve et par daggamle lune påskebryg,
smag og fornemmelse, vil med garanti, fjerne en hver tanke om snue

Gambrinus - > Hvordan kunne du se min nye æggeskalsfrisure, mit webcam sidder slet ikke til.
Nå ok ! det kan ses udenfor, solen er begyndt at skinne og sommeren nærmer sig,
Så'en er det jo hvert år, når ho'et får en tur 'jorden rundt' med trimmeren

Det er jo ikke lige til at vide om kandu har nye indlæg, når de 'glemmer' at sende email.
Rimeligt irriterende !
Og så er det jo heller ikke nemt at vågne så tidligt på eftermiddagen !

Mere fortsat god påske.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-03-05 17:57

Kan man ikke få den til OpenOffice,, bare hvor at man skriver "women"

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-05 18:04

Hej Jørgen. Ja, et par påskebryg eller 4 kunne måske løse problemet. Det er da et forsøg værd.

Får du ingen mails fra kandu i dag?? Her vælter de ind i en lind strøm.

Jeg vil give dig ret i, at det ikke er nemt at vågne så tidligt. Jeg er en time før på den end jeg plejer. LOL. Man skulle ellers tro, det ville være en time senere, eller hvad??

Kan du også have en rigtig god påske. Det der er tilbage af den. Så kommer hverdagen igen, og pengene ruller i en lind strøm ud af formuen - eller mangel på samme.

Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 23:13

Ok vi lukker og slukker.
I ønskes alle god bedring.
Gambrinus
Sommertid i dag ?
Det opdagede jeg først nu.
Så tror da pokker jeg ikke har nået en skid.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-03-05 00:15

Nå du har da brugt tiden på at vente på mig,
og den der venter på noget godt, kan vente længe

STOR TAK FOR ÆGGET

Ja det sommertid og jeg er blevet klippet(skaldet som et æg)

Mange takker. Jørgen !