/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Til Emesen
Fra : bentjuul
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 13-03-05 22:53

For din indsats her http://www.kandu.dk/dk/spg/62489 du havde også fortjent besvarelsen, jeg forhøjer når du har lagt en kommentar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-03-05 23:52

Tak
Emeson

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-03-05 23:59

Dav Gambrinus, i har også haft travlt med en harddisk har jeg set.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-03-05 23:59

Dav Gambrinus, i har også haft travlt med en harddisk har jeg set.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-03-05 00:07

I morgen hiver jeg stikket ud af PC'en, kyler modemet ud ad vinduet og låser døren til PC-hulen UDEFRA.
Nu skal jeg altså ha' ryddet op.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-05 00:30

Jammen BentJuul - jeg har været fraværende det meste af tiden.
Den stod på indefodbold i tre timer (ikke mig men barnebarnet)

Nå Gambrinus - er der ordrer fra de højere magter.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 00:31

Ja, det ikke meget man får lavet, men nu har jeg været væk det meste af dagen - og er også væk i morgen - så oprydning !!! tidligst på tirsdag

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-03-05 00:35

Jeg er bare så træt !
Lige til at lukke op og skide i.
(Undskyld mit fransk)
Der har sørme også været gang i den her i aften.
Nu er jeg helt oppe at køre ,så jeg kan nok ikke sove foreløbigt.
Jeg er helt ked af, hvis jeg fik stødt en i det elektricitets spørgsmål.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 00:38

Jeg var i idrætsparken med et barnebarn og se FCK, godt nok en kold fornøjelse, men en meget god kamp.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-05 00:41

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-03-05 00:41

Bent, nu det der med Astronomi.
Jeg har egentlig aldrig fundet ud af, at kunne skelne de forskellige stjernetegn.
Jeg synes bare alle stjernerne ligner hinanden.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 00:52

Gambrinus >Hvis du som jeg kigger jævnligt op på himlen når det er mørkt, så kommer det efterhånden, og hvis man så har et astronomiprogram på computeren - så kan man præcis se hvilke stjernebilleder der er på himlen i forhold til ens bopæl, og så er det bare udenfor at finde dem.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-03-05 00:59

Jaaa, det kan godt være jeg skal stramme mig lidt mere an.
Jeg har bare lidt svært ved at se, at der er nogle stjerner, der lyser kraftigere end andre. Som du siger det kommer nok hvis man gi'r det lidt tid.
Det er da spændende at læse om i f.eks Illustreret Videnskab.
Big Bang og vad der så er bagved, der hvor universet ender.
Den menneskelige hjerne kan jo bare ikke kaperer udtrykket uendelig.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 01:00

Tak for svaret emesen, og godnat.

Gambrinus jeg tror at jeg vil i seng nu, så jeg lukker og slukker her.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-03-05 01:02

Ok Nat, Nat

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 01:03

Du skal gå ind på denne side www.astronomibladet.dk og her kan du læse de seneste nyheder og opdagelser samt www.tycho.dk

//bentjuul