/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvor kan man købe VIA C3?
Fra : JDK
Vist : 308 gange
20 point
Dato : 10-09-02 18:02

Hvor kan man købe VIA's strømbesparende 1000 Mhz processor? Jeg kan ikke finde en forhandler i Danmark/Sverige. Og jeg har søgt via edbpriser.dk, Google mv.

Jeg beklager det lave pointtal, men jeg har ikke flere.

Mvh JDK

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-09-02 18:42

Hmm. Det ser faktisk ud til at du har ret. Det højeste jeg har fundet er 933MHz. :-/

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 10-09-02 17:43

> Hvor kan man købe VIA's strømbesparende 1000 Mhz processor? Jeg kan ikke
> finde en forhandler i Danmark/Sverige. Og jeg har søgt via edbpriser.dk,
> Google mv.

Jeg har selv søgt, og det eneste jeg lige kunne finde var: www.deal.dk

De har dog været på www.edbpriser.dk for ikke så lang tid siden, og der var
der en anden forhandler, som jeg selvfølgelig ikke kan huske.

mvh Frank

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-09-02 19:29

On Tue, 10 Sep 2002 16:01:59 GMT, JDK wrote:

>Hvor kan man købe VIA's strømbesparende 1000 Mhz processor? Jeg kan ikke
>finde en forhandler i Danmark/Sverige. Og jeg har søgt via edbpriser.dk,
>Google mv.

AFAIR forhandler Deal <http://www.deal.dk/> disse WinChip på ny flaske
processorer, om de så har de nye 1Ghz Ezra T er noget andet....

Live long and prosper...
_________________________________________________________________
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
WHOA!!! That was close! You almost caught me caring.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-09-02 19:12

On Tue, 10 Sep 2002 16:01:59 GMT, "JDK" <JDK.news@kandu.dk> wrote:

>Hvor kan man købe VIA's strømbesparende 1000 Mhz processor? Jeg kan ikke
>finde en forhandler i Danmark/Sverige. Og jeg har søgt via edbpriser.dk,
>Google mv.

Prøv www.shg.dk

Cleaner

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-09-02 20:11

> >Hvor kan man købe VIA's strømbesparende 1000 Mhz processor? Jeg kan ikke
> >finde en forhandler i Danmark/Sverige. Og jeg har søgt via edbpriser.dk,
> >Google mv.
>
> Prøv www.shg.dk

Øh, hvor? Jeg kan kan ikke finde dem.

mvh Frank

Godkendelse af svar
Fra : JDK

Dato : 11-09-02 21:06

Tak for svaret Frank K. Jensen.
www.deal.dk har godt nok kun Via-processorer op til 933 mhz, som en anden læser gør opmærksom på, men der er nok ikke bedre bud. shg.dk har, så vidt jeg kan se, kun Via op til 800 mhz og kun fikseret til et motherboard.

Mvh JDK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-02 20:10

> ... og kun fikseret til et motherboard.

Nå, så var det nok derfor, at jeg ikke kunne finde den.

mvh Frank