/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
webcam out door og med begvæglessensor
Fra : gizmodk
Vist : 536 gange
44 point
Dato : 22-03-05 17:39

jeg skal bruge et billig outdoor webcam og ger så det kan tage billeder hvis der er bevæglese så ikke det skal kører hele siden og gerne til under 1000 kr kom med nogle gode forslag

kim

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-03-05 20:16

Tjaaa hos Jem & fix kan du få en sensor til 50 - 100 kr.
Så kan du fuske noget sammen med et billigt Webcam.
Det skulle da kunne gøres for under 500 kr.
Gambrinus
Meeeeeen, så skylder du mig jo 500 kr.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-03-05 21:36

Gambrinus> Du kan få et udmærket webcam for under 400 kr. at du ved det. Så nu skylder du mig 200. Og så skylder du lige at fortælle, hvordan man styrer et USB webcam med en bevægelsescensor. Jeg troede jeg vidste meget, men der slår du mig med flere vognlængder

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-03-05 06:22

Tjaaaa, man ku’ jo ta’ det der webcam og så den der føler og så den der pc og så lave en tankeløs trådoverførsel gennem kaminen……..
Nix det du’r nok ikke…..
Jeg tænkte nok ikke så langt.
Men hvis man nu viste, hvordan man ville tilslutte det webcam og så bare manglede en bevægelsessensor.
Så var sådan en Hjem og Fix dims både billig og stænktæt.
Gambrinus
Jeg fraskriver mig mit tidligere opkrævede honorar.